Hoezeuquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:00 schreef Buurtzwaan het volgende:
Ik moet zeggen dit begint toch een favoriete volgreeks voor me te worden.
Je nieuwe man toch niet?quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
6star, die uit België was idd een drugsdealer. Maar op een of ander manier trek ik alleen die mannen aan. Maar goed, daar is het klaar mee.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
6star, die uit België was idd een drugsdealer. Maar op een of ander manier trek ik alleen die mannen aan. Maar goed, daar is het klaar mee.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:01 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Gewoon, vermakelijk wat hier gepost wordt.
Maar kan je wel zeggen of hij Europees is?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
6star, mijn verloofde is niet zo als die van belgie nee. Voor rest houd ik het privé.
Ohhwwquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
6star, hij komt uit Marbella. Spanje.
Ga je ook in Spanje wonen?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ja, wel gewoon Marokkaan. Maar woont daar dus.
Ga je Spaans leren?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
6star, ga inderdaad in Spanje wonen.
En dat geleuft gij?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
Deels. Hij reist veel. Is veel in Marokko en Italië vanwege zijn werk en ik reis dan gewoon mee.
Naar Napoli? Zo ja dan zien wij elkaar misschienquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
Deels. Hij reist veel. Is veel in Marokko en Italië vanwege zijn werk en ik reis dan gewoon mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |