Daarom, toen hij begon had hij ook echt goede teksten hoe het moest. Maar daarna wist hij geen antwoord meer toen ploegen wisten hoe hij moest spelen en ging hij zoals alle andere trainers voor meer degelijkheid, controle en fysiekquote:Op zondag 10 september 2017 13:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De filosofie en de spelopvatting was op zich prima, alleen de uitvoering niet je van het. Ja tegen Twente. Er zat in ieder geval weer een idee achter. Alleen door zijn koppigheid was er uiteindelijk geen structurele progressie te zien en hadden we de mazzel dat de concurrentie in die periode nog slechter was.
Maar ze zouden in Europa spelenquote:Op zondag 10 september 2017 13:54 schreef Caland het volgende:
Als PSV echt weinig geld heeft geef je toch niet bijna 15 miljoen uit aan 2 spelers
Dat zijn ook lachwekkende figuren ja in dat THquote:Op zondag 10 september 2017 13:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jammer dat het Technisch Hart zich aangetast voelde in hun eer en Bosz eruit gegooid hebben.
maar als de rest nog steeds zo slecht is....quote:Op zondag 10 september 2017 13:54 schreef Caland het volgende:
Als PSV echt weinig geld heeft geef je toch niet bijna 15 miljoen uit aan 2 spelers
Blijkbaar wel, want ze hadden daarna geen geld meer voor een linksback.quote:Op zondag 10 september 2017 13:54 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 10 september 2017 13:54 schreef Caland het volgende:
Dat kan nietquote:Op zondag 10 september 2017 13:56 schreef hafcfan het volgende:
Wel knap dat Heracles al 4 punten heeft gepakt tegen Ajax en Heerenveen.
ajax heeft wel geldquote:Op zondag 10 september 2017 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want ze hadden daarna geen geld meer voor een linksback.
ik denk niet dat het Bosz veel uitmaakte wie er in het TH zatquote:Op zondag 10 september 2017 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn ook lachwekkende figuren ja in dat TH
Ajax heeft geen visie.quote:Op zondag 10 september 2017 13:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ajax heeft wel geld
wie loopt daar linksback dan
Tuurlijk wel. Kunnen in beroep gaan, want het was geen roodquote:Op zondag 10 september 2017 13:57 schreef Scrummie het volgende:
Lol, zie nu pas dat die Lozano rood heeft. Die is er dus niet bij volgende week tegen Feyenoord
quote:
Dit wordt gewoon 2 wedstrijden schorsingquote:Op zondag 10 september 2017 13:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Kunnen in beroep gaan, want het was geen rood
Oh. Nouja, heb het niet gezien.quote:Op zondag 10 september 2017 13:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was een opvallend succesje hoorquote:Op zondag 10 september 2017 13:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ajax heeft wel geld
wie loopt daar linksback dan
Afgelopen jaar had over het seizoen 2015-2016 nog 23 miljoen aan liquide middelen. En daar zaten de opbrengsten van bepaalde verkopen van de afgelopen 2 jaar nog niet eens bij dus. Het is er wel. Toon speelt alleen blijkbaar erg graag op safe, omdat er een gat is ontstaan van 5 miljoen. Ofzo..quote:Op zondag 10 september 2017 13:54 schreef Caland het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het heel erg irritant is, maar goed als Dortmund geen aanbieding had gedaan was Bosz gebleven uiteraard.quote:Op zondag 10 september 2017 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk niet dat het Bosz veel uitmaakte wie er in het TH zat
winnenquote:
Dan kun je alsnog in beroep gaan, Hansquote:Op zondag 10 september 2017 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon 2 wedstrijden schorsing
denk het ookquote:Op zondag 10 september 2017 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liquide middelen zegt ook echt niet allesquote:Op zondag 10 september 2017 13:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Afgelopen jaar had over het seizoen 2015-2016 nog 23 miljoen aan liquide middelen. En daar zaten de opbrengsten van bepaalde verkopen van de afgelopen 2 jaar nog niet eens bij dus. Het is er wel. Toon speelt alleen blijkbaar erg graag op safe, omdat er een gat is ontstaan van 5 miljoen. Ofzo..
Zeker. Dat zullen ze ook wel doen om het over Feyenoord heen te tillenquote:Op zondag 10 september 2017 13:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan kun je alsnog in beroep gaan, Hans
Wel aan wat je kan investeren tochquote:Op zondag 10 september 2017 13:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Liquide middelen zegt ook echt niet alles
Ja, de KNVB wil namelijk dat Feyenoord kampioen wordt.quote:Op zondag 10 september 2017 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie moeten er straks darten dan ouwe reus?quote:Op zondag 10 september 2017 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker. Dat zullen ze ook wel doen om het over Feyenoord heen te tillen
Precies, is voor de helft speculatie en sowieso hevig gevoelig voor schommelingen op de markt.quote:Op zondag 10 september 2017 13:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is een complotquote:Op zondag 10 september 2017 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de KNVB wil namelijk dat Feyenoord kampioen wordt.
Lol, dit is gewoon een schandalige overtreding, en rooie kaart.quote:Op zondag 10 september 2017 13:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is wat je op de bank hebt staan, dat betekent ook niet direct dat het verstandig is om dat uit te gevenquote:Op zondag 10 september 2017 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel aan wat je kan investeren toch
....quote:Op zondag 10 september 2017 14:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lol, dit is gewoon een schandalige overtreding, en rooie kaart.
Uiteraard. Maar het zegt wel iets over mogelijkheden hebben of bankroet zijn.quote:Op zondag 10 september 2017 13:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 september 2017 13:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wie moeten er straks darten dan ouwe reus?
Sowieso nog wel een buffertje houden lijkt me jaquote:Op zondag 10 september 2017 14:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is wat je op de bank hebt staan, dat betekent ook niet direct dat het verstandig is om dat uit te geven
het lijkt er een beetje op dat Ajax en PSV dat ook willenquote:Op zondag 10 september 2017 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de KNVB wil namelijk dat Feyenoord kampioen wordt.
Iets jaquote:Op zondag 10 september 2017 14:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het zegt wel iets over mogelijkheden hebben of bankroet zijn.
Was gewoon roodquote:Op zondag 10 september 2017 14:02 schreef PSVCL het volgende:
Blom heeft weer de kans gegrepen op PSV te kunnen naaien .
Calimeroquote:Op zondag 10 september 2017 14:02 schreef PSVCL het volgende:
Geen moeilijke woorden gebruiken als je ze niet kan schrijven stumperd.quote:Op zondag 10 september 2017 14:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Liquide middelen zegt inderdaad geen klote op dit moment
je moet goede spelers vinden die in nederland willen spelen
en goede spelers zijn al door de rijke clubs gescout
het is een vicieuse cirkel...
Zo'n wedstrijd en dan zeggen dat je door de scheids genaaid wordt whehehehequote:Op zondag 10 september 2017 14:02 schreef PSVCL het volgende:
stumpert is met een t stumperdquote:Op zondag 10 september 2017 14:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Geen moeilijke woorden gebruiken als je ze niet kan schrijven stumperd.
Met een andere scheids had Heerenveen al met 4-0 voor gestaan.quote:Op zondag 10 september 2017 14:02 schreef PSVCL het volgende:
Ik zal dadelijk weer even op zoek gaan naar de cijfertjes. Dan kan ik er iets zinnigers over zeggen in plaats van dat we elkaar boekhouden uit gaan leggenquote:Op zondag 10 september 2017 14:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iets ja
Staan daar bijvoorbeeld 23 miljoen schulden op korte termijn tegenover zou ik toch dat geld maar op zak houden
alweer een tussenjaarquote:
Euh, nee.quote:Op zondag 10 september 2017 14:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
stumpert is met een t stumperd
Die backs van jullie ook lol.quote:Op zondag 10 september 2017 14:04 schreef Caland het volgende:
De verdediging van PSV is echt niveautje Heracles
Volgende week ga je hem missen ,Blom kijkt vooruit.quote:Op zondag 10 september 2017 14:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijd en dan zeggen dat je door de scheids genaaid wordt whehehehe
Was terecht rood.quote:Op zondag 10 september 2017 14:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Volgende week ga je hem missen ,Blom kijkt vooruit.
Zeik niet. Rood was zwaar bestraft, maar ook met Lozano erbij had PSV die 2-0 achterstand niet goedgemaakt.quote:Op zondag 10 september 2017 14:02 schreef PSVCL het volgende:
alleen het heden telt niet het verleden...quote:
2e keeper als back als ze geblesseerd rakenquote:Op zondag 10 september 2017 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg je als je met de reservebacks speelt
Dan heb je gewoon een kut bankquote:Op zondag 10 september 2017 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg je als je met de reservebacks speelt
Wat de fuck is er aan de hand met die link in je postquote:Op zondag 10 september 2017 14:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Volgende week ga je hem missen ,Blom kijkt vooruit.
Hoop wel dat jullie in beroep gaan. Liever met Lozano tegen Feyenoord.quote:Op zondag 10 september 2017 14:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zeik niet. Rood was zwaar bestraft, maar ook met Lozano erbij had PSV die 2-0 achterstand niet goedgemaakt.
Ja, gister ook zo'n overtreding op ik meen Berghuis, die rolde bijna richting de eigen 16.quote:Op zondag 10 september 2017 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan hem geven al blijft dat doorrollen en schreeuwen wel weer prachtig.
Daar heeft elke club in Nederland last van op die postitiesquote:
quote:Op zondag 10 september 2017 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, gister ook zo'n overtreding op ik meen Berghuis, die rolde bijna richting de eigen 16.
Berghuis is dan ook een janksmoel.quote:Op zondag 10 september 2017 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, gister ook zo'n overtreding op ik meen Berghuis, die rolde bijna richting de eigen 16.
Beetje mad.quote:Op zondag 10 september 2017 14:08 schreef S0nic het volgende:
[..]
[..]
Berghuis is dan ook een janksmoel.
Oke thnxquote:Op zondag 10 september 2017 14:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik zou je moederbord opnieuw installeren.
De hele wedstrijd niet gezienquote:
Als hij op dreef is schijnt hij Kik Pierie Pierie te hetenquote:
Ja, dan brand hij er op losquote:Op zondag 10 september 2017 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij op dreef is schijnt hij Kik Pierie Pierie te heten
Badum tss
lolquote:Op zondag 10 september 2017 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij op dreef is schijnt hij Kik Pierie Pierie te heten
Badum tss
Ze wilde hem al heel vroeg hebben op voetbal.. eigenlijk heet hij gewoon "Pierie" met zijn voornaam maar ergens ging het mis omdat ze steeds "kick.. kick!" riepen.quote:Op zondag 10 september 2017 14:12 schreef Tchock het volgende:
Kik Pierie is geboren in Boston, VS.
Ik dacht nog echt een Friese naam zeker maar niet dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker aan de baco colaquote:Op zondag 10 september 2017 14:13 schreef Brammess het volgende:
Van Ginkel en Zoet stonden vorige week nog straalbezopen in een kroeg in Amsterdam #leukfeitje
Ik zou toch zweren dat Zoet nog geen alcohol mocht drinken.quote:Op zondag 10 september 2017 14:13 schreef Brammess het volgende:
Van Ginkel en Zoet stonden vorige week nog straalbezopen in een kroeg in Amsterdam #leukfeitje
Geboren worden in zegt niet zoveel natuurlijk.quote:Op zondag 10 september 2017 14:12 schreef Tchock het volgende:
Kik Pierie is geboren in Boston, VS.
Ik dacht nog echt een Friese naam zeker maar niet dus.
quote:Op zondag 10 september 2017 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze wilde hem al heel vroeg hebben op voetbal.. eigenlijk heet hij gewoon "Pierie" met zijn voornaam maar ergens ging het mis omdat ze steeds "kick.. kick!" riepen.Leuke pogingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zegt vooral waar je moeder was op je geboortedatum.quote:Op zondag 10 september 2017 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geboren worden in zegt niet zoveel natuurlijk.
Ja kijk maar naar Nederland.quote:Op zondag 10 september 2017 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geboren worden in zegt niet zoveel natuurlijk.
Een ontbijtje voor mij aan het maken.quote:Op zondag 10 september 2017 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het zegt vooral waar je moeder was op je geboortedatum.
Heeft een baard met de lengte gelijk aan die van je moeder. En eerlijk is eerlijk: zij is ook geen 16 meer :Squote:Op zondag 10 september 2017 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat Zoet nog geen alcohol mocht drinken.
Wow zo heb ik er nog nooit tegenaan gekeken. Wat zijn vrouwen toch sterk.quote:Op zondag 10 september 2017 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het zegt vooral waar je moeder was op je geboortedatum.
Is een act.quote:Op zondag 10 september 2017 14:15 schreef klaasweetalles het volgende:
cocu gaat nog aanwijzingen geven in de 85ste minuut![]()
Dit suggereert dat je seks hebt gehad met een vrouw die de dag er na bevallen is. Jij liever dan ik.quote:Op zondag 10 september 2017 14:15 schreef S0nic het volgende:
[..]
Een ontbijtje voor mij aan het maken.
ik zit in het buitenlandquote:Op zondag 10 september 2017 14:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat de fuck is er aan de hand met die link in je post
ik zit al op z'n "we hebben gedomineerd" te wachtenquote:Op zondag 10 september 2017 14:15 schreef klaasweetalles het volgende:
cocu gaat nog aanwijzingen geven in de 85ste minuut![]()
Ik heb alleen de Ajax en Feyenoord versie. Geen PSV. Terwijl ik voor PSV ben, dat is niet echt sportief.quote:Op zondag 10 september 2017 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn daar wel leuke gifjes voor?
quote:Op zondag 10 september 2017 14:18 schreef Tchock het volgende:
https://streamable.com/39zw7
Wat een prachtige schwalbe
Wat is de Feyenoord versie?quote:Op zondag 10 september 2017 14:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb alleen de Ajax en Feyenoord versie. Geen PSV. Terwijl ik voor PSV ben, dat is niet echt sportief.
Hier ga ik over nadenken.
www.feyenoord.nlquote:Op zondag 10 september 2017 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is de link met Feyenoord?
Wisgerhofquote:
Ik wel JoeziGod.quote:Op zondag 10 september 2017 14:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik vind dit gifje niet zo geslaagd.
frank de boers laatste wedstrijdquote:
KlaasGod.quote:Op zondag 10 september 2017 14:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
frank de boers laatste wedstrijd
In ieder geval GEEN Utrecht-Rodaquote:
Jij weet ook echt alles.quote:Op zondag 10 september 2017 14:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
frank de boers laatste wedstrijd
Goeie grap.quote:Op zondag 10 september 2017 14:30 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Joke van Astro TV is er niks bij.
Er was een leuke La Liga wedstrijd om 12 uur, maar die werd dan weer niet uitgezonden. Verder is er niets nuquote:Op zondag 10 september 2017 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ziggo met die hollandse toerof is er niks anders qua wedstrijden?
Terwijl je enkel een trekker nodig hebt bij voorkeur in een grote groep richting een staking of zoquote:Op zondag 10 september 2017 14:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik vind dit gifje niet zo geslaagd.
quote:Op zondag 10 september 2017 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terwijl je enkel een trekker nodig hebt bij voorkeur in een grote groep richting een staking of zo
Dankjewelquote:Op zondag 10 september 2017 14:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je een ijsje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dat is een understatementquote:Op zondag 10 september 2017 14:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jullie krijgen ook geen makkelijk seizoen of wel
Wat is er toen gebeurd dan?quote:Op zondag 10 september 2017 14:52 schreef Brammess het volgende:
Op naar het Feyenoord topic kan je het best linken met de bombardementen uit WO2
Je bent zelf een Duitser.quote:Op zondag 10 september 2017 14:52 schreef Brammess het volgende:
Op naar het Feyenoord topic kan je het best linken met de bombardementen uit WO2
quote:Op zondag 10 september 2017 14:52 schreef Brammess het volgende:
Heracles heeft zo'n clubicoon die monstelijk veel scoorde in de Juup maar nooit naar de Eredivisie ging omdat hij niet op zondag wilde spelenquote:
Folkertquote:Op zondag 10 september 2017 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heracles heeft zo'n clubicoon die monstelijk veel scoorde in de Juup maar nooit naar de Eredivisie ging omdat hij niet op zondag wilde spelen!
Die maait nu het gras in Rijssen.quote:
Dit was geen grap.quote:Op zondag 10 september 2017 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe dit maar niet, GGMM. Je bent grappiger als je PSV disst.
Benno L maait het gras ook altijd kort.quote:Op zondag 10 september 2017 15:06 schreef Klummie het volgende:
Het fenomeen Folkert Velten niet kennen.
Na het zwemmen?quote:Op zondag 10 september 2017 15:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Benno L maait het gras ook altijd kort.
Beschamende wedstrijd van de Eindhovenaren. Vooral de eerste helft was ongeveer Hoofdklasse zaterdag-niveau.quote:
quote:Op zondag 10 september 2017 15:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Benno L maait het gras ook altijd kort.
Ik hoop hetquote:Op zondag 10 september 2017 15:44 schreef hafcfan het volgende:
Sparta bakt er niets meer van. Wachten op de 1-1
Utrecht.quote:Op zondag 10 september 2017 15:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Bij welke wedstrijd? Je gaf me bijna een hartverlamming
Dat is ook zo. Dit seizoen bijna 20% (!) minder seizoenskaarten verkocht.quote:Op zondag 10 september 2017 16:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het lijkt in Groningen steeds leger te worden
Maar wel volle bak wanneer WK kwalificatiewedstrijd wordt gespeeld daarquote:Op zondag 10 september 2017 16:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het lijkt in Groningen steeds leger te worden
Best raar dat ze die dan wel vol krijgenquote:Op zondag 10 september 2017 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar wel volle bak wanneer WK kwalificatiewedstrijd wordt gespeeld daar
Van de dames
Dat is wel bizar. En de Groningen Fanatics zullen ook gemist wordenquote:Op zondag 10 september 2017 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Dit seizoen bijna 20% (!) minder seizoenskaarten verkocht.
Een wereld zonder trommels op de tribune is een betere wereld dus wat dat betreft een goede ontwikkeling.quote:Op zondag 10 september 2017 16:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Best raar dat ze die dan wel vol krijgen
[..]
Dat is wel bizar. En de Groningen Fanatics zullen ook gemist worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |