bij mij een half uurtje..quote:Op dinsdag 19 september 2017 12:02 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
*valt binnen*
Hoe lang duurt een intake vruchtbaarheidsonderzoek? Het begint om 10u, kan ik dan 's middags nog werken?
Bij ons ongeveer 3 kwartier, maar kreeg toen geen echo.quote:Op dinsdag 19 september 2017 12:02 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
*valt binnen*
Hoe lang duurt een intake vruchtbaarheidsonderzoek? Het begint om 10u, kan ik dan 's middags nog werken?
3 embryo's, dus mogelijk 1 of 2 in de vriezer. Dat weten ze morgen, daar krijgen we een brief over.quote:Op dinsdag 19 september 2017 11:42 schreef MaJo het volgende:
Mrs Peel pupo![]()
hoeveel embryo's waren er?
Mijn oude gynquote:Op dinsdag 19 september 2017 11:13 schreef Barreltje het volgende:
cocci.. wat is het verschil tussen waar je nu zit en een fertilieitskliniek?
Jaaaa PUPOquote:
Pupo!quote:Op dinsdag 19 september 2017 12:42 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
3 embryo's, dus mogelijk 1 of 2 in de vriezer. Dat weten ze morgen, daar krijgen we een brief over.
Spannend! Ik heb gewoon de volgende dag het ziekenhuis gebeld met de vraag hoeveel er in de vriezer gingen, ik kon niet wachten op de briefquote:Op dinsdag 19 september 2017 12:42 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
3 embryo's, dus mogelijk 1 of 2 in de vriezer. Dat weten ze morgen, daar krijgen we een brief over.
Ahhhh! Ik weet wie!quote:Op dinsdag 19 september 2017 12:46 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Mijn oude gynzit daar. En mogen andere inzichten oid.
Het blijft gewoon lastig. Wij hadden hetzelfde, tot ik na de eerste poging voor nummer 2 (verse tp en 5 cryo) ineens spontaan zwanger was en een miskraam kreeg. De weken waarin ik dacht toch nog een kind te krijgen wakkerden de wens zo enorm aan dat er toch een tweede poging kwam.quote:Op dinsdag 19 september 2017 12:55 schreef Arja het volgende:
Mrs pupo![]()
![]()
![]()
Hier zouden we bij de eerste max 3 pogingen doen en bij de tweede 1 poging.
Snap ik.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:16 schreef McLaura het volgende:
[..]
Het blijft gewoon lastig. Wij hadden hetzelfde, tot ik na de eerste poging voor nummer 2 (verse tp en 5 cryo) ineens spontaan zwanger was en een miskraam kreeg. De weken waarin ik dacht toch nog een kind te krijgen wakkerden de wens zo enorm aan dat er toch een tweede poging kwam.
zit er bij jou in de buurt een VK die samenwerkt met het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:33 schreef Tink89 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je dan samen besluit om er alsnog voor te gaan.
Even helemaal iets anders tussendoor:
Ik hoorde gisteren dat ik - als ik überhaupt ooit zwanger mag gaan proberen te raken en zwanger raak - per definitie naar de gyn moet 'want mijn baby loopt extra risico'. Het is niet alsof ik dat niet weet, maar stiekem voelde het zo ontzettend rot...
Ik kan me voorstellen dat dat rot voelt. Ik ben ook per definitie medisch omdat ik antidepressiva slik. Toen ik erachter kwam dat ik in het ziekenhuis moet bevallen en een paar dagen ter controle moet blijven was dat wel even slikken.quote:Op dinsdag 19 september 2017 19:33 schreef Tink89 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je dan samen besluit om er alsnog voor te gaan.
Even helemaal iets anders tussendoor:
Ik hoorde gisteren dat ik - als ik überhaupt ooit zwanger mag gaan proberen te raken en zwanger raak - per definitie naar de gyn moet 'want mijn baby loopt extra risico'. Het is niet alsof ik dat niet weet, maar stiekem voelde het zo ontzettend rot...
Moet dat echt?quote:Op dinsdag 19 september 2017 23:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat rot voelt. Ik ben ook per definitie medisch omdat ik antidepressiva slik. Toen ik erachter kwam dat ik in het ziekenhuis moet bevallen en een paar dagen ter controle moet blijven was dat wel even slikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |