Nu verkopen ze er schoenen ofzoquote:Op vrijdag 15 september 2017 21:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Daar was ooit een mooie fansite van.
Die is niet voorbij gekomen vandaag. Dat is voor het eerst geloof ik .quote:
Maaskant ook nietquote:Op vrijdag 15 september 2017 22:02 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die is niet voorbij gekomen vandaag. Dat is voor het eerst geloof ik .
Moet er nog wel om lachenquote:Op vrijdag 15 september 2017 22:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat filmpje is ook nog maar een week oud of zo. Die gaan we echt nog wel zien.
Download gemistdownloader gewoon. Knippen plakken gaan!quote:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)a35-c0646ecb7108.mp4quote:
@64:39.quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:13 schreef DrDentz het volgende:
Staat het fragment van tering bek al online?
Sowquote:Op vrijdag 15 september 2017 22:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)a35-c0646ecb7108.mp4
[..]
@64:39.
zéker!quote:Op zaterdag 16 september 2017 08:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb het laatste stuk gemist. Terugkijken nog waard?
Ik dank uquote:Op vrijdag 15 september 2017 22:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)a35-c0646ecb7108.mp4
[..]
@64:39.
Hoe zit dat eigenlijk met die contractverlenging? Zou mij niet verbazen als we nog gewoon twee seizoenen doorgaan hoor boysquote:Op zaterdag 16 september 2017 13:23 schreef Ties02 het volgende:
Marcel mag wel aan tafel als Johan met pensioen is, of Hugo Borst
MarcelGod is wel eens aan tafel geweest, maar je moet er eerst een gulden ingooien.quote:Op zaterdag 16 september 2017 13:23 schreef Ties02 het volgende:
Marcel mag wel aan tafel als Johan met pensioen is, of Hugo Borst
Hij komt chill over maar volgens mij kan die compleet uit zijn panty gaan.quote:Op zaterdag 16 september 2017 17:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
MarcelGod is wel eens aan tafel geweest, maar je moet er eerst een gulden ingooien.
[ afbeelding ]
Zo hoeft 'ie tegen Jan niet te doen. Dan krijg je zoiets :quote:Op zaterdag 16 september 2017 17:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
MarcelGod is wel eens aan tafel geweest, maar je moet er eerst een gulden ingooien.
[ afbeelding ]
twitter:VoetbalInside twitterde op zaterdag 16-09-2017 om 15:16:14Tussen de 18 en 25 jaar? Lijkt het jou leuk om feedback te geven? En ben jij gek op voetbal? Dan zoeken we jou!… https://t.co/2cPcBuXueA reageer retweet
Ik vond dat gifje toch wel heel raar. Totaal niets voor hem.quote:Op zaterdag 16 september 2017 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij komt chill over maar volgens mij kan die compleet uit zijn panty gaan.
quote:Op zaterdag 16 september 2017 18:00 schreef Evertjan het volgende:
twitter:VoetbalInside twitterde op zaterdag 16-09-2017 om 15:16:14Tussen de 18 en 25 jaar? Lijkt het jou leuk om feedback te geven? En ben jij gek op voetbal? Dan zoeken we jou!… https://t.co/2cPcBuXueA reageer retweet
quote:Uitleg WE ♥ VIDEO-community
De WE ♥ VIDEO-community is een platform voor 18 tot 25-jarigen die het leuk vinden om hun mening te geven over de verschillende video’s, programma’s en websites van RTL. RTL wil deze groep een stem geven en deel uit laten maken van de beslissingen die binnen RTL worden genomen. Weet jij precies wat jouw doelgroep leuk en interessant vindt en heb jij je mondje klaar? Dan zijn we op zoek naar jou!
Wat?
Via de WE ♥ VIDEO-community deel je je mening en ervaringen door middel van leuke activiteiten. Zo krijg je verschillende challenges, kun je quizjes en vragenlijsten invullen en in discussie gaan met de andere leden op het forum en via de chat.
Waarom?
RTL wil graag weten wat jij belangrijk en leuk vindt. Door jouw steentje bij te dragen, weten wij hoe we nog leukere en betere content voor jou kunnen creëren!
Hoe?
Wekelijks verschijnen er activiteiten in de community. Je kunt hieraan deelnemen op het moment dat het jou uitkomt.
Wat krijg ik ervoor terug?
Uiteraard is jouw deelname niet voor niets. Onder de deelnemers verloten we wekelijks vele prijzen zoals nieuwe gadgets, goodiebags en kaartjes voor evenementen en televisie-opnames. Daarnaast kom je in direct contact met RTL en zul je af en toe uitgenodigd worden op het hoofdkantoor in Hilversum.
Hoe meld ik me aan?
Aah fijn, je bent overtuigd! Ga naar de volgende pagina om de aanmeldvragenlijst in te vullen. Dit duurt hooguit een paar minuten.
Wat gaan ze toch lekker met hun tijd mee he.. Eerst die app. Nu dit.. Heldenquote:
SjeikGodquote:Op zaterdag 16 september 2017 22:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Helaas dat fragment over Frank Masmeijer gemist. Wat zeiden ze?
quote:Op zaterdag 16 september 2017 22:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als een student die marketing studeert trap ik hier niet in
Ja die was al gepost Paulquote:
Gelijk heb je .quote:Op zondag 17 september 2017 21:43 schreef Ties02 het volgende:
Ik kan er ook niet om lachen eerlijk gezegd
Ik wel en ik heb de EPquote:Op maandag 18 september 2017 10:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik val gelukkig niet in de doelgroep van de JONGERE KIJKER.
Ajax afzeiken en lachen om Feyenoord, Henkiequote:Op maandag 18 september 2017 08:53 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
'Lavenderr, jij wil mensen raken. Wat bedoel je daar mee?'
OT: Vanavond lekker Ajax afzeiken.
Ohja dat gelukkig ook wel ja.quote:Op maandag 18 september 2017 10:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ajax afzeiken en lachen om Feyenoord, Henkie
Ze hebben niet alle kansen benut die ze kregen idd.quote:Op maandag 18 september 2017 15:05 schreef ZuidGrens het volgende:
PSV wordt vanavond meer afgezeken dan Feyenoord denk ik.
Die kans is wel groot met Hansie Hansie in de uitzendingquote:Op maandag 18 september 2017 10:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Als er vanavond weer een schijtlollig filmpje voorbij komt gaat de TV mooi uit.
quote:Op maandag 18 september 2017 15:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die kans is wel groot met Hansie Hansie in de uitzending
Wat een baas die Marcel.quote:Op zaterdag 16 september 2017 17:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
doen ze altijd toch ?quote:Op maandag 18 september 2017 15:05 schreef ZuidGrens het volgende:
PSV wordt vanavond meer afgezeken dan Feyenoord denk ik.
Moet je gewoon doorheen prikken. Ben een echte PSV'er maar van de mannen van VI kan ik het wel hebben. Week later is Ajax aan de beurt.quote:Op maandag 18 september 2017 16:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
doen ze altijd toch ?
zelfs toen ze voor het laatst kampioen werden ..
Volgens Johan was Ajax eigenlijk kampioen en niet PSV
PSVgeenEL lukt dat niet, die ziet overal een complot inquote:Op maandag 18 september 2017 16:35 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Moet je gewoon doorheen prikken. Ben een echte PSV'er maar van de mannen van VI kan ik het wel hebben. Week later is Ajax aan de beurt.
Dan heb je een zwaar levenquote:Op maandag 18 september 2017 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
PSVgeenEL lukt dat niet, die ziet overal een complot in
CalimeroGenotquote:Op maandag 18 september 2017 16:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
doen ze altijd toch ?
zelfs toen ze voor het laatst kampioen werden ..
Volgens Johan was Ajax eigenlijk kampioen en niet PSV
quote:
Een beetje bekendheid doet het goed bij de vrouwtjes, die staan ook voor Emile Ratelband in de rij.quote:Op maandag 18 september 2017 20:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Hij neukt tenminste een echte vrouw en woont er ook mee samen en dat zonder mama en niet op zolder
![]()
Dat kunnen er hier een heleboel niet zeggen![]()
Ik ook! Paprikachips. Roland neemt naturel.quote:Op maandag 18 september 2017 20:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Gaat nu paprika chips en cola pakken
![]()
Brb
mwahquote:Op maandag 18 september 2017 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind René zijn overacting vaak storender.
Al die moeite voor gezonde voeding van Genee is ook tevergeefs geweest.quote:Op maandag 18 september 2017 20:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Gaat nu paprika chips en cola pakken
![]()
Brb
quote:Op maandag 18 september 2017 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ook! Paprikachips. Roland neemt naturel.
Ranzig zwijnquote:Op maandag 18 september 2017 20:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Hier zojuist bak gevuld met ribbel paprika chips
![]()
Dit klootjesvolk luistert normaal alleen naar die Amsterdamse straatzangers. Die weten niet hoe je hiermee om moet gaan.quote:Op maandag 18 september 2017 20:32 schreef RensAjacied het volgende:
Dat totaal niet ritmische geklap in het publiek...
Komt wel erg dichtbij kunnen we dus stellenquote:Op maandag 18 september 2017 20:33 schreef Scrummie het volgende:
Ik ken iemand die deze dame kent, mee samen heeft gespeeld, en vorig weekend met haar en Johan op de foto stond.
Eng dit inderdaad.quote:Op maandag 18 september 2017 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt wel erg dichtbij kunnen we dus stellen
Zozoquote:Op maandag 18 september 2017 20:33 schreef Scrummie het volgende:
Ik ken iemand die deze dame kent, mee samen heeft gespeeld, en vorig weekend met haar en Johan op de foto stond.
Ik wil ook wel met haar op de foto.quote:Op maandag 18 september 2017 20:33 schreef Scrummie het volgende:
Maar ben jij de dochter van Johan Derksen wel eens in het Groningse uitgaansleven tegen gekomen?quote:Op maandag 18 september 2017 20:33 schreef Scrummie het volgende:
Genaamd Johan Derksenquote:Op maandag 18 september 2017 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
Er bestaan mensen die dit geen rood vonden
quote:Op maandag 18 september 2017 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie hier ook een ongelukkige overtreding in.
De vraag is .....quote:Op maandag 18 september 2017 20:33 schreef Scrummie het volgende:
Ongelukkig, maar 100% rood in mijn beeldquote:Op maandag 18 september 2017 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie hier ook een ongelukkige overtreding in.
Je kan iemand ook per ongeluk doodrijden, dan ga je ook niet vrijuit.quote:Op maandag 18 september 2017 20:35 schreef Scrummie het volgende:
Oneens, dat was gewoon per ongeluk.
Eens met Johan dus.
Die vraag kwam niet in mij op.quote:Op maandag 18 september 2017 20:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
De vraag is .....
Neukt het een beetje lekker
Doe eens niet zo ordinair, Hans.quote:Op maandag 18 september 2017 20:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
De vraag is .....
Neukt het een beetje lekker
Berghuis ook niet toch?quote:Op maandag 18 september 2017 20:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Je kan iemand ook per ongeluk doodrijden, dan ga je ook niet vrijuit.
Kom je ook mee weg. Zie Kluivertquote:Op maandag 18 september 2017 20:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Je kan iemand ook per ongeluk doodrijden, dan ga je ook niet vrijuit.
Geel is als een foei niet doen, Berghuis is ongeschikt als voetballer, rood en lang schorsen.quote:
quote:Op maandag 18 september 2017 20:37 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Geel is als een foei niet doen, Berghuis is ongeschikt als mens, rood en lang schorsen.
Taakstrafje. Maar hij is wel vrijgesproken van die massaverkrachting.quote:Op maandag 18 september 2017 20:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kom je ook mee weg. Zie Kluivert
Slaat nergens op dit.quote:
Ben trouwens wel een beetje geschrokken van hem, leek me een geschikte kerel, helaas is het een domme debiel.quote:
Gekneusde ribben kunnen aardig pijn doen weet ik uit ervaringquote:Op maandag 18 september 2017 20:37 schreef onlogisch het volgende:
Niks gebroken
Wát een aansteller die de Jong.
Gekneusd is net zo pijnlijkquote:Op maandag 18 september 2017 20:37 schreef onlogisch het volgende:
Niks gebroken
Wát een aansteller die de Jong.
En het duurt retelang voor het over isquote:Op maandag 18 september 2017 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gekneusde ribben kunnen aardig pijn doen weet ik uit ervaring
Precies Rensgodquote:
Johan is nog steeds zo scherp als een mes...kan nog minstens 10 jaar mee.quote:Op maandag 18 september 2017 20:39 schreef franklop het volgende:
Johan moet met pensioen. Dat blijkt wel weer.
Het is zowel een rode kaart voor Berghuis, als een penalty met die situatie van Botteghin.quote:Op maandag 18 september 2017 20:39 schreef franklop het volgende:
Johan moet met pensioen. Dat blijkt wel weer.
Als die ooit de subtop haalt moetrn we fok opheffenquote:Op maandag 18 september 2017 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vilhena over een paar jaar bij Ludogorets
In het buitenland zitten ze nooit op types Vilhena te wachten nee.quote:Op maandag 18 september 2017 20:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als die ooit de subtop haalt moetrn we fok opheffen
Dat hoop ik ook al jaren van Wildersquote:Op maandag 18 september 2017 20:40 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Volgend seizoen vertrekt Johan naar Amerika en zien we hem nooit meer terug.
Vriendquote:Op maandag 18 september 2017 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Niet echt over PSV gehadquote:Op maandag 18 september 2017 20:42 schreef Coco. het volgende:
Ik kijk nu ook.
PSV - Feyenoord bespreking gemist zeker?
Ja, want PSV, en gewonnen. Dus al klaar.quote:Op maandag 18 september 2017 20:42 schreef Coco. het volgende:
Ik kijk nu ook.
Dat moet je ook zeggen. Anders radicaliseren ze.quote:Op maandag 18 september 2017 20:42 schreef Zorro het volgende:
Het zijn weer Marokkaanse jongens
Je hebt Nederlanders, Duitsers, Belgen, Russen, Senegalezen, weet ik veel, maar nooit Marokkanen, altijd Marokkaanse jongens
Dan denken ze dat ze als mietje gezien worden ofzo?quote:Op maandag 18 september 2017 20:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat moet je ook zeggen. Anders radicaliseren ze.
De bananen van Frank Masmeijer zijn gekomen.quote:Op maandag 18 september 2017 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zit Derksen aan de coke met die snuifbewegingen?
Bij Wimpie op bezoek geweest zekerquote:Op maandag 18 september 2017 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
De enige Nederlandse trainer die er iets van kanquote:Op maandag 18 september 2017 20:46 schreef hafcfan het volgende:
We hebben over 1maand alleen Bosz nog
boodschappen bij de Aldi.quote:Op maandag 18 september 2017 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cookie kon nog autorijden.quote:Op maandag 18 september 2017 20:46 schreef RensAjacied het volgende:
Dankzij Louis overal naar binnen gekomen zonder lets te kunnen
nope, komt nogquote:Op maandag 18 september 2017 20:42 schreef Coco. het volgende:
Ik kijk nu ook.
Cock Jol regelde de muziek in het spelershomequote:Op maandag 18 september 2017 20:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Cookie kon nog autorijden.
Niet mee eensquote:Op maandag 18 september 2017 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De beste wedstrijd van dit weekend was Ado-Ajax.
Jij zat thuis bij de verjaardag van je vriendinquote:Op maandag 18 september 2017 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op maandag 18 september 2017 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moest dit nou?quote:Op maandag 18 september 2017 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij zat thuis bij de verjaardag van je vriendin
Helft van het stadion was leegquote:Op maandag 18 september 2017 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Er komt vast nog wel meer hoorquote:Op maandag 18 september 2017 20:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Alleen Berghuis situatie is besproken
Zo goed als uitverkocht.quote:Op maandag 18 september 2017 20:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helft van het stadion was leeg
Den Haag is ook de stad van de grote artiesten. Dat kon je wel zien voor de wedstrijdquote:Op maandag 18 september 2017 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Cuckedquote:Op maandag 18 september 2017 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Na de wedstrijd traden ze nog op in de sponsorrruimte. Wat een armoe.quote:Op maandag 18 september 2017 20:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Den Haag is ook de stad van de grote artiesten. Dat kon je wel zien voor de wedstrijd
Dan zal het vast wel meevallen. Komt wel goedquote:Op maandag 18 september 2017 20:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet meer waarom.
Dolf Brouwers, wat een held!quote:Op maandag 18 september 2017 20:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Den Haag is ook de stad van de grote artiesten. Dat kon je wel zien voor de wedstrijd
De hoeken zijn altijd leeg, die mensen die daar zitten trekken allemaal naar het midden toe. Trappen daar zijn overvol.quote:Op maandag 18 september 2017 20:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waren ze allemaal patat aan het halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |