Ali B?quote:Op zondag 2 juli 2017 20:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik ga aftrappen.
Ik heb ooit een man leren kennen op vakantie. Zijn naam was B.
Lijpe shit, mijn Marokkaanse dame.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik ga aftrappen.
Ik heb ooit een man leren kennen op vakantie. Zijn naam was B. In één oogopslag zag ik hoe goed hij gekleed was, alsof hij van de catwalk kwam. In elk geval, gepraat en nummers uitgewisseld en al heel snel besloten om te daten. De eerst date was winkelen omdat hij nieuwe kleren nodig had voor de zomervakantie. Zo liepen we in de stad alle winkels in en uit. Ik vond het maar vermoeiend en begreep waarom mensen nooit met me willen winkelen. Hij was echter niet moe, nee hoor... hij was nog lang niet klaar. Een paar dagen later besloten we weer te daten. We zouden samen een dagje naar de pretpark gaan, maar op het laatste moment belde hij me en zei dat er een heuse sale was en of we daar niet heen konden gaan. Dom dat ik was, ben ik akkoord gegaan. Ik wist niet wat ik zag: een man die helemaal gek werd van alle sale. Sterker nog hij vertelde me doodleuk dat hij zich zorgen maakte of hij alles wel kon passen en kopen wegens sluitingstijd. Ik dacht nooit meer.
Ander keer overtuigde hij mij op de één of andere manier weer om te gaan winkelen. We stonden eigenlijk te windowshoppen, want hij had geen geld meer. Toen we bij de Zara etalage stonden zei hij dat hij een hekel had aan Zara en dat ging gepaard met het woordje leeuw. Welke man zegt nou het woordje ieeeuw? Ik wist niet hoe snel ik hem dus moest dumpen.
Ok Jan Peter.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:51 schreef Keep_Walking het volgende:
Elke date is een positieve ervaring. Of het was leuk, of je het wat geleerd over jezelf of een andere mens.
Als je je date overleefd zonder permanente lichamelijke of psychische schade, heb je een goede date gehad.
Hahahaha lol en wat heb je gedaan op het moment van het zien van zijn kuisheidgordel?quote:Op zondag 2 juli 2017 20:56 schreef Koettie het volgende:
Een man die vet into BDSM was. Ik niet, no biggie. Had ie een kuisheidsgordel om.
Ik heb in werkelijkheid verschrikkelijk veel slechte dates gehad. Soms heb ik geneukt, soms niet. Wat ik nu heb is een vriendin waar ik langzaam maar zeker opbouw naar een relatie.quote:
Lastig als je dat niet weet en vervolgens tot driemaal toe op een shoppingdate gaat terwijl je zelf een hekel aan winkelen hebt..quote:Op zondag 2 juli 2017 20:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik wist niet hoe snel ik hem dus moest dumpen.
Ja stom, liet me overtuigen. Grrrrrr.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:02 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Lastig als je dat niet weet en vervolgens tot driemaal toe op een shoppingdate gaat terwijl je zelf een hekel aan winkelen hebt..
Ik hoop dat je dat snel dumpen nu wel geleerd hebt
Nee, je koos bewust ervoor om hem een kans te geven.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja stom, liet me overtuigen. Grrrrrr.
Dikke mensen hebben ook liefde nodig. Maar ze moeten extra betalen.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
Had ooit een date met iemand genaamd Majid.
Het was een ietwat mollige jongen, maar wel erg knap. hij had mooi zwart haar en was goed gekleed. Zijn gewicht maakte me daarom niet veel uit. Eerste date was goed. Hij trakteerde, deed netjes de deur voor mij open en alles. Voor de tweede keer gingen we naar een soort van eethuis waar ze Marokkaans eten verkopen. Ik bestelde een broodje gezond en hij......drie broodjes shoarma, friet, redbull, Fernands, portie kippenpoten en een kapsalon. Hij at alsof zijn leven er van afhing. Dus ik zei dat hij rustig kan eten en toen zei hij: neeeeee a sahbi. Ik zo: pardon? Ik ben je sahbi niet. Hij wou nadat ik klaar was na een paar hapjes ook nog eens mijn broodje gezond.
Nadat hij betaald had, gingen we weer ( stel je eens voor dat ik moest betalen?) dan zat ik nu nog in de schulden met zoveel eten. Nadat hij me thuis had afgezet wou hij me kussen. Dacht het even niet nadat ik gezien heb wat hij allemaal naar binnen heeft gewerkt.
Een andere keer in de bioscoop wilde Maijd per se en zoete en zoute popcorn hebben voor zichzelf. Je kan gewoon mengen, maar nee hij wou ze beide. En de gezamenlijke cola ( zogenaamd romantisch)... hij heeft 900 ml gedronken en ik maar 100 ml.
De volgende keer kwam er uiteraard niet. Stel je eens voor dat ik met hem zou trouwen? De koelkast zou altijd leeg zijn.
mooi project.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb in werkelijkheid verschrikkelijk veel slechte dates gehad. Soms heb ik geneukt, soms niet. Wat ik nu heb is een vriendin waar ik langzaam maar zeker opbouw naar een relatie.
Niet gezien gelukkig. Hij vertelde het opeens. Of ik dat erg vond. Heb vriendelijk bedankt en ben weggegaan.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahahaha lol en wat heb je gedaan op het moment van het zien van zijn kuisheidgordel?
Romantiek komt voor mij op de tweede plaats. 🙂quote:
Ik ben geen kenner maar had me iets anders voorgesteld bij Marokkaans eten.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
Had ooit een date met iemand genaamd Majid.
Het was een ietwat mollige jongen, maar wel erg knap. hij had mooi zwart haar en was goed gekleed. Zijn gewicht maakte me daarom niet veel uit. Eerste date was goed. Hij trakteerde, deed netjes de deur voor mij open en alles. Voor de tweede keer gingen we naar een soort van eethuis waar ze Marokkaans eten verkopen. Ik bestelde een broodje gezond en hij......drie broodjes shoarma, friet, redbull, Fernands, portie kippenpoten en een kapsalon. Hij at alsof zijn leven er van afhing. Dus ik zei dat hij rustig kan eten en toen zei hij: neeeeee a sahbi. Ik zo: pardon? Ik ben je sahbi niet. Hij wou nadat ik klaar was na een paar hapjes ook nog eens mijn broodje gezond.
Nadat hij betaald had, gingen we weer ( stel je eens voor dat ik moest betalen?) dan zat ik nu nog in de schulden met zoveel eten. Nadat hij me thuis had afgezet wou hij me kussen. Dacht het even niet nadat ik gezien heb wat hij allemaal naar binnen heeft gewerkt.
Een andere keer in de bioscoop wilde Maijd per se en zoete en zoute popcorn hebben voor zichzelf. Je kan gewoon mengen, maar nee hij wou ze beide. En de gezamenlijke cola ( zogenaamd romantisch)... hij heeft 900 ml gedronken en ik maar 100 ml.
De volgende keer kwam er uiteraard niet. Stel je eens voor dat ik met hem zou trouwen? De koelkast zou altijd leeg zijn.
quote:Op zondag 2 juli 2017 21:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner maar had me iets anders voorgesteld bij Marokkaans eten.
Zelfs dát jatten zequote:Op zondag 2 juli 2017 21:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja je kent die eethuizen in Kanaalstraat wel. Die verkopen dat allemaal en noemen het dan eethuis Laila of weet ik het.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |