Vielen alle restauranten tegen op Malta, heb geen enkel verslag gezien?quote:Op vrijdag 29 september 2017 14:28 schreef golfer het volgende:
Tosti ham-kaas met een coca cola bij Luden op het Plein in Den Haag.

Wat is mettbroodje?quote:Op vrijdag 29 september 2017 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Tomatensoep gemaakt, daarna Mettbroodjes

mijn google geeft het recept van Piet zelf:quote:

OMG, was je bij Luden en dan niet eens de lekkerste nachos gegeten daarquote:Op vrijdag 29 september 2017 14:28 schreef golfer het volgende:
Tosti ham-kaas met een coca cola bij Luden op het Plein in Den Haag.

Dat is een lullige vrijdagsnackquote:Op vrijdag 29 september 2017 15:48 schreef Karzai het volgende:
Sinds vandaag een airfryer in de kantine elke vrijdag snacks voor lunch, ik had een bitterbal
vanavond homemade broodjes hamburger

We waren op Gozo. En alle recensies daarvan staan op onze site.quote:Op vrijdag 29 september 2017 14:31 schreef MCH het volgende:
Vielen alle restauranten tegen op Malta, heb geen enkel verslag gezien?

Mett is als tartaar, maar dan van mager varkensvlees met wat peper en zout, vers gedraaid eet je dat rauw op een broodje. Erg lekker. Je kan Mett, gemalen en gekruid mager en rauw varkensvlees ook in een darm doen en dan drogen, dan krijg je een mettworst.quote:

quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:27 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
mijn google geeft het recept van Piet zelf:
Heel duitse hapjes:
Mettbroodjes, neem mager varkensvlees en maak daar tartaar van, gekruid met wat zout, peper en een beetje nootmuskaat, serveren op harde witte broodjes en rauw gehakt uitje.

rauw varkens vlees? nog nooit gehad ..lijkt me wel lekkerquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mett is als tartaar, maar dan van mager varkensvlees met wat peper en zout, vers gedraaid eet je dat rauw op een broodje. Erg lekker. Je kan Mett, gemalen en gekruid mager en rauw varkensvlees ook in een darm doen en dan drogen, dan krijg je een mettworst.

Wat is je website, ik woon op Gozo.quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:04 schreef golfer het volgende:
[..]
We waren op Gozo. En alle recensies daarvan staan op onze site.

Fucking hell.....quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Serveer ideeen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

DMquote:Op vrijdag 29 september 2017 22:14 schreef ElJardinero9 het volgende:
Wat is je website, ik woon op Gozo.

Die 2e is jouw favoriet?quote:Op vrijdag 29 september 2017 22:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Serveer ideeen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik zal nu wel te laat zijn, maar voor de volgende keer: dat 'water' kun je gewoon als bouillon gebruiken. Dus als basis voor soep of een ouderwetse pastasaus (voordat columbus de nachtschades naar Europa bracht hadden de italianen nog geen tomaten).quote:Op donderdag 28 september 2017 23:49 schreef Geerd het volgende:
Paar potten kant en klare runderboeljon, paprika zooi uien ierserunderlappen, ketjap en een of ander hete saus!!
Heerlijk...
Alleen nu nog 2 liter "water" in de pan...met een zooi kruiden uien en parika etc over.
Wat zou je daarmee kunnen doen ?

ik was te laat en had brood bij mequote:Op vrijdag 29 september 2017 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is een lullige vrijdagsnack

Was jij gisteren toevallig ook in Den Haag?quote:

Zo klopt iequote:Op zaterdag 30 september 2017 14:52 schreef golfer het volgende:
Portie kibbeling van pollak of koolvis van mijn vismannetje.

Nee. Hij snijdt ter plekke altijd voor mijn neus een stuk kabeljauwhaas in stukjes voor mij en doet die door het beslag voordat ie het frituurt.quote:

Dure kibbeling.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Hij snijdt ter plekke altijd voor mijn neus een stuk kabeljauwhaas in stukjes voor mij en doet die door het beslag voordat ie het frituurt.

Klopt. Maar de moeite waard.quote:

Betwijfel of je het verschil proeft met pollak of heekquote:

Dat mag jij betwijfelen. Ik weet wel beter.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Betwijfel of je het verschil proeft met pollak of heek

Den Haag en Rijswijk even. Want?quote:Op zaterdag 30 september 2017 12:05 schreef golfer het volgende:
Was jij gisteren toevallig ook in Den Haag?

Dan vermoed ik dat ik je heb gespot op het Plein.quote:

leuk! Erg geschrokken van het aangezicht?quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan vermoed ik dat ik je heb gespot op het Plein.![]()

Bleek een misvatting omdat ik geen terras heb gepakt in Den Haag of Rijswijk.quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:39 schreef Duveldrinker het volgende:
leuk! Erg geschrokken van het aangezicht?

zag ze liggen bij de dirk ronde gepaneerde schijfjes ter grote van een hamburger, 10 minuutjes bakken en klaar, kabeljauwburgersquote:

Ah, echt nog nooit van gehoordquote:Op maandag 2 oktober 2017 17:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
zag ze liggen bij de dirk ronde gepaneerde schijfjes ter grote van een hamburger, 10 minuutjes bakken en klaar, kabeljauwburgers
[ afbeelding ]

Best goed te doen eigenlijkquote:

Ja maar vissticks!!!quote:Op maandag 2 oktober 2017 17:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Best goed te doen eigenlijk
Op een broodje met chilisaus en wat sla bijvoorbeeld of bij de spinazie en gebakken aardappels

Voor herhaling vatbaar. Gotta luv Ainsley 😍😍quote:Op maandag 2 oktober 2017 15:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Vanavond stoofschotel met kipdij, chorizo, tomaat en kikkererwten van Ainsley
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |