Lubach heeft het over powervrouw Angela Merkel.... dat moeten wij als Thatcher wannabees wel even volgen natuurlijkquote:
En dat terwijl jullie zo op elkaar lijken.quote:
Ik kijk en luisterquote:Op zondag 17 september 2017 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lubach heeft het over powervrouw Angela Merkel.... dat moeten wij als Thatcher wannabees wel even volgen natuurlijk
Was sich neckt...quote:Op zondag 17 september 2017 22:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dat terwijl jullie zo op elkaar lijken.
Heb je ook weer gelijk in.quote:
niet over Superploumen? die gaat namelijk eind volgende maand voorzitter zijn van de jury over het beste geschiedenisboek van 2017 https://www.volkskrant.nl(...)prijs-2017~a4516932/quote:Op zondag 17 september 2017 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lubach heeft het over powervrouw Angela Merkel.... dat moeten wij als Thatcher wannabees wel even volgen natuurlijk
Prima, dan smeer je toch gewoon een boterham.quote:Op zondag 17 september 2017 22:17 schreef john2406 het volgende:
Vrouwen willen emanciperen prima hoor maar ik wil niet evrouwciperen begrijp dat even goed he.
Yes en de vrouw ook!quote:Op zondag 17 september 2017 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima, dan smeer je toch gewoon een boterham.
Lubach vond ik matig, net als vorige week. Vorige seizoen vond ik het veel beter.quote:Op zondag 17 september 2017 23:15 schreef skysherrif het volgende:
wat vonden jullie van peter pannekoek en lubach vandaag?
Stukje over Vindicat vond ik wel redelijk, maar meer dan redelijk is het vooralsnog niet inderdaad. In ieder geval wel goed dat hij aandacht besteedt aan bio industrie.quote:Op zondag 17 september 2017 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Lubach vond ik matig, net als vorige week. Vorige seizoen vond ik het veel beter.
Peter Pannekoek ga ik zo kijken, na Studio Voetbal.
Maar heb je ook niet dat sommige grappen dan weer zo slecht zijn dat het een beetje pijn doet?quote:Op zondag 17 september 2017 23:26 schreef Ryon het volgende:
Erg gelachen om Lubach. Wordt steeds sterker.
Dat was ongeveer de leukste grap jaquote:Op zondag 17 september 2017 23:29 schreef skysherrif het volgende:
Maar voortaan Sybrand, Stalbrand noemen vind ik wel prima.
Peter Pannenkoek? Niet gekeken. Is het wat?quote:Op zondag 17 september 2017 23:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar heb je ook niet dat sommige grappen dan weer zo slecht zijn dat het een beetje pijn doet?
Dat van Peter al gezien? Ik nog niet, maar het deed wel een beetje stof opwaaien.
Je bent maagd?quote:Op zondag 17 september 2017 23:47 schreef skysherrif het volgende:
Staat nu ook even op, zie al wel nu waar de ophef om ging ja.
Mein Kampf als boekenweekgeschenk waarmee je gratis met de trein magquote:Op maandag 18 september 2017 00:01 schreef skysherrif het volgende:
Zal nu wel weer rake opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd krijgen, maar vanaf het stukje mein kampf wordt het best leuk
bumorquote:Op maandag 18 september 2017 00:14 schreef remlof het volgende:
Door z'n geslis doet ie me aan Buma denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |