abonnement Unibet Coolblue
pi_173147754
Heeft jemand toegang tot gegevens van rechtszaken in België? Ben bereid er een bijdrage voor te geven.

Wie oh wie?
pi_173147791
http://jure.juridat.just.fgov.be/JuridatSearchCombined/?lang=nl

Of bedoel je niet zoiets?

Het is wellicht makkelijker als je iets gedetailleerder bent over welke zaak het betreft.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173147870
Jordy, weet niet veel. Dat is het problem. Weet dat het een straf van 8,5 jaar is. Hij is net twee jaar vrij en dus zal het van 2006/2007 tot 2015 zijn geweest. Dacht dat iemand wat voor me kan betekenen als ik naam n achternaam geef. Moet gewoon weten wat er gebeurd is.
pi_173147895
Krijg die site helaas niet geopend met deze internet. Kan je daar op naam en achternaam zoeken?
pi_173147947
Namen worden ivm privacy in de openbare data geschrapt.

De mensen worden aangeduid als verdachte 1, verdachte 2 etc, of J.W. Als de verdachte Johan Willemse heet.

Met wat geluk vind je de naam ergens terug in de media, maar ook die melden meestal niet de volledige naam ivm privacywetgeving.
pi_173148005
Overigens: straf van 8,5 jaar. Is dat de termijn die door de rechter was opgelegd, of de termijn dat de persoon daadwerkelijk vastgezeten heeft. In verband met mogelijkheden tot vervroegde vrijlating kan daar groot verschil in zitten. Ik meen in België zelfs nog meer als in Nederland.
pi_173148070
Ivo, zou sowieso niet hier naam plaatsen. Als iemand wat kan betekenen is dat via dm.
pi_173148106
Ivo, weet dus weinig. Ik vermoed dat de straf is die hij van de rechter gehad heeft en ook gewoon helemaal uitgezeten heeft. 8,5 jaar zijn toch grote delicten? Hij vertelt me niks en doet ee vaag over.
pi_173148195
Nou laten we het zo zeggen, 8,5 jaar zit je niet voor een pakje sigaretten jatten of wegrijden bij de pomp zonder te betalen.

Denk ik tenminste.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173148369
Geralt, daarom wil ik dus weten waar dan voor?
pi_173148372
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
Krijg die site helaas niet geopend met deze internet. Kan je daar op naam en achternaam zoeken?
pi_173148400
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:19 schreef Jordy-B het volgende:

Het is wellicht makkelijker als je iets gedetailleerder bent over welke zaak het betreft.
Ze wil opzoeken wat de man waarmee ze wil trouwen heeft geflikt, want hij wil het niet vertellen aan haar.
pi_173148425
quote:
11s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ze wil opzoeken wat de man waarmee ze wil trouwen heeft geflikt, want hij wil het niet vertellen aan haar.
Tja, als je iemand niet vertrouwt, kan je niet verder. En stel dat hij de waarheid spreekt, dan moet je je afvragen of je je leven wil delen met iemand die iets geflikt heeft waarvoor hij dik honderd maanden in de bak heeft gezeten.

Van de andere kant, hij heeft zijn schuld aan de samenleving afbetaald.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173148462
Zargon, krijg het niet geopend.

Niks te maken met vertrouwen. Hij is er mysterieus over en ik ben nieuwsgierig en moet dingen weten alvorens we trouwen.
pi_173148511
Oh, niet op voornaam en achternaam? Maar hoe zoek je dan? Weet geen exacte datums. Enige wat ik weer is dat hij zijn straf uitgezeten heeft in de gevangenis van Brugge.
pi_173148512
De site werkt met flash. Dat is volgens mij wat lastig op apples. Bij mij werkt het met windows 10 op firefox en (na het verlenen van toestemming) op edge.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173148559
Jordy, zit op mijn telefoon. iPhone.
pi_173148571
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
Niks te maken met vertrouwen. Hij is er mysterieus over en ik ben nieuwsgierig en moet dingen weten alvorens we trouwen.
Dat heeft dus alles te maken met vertrouwen. Hij wil het niet delen en vertrouwt jou niet dat je er niet op afknapt, jij vertrouwt hem niet dat het onbenullig genoeg is om niet open over te zijn.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173148575
Als je zo weinig weet kun je denk ik het beste zoeken op internet op de Voornaam met eerste letter van de achternaam "Johan W." en dan in België zoeken, eventueel kun je jaartalen toevoegen als je teveel hits krijgt. In rechtbankverslagen staat de naam niet.
https://www.google.nl/advanced_search
pi_173148577
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
Jordy, zit op mijn telefoon. iPhone.
Dat is mooi.

zoek een pc.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173148654
Jordy, hij heeft wel wat gezegd maar dat geloof ik niet. Hij is erg open naar mij toe behalve over zij straf en zijn werk. Misschien is het een drugsbaron en vertelt hij me daarom niks. Dat heeft dan niks met vertrouwen te maken.
pi_173148674
Wespensteek, heb allang op zijn voor en achternaam gezocht. Kon niks vinden. Raar.
pi_173148675
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
Jordy, hij heeft wel wat gezegd maar dat geloof ik niet. Hij is erg open naar mij toe behalve over zij straf en zijn werk. Misschien is het een drugsbaron en vertelt hij me daarom niks. Dat heeft dan niks met vertrouwen te maken.
Ben je dom?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173148710
Waarom dom? Hij zegt vast te zitten voor vandalisme en agressie. Hij zegt dat hij meerdere zaken had lopen en die samen dus 8,5 jaar zijn geweest.... dat geloof ik dus niet.
  Moderator maandag 14 augustus 2017 @ 22:51:01 #25
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_173148718
Mensen die ooit zo lang in de bak hebben gezeten moet je zo ver mogelijk vandaan blijven. Als je zelf ooit klappen krijgt of op een andere manier door hem in de problemen komt moet je niet op FOK gaan komen janken, aandachtshoer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')