quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:13 schreef wazzbeer het volgende:
als de familie geen liquide middelen heeft verkoopt het een deel van de bezittingen of geeft het een pandrecht op goederen of een hypotheekrecht of toekomstig inkomen.
quote:
quote:Earlier this year, the collective student loan burden in the United States passed the $1tn mark. Analysts are increasingly referring to a student loan bubble that could result in a crisis similar to the subprime mortgage crisis of 2008.
Al die Kantons zijn heeel veel overhedenquote:
Er zijn wel veel wapens in privé bezit daar.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Al die Kantons zijn heeel veel overheden
Maar geen private milities om de orde te handhaven, en daar hadden we het over.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:25 schreef noescom het volgende:
[..]
Er zijn wel veel wapens in privé bezit daar.
Oh jawel. Libertarische voormannen zoals Thiel en Koch roven een hoop bij elkaar.quote:
Einstein, Dawkins, Hawking, Pinker zijn allemaal links. Net zoals de slimste presidenten die Amerika heeft gehad trouwens.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:13 schreef wazzbeer het volgende:
ik heb het over mensen met minstens een IQ van 130
Het gaat om het non-agressie-principe welke stelt dat je geen geweld mag gebruiken tegen mensen die zelf geen geweld hebben gebruikt. Libertariers willen een samenwerking op basis van gelijke rechten in plaats van onderdrukken en dwingen van mensen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Oh jawel. Libertarische voormannen zoals Thiel en Koch roven een hoop bij elkaar.
Doe toch niet zo leugenachtig. Het gaat om macht. De macht om horigen te bespieden en uit te buiten, en hun grond a la Rockefeller leeg te zuigen.
Dat jij je drukker maakt om de bijstand dan het grote gratis geld zegt al voldoende.
En wat dwingt dat af?quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:34 schreef noescom het volgende:
[..]
Het gaat om het non-agressie-principe welke stelt dat je geen geweld mag gebruiken tegen mensen die zelf geen geweld hebben gebruikt. Libertariers willen een samenwerking op basis van gelijke rechten in plaats van onderdrukken en dwingen van mensen.
Jijzelf, al dan niet met hulp.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En wat dwingt dat af?
Oh, dus mensen moeten gaan samenwerken volgens afspraken? Dat is gewoon een ander woord voor overheid.quote:
Een leugenachtige dekmantel.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:34 schreef noescom het volgende:
[..]
Het gaat om het non-agressie-principe welke stelt dat je geen geweld mag gebruiken tegen mensen die zelf geen geweld hebben gebruikt. Libertariers willen een samenwerking op basis van gelijke rechten in plaats van onderdrukken en dwingen van mensen.
Nee, dat is geen ander woord voor overheid.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, dus mensen moeten gaan samenwerken volgens afspraken? Dat is gewoon een ander woord voor overheid.
Je hebt duidelijk persoonlijke motieven om libertariers in een slecht daglicht te zetten. Voor de draad ermee. Wat zit je dwars?quote:
Ja, dat is het wel.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:37 schreef noescom het volgende:
[..]
Nee, dat is geen ander woord voor overheid.
Nee, dat is het niet.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is het wel.
Ja, dat is het wel.quote:
Dan word het tijd dat jij eens met een argument komt.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:42 schreef noescom het volgende:
[..]
Ad infinitum. Zodra er een argument tevoorschijn komt kom ik wel weer eens kijken.
Jij bent aan het zet. Jij beweert dat een vrijwillig samenwerkingverband een overheid is. Ik ben benieuwd naar je argumenten waarom dat zo is.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan word het tijd dat jij eens met een argument komt.
Wat ik al zeg: druk maken om het kleine gratis geld en niet het grote gratis geld. Bovendien gaan de rijken en machtigen dan even ondemocratisch bepalen wat geweld is en wat niet. Het uitzicht verstoren is geweld, dus terugmeppen met Blackwater. Monsanto en haar vervuiling is geen geweld. Net zoals het uitmoorden van Indianen. Vraag maar aan mede libertarier Paper Tiger.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:38 schreef noescom het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk persoonlijke motieven om libertariers in een slecht daglicht te zetten. Voor de draad ermee. Wat zit je dwars?
Als het geen individu of bedrijf is, is het een stichting of overheid.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:43 schreef noescom het volgende:
[..]
Jij bent aan het zet. Jij beweert dat een vrijwillig samenwerkingverband een overheid is. Ik ben benieuwd naar je argumenten waarom dat zo is.
Wat een onsamenhangend verhaal. Je vind dat bepaalde mensen zich om het verkeerde druk maken, je stelt ten onrechte dat vervuiling geen geweld is, iets over het (onlibertarische) uitmoorden van Indianen en het non-agressie-principe is een dekmantel. Vergeef me dat ik hier geen touw aan vast kan knopen.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat ik al zeg: druk maken om het kleine gratis geld en niet het grote gratis geld. Bovendien gaan de rijken en machtigen dan even ondemocratisch bepalen wat geweld is en wat niet. Het uitzicht verstoren is geweld, dus terugmeppen met Blackwater. Monsanto en haar vervuiling is geen geweld. Net zoals het uitmoorden van Indianen. Vraag maar aan mede libertarier Paper Tiger.
Het is een ranzige apartheid ideologie. Niet voor niets steunden een Hayek en Rothbard gewoon de apartheid in zuid Afrika
Nee, maar het komt uiteindelijk natuurlijk gewoon op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 26 september 2017 21:43 schreef noescom het volgende:
[..]
Jij bent aan het zet. Jij beweert dat een vrijwillig samenwerkingverband een overheid is. Ik ben benieuwd naar je argumenten waarom dat zo is.
Ow, nu is vervuiling opeens wel geweld volgens jou terwijl je anders zit af te geven op zogenaamd verstikkende milieuregelsquote:Op dinsdag 26 september 2017 21:47 schreef noescom het volgende:
[..]
Wat een onsamenhangend verhaal. Je vind dat bepaalde mensen zich om het verkeerde druk maken, je stelt ten onrechte dat vervuiling geen geweld is, iets over het (onlibertarische) uitmoorden van Indianen en het non-agressie-principe is een dekmantel. Vergeef me dat ik hier geen touw aan vast kan knopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |