Gifjes maken door mijn TV te filmen is kutquote:Op zondag 17 september 2017 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom Ace als je Ziggo Sport Select HD kan kijken?
Zo spreek je z'n naam niet uit.quote:Op zondag 17 september 2017 15:13 schreef Nober het volgende:
Ja hoor Max valt uit en dan gaat Ricky Ardo zeker winnen.![]()
Je kan niet capturen via ziggogo.tv ?quote:Op zondag 17 september 2017 15:14 schreef CrashO het volgende:
[..]
Gifjes maken door mijn TV te filmen is kut
Mwoa, Bottas countert nuquote:
Daar heb je een Ziggo account voor nodig. Ook dit weekend (toch?, kon iig geen gratis ziggoGo vinden)quote:Op zondag 17 september 2017 15:15 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Je kan niet capturen via ziggogo.tv ?
Die schijnt Nederlands te kunnenquote:Op zondag 17 september 2017 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
Hulk op het podium zou nog een klein lichtpuntje kunnen zijn.
RIC is het hele weekend sneller op het droge. Waarom zou dat nu niet het geval zijn?quote:Op zondag 17 september 2017 15:15 schreef Justevo het volgende:
RIC gaat echt niks meer dichterbij komen hoor, maak je maar geen illusies. Zaaddodend saai.
Marginaal sneller, gaat inderdaad niet echt spannend meer worden.quote:Op zondag 17 september 2017 15:15 schreef Justevo het volgende:
RIC gaat echt niks meer dichterbij komen hoor, maak je maar geen illusies. Zaaddodend saai.
Omdat RIC een mietje is. HAM loopt nu gewoon weer uit naar 9 nogwat.quote:Op zondag 17 september 2017 15:16 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
RIC is het hele weekend sneller op het droge. Waarom zou dat nu niet het geval zijn?
Geen argumenten?quote:Op zondag 17 september 2017 15:17 schreef Justevo het volgende:
[..]
Omdat RIC een mietje is. HAM loopt nu gewoon weer uit naar 9 nogwat.
Jaquote:Op zondag 17 september 2017 15:18 schreef Abdus18 het volgende:
Heeft die Torro Rosso nu een lichtje net onder de neus?
Groundspeed meter... heb ik gisteren ook geleerdquote:Op zondag 17 september 2017 15:18 schreef Abdus18 het volgende:
Heeft die Torro Rosso nu een lichtje net onder de neus?
Dacht eerder dat het een sensor was. Maar zie het nut daar wat minder van in de race.quote:
De baan droogt nog op dus ze rijden niet op de max. De baan komt naar RIC toe.quote:Op zondag 17 september 2017 15:18 schreef Justevo het volgende:
[..]
Mijn argument is de tijdwaarneming. Inmiddels weer bijna 10 seconden.
RBR is het snelste op een droge baan.quote:Op zondag 17 september 2017 15:18 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Je ziet het toch? RBR is hier de snelste en dat laat Ricciardo niet zien.
Ah, toch wel een sensorquote:Op zondag 17 september 2017 15:19 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Groundspeed meter... heb ik gisteren ook geleerd
Mja, had Ted het gisteren over. Zitten er een stuk of 4 rondom. Rode en blauwe sensors. Ene doet snelheid meten op verschillende punten (zodat ze over-understeer kunnen meten) en de andere is voor de hoogte.quote:Op zondag 17 september 2017 15:19 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Enig idee waarvoor?
Ah, al beantwoord!
De baan droogt voor RIC net zo hard op als HAM.quote:Op zondag 17 september 2017 15:20 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
De baan droogt nog op dus ze rijden niet op de max. De baan komt naar RIC toe.
[..]
RBR is het snelste op een droge baan.
Eens. Als ie de kalmte kan bewaren wordt dat seizoen echt top.quote:Op zondag 17 september 2017 15:20 schreef Loekoe het volgende:
Het is al zo lang zichtbaar dat VER een betere racepace (én kwalificatiepace) heeft dan RIC. Volgend seizoen moet het maar gebeuren dan. Dit seizoen is toch een beetje verloren.
Maar Max doet het dan weer minder qua finishen.quote:Op zondag 17 september 2017 15:20 schreef Loekoe het volgende:
Het is al zo lang zichtbaar dat VER een betere racepace (én kwalificatiepace) heeft dan RIC. Volgend seizoen moet het maar gebeuren dan. Dit seizoen is toch een beetje verloren.
Wordt je weg gesleeptquote:Op zondag 17 september 2017 15:20 schreef vaarsuvius het volgende:
Als ik een sIngaporees was zou mijn auto heel toevallig een lekke band krijgen precies op een bepaald viaduct.....
Dus zal RIC sneller worden.quote:Op zondag 17 september 2017 15:21 schreef Justevo het volgende:
[..]
De baan droogt voor RIC net zo hard op als HAM.
Kun je toch even een paar ronden gratis zien.quote:Op zondag 17 september 2017 15:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wordt je weg gesleept![]()
Geld een stop verbod op dat punt
kan je toch lekker mooi een tijdje vanaf de eerste rang kijken.....quote:Op zondag 17 september 2017 15:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wordt je weg gesleept![]()
Geld een stop verbod op dat punt
Helaas?quote:Op zondag 17 september 2017 15:19 schreef franklop het volgende:
WK coureurs en constructeurs lijken beide helaas wel beslist vooralsnog.
Helaas als in; dat we geen strijd tot het einde lijken te gaan krijgen. Dat met name.quote:Op zondag 17 september 2017 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas?
Vettel heeft het voor zichzelf en zijn team verneukt vandaag, meer dan terecht.
Enige jammere eraan is dat Hamilton de race weer cadeau krijgtquote:Op zondag 17 september 2017 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas?
Eer dat het zo ver is gaan we richting het einde van de race en gaat de motor van Mercedes even in standje 11 voor de overwinning.quote:
Grappig hoe een F1 mod er altijd zo ver naast zit.quote:Op zondag 17 september 2017 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas?
quote:Op zondag 17 september 2017 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas?
Hij heeft in ieder geval sneller mijn post verwijderd dan de tijd dat Max reed vandaag.quote:Op zondag 17 september 2017 15:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Grappig hoe een F1 mod er altijd zo ver naast zit.
Vettel en Kimi hebben t samen verneukt.quote:Op zondag 17 september 2017 15:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ric finished en daar gaat het uiteindelijk om. Voorlopig moet Max dat nog bewijzen, schuld of geen schuld.quote:Op zondag 17 september 2017 15:17 schreef Justevo het volgende:
[..]
Omdat RIC een mietje is. HAM loopt nu gewoon weer uit naar 9 nogwat.
Die stand is niet relevant hier.quote:Op zondag 17 september 2017 15:23 schreef Justevo het volgende:
[..]
Eer dat het zo ver is gaan we richting het einde van de race en gaat de motor van Mercedes even in standje 11 voor de overwinning.
Ik vond ook dat Vettel de meeste blaam treft.quote:Op zondag 17 september 2017 15:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 17 september 2017 15:24 schreef DP026 het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval sneller mijn post verwijderd dan de tijd dat Max reed vandaag.
Groundspeedmeterquote:Op zondag 17 september 2017 15:24 schreef Bluurgh het volgende:
Zit er nou een lampje onder Sainz z'n voorvleugel?
Ik ook.quote:Op zondag 17 september 2017 15:24 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik vond ook dat Vettel de meeste blaam treft.
Ja, voor de sier!quote:Op zondag 17 september 2017 15:24 schreef Bluurgh het volgende:
Zit er nou een lampje onder Sainz z'n voorvleugel?
Welke Amber?quote:Op zondag 17 september 2017 15:25 schreef danos het volgende:
Zou Tom al met zijn tong in het oor van Amber zitten?
Dit dus.quote:Op zondag 17 september 2017 15:24 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Zei ik ook al hier toen Brundle het zei. Maar maakt weinig indrukquote:Op zondag 17 september 2017 15:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Brundle:
"That could be a championship defining moment," said Martin Brundle. "I think it's Vettel's fault as he didn't realise his team-mate was there and squeezed Verstappen," Brundle says.
"If you're going to blame anybody, you have to blame Vettel. There was nowhere Verstappen could go."
Maar zal er ook wel niet veel van weten vergeleken met voormalig wereldkampioenen f1 die hier op FOK rondlopen.
Koel eerst eens af.quote:Op zondag 17 september 2017 15:26 schreef Gezicht het volgende:
Jezus Jack laat die opmerkingen gewoon achterwege
Yupquote:Op zondag 17 september 2017 15:26 schreef Gezicht het volgende:
Jezus Jack laat die opmerkingen gewoon achterwege
Ik zie niet in hoe. Hij Verstappen al voorbij als hij door Raikkonen getorpedeerd wordt. Vettel doet niets raars, het afblokken van de man op de tweede plaats vanaf pole is volstrekt normaal. Het is Raikkonen die roekeloos binnendoor komt vliegen.quote:Op zondag 17 september 2017 15:24 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ze rijden al ruim 10 rondjes op ultra's en de baan is echt wel droog genoeg. Het was nu al weer 10+ seconden.quote:Op zondag 17 september 2017 15:24 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Die stand is niet relevant hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |