abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 16 september 2017 @ 17:56:23 #176
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_173812619
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 17:51 schreef aesop het volgende:

[..]

Als er een gat is en Max gaat ervoor dan noem ik dat geen kamikaze, maar ingecalculeerd risico. Vettel zal de deur niet keihard dichtgooien met het oog op het WK. Dat weet Max en dat weet Horner.
En bij Mercedes hopen ze erop.

Wat Hamilton "zegt" (lees: wat de policor afdeling namens hem twittert) is gewoon blablabla.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 16 september 2017 @ 17:56:42 #177
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173812625
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 17:46 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat overdreven Max gehype is ergens wel te begrijpen. Formule 1 wordt al jarenlang live uitgezonden op de tv, en heeft best een grote schare fans. Voor het eerst is er iemand uit Nederland van exceptioneel niveau. Ik begrijp het enthousiasme, nee het is niet professioneel, maar het is wel passioneel. Ik snap ook best dat mensen zich daar aan ergeren, zeker wanneer jezelf niet zovel met Max Verstappen hebt.
Maar zelfs de neutrale kijker kan genieten van wat Max in de regen doet en qua inhaalacties laat zien.
Dat, en voor Max werd er steeds iemand anders gehypte. Toen Massa debuteerde was dat ook het grote supertalent dat Senna zou doen vergeten.
pi_173812696
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 17:48 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ric draait al ietsje langer mee, of is hij ook 19?
Is dat nu heel relevant? Hij heeft niet één jaar een auto gehad waarmee hij wereldkampioen had kunnen worden.
pi_173812711
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 17:51 schreef aesop het volgende:

[..]

Als er een gat is en Max gaat ervoor dan noem ik dat geen kamikaze, maar ingecalculeerd risico. Vettel zal de deur niet keihard dichtgooien met het oog op het WK. Dat weet Max en dat weet Horner.
We zullen het allemaal zien. Een gat zal er alleen zijn als Vettel niet goed wegkomt, dus we zijn het niet zo oneens met elkaar lijkt mij.
  zaterdag 16 september 2017 @ 18:03:32 #180
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_173812720
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 17:50 schreef daNpy het volgende:

[..]

Waarom zou ric sneller zijn dan Vettel op nieuwere banden na de pitstop?
Pace van de RBR in de race is hoger. En Ricciardo kan zijn banden in 4 rondes aan gort rijden.
pi_173812730
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 17:49 schreef tja77 het volgende:

[..]

De eerste 3 posities blijven zoals ze zijn.
Max is sneller dan Vettel in de race, ze duiken beiden de undercut in. Ricciardo stampt 4 ronden vol door en komt na de pitstops op 1.
Dat is wat ik verwacht.
Ik denk niet dat Max veel risico neemt, omdat hij weet dat z'n pace goed is op deze baan.
Hij riep na het incident met Massa dat hij het risico nam omdat zijn seizoen toch al voorbij was. Massa is echter ook niet het type in een positie om af te haken in een 'game of chicken'. De belangen voor Vettel zijn dusdanig dat hij zich dat niet kan permitteren. Ik zie Max het risico wel nemen indien hij de kans krijgt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 16 september 2017 @ 18:07:37 #182
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_173812761
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 17:45 schreef daNpy het volgende:
Max heeft minder geduld als Ricciardo, en daarom is ric ook geen wk. De geduldige Ricciardo heeft dit jaar veel punten door de uitvallers en gevechten voor hem. Dat hoort bij de sport, maar maakt je niet snel een wk. Iedereen weet waarom een Rosberg met zijn beker snel thuis is gebleven...
Waarop baseer je dat Max minder geduld heeft?
Max is resoluut, en neemt meer risico gezien het feit dat zijn seizoen toch al naar de klote is.
Vorig jaar heeft Max in verscheidene races zich geduldig opgestelt. En dat heeft hem heel veel punten opgeleverd.
  zaterdag 16 september 2017 @ 18:10:34 #183
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_173812798
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Is dat nu heel relevant? Hij heeft niet één jaar een auto gehad waarmee hij wereldkampioen had kunnen worden.
Hij kan dus ook het verschil niet maken :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 16 september 2017 @ 18:11:59 #184
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173812813
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:07 schreef tja77 het volgende:

[..]

Waarop baseer je dat Max minder geduld heeft?
Max is resoluut, en neemt meer risico gezien het feit dat zijn seizoen toch al naar de klote is.
Vorig jaar heeft Max in verscheidene races zich geduldig opgestelt. En dat heeft hem heel veel punten opgeleverd.
Precies. Maar nu hij in de positie is dat hij mogelijk kan winnen, zal hij echt wel verstandiger rijden als tijdens de vorige race.
  zaterdag 16 september 2017 @ 18:12:46 #185
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_173812823
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:07 schreef tja77 het volgende:

[..]

Waarop baseer je dat Max minder geduld heeft?
Max is resoluut, en neemt meer risico gezien het feit dat zijn seizoen toch al naar de klote is.

Dat is de tendens hier van de anti Max club :P
Hij weet precies wat hij doet, zie ook vorig jaar zij aan zij net ricciardo.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 16 september 2017 @ 18:13:01 #186
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_173812825
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:04 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hij riep na het incident met Massa dat hij het risico nam omdat zijn seizoen toch al voorbij was. Massa is echter ook niet het type in een positie om af te haken in een 'game of chicken'. De belangen voor Vettel zijn dusdanig dat hij zich dat niet kan permitteren. Ik zie Max het risico wel nemen indien hij de kans krijgt.
Verschil is dat Max nu (bij een normale start) al op podiumkoers ligt. En niet in 2-3 ronden tijd zoveel mogelijk coureurs in moet halen om de aansluiting bij de kop van het veld te krijgen.
Ik denk dat Max dat verschil wel af kan wegen. Een kans, hij pakt hem. Een soortgelijk risico als op Monza nemen zie ik hem morgen niet zo snel doen. Hoe graag hij ook wil winnen.
pi_173812845
Overigens heeft Marko verklaard dat beide Bulls de setup voor hun tweede run hebben aangepast omdat Ferrari in sector 1 zoveel won. Maar in geval van Max verloor ie daardoor drietienden in sector 2, wat zijn relatieve winst in sector 1 teniet deed.
Opvallend dat ze kennelijk zwichten voor de druk van Ferrari op zon moment.
pi_173812866
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:10 schreef daNpy het volgende:

[..]

Hij kan dus ook het verschil niet maken :)
Het lukt Max nu ook niet. Dus wat wil je Ricciardo verwijten?
  zaterdag 16 september 2017 @ 18:16:01 #189
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173812872
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:14 schreef aesop het volgende:
Overigens heeft Marko verklaard dat beide Bulls de setup voor hun tweede run hebben aangepast omdat Ferrari in sector 1 zoveel won. Maar in geval van Max verloor ie daardoor drietienden in sector 2, wat zijn relatieve winst in sector 1 teniet deed.
Opvallend dat ze kennelijk zwichten voor de druk van Ferrari op zon moment.
Ja, gek dat ze kijken naar een team dat ze al het hele jaar te snel af is... :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 september 2017 @ 18:22:47 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173812966
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:14 schreef aesop het volgende:
Overigens heeft Marko verklaard dat beide Bulls de setup voor hun tweede run hebben aangepast omdat Ferrari in sector 1 zoveel won. Maar in geval van Max verloor ie daardoor drietienden in sector 2, wat zijn relatieve winst in sector 1 teniet deed.
Opvallend dat ze kennelijk zwichten voor de druk van Ferrari op zon moment.
Zwichten voor druk? :')

Beiden waren zo snel als maar mogelijk was met die setup. Met niets doen win je niks. Wat is er dan zo raar aan iets anders proberen? :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173813033
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:13 schreef tja77 het volgende:

[..]

Verschil is dat Max nu (bij een normale start) al op podiumkoers ligt. En niet in 2-3 ronden tijd zoveel mogelijk coureurs in moet halen om de aansluiting bij de kop van het veld te krijgen.
Ik denk dat Max dat verschil wel af kan wegen. Een kans, hij pakt hem. Een soortgelijk risico als op Monza nemen zie ik hem morgen niet zo snel doen. Hoe graag hij ook wil winnen.
Maar ik denk niet dat hij tevreden is met 'podiumkoers'. Gezien de kansen die er liggen lijkt het me dat hij geen genoegen neemt met minder dan GP winst. De beste kans is om gelijk in de eerste ronde een poging te wagen, want daarna wordt het beduidend lastiger.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_173813126
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 17:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nouja, volgens mij kwam Rob er mee en reageerde hij er op. Volgens mij zie je spoken, ik zie Vettel ook liever winnen dan Hamilton maar heb niet het idee dat Hamilton veel positiever wordt benaderd dan Vettel. Maar wat is je theorie wb deze bias van Doornbos?
Het is niet alleen vandaag en Doornbos smokkelt ook wel eens met de feiten ten faveure van Hamilton. Dat heeft verder geen theorie nodig, mensen op tv die hun persoonlijke voorkeur aan anderen willen opdringen door de feiten op een selectieve of onjuist manier te presenteren zien we wel vaker. Het stemming maken tegen Vettel slaat bij hun publiek ook nogal goed aan sinds Verstappen hem er een paar keer vanaf heeft gereden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_173813159
Rete spannend, vooral door max' domme actie van vorige race. Dit gaat gewoon te goed nu ofzo..
  zaterdag 16 september 2017 @ 18:40:28 #194
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_173813229
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is niet alleen vandaag en Doornbos smokkelt ook wel eens met de feiten ten faveure van Hamilton. Dat heeft verder geen theorie nodig, mensen op tv die hun persoonlijke voorkeur aan anderen willen opdringen door de feiten op een selectieve of onjuist manier te presenteren zien we wel vaker. Het stemming maken tegen Vettel slaat bij hun publiek ook nogal goed aan sinds Verstappen hem er een paar keer vanaf heeft gereden.
Dat kan er goed mee te maken hebben.
Vettel is EN Duitser EN heeft al een paar keer in de clinche gelegen met Max. Kan goed zijn dat dat soort dingen meespelen bij Doornbos.
Maar ik zou me er niks van aantrekken, heb je toch niks aan. En je krijgt er een nare nasmaak na een knappe pole van Vettel van.
  zaterdag 16 september 2017 @ 18:46:02 #195
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_173813316
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:01 schreef VEM2012 het volgende:

Is dat nu heel relevant? Hij heeft niet één jaar een auto gehad waarmee hij wereldkampioen had kunnen worden.
Nou, best wel. Blijkbaar heeft niemand hem een auto aangeboden waarmee hij wereldkampioen had kunnen worden. Het is toch al z'n 7de seizoen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 16 september 2017 @ 18:51:01 #196
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_173813399
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:27 schreef Monolith het volgende:

Maar ik denk niet dat hij tevreden is met 'podiumkoers'. Gezien de kansen die er liggen lijkt het me dat hij geen genoegen neemt met minder dan GP winst. De beste kans is om gelijk in de eerste ronde een poging te wagen, want daarna wordt het beduidend lastiger.
Agree. En hij maakt een goeie kans. Hij is een goede starter.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_173813482
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 17:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik zie niet in hoe dat een vraag is. Het is ook niet dat Webber tweede werd in die WK's, of dat je dankzij een voorkeursbehandeling een Torro Rosso op pole kunt zetten en er een race mee kunt winnen. Vettel zat koud in die RBR en hij ging Button nog lateren bibberen voor zijn titel in de tamelijk superieure Brawn. In het begin van zijn carriere liet hij meteen uitzonderlijke klasse zien zoals alleen de groten doen.

Maar toen kreeg hij een keer een voorvleugel en Webber niet en ging de immer onsympathieke Australier daar een enorm drama van maken en dan moeten we daardoor twijfelen aan de kwaliteiten van Vettel? Het is wel een beetje sneu hoor, degene die jij het liefst ziet winnen is niet per se de beste, dat hoort bij sport.
De Brawn was alleen superieur in de eerste helft van het seizoen maar werd niet echt doorontwikkeld. De Red Bull werd wel doorontwikkeld en was de tweede helft de betere. Alleen was de voorsprong van Button toen al groot genoeg om het kampioenschap te winnen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_173813552
Hopelijk dat Alonso morgen HAM kan pakken
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_173813577
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 september 2017 19:00 schreef franklop het volgende:
Hopelijk dat Alonso morgen HAM kan pakken
Dát zou geweldig zijn!!!
  zaterdag 16 september 2017 @ 19:02:00 #200
62913 Blik
The one and Only!
pi_173813591
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is niet alleen vandaag en Doornbos smokkelt ook wel eens met de feiten ten faveure van Hamilton. Dat heeft verder geen theorie nodig, mensen op tv die hun persoonlijke voorkeur aan anderen willen opdringen door de feiten op een selectieve of onjuist manier te presenteren zien we wel vaker. Het stemming maken tegen Vettel slaat bij hun publiek ook nogal goed aan sinds Verstappen hem er een paar keer vanaf heeft gereden.
Je bent je er van bewust dat jij precies datzelfde doet, alleen dan ten faveure van Vettel?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')