quote:Op donderdag 28 september 2017 16:19 schreef bork het volgende:
Gelukkig,. het schijnt morgen niet echt fijn fietsweer te zijn.
Dank trouwens voor het zoeken van de plek. Anders was ik er helemaal niet aan begonnen.quote:Op donderdag 28 september 2017 16:19 schreef bork het volgende:
Gelukkig,. het schijnt morgen niet echt fijn fietsweer te zijn.
Graag gedaanquote:Op donderdag 28 september 2017 18:54 schreef Light het volgende:
[..]
Dank trouwens voor het zoeken van de plek. Anders was ik er helemaal niet aan begonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 september 2017 19:18 schreef Light het volgende:
Ik heb een mooie landelijke locatie gevonden, iets dichter bij mijn werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens de OP zijn er minimaal 3 verplichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doet bijna niemand en hoor je ook nooit niemand over.quote:Op donderdag 28 september 2017 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens de OP zijn er minimaal 3 verplicht
Als het nodig was, had ik er wel meer kunnen maken. Maar het is zo ook al gelukt; er is een pinpoint. En daarbij, er zijn genoeg verplaatsingen met minder dan 3 foto's geweest.quote:Op donderdag 28 september 2017 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens de OP zijn er minimaal 3 verplicht
Ja maar normaal is om het hele bord te laten zien iig.. OK ik was ook al bij Enschede aan het kijken, maar dat is omdat je toevallig in je profiel hebt staan dat je daar woont.. dus 1 en 2quote:Op donderdag 28 september 2017 19:43 schreef Light het volgende:
[..]
Als het nodig was, had ik er wel meer kunnen maken. Maar het is zo ook al gelukt; er is een pinpoint. En daarbij, er zijn genoeg verplaatsingen met minder dan 3 foto's geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt op z'n vroegst woensdag pas.quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:42 schreef boertie het volgende:
Hey. das ietwat in de buurtHelaas geen tijd dit weekend
![]()
Misschien volgende week s'avonds wel maar ik vermoed dat hij dan al een ander plekkie gekregen heeft
Dan ben ik er nog niet eensquote:Op zondag 1 oktober 2017 16:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Gokan je binnen 1.5h terug thuis zijn
Dan doe jij het.quote:Op zondag 1 oktober 2017 12:25 schreef Nattekat het volgende:
1:53, 192km.
Ik heb minder al afgeschoten
Den Helder bijvoorbeeld.
That's a big no?quote:Op vrijdag 29 september 2017 10:18 schreef Thijz het volgende:
Eens kijken of ik mijn collega uit Oldenzaal kan charteren om 'm maandag mee te nemen.
Heeft 'ie blijkbaar niet, waar breng je 'm heen?quote:Op zaterdag 30 september 2017 16:42 schreef boertie het volgende:
Hey. das ietwat in de buurtHelaas geen tijd dit weekend
![]()
Misschien volgende week s'avonds wel maar ik vermoed dat hij dan al een ander plekkie gekregen heeft
No, not yet. Kwam privé wat tussendoor. Zal 'm er vandaag ff aan herinneren!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 07:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
That's a big no?
[..]
Heeft 'ie blijkbaar niet, waar breng je 'm heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |