😂quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
Whiskey's, mijn ex baas heeft allang geboekt. Kan hem moeilijk laten zitten en halsoverkop naar Nederland vertrekken. Misschien even nadenken.
Ik heet Whiskers dame..quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
Whiskey's, mijn ex baas heeft allang geboekt. Kan hem moeilijk laten zitten en halsoverkop naar Nederland vertrekken. Misschien even nadenken.
Stom. Scheiden dan maar. Net zo snel als je getrouwd bent.quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
Whiskers, ben volgens de Marokkaanse wet getrouwd. Dus gewoon wettelijk en niet via moskee.
Zoiets stoms? Je mag geen vriendinnen hebben zeg je net.quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
Amarantha, even weg bij iemand met wie ik net getrouwd ben? Om zoiets stoms?
Idd. No brainer.quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oké stel dit is allemaal wel echt waar.. dan ga je toch weg bij zo'n vent?
En het wordt alleen nog maar erger.quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
Amarantha, even weg bij iemand met wie ik net getrouwd ben? Om zoiets stoms? Om zoiets stom doet hij dus zo achterlijk tegen mij? Ik begrijp hem niet en zijn agressie.
Hoeft een kerel maar 1x tegen mij te zeggen hoor.. Ik ben weg en kom nooit terug. Doe normaal zeg.quote:
Dan blijf je toch lekker in Marokko en getrouwd? Niet meer klagen dan,quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
Amarantha, even weg bij iemand met wie ik net getrouwd ben? Om zoiets stoms? Om zoiets stom doet hij dus zo achterlijk tegen mij? Ik begrijp hem niet en zijn agressie.
Dan zoek je het maar lekker zelf uit meidquote:Op dinsdag 12 september 2017 00:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
Whiskers, en toch is het zo en is niks gelogen. En nee snel scheiden wil ik niet.
Als ik in dit geval moet kiezen? Mijn vriendinnen.quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
Amarantha, wat is belangrijker? Vriendinnen of je man?
Pcies. Dit soort gedrag pik je niet.quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoeft een kerel maar 1x tegen mij te zeggen hoor.. Ik ben weg en kom nooit terug. Doe normaal zeg.
Ik vind niet dat je hiermee moet spotten. Huiselijk geweld enzo.quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
Voetbalmeisje, dit is waar. Geloof het of niet... ik heb nooit gelogen hier op fok. Ik heb mijn paspoort en dat is al een hele geruststelling. Mijn ex baas komt donderdag uit Nederland een weekje hier en dan heb ik tenminste even wat te doen en gewoon eindelijk weer Nederlands kunnen praten..
Niet. Vluchten en scheiden. Maar dat wil je niet horen. Dusquote:Op dinsdag 12 september 2017 00:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
Whiskers, ben geen troll. Ik wil niet scheiden dus aan zo advies heb ik niets. Ik moet weten hoe ik hiermee het best kan omgaan? Hoe kan ik het beste met zo man omgaan?
Annuleren, het is mogelijk.quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nou, het komt vaak voor dat mensen helemaal kapot geslagen worden en nooit weggaan. Maar dat gebeurt niet binnen twee-vier weken. Dat heeft een opbouw van jaren.quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oké stel dit is allemaal wel echt waar.. dan ga je toch weg bij zo'n vent?
Niet. Ik denk niet dat dit echt een geweldige huwelijk gaat worden eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
Whiskers, ben geen troll. Ik wil niet scheiden dus aan zo advies heb ik niets. Ik moet weten hoe ik hiermee het best kan omgaan? Hoe kan ik het beste met zo man omgaan?
Dan deal je er maar mee. Hij gaat niet veranderen, het zal alleen maar erger worden.quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
Whiskers, en toch is het zo en is niks gelogen. En nee snel scheiden wil ik niet.
Niet. Het enige wat je kan doen is braaf in alles meegaan, want hij zal geen strobreed toegeven.quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |