En het feit dat er daadwerkelijk gemeenten, instanties, bedrijven en organisaties zijn die het dun in de broek doen als ze door een dergelijke minderheidsgroep aangesproken worden.quote:Op donderdag 21 september 2017 08:46 schreef Elzies het volgende:
[..]
Helemaal geen kwestie van neerkijken, maar je wel verzetten tegen het afdwingen van iets waar een overgrote meerderheid helemaal geen behoefte aan heeft.
Ik wordt een beetje moe van die transgender neutrale hype die een minderheid een meerderheid door de strot probeert te duwen. Ik denk dat daar de kern van de discussie om draait.

Ik wil dat mijn dochter er uit ziet als een leuk meisje van haar leeftijd (die dus zoals opgemerkt inderdaad al heupen krijgen en het merendeel van de kleding dus getailleerd is). Het is niet de bedoeling dat ouwe geilerds als jij er ogewonden van raken maar dat is onvemijdelijk.quote:Op donderdag 21 september 2017 08:27 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee, maar er wel alles aan doen om ze aantrekkelijk te maken...

Inderdaad.quote:Op donderdag 21 september 2017 08:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn dochter er uit ziet als een leuk meisje van haar leeftijd (die dus zoals opgemerkt inderdaad al heupen krijgen en het merendeel van de kleding dus getailleerd is). Het is niet de bedoeling dat ouwe geilerds als jij er ogewonden van raken maar dat is onvemijdelijk.
Als ik mijn dochter van 7 naar school stuur in dit jurkje:
[ afbeelding ]
En jij vindt dat seksueel aantrekkelijk mankeert er iets aan jou, niet aan dat jurkje.

Er is ook getailleerde herenkleding? Is dat dan om de mannelijke heupen te accentueren en seksueel aantrekkelijk te worden?quote:Op donderdag 21 september 2017 08:39 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Bullshit. Weet jij wel waar de taille zit? Dat is ver boven de broeksband, tenzij het een tuinbroek is maar die zakt niet af wegens die galgen.
Daarbij: hoe verklaar je dat de Levi's 501 niet afzakte bij volwassen(!) vrouwen (en mannen), en dat er sowieso veel vrouwen zijn die fysiek geen enkel probleem hebben met het dragen van "herenbroeken" of unisex-broeken (die heren dus ook dragen)?
Getailleerde kleding is er ook voor heren, zoals blazers en overhemden, vaak in de duurdere prijsklassen.
Je geeft je kinderen getailleerde kleding omdat het bij dat model van de kleding past en pas als de kinderen hun babyvet kwijt zijn anders is het geen gezicht. Maar het is niet verplicht om meisjes getailleerde kleding te geven. Lijkt mij een stuk minder fijn spelen, strakke kleren.

Mafklapper, dit heeft niks met transgender te maken. Jij ziet het woord "gender" en schiet gelijk in je anti-transgenderkramp.quote:Op donderdag 21 september 2017 08:46 schreef Elzies het volgende:
[..]
Helemaal geen kwestie van neerkijken, maar je wel verzetten tegen het afdwingen van iets waar een overgrote meerderheid helemaal geen behoefte aan heeft.
Ik wordt een beetje moe van die transgender neutrale hype die een minderheid een meerderheid door de strot probeert te duwen. Ik denk dat daar de kern van de discussie om draait.

Jup. James Bond draagt die dingen.quote:Op donderdag 21 september 2017 08:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Er is ook getailleerde herenkleding? Is dat dan om de mannelijke heupen te accentueren en seksueel aantrekkelijk te worden?

Sowieso, dat kind een jurkje aandoen, wat is dat voor genderbevestigend gedoe.quote:Op donderdag 21 september 2017 08:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn dochter er uit ziet als een leuk meisje van haar leeftijd (die dus zoals opgemerkt inderdaad al heupen krijgen en het merendeel van de kleding dus getailleerd is). Het is niet de bedoeling dat ouwe geilerds als jij er ogewonden van raken maar dat is onvemijdelijk.
[ afbeelding ]
En jij vindt dat seksueel aantrekkelijk mankeert er iets aan jou, niet aan dat jurkje.

Maar hoe groot is de groep dan waar we nu over praten?quote:Op donderdag 21 september 2017 08:54 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Mafklapper, dit heeft niks met transgender te maken. Jij ziet het woord "gender" en schiet gelijk in je anti-transgenderkramp.
Val toch in een beek bij Eindhoven!

Sommige mensen weten van gekkigheid niet meer wat ze morgen weer te zeiken hebben. Toon als samenleving gewoon eens ruggengraat en accepteer dat nee ook nee is.quote:Op donderdag 21 september 2017 08:48 schreef Montagui het volgende:
[..]
En het feit dat er daadwerkelijk gemeenten, instanties, bedrijven en organisaties zijn die het dun in de broek doen als ze door een dergelijke minderheidsgroep aangesproken worden.

Die vrouw had gewoon voor sluitingstijd in de kroeg kunnen plassen.quote:Op donderdag 21 september 2017 08:57 schreef Elzies het volgende:
[..]
Sommige mensen weten van gekkigheid niet meer wat ze morgen weer te zeiken hebben. Toon als samenleving gewoon eens ruggengraat en accepteer dat nee ook nee is.
Hetzelfde als die hysterische vrouw die nu al een week de aandacht ligt te zoeken omdat ze een wildplasboete moet betalen. Mens, neem een eenmalig kathetersetje mee met een katheterzak en je valt niemand meer lastig. Nee, maar blijven schreeuwen en jammerklagen. Vreselijk dat soort mensen.

Waar is het getailleerde dan en geloof je echt dat een jongetje dat kledingstuk niet zou passen wegens "getailleerd"?quote:Op donderdag 21 september 2017 08:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

De Iraanse modepolitie is er niks bij.quote:Op donderdag 21 september 2017 08:59 schreef Copycat het volgende:
Ja, van die mensen die al drie topics lang janken om een labeltje dat verdwijnt. Get a grip.

Klopt!quote:Op donderdag 21 september 2017 08:54 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Jup. James Bond draagt die dingen.

Zo ervaar ik die opgelegde genderneutraal handel juist.quote:Op donderdag 21 september 2017 09:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
De Iraanse modepolitie is er niks bij.
[ afbeelding ]

Het getailleerde? Je ziet dat plaatje toch met een versmalling bij de taille? Dat noem je getailleerd.quote:Op donderdag 21 september 2017 09:01 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Waar is het getailleerde dan en geloof je echt dat een jongetje dat kledingstuk niet zou passen wegens "getailleerd"?
Ik heb niks met kinderen, maar je moet wel heel blind zijn om niet te zien dat jonge meisjes "geseksualiseerd" worden met kleding. Zie bijvoorbeeld https://eenvandaag.avrotr(...)g-van-kinderkleding/

Tis maar waar je geil van word denk ik dan.quote:Op donderdag 21 september 2017 09:01 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Waar is het getailleerde dan en geloof je echt dat een jongetje dat kledingstuk niet zou passen wegens "getailleerd"?
Ik heb niks met kinderen, maar je moet wel heel blind zijn om niet te zien dat jonge meisjes "geseksualiseerd" worden met kleding. Zie bijvoorbeeld https://eenvandaag.avrotr(...)g-van-kinderkleding/

Welke groep hebben we het over?quote:Op donderdag 21 september 2017 08:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar hoe groot is de groep dan waar we nu over praten?
 , of een strandbal. In elk geval lijkt het percentage Fok!kers in die groep heel hoog te zijn.
 , of een strandbal. In elk geval lijkt het percentage Fok!kers in die groep heel hoog te zijn.

Ben wel heel benieuwd waar dat goed verkocht wordt. Dat heb ik in ieder geval nog nooit gezien in het straatbeeld.quote:Op donderdag 21 september 2017 09:01 schreef Lunatiek het volgende:
[..]

Ik zie die versmalling daar niet. Je ziet dat de rok begint.quote:Op donderdag 21 september 2017 09:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het getailleerde? Je ziet dat plaatje toch met een versmalling bij de taille? Dat noem je getailleerd.
En we hebben het toch niet over kinderstrings en voorgevulde bh'tjes en bikini's?

De groep waarvoor de HEMA nu het kinderkleding systeem omgooit.quote:Op donderdag 21 september 2017 09:08 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Welke groep hebben we het over?
Volgens mij ging het over mensen die kleding voor (jonge) kinderen kopen bij de Hema.
En de groep die niet weet wat hij voor zoon of dochter moet kopen als er geen label "jongen" of "meisje" in die kleding staat, of als het niet op een duidelijk te onderscheiden afdeling hangt, want je zou een thuis kunnen komen met een kledingstuk voor het verkeerde geslacht, of een strandbal. In elk geval lijkt het percentage Fok!kers in die groep heel hoog te zijn.

In Tokkieland! (Schildersbuurt Den Haag en omringende wijken).quote:Op donderdag 21 september 2017 09:10 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd waar dat goed verkocht wordt. Dat heb ik in ieder geval nog nooit gezien in het straatbeeld.

HEMA lag een aantal jaar geleden onder vuur vanwege de verkoop van kleuterstrings ...quote:Op donderdag 21 september 2017 09:10 schreef Luckyseven het volgende:
Ben wel heel benieuwd waar dat goed verkocht wordt. Dat heb ik in ieder geval nog nooit gezien in het straatbeeld.

Ik woon in Almere, daar zou ik dan ook wat van mee moeten krijgen..quote:Op donderdag 21 september 2017 09:13 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
In Tokkieland! (Schildersbuurt Den Haag en omringende wijken).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |