abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173905046
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 08:46 schreef Elzies het volgende:

[..]

Helemaal geen kwestie van neerkijken, maar je wel verzetten tegen het afdwingen van iets waar een overgrote meerderheid helemaal geen behoefte aan heeft.

Ik wordt een beetje moe van die transgender neutrale hype die een minderheid een meerderheid door de strot probeert te duwen. Ik denk dat daar de kern van de discussie om draait.
En het feit dat er daadwerkelijk gemeenten, instanties, bedrijven en organisaties zijn die het dun in de broek doen als ze door een dergelijke minderheidsgroep aangesproken worden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173905061
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 08:27 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Nee, maar er wel alles aan doen om ze aantrekkelijk te maken...
Ik wil dat mijn dochter er uit ziet als een leuk meisje van haar leeftijd (die dus zoals opgemerkt inderdaad al heupen krijgen en het merendeel van de kleding dus getailleerd is). Het is niet de bedoeling dat ouwe geilerds als jij er ogewonden van raken maar dat is onvemijdelijk.

Als ik mijn dochter van 7 naar school stuur in dit jurkje:

En jij vindt dat seksueel aantrekkelijk mankeert er iets aan jou, niet aan dat jurkje.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 21 september 2017 @ 08:49:58 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173905064
Wat een paar verdwenen labeltjes al niet kunnen veroorzaken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173905073
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 08:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik wil dat mijn dochter er uit ziet als een leuk meisje van haar leeftijd (die dus zoals opgemerkt inderdaad al heupen krijgen en het merendeel van de kleding dus getailleerd is). Het is niet de bedoeling dat ouwe geilerds als jij er ogewonden van raken maar dat is onvemijdelijk.

[ afbeelding ]

En jij vindt dat seksueel aantrekkelijk mankeert er iets aan jou, niet aan dat jurkje.
Inderdaad.
pi_173905076
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 08:39 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Bullshit. Weet jij wel waar de taille zit? Dat is ver boven de broeksband, tenzij het een tuinbroek is maar die zakt niet af wegens die galgen.
Daarbij: hoe verklaar je dat de Levi's 501 niet afzakte bij volwassen(!) vrouwen (en mannen), en dat er sowieso veel vrouwen zijn die fysiek geen enkel probleem hebben met het dragen van "herenbroeken" of unisex-broeken (die heren dus ook dragen)?

Getailleerde kleding is er ook voor heren, zoals blazers en overhemden, vaak in de duurdere prijsklassen.
Je geeft je kinderen getailleerde kleding omdat het bij dat model van de kleding past en pas als de kinderen hun babyvet kwijt zijn anders is het geen gezicht. Maar het is niet verplicht om meisjes getailleerde kleding te geven. Lijkt mij een stuk minder fijn spelen, strakke kleren.
Er is ook getailleerde herenkleding? Is dat dan om de mannelijke heupen te accentueren en seksueel aantrekkelijk te worden?
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 21 september 2017 @ 08:54:04 #156
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173905100
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 08:46 schreef Elzies het volgende:

[..]

Helemaal geen kwestie van neerkijken, maar je wel verzetten tegen het afdwingen van iets waar een overgrote meerderheid helemaal geen behoefte aan heeft.

Ik wordt een beetje moe van die transgender neutrale hype die een minderheid een meerderheid door de strot probeert te duwen. Ik denk dat daar de kern van de discussie om draait.
Mafklapper, dit heeft niks met transgender te maken. Jij ziet het woord "gender" en schiet gelijk in je anti-transgenderkramp.
Val toch in een beek bij Eindhoven!
  donderdag 21 september 2017 @ 08:54:52 #157
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173905110
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 08:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Er is ook getailleerde herenkleding? Is dat dan om de mannelijke heupen te accentueren en seksueel aantrekkelijk te worden?
Jup. James Bond draagt die dingen.
  donderdag 21 september 2017 @ 08:56:25 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173905136
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 08:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sowieso, dat kind een jurkje aandoen, wat is dat voor genderbevestigend gedoe.
Gewoon een spijkerbroek en een zwart of wit shirt, gekker hoeft het niet te worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173905157
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 08:54 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Mafklapper, dit heeft niks met transgender te maken. Jij ziet het woord "gender" en schiet gelijk in je anti-transgenderkramp.
Val toch in een beek bij Eindhoven!
Maar hoe groot is de groep dan waar we nu over praten?

Kijk er zullen altijd mensen zijn die door hun maten gebruik maken van een coupeuse of naaister.
pi_173905158
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 08:48 schreef Montagui het volgende:

[..]

En het feit dat er daadwerkelijk gemeenten, instanties, bedrijven en organisaties zijn die het dun in de broek doen als ze door een dergelijke minderheidsgroep aangesproken worden.
Sommige mensen weten van gekkigheid niet meer wat ze morgen weer te zeiken hebben. Toon als samenleving gewoon eens ruggengraat en accepteer dat nee ook nee is.

Hetzelfde als die hysterische vrouw die nu al een week de aandacht ligt te zoeken omdat ze een wildplasboete moet betalen. Mens, neem een eenmalig kathetersetje mee met een katheterzak en je valt niemand meer lastig. Nee, maar blijven schreeuwen en jammerklagen. Vreselijk dat soort mensen. :N
  donderdag 21 september 2017 @ 08:59:02 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173905182
Ja, van die mensen die al drie topics lang janken om een labeltje dat verdwijnt. Get a grip.
pi_173905203
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 08:57 schreef Elzies het volgende:

[..]

Sommige mensen weten van gekkigheid niet meer wat ze morgen weer te zeiken hebben. Toon als samenleving gewoon eens ruggengraat en accepteer dat nee ook nee is.

Hetzelfde als die hysterische vrouw die nu al een week de aandacht ligt te zoeken omdat ze een wildplasboete moet betalen. Mens, neem een eenmalig kathetersetje mee met een katheterzak en je valt niemand meer lastig. Nee, maar blijven schreeuwen en jammerklagen. Vreselijk dat soort mensen. :N
Die vrouw had gewoon voor sluitingstijd in de kroeg kunnen plassen.
  donderdag 21 september 2017 @ 09:01:04 #163
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173905216
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Waar is het getailleerde dan en geloof je echt dat een jongetje dat kledingstuk niet zou passen wegens "getailleerd"?

Ik heb niks met kinderen, maar je moet wel heel blind zijn om niet te zien dat jonge meisjes "geseksualiseerd" worden met kleding. Zie bijvoorbeeld https://eenvandaag.avrotr(...)g-van-kinderkleding/
  donderdag 21 september 2017 @ 09:01:24 #164
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173905218
quote:
10s.gif Op donderdag 21 september 2017 08:59 schreef Copycat het volgende:
Ja, van die mensen die al drie topics lang janken om een labeltje dat verdwijnt. Get a grip.
De Iraanse modepolitie is er niks bij.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_173905234
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 08:54 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Jup. James Bond draagt die dingen.
Klopt!

Maar als een meisje van 7 het draagt probeer je haar seksueel aantrekkelijk te maken alsof je haar netkousen met jarretels aantrekt :')
pi_173905249
quote:
18s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:01 schreef Perrin het volgende:

[..]

De Iraanse modepolitie is er niks bij.

[ afbeelding ]
Zo ervaar ik die opgelegde genderneutraal handel juist.

Had hetzelfde met gekleurde pieten en met het aanbieden van vogelzaad in plaats van een fatsoenlijke lunch voor mijn gasten. Die nu spontaan allergisch zijn voor gluten.
pi_173905259
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:01 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Waar is het getailleerde dan en geloof je echt dat een jongetje dat kledingstuk niet zou passen wegens "getailleerd"?

Ik heb niks met kinderen, maar je moet wel heel blind zijn om niet te zien dat jonge meisjes "geseksualiseerd" worden met kleding. Zie bijvoorbeeld https://eenvandaag.avrotr(...)g-van-kinderkleding/
Het getailleerde? Je ziet dat plaatje toch met een versmalling bij de taille? Dat noem je getailleerd.

En we hebben het toch niet over kinderstrings en voorgevulde bh'tjes en bikini's?
pi_173905266
quote:

[..]

Tis maar waar je geil van word denk ik dan.
  donderdag 21 september 2017 @ 09:08:40 #169
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173905299
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 08:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Maar hoe groot is de groep dan waar we nu over praten?
Welke groep hebben we het over?
Volgens mij ging het over mensen die kleding voor (jonge) kinderen kopen bij de Hema.

En de groep die niet weet wat hij voor zoon of dochter moet kopen als er geen label "jongen" of "meisje" in die kleding staat, of als het niet op een duidelijk te onderscheiden afdeling hangt, want je zou een thuis kunnen komen met een kledingstuk voor het verkeerde geslacht :o , of een strandbal. In elk geval lijkt het percentage Fok!kers in die groep heel hoog te zijn.
pi_173905321
quote:

[..]

Ben wel heel benieuwd waar dat goed verkocht wordt. Dat heb ik in ieder geval nog nooit gezien in het straatbeeld.
  donderdag 21 september 2017 @ 09:12:15 #171
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173905353
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het getailleerde? Je ziet dat plaatje toch met een versmalling bij de taille? Dat noem je getailleerd.

En we hebben het toch niet over kinderstrings en voorgevulde bh'tjes en bikini's?
Ik zie die versmalling daar niet. Je ziet dat de rok begint.
Duidelijk getailleerd valt onder dezelfde categorie als bh's voor meisjes die even plat zijn als jongens. Het is niet in het belang van het kind.
pi_173905358
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:08 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Welke groep hebben we het over?
Volgens mij ging het over mensen die kleding voor (jonge) kinderen kopen bij de Hema.

En de groep die niet weet wat hij voor zoon of dochter moet kopen als er geen label "jongen" of "meisje" in die kleding staat, of als het niet op een duidelijk te onderscheiden afdeling hangt, want je zou een thuis kunnen komen met een kledingstuk voor het verkeerde geslacht :o , of een strandbal. In elk geval lijkt het percentage Fok!kers in die groep heel hoog te zijn.
De groep waarvoor de HEMA nu het kinderkleding systeem omgooit.

Ik kom niet verder dan die vrouw gisteren bij DWDD en het meisje op FB van 10 wat onderbroekjes wilde zonder roze hartjes.
  donderdag 21 september 2017 @ 09:13:32 #173
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173905365
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:10 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Ben wel heel benieuwd waar dat goed verkocht wordt. Dat heb ik in ieder geval nog nooit gezien in het straatbeeld.
In Tokkieland! (Schildersbuurt Den Haag en omringende wijken).
  donderdag 21 september 2017 @ 09:13:33 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173905366
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:10 schreef Luckyseven het volgende:

HEMA lag een aantal jaar geleden onder vuur vanwege de verkoop van kleuterstrings ...
Het kan verkeren.
pi_173905399
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 09:13 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

In Tokkieland! (Schildersbuurt Den Haag en omringende wijken).
Ik woon in Almere, daar zou ik dan ook wat van mee moeten krijgen..

Ik zie wel veel jonge meisjes al met een hoofddoek op lopen. Hoort blijkbaar ook bij de stad maar ik betwijfel of dat ook in het belang van het kind is. Maar goed dat is een discussie voor een andere dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')