abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173829841
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 13:48 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar dan mag je alsnog kabels meenemen óf die hele mat, toch?
De allure van draadloos laden is dat je op verschillende plaatsen zo'n lader hebt staan en je toestel daar uit automatisme op legt, zodat je nooit zonder accu zit.

Dat is het idee tenminste. Of dat in de praktijk zo werkt, verschilt per persoon.
pi_173829939
quote:

[..]

Ja klopt wel. Volgens mij die mat.
pi_173830031
Er moeten eerst op meerdere plaatsen "matten" te vinden zijn :Y
SOONY
pi_173830140
Apple heeft nu in de iPhone draadloos opladen mogelijk gemaakt, omdat ze moeten voldoen aan EU-wetgeving dat opladen van mobiele telefoons met universele opladers ook mogelijk moet zijn, vanaf 2017 https://tweakers.net/nieu(...)niversele-lader.html

[ Bericht 3% gewijzigd door zakjapannertje op 17-09-2017 17:03:50 ]
pi_173833110
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Je weet wel, waar ze ook Android toestellen maken. En als je nu alles naast elkaar zet dan kun je daar best kritisch over zijn. Apple pakt elk jaar meer marges. Wanneer is het voor de consument genoeg.
Apple's marges zijn nu een stuk lager dan toen Tim Cook net CEO was.

https://ycharts.com/companies/AAPL/profit_margin
  zondag 17 september 2017 @ 16:38:14 #81
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173833534
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 16:23 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Apple gaat sowieso ten onder, ze haalden vorig jaar nog maar 79% van de winst in de smartphone markt.
*)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173836296
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 16:23 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

En hoger dan dezelfde maand in 2016. Al zegt die marge meer over Cook's gebrek aan efficientie tov Jobs dan het doet over het altruisme van Apple waarop je lijkt te doelen.
pi_173836791
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 18:00 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

En hoger dan dezelfde maand in 2016. Al zegt die marge meer over Cook's gebrek aan efficientie tov Jobs dan het doet over het altruisme van Apple waarop je lijkt te doelen.
hoe weet je dat?
pi_173837527
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 18:00 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Nee ik constateer een feitelijke onjuistheid.
pi_173837980
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 18:18 schreef Drug het volgende:

[..]

hoe weet je dat?
Hoe weet ik wat?
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 18:45 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Nee ik constateer een feitelijke onjuistheid.
Je constateert een feitelijke onjuistheid op basis van twee arbitraire momenten in de afgelopen zes jaar. Dat is bijzonder selectief, zelfs voor jou.
pi_173839195
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:22 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik snap nooit die oncontroleerbare drang om andere, niet op iOS draaiende toestellen in de vergelijking te trekken. Praktisch iedereen die een iPhone koopt, doet dit vanwege iOS. Vergelijkingen met Android is dus totaal niet relevant voor die mensen.
Precies dit.
  zondag 17 september 2017 @ 19:59:54 #87
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173839455
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 14:44 schreef zakjapannertje het volgende:
Apple heeft nu in de iPhone draadloos opladen mogelijk gemaakt, omdat ze moeten voldoen aan EU-wetgeving dat opladen van mobiele telefoons met universele opladers ook mogelijk moet zijn, vanaf 2017 https://tweakers.net/nieu(...)niversele-lader.html
En anders doodleuk een adapter :') die je dus altijd mee mag nemen zoals je nu al altijd je lightning mee mag nemen.
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 14:35 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De allure van draadloos laden is dat je op verschillende plaatsen zo'n lader hebt staan en je toestel daar uit automatisme op legt, zodat je nooit zonder accu zit.

Dat is het idee tenminste. Of dat in de praktijk zo werkt, verschilt per persoon.
Dat doe je dus thuis maar verder nergens.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_173840010
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:15 schreef Spanky78 het volgende:
Apple doet vooral één ding goed. Dat is het ecosysteem. Dat werkt prima. De losse hardware is meestal prima, maar zeker niet spectaculair.

Ik vind de nieuwe iPhones niet zo bijzonder, behalve de x, maar die heeft nog wel wat nadelen en is echt idioot duur.

Snap best dat als je in dat ecosysteem zit, je sneller voor Apple kiest. Niet gek. Het werkt, geen gedoe. Prima voor mijn ouders bijvoorbeeld.
Je hebt helemaal gelijk! och och och het ecosysteem toch.
Kocht ik n nieuwe iPhone, en n nieuwe macbook, ik kom thuis, dacht ik ben wel de man hoor.
Zet het spul aan en krijg nou wat! ik kan mn iPhone niet opladen aan mn Macbook!!!!
Moest ik wee rnaar de winkel 30 euro lappen voor n kabel hahaha
  zondag 17 september 2017 @ 20:50:43 #89
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_173840848
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 16:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Apple gaat sowieso ten onder, ze haalden vorig jaar nog maar 79% van de winst in de smartphone markt.
*)
de concurrentie is dan ook veel groter geworden. Toen de iPhone uitkwam was er bijna nog geen smartphone. Zelfde als met de iPad.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_173840948
Gister overgestapt van m'n day one iPhone 6, naar een 7. Bevalt goed tot nu toe.

M'n 6 heeft een barst in het scherm, wil deze graag vervangen voordat ik hem verkoop. Is dit een beetje zelf te doen?
pi_173842412
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 20:22 schreef khochner het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk! och och och het ecosysteem toch.
Kocht ik n nieuwe iPhone, en n nieuwe macbook, ik kom thuis, dacht ik ben wel de man hoor.
Zet het spul aan en krijg nou wat! ik kan mn iPhone niet opladen aan mn Macbook!!!!
Moest ik wee rnaar de winkel 30 euro lappen voor n kabel hahaha
Niet alles bijgehouden van de afgelopen twee jaar, maar je kan je telefoon dus zelfs niet meer via USB verbinden om met ITunes dingen over te zetten?
  maandag 18 september 2017 @ 01:04:28 #92
12888 Skull-splitter
pi_173845843
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 21:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Niet alles bijgehouden van de afgelopen twee jaar, maar je kan je telefoon dus zelfs niet meer via USB verbinden om met ITunes dingen over te zetten?
Iets met bepaalde poorten die uit de recente macbooks gesloopt zijn. Omdat daar zegmaar 99% van de apparaten mee verbonden worden.
pi_173845910
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 19:01 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Hoe weet ik wat?

[..]

Je constateert een feitelijke onjuistheid op basis van twee arbitraire momenten in de afgelopen zes jaar. Dat is bijzonder selectief, zelfs voor jou.
Zie jij een stijgende trend in die grafiek?
pi_173846196
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 01:20 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Zie jij een stijgende trend in die grafiek?
Ik zie meerdere stijgende lijnen in die grafiek.
pi_173846197
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 19:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En anders doodleuk een adapter :') die je dus altijd mee mag nemen zoals je nu al altijd je lightning mee mag nemen.

[..]

Dat doe je dus thuis maar verder nergens.
Dat doe jij dus thuis maar nergens anders.

Het idee erachter is dat je je iPhone op meerdere plekken makkelijk kunt opladen, ook in openbare plekken zoals de universiteit, de bibliotheek, de trein, McDonald's, Starbucks.. En nu is het jouw beurt om te zeggen dat je daar nooit komt dus dat het voor jou niet relevant is ;)
pi_173846204
quote:

[..]

neem jij ook ook een laadpaal mee in de kofferbak voor je eventuele hybride of elektrische auto?

De bedoeling is dat die matten op openbare plekken (komen te) liggen. Niet alleen voor Apple, maar voor elk apparaat dat draadloos op te laden is volgens de open QI-standaard. Alleen ken ik nog geen plek waar ze zijn, kwestie van vraag en regio denk ik. Laadpalen kon ik eerst ook nergens vinden, nu staan er wel in elke parkeergarage een paar van die dingen :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_173846619
De iPhone 8 zal toch beschikbaar komen in space gray, silver en gold?
Toch lijken er afbeeldingen te worden gebruikt van een rose gold iPhone.

Burnt to the core but not broken
pi_173846728
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 08:15 schreef PPL het volgende:
De iPhone 8 zal toch beschikbaar komen in space gray, silver en gold?
Toch lijken er afbeeldingen te worden gebruikt van een rose gold iPhone.

[ afbeelding ]
De naam is goud, maar de kleur lijkt meer op roségoud :Y

Zwart met koper is het helaas niet geworden.
SOONY
  maandag 18 september 2017 @ 11:32:39 #99
12888 Skull-splitter
pi_173849248
quote:
12s.gif Op maandag 18 september 2017 06:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

neem jij ook ook een laadpaal mee in de kofferbak voor je eventuele hybride of elektrische auto?

De bedoeling is dat die matten op openbare plekken (komen te) liggen. Niet alleen voor Apple, maar voor elk apparaat dat draadloos op te laden is volgens de open QI-standaard. Alleen ken ik nog geen plek waar ze zijn, kwestie van vraag en regio denk ik. Laadpalen kon ik eerst ook nergens vinden, nu staan er wel in elke parkeergarage een paar van die dingen :P
Zie daar het probleem. Dat het nu kan maakt niet dat het de komende vijf jaar overal al te vinden is.

Laten we wel wezen, draadloos kan al een tijdje en wordt nog maar op weinig plaatsen aangeboden.
pi_173849621
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 11:32 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zie daar het probleem. Dat het nu kan maakt niet dat het de komende vijf jaar overal al te vinden is.

Laten we wel wezen, draadloos kan al een tijdje en wordt nog maar op weinig plaatsen aangeboden.
Waarom zou dat überhaupt ergens moeten worden aangeboden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')