Kan af en toe gewoon invallen voor zijn broer en niemand die het doorheeft.quote:Op zondag 10 september 2017 14:43 schreef klaasweetalles het volgende:
frank gaat gewoon weer wedstrijden analiseren bij de nos en iedereen vertellen hoe het allemaal moet
net als Blindquote:Op zondag 10 september 2017 14:43 schreef klaasweetalles het volgende:
frank gaat gewoon weer wedstrijden analiseren bij de nos en iedereen vertellen hoe het allemaal moet
Mooi tikkie terug inderdaadquote:Op zondag 10 september 2017 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Qua voetbal is het niet eens zo heel beroerd.
tot hij bondscoach wordt, goeie carrièreplanningquote:Op zondag 10 september 2017 14:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Hopelijk neemt ie Hennie Spijkerman meequote:Op zondag 10 september 2017 15:10 schreef hafcfan het volgende:
Nu krijgen we zeker Frank als bondscoach gvd
hij is nu getrouwd met meneer koffietijdquote:Op zondag 10 september 2017 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk neemt ie Hennie Spijkerman mee
Ach, het eerste kwartier was het ook gewoon best aantrekkelijk.quote:Op zondag 10 september 2017 15:13 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou graag mijn woorden over de aantrekkelijkheid van de wedstrijd in willen trekken
Gebrek aan techniek is schrijnendquote:Op zondag 10 september 2017 15:13 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou graag mijn woorden over de aantrekkelijkheid van de wedstrijd in willen trekken
Eerste kwartier ging wel ja, wat ik daarna heb zitten kijken tsjaquote:Op zondag 10 september 2017 15:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, het eerste kwartier was het ook gewoon best aantrekkelijk.
Palace had ook wel een goaltje verdiend.
Sparta-Twente is wel leukquote:Op zondag 10 september 2017 15:13 schreef Tagliano het volgende:
Op zich nog wel te begrijpen bij twee degradatiekandidatenquote:Op zondag 10 september 2017 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gebrek aan techniek is schrijnend
Muhren is een goede aanwinst.quote:Op zondag 10 september 2017 15:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik overwoog daar nog naartoe te gaan
Nou ja goed, gezien hun budgetten zouden ze wel technisch betere spelers moeten hebbenquote:Op zondag 10 september 2017 15:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zich nog wel te begrijpen bij twee degradatiekandidaten
Was Frank de Boer geen coach van Palace hadden we deze wedstrijd ook nooit gezien
Mwah, er is ook niets anders op dit moment. Een Huddersfield - Newcastle hebben ze bijvoorbeeld ook gewoon uitgezonden.quote:Op zondag 10 september 2017 15:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zich nog wel te begrijpen bij twee degradatiekandidaten
Was Frank de Boer geen coach van Palace hadden we deze wedstrijd ook nooit gezien
Maar we hadden waarschijnlijk niet gekeken als De Boer geen coach was geweestquote:Op zondag 10 september 2017 15:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mwah, er is ook niets anders op dit moment. Een Huddersfield - Newcastle hebben ze bijvoorbeeld ook gewoon uitgezonden.
Jij kijkt vrijwillig naar een elftal van De Boer? Ik begin meer respect voor je levensweg te krijgen.quote:Op zondag 10 september 2017 15:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar we hadden waarschijnlijk niet gekeken als De Boer geen coach was geweest
Het was een kwartier lang best leuk.quote:Op zondag 10 september 2017 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kijkt vrijwillig naar een elftal van De Boer? Ik begin meer respect voor je levensweg te krijgen.
Is ook zo, je zit ook met Europees de komende week natuurlijk waardoor topclubs bijna allemaal gisteren wel warenquote:Op zondag 10 september 2017 15:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mwah, er is ook niets anders op dit moment. Een Huddersfield - Newcastle hebben ze bijvoorbeeld ook gewoon uitgezonden.
Het helpt ook niet echt dat Palace 5 basisspelers mist, al misten 2 van die 5 ook al het bijna volledige vorige seizoen.quote:Op zondag 10 september 2017 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja goed, gezien hun budgetten zouden ze wel technisch betere spelers moeten hebben
Die 1-0 was een gevalletje werkweigering.quote:Op zondag 10 september 2017 15:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Het was een kwartier lang best leuk.
Stijngod. Kelderman had even een hongerklop ofzo gisteren?quote:Op zondag 10 september 2017 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die 1-0 was een gevalletje werkweigering.
Er is wel een leuke wedstrijd in de Serie A zometeen, maarja Eurosport..quote:Op zondag 10 september 2017 15:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is ook zo, je zit ook met Europees de komende week natuurlijk waardoor topclubs bijna allemaal gisteren wel waren
Waardeloos jaquote:Op zondag 10 september 2017 15:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is wel een leuke wedstrijd in de Serie A zometeen, maarja Eurosport..
Ik heb tegenwoordig zo'n kastje waarmee ik alle voetbalzenders van Europa heb. Genotquote:Op zondag 10 september 2017 15:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat kost dat?quote:Op zondag 10 september 2017 15:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig zo'n kastje waarmee ik alle voetbalzenders van Europa heb. Genot
Eurosport heeft Ligue 1 en Serie A verplaatst naar ES2 zodat we moeten dokken...quote:Op zondag 10 september 2017 15:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet eens op ES2, af en toe misschien, maar zelfs naar de Player.quote:Op zondag 10 september 2017 15:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eurosport heeft Ligue 1 en Serie A verplaatst naar ES2 zodat we moeten dokken...
Dit is het premier liek topicquote:Op zondag 10 september 2017 16:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inmiddels is het al 2-0 maar dat is niet echt "mis"
Beste competitie ter wereldquote:Op zondag 10 september 2017 16:02 schreef hafcfan het volgende:
Waarom kijken er nog mensen naar dit 'voetbal'?
Bizar, maar ieder z'n ding natuurlijkquote:Op zondag 10 september 2017 16:08 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
ik kijk liever dit dan barca-real
Dat sowieso, al zie ik ook niet echt een idee achter de huidige tactiek anders dan alles op de belg.quote:Op zondag 10 september 2017 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Frank ontslagen wordt op basis van deze wedstrijd zou dat imho wel onterecht zijn. Ongelofelijk hoeveel kansen ze krijgen en met een lul van een Koreaan kan je er weinig aan doen dat je achter staat
ze moeten nog tegen southampton city united en chelseaquote:Op zondag 10 september 2017 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Frank ontslagen wordt op basis van deze wedstrijd zou dat imho wel onterecht zijn. Ongelofelijk hoeveel kansen ze krijgen en met een lul van een Koreaan kan je er weinig aan doen dat je achter staat
Met Wilfried Zaha rondom Benteke kan het wel leuk worden. Veel creativiteit is er verder niet nee. Cabaye is een plichtmatige voetballer. Townsend komt van Spurs waar hij ook gewend is om alle ballen op Adebayor te spelenquote:Op zondag 10 september 2017 16:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat sowieso, al zie ik ook niet echt een idee achter de huidige tactiek anders dan alles op de belg.
Vast wel, maar niet als trainer van CP.quote:
Frank weet wel hoe je makkelijk geld kan verdienen.quote:Op zondag 10 september 2017 16:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet als trainer van CP.
Southampton heeft best een matige seizoensstart.quote:Op zondag 10 september 2017 16:24 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Eind oktober hebben ze nog 0 punten. Vraag me af of ze wel gaan scoren in de tussentijd.
Deserved a pointtwitter:tomask2502 twitterde op zondag 10-09-2017 om 16:26:31I feel sorry for Frank de Boer and Crystal Palace. They did well today. Unlucky this afternoon, deserved a point..... reageer retweet
quote:
quote:Op zondag 10 september 2017 16:25 schreef klaasweetalles het volgende:
aad de mos houw je lelijke pleurismuil
en over de grauntquote:
Jawel. Een degradatiekandidaat moet niet met drie verdedigers en aanvallende intenties spelen. Dat is zelfmoord in de PL. Vergelijkbaar met hoe hij ontzettend naïef aan de gang was in de ultra defensieve Serie A.quote:Op zondag 10 september 2017 16:43 schreef WethouderHekking het volgende:
Alsof een andere trainer Crystal Palace veel gaat helpen.
Hij is nu in de er.quote:Op zondag 10 september 2017 17:03 schreef Smoofie het volgende:
Is frank al gesignaleerd in de Arena?
Groningen v VVV was ook bizar slecht.quote:Op zondag 10 september 2017 17:38 schreef Wicky15 het volgende:
Dit soort wedstrijden gaan echt helemaal nergens over.
Wat een aids
Haha daar heb ik soms ook even naar gekeken maar waardeloos ja.quote:Op zondag 10 september 2017 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen v VVV was ook bizar slecht.
Snap eigenlijk niet waarom die vandaag spelen. De Italiaanse bond plant de CL-clubs meestal 'ruim' in.quote:Op zondag 10 september 2017 18:09 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Haha daar heb ik soms ook even naar gekeken maar waardeloos ja.
Ik zie dat Eurosport 2 vanavond Napoli uitzendt dus dat maakt het enigszins goed
Hm ja is wel vreemd. Maar tenminste nog een ploeg van niveau om naar te kijken vanavondquote:Op zondag 10 september 2017 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap eigenlijk niet waarom die vandaag spelen. De Italiaanse bond plant de CL-clubs meestal 'ruim' in.
Teflon Sam wel. Big Sam staat al klaar.quote:Op zondag 10 september 2017 16:43 schreef WethouderHekking het volgende:
Alsof een andere trainer Crystal Palace veel gaat helpen.
Maar dat gaan ze sowieso nooit lerenquote:Op zondag 10 september 2017 18:39 schreef Morendo het volgende:
Wat me tegenvalt van Frank is dat hij het principe van verzorgd voetbal direct laat vallen wanneer het moeilijk wordt.
Zo leer je die houthakkers nooit hoe je een tegenstander domineert met tiki-taka spel.
NEDERLANDERquote:Op zondag 10 september 2017 18:48 schreef Dos37 het volgende:
Welke Narsingh kent die commentator? Alsof het Messi was die op de goal afging
Geen idee eigenlijkquote:Op zondag 10 september 2017 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Newcastle, beste.
Je moet eens naar een wedstrijdje in St. James gaan, prachtige club.quote:Op zondag 10 september 2017 18:51 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkVind er niet zo veel aan.
Niet dat Swansea geweldig is
Lijkt wel of de commentatoren een extra bloembol bij het salaris krijgen voor gefap op Nederlanders.quote:
De ergste is nog altijd die lul de behanger naast Aad. Een FOX productquote:Op zondag 10 september 2017 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt wel of de commentatoren een extra bloembol bij het salaris krijgen voor gefap op Nederlanders.
Je kunt de mens wel van FOX Sports weghalen, maar FOX Sports niet van de mens.quote:Op zondag 10 september 2017 18:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De ergste is nog altijd die lul de behanger naast Aad. Een FOX product
Verziekt voor het levenquote:Op zondag 10 september 2017 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kunt de mens wel van FOX Sports weghalen, maar FOX Sports niet van de mens.
Zeg ik altijd maar.
Ik zat naar FC Utrecht x Roda JC te kijken met Ron de Rijk. Wat een misselijke commentator is dat zeg. Die dringt gewoon iedere seconde van de wedstrijd zijn mening aan de kijker op. Daar kan ik echt niet tegen.quote:
Bij elke commentator heeft daar last van . Vaak dezelfde monotone stem en het blijft maar lullen als een automaat .quote:Op zondag 10 september 2017 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat naar FC Utrecht x Roda JC te kijken met Ron de Rijk. Wat een misselijke commentator is dat zeg. Die dringt gewoon iedere seconde van de wedstrijd zijn mening aan de kijker op. Daar kan ik echt niet tegen.
Bij Ziggo kies ik sowieso voor de Engelse commentatoren.quote:Op zondag 10 september 2017 19:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij elke commentator heeft daar last van . Vaak dezelfde monotone stem en het blijft maar lullen als een automaat .
Mijn tv kan dat niet instellen denk ikquote:Op zondag 10 september 2017 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Ziggo kies ik sowieso voor de Engelse commentatoren.
Kan dit? Wow.quote:Op zondag 10 september 2017 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Ziggo kies ik sowieso voor de Engelse commentatoren.
Ik zet het alleen niet aan bij Sierd en Emile. Voor de rest krijg ik van figuren als Van Iterson, ''HET WAAIT'' Wytse van der Goot verschrikkelijke jeuk.quote:Op zondag 10 september 2017 19:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mijn tv kan dat niet instellen denk ik
kutzooi
Albert 9 darter Mantighquote:Op zondag 10 september 2017 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet het alleen niet aan bij Sierd en Emile. Voor de rest krijg ik van figuren als Van Iterson, ''HET WAAIT'' Wytse van der Goot verschrikkelijke jeuk.
Koert is een vreselijke voetbalcommentator. Daar kan ik echt niet tegen. Die weet van elke pass een dramatisch speelspel te maken.quote:Op zondag 10 september 2017 19:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Albert 9 darter Mantigh
Blij dat Koert er niet meer zit
Koert riep bij een goal van de middenlijn ''DE ASSIST IS VAN DE NEDERLANDER'' en dat een stuk of 5 keer achterelkaar. Was slechts een passje van 3 meterquote:Op zondag 10 september 2017 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koert is een vreselijke voetbalcommentator. Daar kan ik echt niet tegen. Die weet van elke pass een dramatisch speelspel te maken.
Goeien garpquote:Op zondag 10 september 2017 19:14 schreef Morendo het volgende:
Jullie zijn echt niet de enigen.
Ook Turken haten Koerd.
twitter:OptaJoe twitterde op zondag 10-09-2017 om 16:24:404 - Crystal Palace are the first top-flight team since Preston in 1924/25 to lose their opening four matches without scoring a goal. Flap. reageer retweet
quote:Op zondag 10 september 2017 21:32 schreef superniger het volgende:
[ afbeelding ]twitter:OptaJoe twitterde op zondag 10-09-2017 om 16:24:404 - Crystal Palace are the first top-flight team since Preston in 1924/25 to lose their opening four matches without scoring a goal. Flap. reageer retweet
quote:Op zondag 10 september 2017 22:23 schreef dvdfreak het volgende:
Crystal Palace beslist binnen 48 uur over toekomst De Boer’
Hoe pijnlijk wil je het hebben.quote:Diezelfde krant meldt nu dat de directie binnen 48 uur een besluit neemt over de toekomst van de voormalig verdediger. Als De Boer wordt ontslagen, wordt hij de korts zittende trainer in de Premier League ooit.
blijkbaar kan hij alleen maar in de eredivsie functionerenquote:Hoe pijnlijk wil je het hebben.![]()
We wachten op een bevestiging.twitter:MirrorFootball twitterde op maandag 11-09-2017 om 12:03:56Frank de Boer sacked as Crystal Palace line up Roy Hodgson to replace Dutchman after four successive defeats… https://t.co/19NqZvQ8vA reageer retweet
Hodgson gaat ze ook niet redden. Ik denk dat De Boer nog tegen Southampton de kans had moeten krijgen, zo slecht was het niet gisteren.quote:Op maandag 11 september 2017 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
We wachten op een bevestiging.twitter:MirrorFootball twitterde op maandag 11-09-2017 om 12:03:56Frank de Boer sacked as Crystal Palace line up Roy Hodgson to replace Dutchman after four successive defeats… https://t.co/19NqZvQ8vA reageer retweet
Het klopt gewoon voor geen meter dat ze opeens een stijlverandering willen bij Palace met een elftal dat zoveel kwaliteit daarvoor ontbeert om hem vervolgens na vier speelronden te ontslaan. Dan weten ze gewoon niet waar ze mee bezig zijn. De Boer is geen geweldige trainer, maar dit gaat nergens over.quote:Op maandag 11 september 2017 12:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hodgson gaat ze ook niet redden. Ik denk dat De Boer nog tegen Southampton de kans had moeten krijgen, zo slecht was het niet gisteren.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 11 september 2017 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het klopt gewoon voor geen meter dat ze opeens een stijlverandering willen bij Palace met een elftal dat zoveel kwaliteit daarvoor ontbeert om hem vervolgens na vier speelronden te ontslaan. Dan weten ze gewoon niet waar ze mee bezig zijn. De Boer is geen geweldige trainer, maar dit gaat nergens over.
qua botox?quote:Op maandag 11 september 2017 12:40 schreef KingRadler het volgende:
Frank kan maar beter zijn broer achterna gaan.
twitter:CPFC twitterde op maandag 11-09-2017 om 12:53:05CPFC have parted company with Frank de Boer.Statement: https://t.co/4jANV0eNFH https://t.co/hPRazGmJhf reageer retweet
Dat wist Frank natuurlijk allemaal ook dondersgoed van tevoren, net als bij Inter. Ook wel ontzettend naïef van hem.quote:Op maandag 11 september 2017 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het klopt gewoon voor geen meter dat ze opeens een stijlverandering willen bij Palace met een elftal dat zoveel kwaliteit daarvoor ontbeert om hem vervolgens na vier speelronden te ontslaan. Dan weten ze gewoon niet waar ze mee bezig zijn. De Boer is geen geweldige trainer, maar dit gaat nergens over.
De Premier League schijnt geld te hebben .Zelfs Huddersfield weet een hoop goede spelers op te vissen met creatieve scouting, keer op keer. De Boer kreeg alleen Riedewald voor 7 miljoen euro, Sakho voor een miljoenenbedrag die niet bij de selectie zit en voor de rest twee huurspelers. Zijn normaal gesproken beste CREATIEVE speler ligt ook voorlopig in de lappenmand.quote:Op maandag 11 september 2017 13:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat wist Frank natuurlijk allemaal ook dondersgoed van tevoren, net als bij Inter. Ook wel ontzettend naïef van hem.
Aan de andere kant, als de conclusie is dat de kwaliteit in het elftal ontbreekt om het soort voetbal van De Boer te spelen, dan moesten ze hem dus weldegelijk zo snel mogelijk ontslaan en een trainer zoeken die een ander soort voetbal speelt. Anders staan ze tegen nieuwjaar al veel te ver achter ...quote:Op maandag 11 september 2017 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een Allardyce-selectie aan De Boer geven en begin september erachter komen dat dat niet goed werkt, dat is ook lekker hoor.quote:Op maandag 11 september 2017 14:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als de conclusie is dat de kwaliteit in het elftal ontbreekt om het soort voetbal van De Boer te spelen, dan moesten ze hem dus weldegelijk zo snel mogelijk ontslaan en een trainer zoeken die een ander soort voetbal speelt. Anders staan ze tegen nieuwjaar al veel te ver achter ...
Riedewald en TFM dan?quote:Op maandag 11 september 2017 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sneu voor frank. Al vanaf begin wil hij andere spelers maar krijgt hij ze niet. 4 weken geleden vroeg hij om Sakho en was hij onhaalbaar. Nu is hij er alsnog. Wanbeleid
onbegrijpelijk maar ook van hemquote:Op maandag 11 september 2017 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een Allardyce-selectie aan De Boer geven en begin september erachter komen dat dat niet goed werkt, dat is ook lekker hoor.
We weten natuurlijk ook niet wat er hem achter de schermen beloofd is. Ik neem aan dat Frank zelf ook wel inzag wat er op het veld rondliep en met mensen als Koeman gebeld heeft voor indrukken van ze in het afgelopen jaar.quote:
Dit vind ik dan weer leuk.quote:- De spelers ergerden zich aan de arrogantie van De Boer, die het elke training nodig vond om voorop te lopen bij de warming-up en veel oefeningen zelf voor deed. Zo schoot hij op trainingen elke bal in de kruising als de hele selectie naar hem keek en liet hij zijn aanname regelmatig zien.
quote:Op maandag 11 september 2017 18:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer leuk.
Hahahahaquote:Op maandag 11 september 2017 18:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer leuk.
Ik weet het niet, zou die niet gewoon zo blij geweest zijn dat een Premier League club interesse in hem toonde dat hij blindelings tekende ?quote:Op maandag 11 september 2017 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We weten natuurlijk ook niet wat er hem achter de schermen beloofd is. Ik neem aan dat Frank zelf ook wel inzag wat er op het veld rondliep en met mensen als Koeman gebeld heeft voor indrukken van ze in het afgelopen jaar.
quote:Op donderdag 14 september 2017 16:14 schreef Bolasie het volgende:
https://twitter.com/benmendy23
Ik ben vanaf vandaag fan van de beste man.
twitter:benmendy23 twitterde op woensdag 13-09-2017 om 23:05:54(Sorry I dont know what nutmeg you are talking about guys 👀👀👀) reageer retweet
Wel even op 'tweets en antwoorden' klikken uiteraard.quote:Op donderdag 14 september 2017 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]twitter:benmendy23 twitterde op woensdag 13-09-2017 om 23:05:54(Sorry I dont know what nutmeg you are talking about guys 👀👀👀) reageer retweet
Banterquote:Op donderdag 14 september 2017 16:14 schreef Bolasie het volgende:
https://twitter.com/benmendy23
Ik ben vanaf vandaag fan van de beste man.
Mmmmmaaarrrr Wijnaldum speelt bij Liverpoolquote:Op donderdag 14 september 2017 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
De oplichters van Ziggo zenden liever Liverpool v Burnley uit dan Watford v Man City.
quote:Op donderdag 14 september 2017 23:47 schreef Morendo het volgende:
Koeman gaat ontslagen worden dit seizoen.
Mark my words.
Dat lijkt me een zekerheidje, maar haalt hij de kerst?quote:Op donderdag 14 september 2017 23:47 schreef Morendo het volgende:
Koeman gaat ontslagen worden dit seizoen.
Mark my words.
Omdat ze nog slechter voetballen dan Crystal Palace en hij 160 miljoen uitgeeft aan helemaal niets?quote:Op vrijdag 15 september 2017 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar komt dat Koeman-bashen vandaan? Ik snap echt niet wat jullie verwachten met een schema waarin Chelsea, Man City, Tottenham en Manchester United voorkomen.
Hoeveel heeft hij mogen uitgeven? Resultaat: langzaamste selectie ooit. Vijf nummer tiens, die het spel niet kunnen maken. Geen centrumspits. Mot met Barkley.quote:Op vrijdag 15 september 2017 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar komt dat Koeman-bashen vandaan? Ik snap echt niet wat jullie verwachten met een schema waarin Chelsea, Man City, Tottenham en Manchester United voorkomen.
Hij geeft 160 miljoen euro uit, en? Hij heeft dusdanig veel spelers gekocht dat hij blijkbaar nog zoekende is naar zijn juiste formatie. Met dit schema is het eenmaal aanpassen aan je tegenstander en aanpassen aan je tegenstander. Eigen patronen inslijpen is er dan niet bij.quote:Op vrijdag 15 september 2017 00:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat ze nog slechter voetballen dan Crystal Palace en hij 160 miljoen uitgeeft aan helemaal niets?
Milan kocht nog meer en daar zit nu al zoveel meer voetbal in om maar wat te noemen. Niemand zegt dat hij nu al weg moet, maar het is zo slecht dat ik geen idee heb hoe hij van die rotzooi iets wil maken en het bestuur zal niet zoveel geduld hebben nadat hij zo bedelde om geld.quote:Op vrijdag 15 september 2017 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij geeft 160 miljoen euro uit, en? Hij heeft dusdanig veel spelers gekocht dat hij blijkbaar nog zoekende is naar zijn juiste formatie. Met dit schema is het eenmaal aanpassen aan je tegenstander en aanpassen aan je tegenstander. Eigen patronen inslijpen is er dan niet bij.
Van mij mag je veel van zijn transferbeleid vinden, het ontbreken van een goede spits et cetera, zijn uitgesproken ambitie om de top zes aan te vallen et cetera. Maar je kan gewoon niet menen dat Koeman op basis van vijf wedstrijden ontslagen moet worden. Dat slaat nergens op.
Te laat.quote:Op vrijdag 15 september 2017 07:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoop dat je nooit voorzitter van een club wordt Morendo
HAFC is negatief over werkelijk alles, dat weet je toch.quote:Op vrijdag 15 september 2017 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Nja, prima poacher natuurlijk. Voor de echte top kwam hij wel tekort.quote:Op vrijdag 15 september 2017 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben een groot fan van Jermaine Defoe
quote:Op vrijdag 15 september 2017 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben een groot fan van Jermaine Defoe
Rip Frankquote:Op zaterdag 16 september 2017 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
Crystal palace alweer achter, 0-1 tegen saushampton.
Dat ga ik ook ff mee pakken.quote:Op zaterdag 16 september 2017 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Gomes (C); Janmaat, Mariappa, Kabasele, Holebas; Chalobah, Doucouré; Carrillo, Cleverley, Richarlison; Gray.
City starting XI vs. Watford: Ederson, Walker, Stones, Otamendi, Mendy, Fernandinho, De Bruyne, David Silva (c), Sterling, Aguero, Jesus
Hopen dat er een fatsoenlijke stream te vinden is. Dit kan nog wel eens een vervelende wedstrijd worden voor de Pep-express.
Reddit staan altijd meer dan genoeg streams.quote:Op zaterdag 16 september 2017 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Gomes (C); Janmaat, Mariappa, Kabasele, Holebas; Chalobah, Doucouré; Carrillo, Cleverley, Richarlison; Gray.
City starting XI vs. Watford: Ederson, Walker, Stones, Otamendi, Mendy, Fernandinho, De Bruyne, David Silva (c), Sterling, Aguero, Jesus
Hopen dat er een fatsoenlijke stream te vinden is. Dit kan nog wel eens een vervelende wedstrijd worden voor de Pep-express.
Vind ik wat makkelijk. Uitwedstrijden bij Brighton en Bournemouth gingen ook niet van een enorm leien dakje.quote:Op zaterdag 16 september 2017 15:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Reddit staan altijd meer dan genoeg streams.
Ik voorzie geen problemen voor Pep & co.
Hij is voor Feyenoord he. Daar deden ze na de wedstrijd alsof het Ajax uit de jaren 70 op bezoek was geweest.quote:Op zaterdag 16 september 2017 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind ik wat makkelijk. Uitwedstrijden bij Brighton en Bournemouth gingen ook niet van een enorm leien dakje.
Jij hebt wat tegen Feyenoord he pik. Begint een beetje zielig te worden.quote:Op zaterdag 16 september 2017 15:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij is voor Feyenoord he. Daar deden ze na de wedstrijd alsof het Ajax uit de jaren 70 op bezoek was geweest.
Feyenoord probeerde zoveel mogelijk compact te staan. We hebben het geweten, hoor!quote:Op zaterdag 16 september 2017 15:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij is voor Feyenoord he. Daar deden ze na de wedstrijd alsof het Ajax uit de jaren 70 op bezoek was geweest.
Die Vilhena hype is ook over.quote:Op zaterdag 16 september 2017 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord probeerde zoveel mogelijk compact te staan. We hebben het geweten, hoor!
Die was tegen Heracles wel heel slecht, maar dat snap ik ook niet. Dat kansloze gezeur op Kramer was wel overdreven. Alsof het aan hem lagquote:Op zaterdag 16 september 2017 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jens Toornstra op de bank zetten deed me wel een beetje kotsen, hoor.
Valt er niet nog wat over Feyenoord te zeiken?quote:Op zaterdag 16 september 2017 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet iemand al waarom Ziggoaids Liverpool v Burnley uitzendt?
Liverpool-thuis... kunnen ze lekker geilen op het YNWA aan het begin.quote:Op zaterdag 16 september 2017 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk zo min mogelijk naar hun wedstrijden, dus mij hoef je niet lastig te vallen.quote:Op zaterdag 16 september 2017 15:40 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Valt er niet nog wat over Feyenoord te zeiken?
quote:Op zaterdag 16 september 2017 15:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
omdat watford beter is dan feyenoordquote:Op zaterdag 16 september 2017 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
https://nos.nl/artikel/21(...)palace-onderuit.htmlquote:Het ontslag van Frank de Boer heeft bij Crystal Palace nog niet het gewenste effect opgeleverd. Ook de vijfde wedstrijd van het seizoen werd verloren. Southampton was in Londen met 1-0 te sterk.
Oud-bondscoach Roy Hodgson werd afgelopen week aangesteld als vervanger van De Boer. Met slechts één wijziging in de basisformatie (Ruben Loftus-Cheek voor Chung-yong Lee) begon hij aan het thuisduel met Southampton. Al binnen vijf minuten was het 0-1. Steven Davis rondde af nadat doelman Wayne Hennessey de bal niet goed kon verwerken.
Rentree Van Dijk
Virgil van Dijk begon op de bank bij Southampton. Hodgson gunde hem in de 87ste minuut een invalbeurt. Van Dijk maakte daarmee zijn eerste minuten voor Southampton sinds januari dit jaar.
zal vast van 588249e stagiair zijn daar...quote:Op zaterdag 16 september 2017 15:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/21(...)palace-onderuit.html
#werkenbijdeNOS
Je hebt het tegen hafcfan, die heeft al tijden last van een identiteitscrisis omdat er over zijn eigen club niks te zeggen valt.quote:Op zaterdag 16 september 2017 15:43 schreef Mykonos het volgende:
Kunnen we dat zielige Ajax-Feyenoord gedoe ergens anders doen?
Liverpool zal wel meer fans hebben in nl.quote:Op zaterdag 16 september 2017 16:07 schreef Slobeend het volgende:
Raar dat Ziggo geen Watford - Citt uitzendt.
Sowieso kut dat er blijkbaar maar 1 potje uitgezonden mag worden op die zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 16 september 2017 16:07 schreef Slobeend het volgende:
Raar dat Ziggo geen Watford - Citt uitzendt.
Alleen maar vanwege Gini Wijnaldum ditquote:Op zaterdag 16 september 2017 16:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Liverpool zal wel meer fans hebben in nl.
Ja dat denk ik ook, maar qua kijkcijfers denk ik dat Liverpool en United altijd meer trekken in NL.quote:Op zaterdag 16 september 2017 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen maar vanwege Gini Wijnaldum dit
ik denk dat het wel wat langer terug gaatquote:Op zaterdag 16 september 2017 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen maar vanwege Gini Wijnaldum dit
Wat tweete hij dan?quote:Op zaterdag 16 september 2017 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Engelsen zijn oprecht pietluttige mensen. Bij die Embargo Extra's met Pep's persco maakten ze zich druk om de tweets van Mendy. Wat een kneuzen. Net als dat ze een extreme heksenjacht voeren op Raheem Sterling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |