Alleen de hoeken waren leeg, alles schuift door naar het midden.quote:Op maandag 18 september 2017 20:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waren ze allemaal patat aan het halen?
Zuurkool met vette jusquote:Op maandag 18 september 2017 20:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dolf Brouwers, wat een held!
Soms doen keepers dat als ze weten dat de verdediging voor hen gewoon pure stront isquote:Op maandag 18 september 2017 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onana had gisteren ook wat idiote capriolen
Ik ben benieuwd hoe Cocu en Gio afgaan in het buitenland.quote:Op maandag 18 september 2017 20:52 schreef Szura het volgende:
Gio, Cocu, Frank, allemaal apathische prutsers uit de KNVB-school. Dat coacht(e) dan onze top 3.
Frank?quote:Op maandag 18 september 2017 20:52 schreef Szura het volgende:
Gio, Cocu, Frank, allemaal apathische prutsers uit de KNVB-school. Dat coacht(e) dan onze top 3.
Viergever en Dijks genot.quote:Op maandag 18 september 2017 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Soms doen keepers dat als ze weten dat de verdediging voor hen gewoon pure stront is
26 september Napoli uitquote:Op maandag 18 september 2017 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Cocu en Gio afgaan in het buitenland.
Wöber en Orejuela moeten eerst wennen.quote:Op maandag 18 september 2017 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Ligt die gewoon verzuipt en aanvoerder Veltman met zijn AjaxDNA
Gratis geldquote:Op maandag 18 september 2017 20:54 schreef KingRoland het volgende:
ik word gek
[..]
dan leg ik 50 euro op napoli in
Zul je weinig op verdienenquote:Op maandag 18 september 2017 20:54 schreef KingRoland het volgende:
ik word gek
[..]
dan leg ik 50 euro op napoli in
meeste geld heb ik gemaakt als een utrecht of een vitesse europees speelt. Op een gegeven moment komen ze op voorsprong, maar je weet dat ze gaan choken dus gewoon +1(winst/gelijk) op de tegenpartij 50 eurotje niets mis mee.quote:
Die laatste hebben de scouts toch afgekeurd ?quote:Op maandag 18 september 2017 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wöber en Orejuela moeten eerst wennen.
Fokkers worden slapend rijk met betjes op voetbal en cryptogeneuzel.quote:
Was een groot talent die net een matig seizoen achter de rug had.quote:Op maandag 18 september 2017 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die laatste hebben de scouts toch afgekeurd ?
Dat is Roda, en daarna Willem II.quote:Op maandag 18 september 2017 20:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Slechtste team uit de Eredivisie.
Spartaquote:Op maandag 18 september 2017 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is Roda, en daarna Willem II.
Ruim 12,000 manquote:Op maandag 18 september 2017 20:58 schreef Leonos het volgende:
[..]
Over de lege plekken in het stadion? Nietszeggende club.
Opper en ik zijn het hier absoluut niet mee eens.quote:Op maandag 18 september 2017 20:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
De wedstrijden moeten nog gespeeld worden maar jullie lot is al bezegeld
Die gaat het niet redden dus . En daar kan die zelf weinig aan doenquote:Op maandag 18 september 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was een groot talent die net een matig seizoen achter de rug had.
Als we zo spelen als in de tweede helft niks aan de hand.quote:Op maandag 18 september 2017 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opper en ik zijn het hier absoluut niet mee eens.
Tweede keer alquote:Op maandag 18 september 2017 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij was er ook een keer bij.
Sowieso heeft Veltman een garantie op een basisplaats dus die komt er pas in als die weg is.quote:Op maandag 18 september 2017 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaat het niet redden dus . En daar kan die zelf weinig aan doen
Zeg jij je seizoenskaart nou maar vast op.quote:Op maandag 18 september 2017 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij was er ook een keer bij.
Maar hij gaat niet weg en op LB hebben ze liever dat gehandicapte paardquote:Op maandag 18 september 2017 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso heeft Veltman een garantie op een basisplaats dus die komt er pas in als die weg is.
Sinkgraven komt daar wel weer in.quote:Op maandag 18 september 2017 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar hij gaat niet weg en op LB hebben ze liever dat gehandicapte paard
Jullie zijn dronken van dat gelijke spel van gisteren.quote:Op maandag 18 september 2017 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opper en ik zijn het hier absoluut niet mee eens.
Is inclusief mensen die wel een seizoenskaart hebben, maar eigenlijk nooit op komen dagen. Zoals Haags.quote:
Mani heeft wel wat zakken voor je klaar leggenquote:Op maandag 18 september 2017 21:01 schreef Coco. het volgende:
Tijd voor reclame, dan kan ik chips gaan pakken.
Ik heb niet zoveel vertrouwen in Hennie en Winter dus Sinkgraven kan dat ook vergetenquote:Op maandag 18 september 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven komt daar wel weer in.
Tot hij geblesseerd raakt.
Benieuwd wanneer Dijks zijn contractverlenging krijgt dan.quote:Op maandag 18 september 2017 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel vertrouwen in Hennie en Winter dus Sinkgraven kan dat ook vergeten
Juist tegen Ajax is iedereen er zo'n beetje.quote:Op maandag 18 september 2017 21:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is inclusief mensen die wel een seizoenskaart hebben, maar eigenlijk nooit op komen dagen. Zoals Haags.
En de F side bij Ajax.
Eigenlijk van Joop Munsterman.quote:Op maandag 18 september 2017 21:03 schreef Zorro het volgende:
Het is de schuld van Jan van Halst. Daar kan iedereen het wel mee eens zijn toch?
vandagquote:
Alles is op.quote:Op maandag 18 september 2017 21:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Mani heeft wel wat zakken voor je klaar leggen
quote:Op maandag 18 september 2017 21:03 schreef Zorro het volgende:
Het is de schuld van Jan van Halst. Daar kan iedereen het wel mee eens zijn toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Buitengewoon succesquote:Op maandag 18 september 2017 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer Dijks zijn contractverlenging krijgt dan.
Ik vat hem wel hoor.quote:Op maandag 18 september 2017 21:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
valt me tegen dat je deze niet vat, buurman
Uiteraardquote:Op maandag 18 september 2017 21:06 schreef opperkleurder het volgende:
Haags en ik stemmen op Zwinkels
Mentale weerbaarheid. Weghorstgod. Weghorst in oranjequote:Op maandag 18 september 2017 21:06 schreef Szura het volgende:
Twee penalty's missen en dan nog genomineerd worden
En wat voor eenquote:Op maandag 18 september 2017 21:06 schreef franklop het volgende:
Hans heeft geen hoge pet op van keepers.
Selecteert een keeper.
Vond hem maar vervelendquote:
Van der Zarquote:Op maandag 18 september 2017 21:07 schreef Zorro het volgende:
Keepers met een Z.
Zoet, Zwinkels, Zoff.
Hegworst is zwakzinnigquote:Op maandag 18 september 2017 21:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mentale weerbaarheid. Weghorstgod. Weghorst in oranje
Zonanaquote:
Zoetebierquote:Op maandag 18 september 2017 21:07 schreef Zorro het volgende:
Keepers met een Z.
Zoet, Zwinkels, Zoff.
Ik bedoelde dat die goed zijn, dus dat klopt dan niet.quote:
De keeper van AZ.quote:Op maandag 18 september 2017 21:07 schreef Zorro het volgende:
Keepers met een Z.
Zoet, Zwinkels, Zoff.
http://www.haxball.com/?r(...)31bf456ba23b3fb2cad6quote:Op maandag 18 september 2017 21:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TR gemaakt. Haxxbal gelul hoort hier niet.
madquote:Op maandag 18 september 2017 21:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vroegertje voor jou.quote:Op maandag 18 september 2017 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga andere dingen doen boys. Fijne avond nog
Hoe plaats ik TR?quote:Op maandag 18 september 2017 21:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)31bf456ba23b3fb2cad6
Hoe moet ik dat nou weer wetenquote:Op maandag 18 september 2017 21:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom moet je überhaupt nog eten na het diner? Dikzakquote:Op maandag 18 september 2017 21:11 schreef franklop het volgende:
Zit ik hier met mijn druiven
#opwegnaarviesdun
Gesportquote:Op maandag 18 september 2017 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom moet je überhaupt nog eten na het diner? Dikzak
Weet ik niks van?quote:Op maandag 18 september 2017 21:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nee. Jij probeert een leuk verleden op te rakelen.
Postma zat toch op handen en knieën?
Voornamelijk cardioquote:
Ik was dramatisch...quote:Op maandag 18 september 2017 21:10 schreef FireFox1 het volgende:
HAXBALL GENOT!!![]()
![]()
http://www.haxball.com/?r(...)31bf456ba23b3fb2cad6
3e keer...quote:Op maandag 18 september 2017 21:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als dat een eerste keer was viel dat mee. Zo niet, ja.
Link?quote:Op maandag 18 september 2017 21:16 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Was Postma niet die keeper die zich door zijn vriendin liet verwennen op zijn hondjes?
De keeper, de keeper, de keeper van Den Haag..quote:Op maandag 18 september 2017 21:16 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Was Postma niet die keeper die zich door zijn vriendin liet verwennen op zijn hondjes?
Die man wordt voor eeuwig met z,n jeugdzonde om de oren geslagen.quote:Op maandag 18 september 2017 21:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Seksfilmpje met ADO-keeper Postma op internet gezet
Nooit laten vastleggen.quote:Op maandag 18 september 2017 21:22 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die man wordt voor eeuwig met z,n jeugdzonde om de oren geslagen.
Beste ras dusquote:Op maandag 18 september 2017 21:22 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hij heeft een Wehrmacht-kop.
Die zijn gewoon jelly.quote:Op maandag 18 september 2017 21:22 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Liever met een jeugdzonde dan met een dildo.quote:Op maandag 18 september 2017 21:22 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
niemand neemt hem serieusquote:Op maandag 18 september 2017 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die Kees noemt mij slecht om vervolgens constant te falen
Hallo Keesquote:Op maandag 18 september 2017 21:29 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws als je van niets-toevoegende kutberichten houdt!
Ik ben er!
Leuk.quote:Op maandag 18 september 2017 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
Frans Sol gaat er niet 25 maken hoor Johan
Die Sloveen ook niet.quote:Op maandag 18 september 2017 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
Frans Sol gaat er niet 25 maken hoor Johan
We worden gewoon voor de gek gehoudenquote:Op maandag 18 september 2017 21:32 schreef franklop het volgende:
Dat shot van Huub was uit eerste helft
oopsquote:Op maandag 18 september 2017 21:33 schreef franklop het volgende:
www.paardenlul.nl
Hier gaat iets mis
Maar even de virusscanner laten lopenquote:Op maandag 18 september 2017 21:34 schreef Rabieluh het volgende:
Dat is geen prettige site weet ik nu.
Ik plan meteen een afspraak met de huisarts denk ikquote:Op maandag 18 september 2017 21:34 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Maar even de virusscanner laten lopen
Je hebt zo een SOA te pakken.quote:Op maandag 18 september 2017 21:34 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Maar even de virusscanner laten lopen
Wie dan.quote:Op maandag 18 september 2017 21:37 schreef hafcfan het volgende:
We komen nooit van dit kut Promes en Janssen af
Dat is ook niet zo moeilijk.quote:
Gewoon Depay dan. Die Promes speelt ook vreselijk bij oranje.quote:Op maandag 18 september 2017 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk.
Maar zou liever Promes in de spits eens testen dan Dost waar je alleen met voorzetten wat aan hebt.
Omdat hij op de flanken moet staan wat hij nooit doet ja. Zeg niet dat het een succes gaat zijn in de spits, maar daar staat hij bij zijn club ook. En dan Depay links en Robben rechts ja.quote:Op maandag 18 september 2017 21:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gewoon Depay dan. Die Promes speelt ook vreselijk bij oranje.
Praat je weer tegen je zelf?quote:Op maandag 18 september 2017 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een verachtelijke zwakzinnige megadwaas.
Die 2 omwisselen en Dost erin.quote:Op maandag 18 september 2017 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij op de flanken moet staan wat hij nooit doet ja. Zeg niet dat het een succes gaat zijn in de spits, maar daar staat hij bij zijn club ook. En dan Depay links en Robben rechts ja.
Uh.. goeie?quote:Op maandag 18 september 2017 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Praat je weer tegen je zelf?
Over welke heb je het nuquote:Op maandag 18 september 2017 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke van de twee?quote:Op maandag 18 september 2017 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze moeten eens kappen met die onzin om naar binnen te gaan. Wat een kracht poehquote:Op maandag 18 september 2017 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan spelen ze niet in hun kracht.
Er is toch niet zoveel mis met naar binnen gaan, als je het maar wel kan afwisselen.quote:Op maandag 18 september 2017 21:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze moeten eens kappen met die onzin om naar binnen te gaan. Wat een kracht poeh
Heeft nu al een oorbel.quote:Op maandag 18 september 2017 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is vooral zielig voor die 'baby'
Serieus ?quote:Op maandag 18 september 2017 21:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft nu al een oorbel.
Genot.
Vreselijk triest bedoel je. Wat een droefenis. Trek eens aan m'n vinger. Poep en pies grapjes. Hij zei paardenlul.quote:
Eens. Had meer verwacht.quote:Op maandag 18 september 2017 22:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Redelijk showtje. Niet slecht, maar ook niets bijzonders.
Je moet ergens blij mee zijn.quote:Op maandag 18 september 2017 22:00 schreef opperkleurder het volgende:
De eerste prijs voor ADO is binnen.
Ik vond het ook niet zo grappig.quote:Op maandag 18 september 2017 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreselijk triest bedoel je. Wat een droefenis. Trek eens aan m'n vinger. Poep en pies grapjes. Hij zei paardenlul.![]()
MvG bij peptalk gezien?quote:Op maandag 18 september 2017 21:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Was afgelopen week bij RTL Boulevard ()
Hansie vind ik de leukste gastquote:Op maandag 18 september 2017 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreselijk triest bedoel je. Wat een droefenis. Trek eens aan m'n vinger. Poep en pies grapjes. Hij zei paardenlul.![]()
6 en half. Had idd veel meer ingezeten.quote:
Ja, zo'n cijfer had ik ook in gedachtenquote:Op maandag 18 september 2017 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
6 en half. Had idd veel meer ingezeten.
Hij zit er wel als een paardenlul. Daar wordt ie nog voor betaald ook. De joker die zegt dat de keizer geen kleren aan heeft. Net zoals Jan Boskamp.quote:
Formule 1 analyserenquote:Op maandag 18 september 2017 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zit er wel als een paardenlul. Daar wordt ie nog voor betaald ook. De joker die zegt dat de keizer geen kleren aan heeft. Net zoals Jan Boskamp.
Zo zonde van het programma. Als je dan Jan Lammers als analist ziet bij de F1 die is echt zo vreselijk goed. Is zo iemand niet te vinden in de voetballerij ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |