abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173724342
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:18 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Als ik in dit geval moet kiezen? Mijn vriendinnen.
Als je al ooit voor die keuze komt dan is er eigenlijk alleen maar optie 3; weg uit die ongezonde situatie.

Ik ga mijn vrouw toch echt niet verbieden om met haar vriendinnen en familie te spreken. Dan kan ik terecht vertrekken.
  roze dinsdag 12 september 2017 @ 00:23:31 #127
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173724343
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik ga morgen maar eens met hem goed praten.
Eis dan meteen ook even dat je gewoon vrienden mag hebben.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 12 september 2017 @ 00:24:05 #128
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173724348
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mootie, hij verheugt zich hier enorm op. En ik ga niet vluchten vanwege hem. Dat wil ik niet. Ik ga morgen maar eens met hem goed praten.
_O- _O- _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_173724349
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:21 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

Nou, het komt vaak voor dat mensen helemaal kapot geslagen worden en nooit weggaan. Maar dat gebeurt niet binnen twee-vier weken. Dat heeft een opbouw van jaren.
Huiselijk geweld is een heel naar en vaak verzwegen beestje
pi_173724352
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:23 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Eis dan meteen ook even dat je gewoon vrienden mag hebben.
En mag zitten waar je wil.
  roze dinsdag 12 september 2017 @ 00:24:45 #131
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173724356
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:24 schreef mootie het volgende:

[..]

En mag zitten waar je wil.
Oh ja dat is ook wel een goeie.
pi_173724357
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
Whiskers, ben geen troll. Ik wil niet scheiden dus aan zo advies heb ik niets. Ik moet weten hoe ik hiermee het best kan omgaan? Hoe kan ik het beste met zo man omgaan?
Hoe je het beste met zo'n man om kan gaan? Gewoon braaf gehoorzamen en accepteren dat je constant op je tenen moet lopen en er altijd constant rekening mee moet houden dat hij uit het niets, om iets totaal onzinnigs, woest op je kan worden..
pi_173724364
Amarantha, ik weet het niet. Ik wil mijn moeder hier ook niet mee opzadelen en ziek maken. Weet gewoon serieus niet met wie ik dit moeten delen. Hij zegt dat hij gewoon erg om me geeft en inderdaad wel beetje jaloers is maar allemaal in mijn belang. Ik begin me beetje beknot te voelen. Dat is de reden van de ruzie net. Ik bleef te lang hangen in mijn ouderlijk huis, maar vond het Heerlihk om even weer alleen te zijn... gewoon lekker door huis rennen, springen en dansen... en meneer was zijn geduld kwijt en ging tekeer tegen me.
pi_173724367
Voor de mensen die Maghrebijns niet kennen, hier de samenvatting...

­
­

Alhoewel ze sinds maart 2011 een account heeft, valt ze pas sinds begin dit jaar op. Dat komt omdat ze vaker post. Postte ze tussen 2014 en 2016 zo rond de 100 posts per maand, heeft ze in maart en april van dit jaar gezamenlijk zo'n 5000 posts gemaakt.

Ze heeft een kleurrijke persoonlijkheid. Zo gaf ze aan dat ze van mening is dat stemmen haram is. Heeft vaak in laten merken geen blad voor de mond te nemen, ze is goed aanwezig in heftige discussies, gewoon pats boem mening. Goed, ik kan nog meer voorbeelden zoeken over haar vurige posts, maar laat ik snel komen bij haar zoektocht naar een man.

Op 19 maart opent ze een topic, waarin ze aangeeft op zoek te zijn naar een man. Die topic krijgt een vervolgdeel, en nog eentje, en nog eentje; uiteindelijk is het een reeks met meer dan 19 delen.

Op 2 juli posts ze over haar slechte dates. Vermakelijke verhalen! Op 14 juli opent ze een topic in ONZ, waarin ze viert dat ze eindelijk Nederland achter haar kan laten en kijkt uit naar Marokko. Goed gegokt, ook dat topic krijgt meerdere vervolgdelen. Het recentste deelt loopt nog. In deze reeks vertelt ze over haar dagelijkse bezigheden en vertelt ze vaak over haar liefdesleven. Het lezen waard, want het is vermakelijk.

...

Ze ontmoet iemand die in de drugswereld zit, maar dit kan haar in eerste instantie weinig schelen. Ze vertrouwt 'm echter niet helemaal. Ze kwam erachter dat hij heeft vastgezeten voor moord. Het werd haar allemaal te veel, te veel gedoe, dat heeft ze beëindigd. Een dag later heeft ze een ander ontmoet en kort daarna is ze verloofd. Op 27 augustus was ze 5 dagen veloofd. Op 2 september zou ze in oktober trouwen, maar op 6 september was ze al getrouwd.

Dit topic gaat om die man. :s). Waar ze dus een week of zo mee getrouwd is.

Bonusmateriaal voor de mensen die dit helemaal hebben gelezen: LIF / Hoofddoek.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2017 00:27:37 ]
  dinsdag 12 september 2017 @ 00:26:20 #135
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173724368
Nou mensen, deze soap gaat igg nog even voortduren zo te lezen :D :9

Ja sorry hoor, maar dit is echt nog veel ongeloofwaardiger dan eerdere shit van deze TS
  dinsdag 12 september 2017 @ 00:26:53 #136
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173724372
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:25 schreef zarGon het volgende:
Voor de mensen die Maghrebijns niet kennen, hier de samenvatting...

­
­

Alhoewel ze sinds maart 2011 een account heeft, valt ze pas sinds begin dit jaar op. Dat komt omdat ze vaker post. Postte ze tussen 2014 en 2016 zo rond de 100 posts per maand, heeft ze in maart en april van dit jaar gezamenlijk zo'n 5000 posts gemaakt.

Ze heeft een kleurrijke persoonlijkheid. Zo gaf ze aan dat ze van mening is dat stemmen haram is. Heeft vaak in laten merken geen blad voor de mond te nemen, ze is goed aanwezig in heftige discussies, gewoon pats boem mening. Goed, ik kan nog meer voorbeelden zoeken over haar vurige posts, maar laat ik snel komen bij haar zoektocht naar een man.

Op 19 maart opent ze een topic, waarin ze aangeeft op zoek te zijn naar een man. Die topic krijgt een vervolgdeel, en nog eentje, en nog eentje; uiteindelijk is het een reeks met meer dan 19 delen.

Op 2 juli posts ze over haar slechte dates. Vermakelijke verhalen! Op 14 juli opent ze een topic in ONZ, waarin ze viert dat ze eindelijk Nederland achter haar kan laten en kijkt uit naar Marokko. Goed gegokt, ook dat topic krijgt meerdere vervolgdelen. Het recentste deelt loopt nog. In deze reeks vertelt ze over haar dagelijkse bezigheden en vertelt ze vaak over haar liefdesleven. Het lezen waard, want het is vermakelijk.

...

Ze ontmoet iemand die in de drugswereld zit, maar dit kan haar in eerste instantie weinig schelen. Ze vertrouwt 'm echter niet helemaal. Ze kwam erachter dat hij heeft vastgezeten voor moord. Het werd haar allemaal te veel, te veel gedoe, dat heeft ze beëindigd. Een dag later heeft ze een ander ontmoet en kort daarna is ze verloofd. Op 27 augustus was ze 5 dagen veloofd. Op 2 september zou ze oktober trouwen, maar op 6 september was ze al getrouwd.

Dit topic gaat om die man. :s). Waar ze dus een week of zo mee getrouwd is.

Bonusmateriaal voor de mensen die dit helemaal hebben gelezen: LIF / Hoofddoek.
Owh, ken de TS. Uit meerdere subfora...
pi_173724376
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
Whiskers, ben geen troll. Ik wil niet scheiden dus aan zo advies heb ik niets. Ik moet weten hoe ik hiermee het best kan omgaan? Hoe kan ik het beste met zo man omgaan?
Wat met je leven gaan doen.
pi_173724377
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
Amarantha, ik weet het niet. Ik wil mijn moeder hier ook niet mee opzadelen en ziek maken. Weet gewoon serieus niet met wie ik dit moeten delen. Hij zegt dat hij gewoon erg om me geeft en inderdaad wel beetje jaloers is maar allemaal in mijn belang. Ik begin me beetje beknot te voelen. Dat is de reden van de ruzie net. Ik bleef te lang hangen in mijn ouderlijk huis, maar vond het Heerlihk om even weer alleen te zijn... gewoon lekker door huis rennen, springen en dansen... en meneer was zijn geduld kwijt en ging tekeer tegen me.
En wat zegt dat jou.
Jij trapt in dat 'jaloers in jouw belang' verhaaltje? Dan ben je wel enorm naïef.
Het is wachten op de eerste klap. Oh wacht... daar heeft hij al mee gedreigd.
pi_173724379
Mootie, heb al veel geïncasseerd. Neem altijd mijn telefoon op, ben altijd bij hem... ga al weken niet meer naar buiten behalve met hem. Alles draait om hem en dat weet hij en vindt hij geweldig. Maar mij beschuldigen van stiekem met dame van kapsalon afspreken en daarom tegen me schreeuwen ging me te ver en toen verloor ik controle en heb ik ook geschreeuwd.
  dinsdag 12 september 2017 @ 00:27:48 #140
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173724380
quote:
Hou toch op, adviezen gaan echt niet anders worden..
pi_173724382
Zargon is wel goed in dit soort samenvattingen.
pi_173724383
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:21 schreef Voetbalmeisje het volgende:

[..]

Nou, het komt vaak voor dat mensen helemaal kapot geslagen worden en nooit weggaan. Maar dat gebeurt niet binnen twee-vier weken. Dat heeft een opbouw van jaren.
Dat hoeft niet altijd een opbouw van jaren te hebben..

Wanneer er op wat voor manier dan ook sprake is van een afhankelijkheidsrelatie, kan zo'n situatie zich veel sneller ontwikkelen..
  roze dinsdag 12 september 2017 @ 00:28:21 #143
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173724384
quote:
Ik uh heb wel weer genoeg advies gegeven. Alles wat ik hierover kan zeggen heb ik al wel gezegd. Als dit allemaal echt waar is dan is dit niet gezond en moet je gewoon weg bij die vent.
pi_173724385
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 21:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
Gewoon de beschaving. Hier in Marokko ver te zoeken. Mensen zijn aosiclaa, brutaal.. ongelofelijk dom en kan nog wel even doorgaan.
:') :') :') :')

Altijd roepen hoe geweldig Marokko is blablabla. Woon je er net 4 weken en nu is het toch opeens niet zo geweldig.

Veel sterkte echter.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  roze dinsdag 12 september 2017 @ 00:29:04 #145
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173724389
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:27 schreef mootie het volgende:
Zargon is wel goed in dit soort samenvattingen.
Niet eerder gezien maar deze is wel netjes gedaan ja.
  dinsdag 12 september 2017 @ 00:29:46 #146
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_173724397
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:28 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat hoeft niet altijd een opbouw van jaren te hebben..

Wanneer er op wat voor manier dan ook sprake is van een afhankelijkheidsrelatie, kan zo'n situatie zich veel sneller ontwikkelen..
2 weken.... 3 hooguit..
pi_173724411
Mootie, misschien tikkeltje naïef ja? Of misschien wil ik gewoon dat getrouwd leventje...
  roze dinsdag 12 september 2017 @ 00:31:35 #148
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173724416
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mootie, misschien tikkeltje naïef ja? Of misschien wil ik gewoon dat getrouwd leventje...
Ik ben liever vrijgezel dan dat ik in zo'n huwelijk terecht kom.
pi_173724418
quote:
News flash:

Dit is niet 'dat getrouwde leventje'.
pi_173724420
quote:
Tikkeltje.

Weet je wat meestal helpt in dit soort huwelijken?

Een kind.

Dat brengt jullie écht bij elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')