YouTube inderdaad.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:26 schreef Greys het volgende:
Even gewoon uit nieuwsgierigheid, waar ga je de video's daarna plaatsen? Gewoon op YouTube zodat we de betreffende video's hier ook kunnen plaatsen? Of op een eigen site oid?
Waves zijn gewoon via Bitrexx verhandelbaar.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:41 schreef JoeriKros het volgende:
Na wat rond zoeken is het nog niet helemaal duidelijk voor mij, een aantal Waves gekocht om eens te zien wat er gebeurd maar wat ik dus heel lastig vind is dat ik voor Waves een platform van hun zelf gebruikt terwijl ik ook andere coins wil kopen.
Is het mogelijk alle coins die je koopt bij 1 exchange te stallen?
Natuurlijk kan dat.quote:Op zaterdag 30 september 2017 15:41 schreef JoeriKros het volgende:
Na wat rond zoeken is het nog niet helemaal duidelijk voor mij, een aantal Waves gekocht om eens te zien wat er gebeurd maar wat ik dus heel lastig vind is dat ik voor Waves een platform van hun zelf gebruikt terwijl ik ook andere coins wil kopen.
Is het mogelijk alle coins die je koopt bij 1 exchange te stallen?
Dat is idd een ding waar alle walletsoftware last van heeft, bedragen zijn altijd exclusief fee, en je moet goed het aantal getallen achter de komma tellen. Ik vind het altijd wel knap van mezelf als ik een goede berekening heb gemaakt en niks (of een rond bedrag) achter laat, maar soms zit ik er wel eens een 0,00001 naast en kost het qua fee meer dan als ik 'm laat staan. Vervelend ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 10:25 schreef Greys het volgende:
Ik ga zelf even een enorme noobvraag stellen. Kan iemand me uitleggen wat ik fout doe op Binance? Steeds als ik daar iets koop of verkoop blijf ik met 'restjes' zitten. Ook als ik op sell 100% klik verkoopt ie niet alles en blijf ik met 0.endanwatdecimalen die overblijven zitten. Ik zie vast iets heel simpels over het hoofd maar het irriteert me, die wallets met allemaal een ieniemienie-beetje over wat ik niet weg kan krijgen.
Maar bv op Bittrex - als ik gewoon Sell Max kies - dan hou ik automatisch nul over. Dan rekent ie zelf uit wat de fee is en dat ik de rest dus verkoop om aan nul te komen. Snap echt niet waarom dat op Binance niet hetzelfde werkt, of dat ik dus zelf een verkeerde knop in druk. Ik verwacht dat als ik op Sell 100% klik dat ze dan zelf hun fee eraf halen en de rest verkopen. Maar niet dus. Meh!quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 12:11 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dat is idd een ding waar alle walletsoftware last van heeft, bedragen zijn altijd exclusief fee, en je moet goed het aantal getallen achter de komma tellen. Ik vind het altijd wel knap van mezelf als ik een goede berekening heb gemaakt en niks (of een rond bedrag) achter laat, maar soms zit ik er wel eens een 0,00001 naast en kost het qua fee meer dan als ik 'm laat staan. Vervelend ja.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 18:07 schreef BlockchainStories het volgende:
De video tutorials laten nog even op zich wachten.
In de tussentijd heb ik deze guide geschreven:
http://blockchainstories.com/bitcoin-als-geld-hoe-werkt-dat/
Het doel is in de meest simpele vorm uit te leggen waarom bitcoin geld is en hoe transacties gecontroleerd worden. Eventuele op- en aanmerkingen hoor ik graag.
De volgende artikelen zitten nog in de pijpleiding:
Wat is bitcoin?
Wat is ethereum?
Wat zijn smart contracts?
Wat zijn miners en nodes?
“Wie is Greys”?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 18:07 schreef BlockchainStories het volgende:
De video tutorials laten nog even op zich wachten.
In de tussentijd heb ik deze guide geschreven:
http://blockchainstories.com/bitcoin-als-geld-hoe-werkt-dat/
Het doel is in de meest simpele vorm uit te leggen waarom bitcoin geld is en hoe transacties gecontroleerd worden. Eventuele op- en aanmerkingen hoor ik graag.
De volgende artikelen zitten nog in de pijpleiding:
Wat is bitcoin?
Wat is ethereum?
Wat zijn smart contracts?
Wat zijn miners en nodes?
Dat lijkt me geen nuttige info voor een beginner. Krijgt men al die eurovisiemeuk in de tutorial over zich heen, ga daarna maar eens volledig in de war verstandige cryptobeslissingen nemen.quote:
Misschien nog wel bruikbaar ook:quote:Op donderdag 12 oktober 2017 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen nuttige info voor een beginner. Krijgt men al die eurovisiemeuk in de tutorial over zich heen, ga daarna maar eens volledig in de war verstandige cryptobeslissingen nemen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 06:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Misschien nog wel bruikbaar ook:
hodlen -> What's another year
koers gaat toch weer omhoog -> Rise like a phoenix
stap je in of stap je niet in -> Making your mind up
je verliest al je coins -> Waterloo
coin waar jij niet in zit gaat omhoog -> Ne partez pas sans moi
spreiden -> All kinds of everything
Ik zeg, dat ESF is reuze nuttig, dat verklaart ook vast je succes
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Doezepwa, MaGNeT!
Al was het bij mij voornamelijk Beginners-Euphoriaaaaaaaaa en de laatste tijd een beetje Running Scared. Beetje een flatline zeg maar, winstjes die verliesjes opheffen en andersom, dus het wachten is op een volgende Fairytale, dan roep ik weer Hallelujah. Gelukkig ben ik goed met geduld, dus inderdaad, What's another year?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |