Maar ik was al..quote:Op maandag 18 september 2017 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor je vlijmscherpe analyse Roland
Ik denk dat jij niet zou misstaan als mod.
quote:Op maandag 18 september 2017 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. 20.45 hé?
Toen was het stilquote:Op maandag 18 september 2017 10:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, heb tot 4 uur snachts doorgewerkt.
En wat doe jij voor nuttigs?
Ben ik ff een paar daagjes weg en je bent ook opeens blauw.quote:Op maandag 18 september 2017 10:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben al 4 uur aan het werkquote:Op maandag 18 september 2017 10:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goodmorning Onlo.quote:
Verwar me a.u.b. niet met je moeder.quote:Op maandag 18 september 2017 10:40 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Op je rug liggen met je hand in je broek noem ik geen werk
ADO-Ajax noemde hij 5-0 een zekerheidje. Het was slechts een formaliteit. Ik, als goede vriend van opper, vertrouwde 'm natuurlijk volledig.quote:Op maandag 18 september 2017 10:42 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Goodmorning Onlo.
Opper heeft 1500 uit je zak geklopt? Was het een cryptotip of een ADO-Ajax bet?
Bij Vincenzo zijn moeder is de broek allang uit als ze op d'r rug ligtquote:Op maandag 18 september 2017 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verwar me a.u.b. niet met je moeder.
Lekker maat.quote:Op maandag 18 september 2017 10:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij Vincenzo zijn moeder is de broek allang uit als ze op d'r rug ligt
Dat krijg je ervan als je iemand gelooft die 3000 punten achterstaat op de grootmeester in de Fantasy.quote:Op maandag 18 september 2017 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ADO-Ajax noemde hij 5-0 een zekerheidje. Het was slechts een formaliteit. Ik, als goede vriend van opper, vertrouwde 'm natuurlijk volledig.
Nu blijkt mijn maat opper er niet zoveel verstand van te hebben
Opper gaf de tip aan mij, niet aan jou. Opper is een betere vriend voor jou dan voor mij.quote:Op maandag 18 september 2017 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ADO-Ajax noemde hij 5-0 een zekerheidje. Het was slechts een formaliteit. Ik, als goede vriend van opper, vertrouwde 'm natuurlijk volledig.
Nu blijkt mijn maat opper er niet zoveel verstand van te hebben
Ik heb grote fouten gemaakt tijdens de eerste biedrondes omtrent dat spel. Ik ben mans genoeg dit toe te geven. Ik beschouw dit seizoen ook als een aanloopseizoen en zal je volgend seizoen geen spaan van je heel latenquote:Op maandag 18 september 2017 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je iemand gelooft die 3000 punten achterstaat op de grootmeester in de Fantasy.
Dit blijkt wel uit de ontstane situatie ja.quote:Op maandag 18 september 2017 11:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Opper gaf de tip aan mij, niet aan jou. Opper is een betere vriend voor jou dan voor mij.
Gelukkig had ik al het vermoeden dat opper mij een oor wilde aannaaien (ken je NSB'er) dus ben ik er niet ingetrapt.quote:Op maandag 18 september 2017 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit blijkt wel uit de ontstane situatie ja.
Oppper roept wat, en ik zit met een gat van 1500 euro
Tussenjaarquote:Op maandag 18 september 2017 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb grote fouten gemaakt tijdens de eerste biedrondes omtrent dat spel. Ik ben mans genoeg dit toe te geven. Ik beschouw dit seizoen ook als een aanloopseizoen en zal je volgend seizoen geen spaan van je heel laten
Teleurstellende reactie, ditquote:Op maandag 18 september 2017 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb grote fouten gemaakt tijdens de eerste biedrondes omtrent dat spel. Ik ben mans genoeg dit toe te geven. Ik beschouw dit seizoen ook als een aanloopseizoen en zal je volgend seizoen geen spaan van je heel laten
Ik steek de hand in eigen boezem amice.quote:Op maandag 18 september 2017 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Teleurstellende reactie, dit.
Geen nederigheid, geen respect, niets.
Gelukkig maak ik gehakt van de grootspraak van Lange_Lans en opperkleurder. Die dachten dat de eindzege tussen hen tweeën zou gaan. Hebben die het even mooi mis, haha!quote:Op maandag 18 september 2017 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik steek de hand in eigen boezem amice.
Ze zijn in geen velden of wegen te bekennen. Het zou hen sieren hun ongelijk toe te geven. Maar vooralsnog blijft het angstvallig stil.quote:Op maandag 18 september 2017 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik gehakt van de grootspraak van Lange_Lans en opperkleurder. Die dachten dat de eindzege tussen hen tweeën zou gaan. Hebben die het even mooi mis, haha!
Lans komt dan meestal met de comeback dat hij me negeert tot ik excuses aanbied. Opperkleurder komt dan meestal met een waslijst aan excuses. Ik zit al klaar.quote:Op maandag 18 september 2017 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze zijn in geen velden of wegen te bekennen. Het zou hen sieren hun ongelijk toe te geven. Maar vooralsnog blijft het angstvallig stil.
quote:Op maandag 18 september 2017 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze zijn in geen velden of wegen te bekennen. Het zou hen sieren hun ongelijk toe te geven. Maar vooralsnog blijft het angstvallig stil.
In plaats van een apathische smiley te posten kan je ook gewoon je ongelijk toegeven en Stijn feliciteren met de fantastische keuze's die hij heeft gemaakt. Keuze's die jij overduidelijk hebt nagelaten.quote:
Trots op je stinhoquote:Op maandag 18 september 2017 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik gehakt van de grootspraak van Lange_Lans en opperkleurder. Die dachten dat de eindzege tussen hen tweeën zou gaan. Hebben die het even mooi mis, haha!
Mooi om op een tegeltje te zettenquote:Op maandag 18 september 2017 11:34 schreef onlogisch het volgende:
Desalniettemin blijf je één van mijn betere vrienden Lans
Maar goede vrienden vertellen elkaar ook de waarheid wanneer die daar om vraagt.
ripquote:Op maandag 18 september 2017 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fles tequila en 2 flessen jus orange gekocht. Coma in 3, 2, 1.
"keuzes" met een apostrof typenquote:Op maandag 18 september 2017 11:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In plaats van een apathische smiley te posten kan je ook gewoon je ongelijk toegeven en Stijn feliciteren met de fantastische keuze's die hij heeft gemaakt. Keuze's die jij overduidelijk hebt nagelaten.
Je gaat de politiek in?quote:Op maandag 18 september 2017 11:47 schreef KingRoland het volgende:
Docent vroeg aan ons wat willen jullie later doen. Ik zei gewoon dat ik mijn zakken wil vullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |