Heeft Davy gemaaktquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een leuk plaatje in de OP.
Haha Haags vindt Willems leuk.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach gelukkig heeft ADO het goed gedaan dit weekendquote:
Dit is onnodig.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ach gelukkig heeft ADO het goed gedaan dit weekend![]()
oh wacht
Is dat een gelukszoeker?quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opper en ik hebben nog steeds het volste vertrouwen in ADO.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ach gelukkig heeft ADO het goed gedaan dit weekend![]()
oh wacht
Klopt, soms win je de eerste 3, soms verlies je. Uiteindelijk spelen we weer een anoniem seizoen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opper en ik hebben nog steeds het volste vertrouwen in ADO.
Oh , sorryquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een slappe zak ben jij zeg.
straks aan het eind van de rit gewoon keurig elfde.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Klopt, soms win je de eerste 3, soms verlies je. Uiteindelijk spelen we weer een anoniem seizoen.
Nu opeens is Leo heilig?quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:48 schreef Paul het volgende:
Zie je leo heeft ook vertrouwen in utrecht
Was een groot talent, om zeep geholpen door PSV.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:53 schreef Caland het volgende:
Dat keepertje van Roda kan er echt helemaal niks van
Of een toch niet zo groot talent.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was een groot talent, om zeep geholpen door PSV.
Maak je niet dik johquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:03 schreef Paul het volgende:
UTRECHT SCOOR NOU, IK BEGIN NU BOOS TE WORDEN
Waarom post jij altijd dit soort berichten bij wedstrijden van PSV? Elk weekend weer 2 uur verspillen aan iets wat je niet leuk vindt. Je moet er maar van houden.quote:
Na de flitsende voetbalshow van Ajax is dit ook gewoon saai.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom post jij altijd dit soort berichten bij wedstrijden van PSV? Elk weekend weer 2 uur verspillen aan iets wat je niet leuk vindt. Je moet er maar van houden.
Meestal kijk ik ondertussen youtube ofzoquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom post jij altijd dit soort berichten bij wedstrijden van PSV? Elk weekend weer 2 uur verspillen aan iets wat je niet leuk vindt. Je moet er maar van houden.
Je bent in de war. Dat was Feyenoord.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Na de flitsende voetbalshow van Ajax is dit ook gewoon saai.
Kan ze het gelijk inschenken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:24 schreef GGMM het volgende:
En dit is echt puur toeval, maar Jojoortje komt dit topic in terwijl de koffie net klaar is
Kan hij niet met zijn telefoon spelen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je het gek? Nu moet hij deze wedstrijd vanaf de bank gaan zitten bekijken.
Beetje onprofessioneel.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan hij niet met zijn telefoon spelen?
Cricketsound.exequote:Op zondag 27 augustus 2017 18:31 schreef Paul het volgende:
UTRECHT SCOOR NOU, WE MOETEN LANDSKAMPIOEN WORDEN
Gelukkig straks ff Giel z'n laatste show kijken #neverforgetquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje.
Jij hebt echt een droevig leven.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Gelukkig straks ff Giel z'n laatste show kijken #neverforget
Sow. Koekoek.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Zegt iemand die 24 uur per dag op FOK! zit
Ja maar jij bent ook nog dik.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:35 schreef Paul het volgende:
[..]
SOOOOOWWWquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Koekoekquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha, pak die kutGGMM maar eens even lekker aan.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zal eens een goed woordje voor je doen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw tante lijkt mij een leuke vrouwWel de verstandigste van de familie.
Houd ze van vies dikke zwijnen dan?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal eens een goed woordje voor je doen.
Houdquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Houd ze van vies dikke zwijnen dan?
Davy aan de hossel.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw tante lijkt mij een leuke vrouwWel de verstandigste van de familie.
Hoezo heb je ook intresse?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Houd ze van vies dikke zwijnen dan?
Ik heb het idee dat PSV'ers altijd dik zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ook toeval zijn.
Toch
Komt omdat wij niet zoveel coke doen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat PSV'ers altijd dik zijn.
Oh, je gaat nu al naar doelsaldo kijken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, PSV staat tweede. Achterlijk varken.
Oh jij gaat nu al naar punten kijken?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, je gaat nu al naar doelsaldo kijken.
Oké.
Inderdaad. Al die gore skeletten in de Kuip.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt omdat wij niet zoveel coke doen.
Jazeker. Zo heeft Ajax er maar liefst zes.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh jij gaat nu al naar punten kijken?
Oke.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad. Al die gore skeletten in de Kuip.
goed voor de varkensstallen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 18:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso een beetje een nutteloze provincie natuurlijk.
Kipburger?quote:Op zaterdag 9 september 2017 18:33 schreef KingRoland het volgende:
Niets is sterker dan dat ene woord
Hallo Scrummiequote:Op zaterdag 9 september 2017 18:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe zelf normaal.
Maar goedenavond GGMM.
Echt hequote:Op zaterdag 9 september 2017 18:45 schreef Typisch het volgende:
Toorsnstra wilde weer niet scoren buiten De Kuip.
Kappaquote:Op zaterdag 9 september 2017 18:33 schreef KingRoland het volgende:
Niets is sterker dan dat ene woord
Vallen me heel erg tegen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 18:57 schreef Typisch het volgende:
Heracles is nog niet in staat een vuist te maken!
Helaas zijn maar weinig ploegen dat tegenwoordig, tegen een club uit de top 3.quote:Op zaterdag 9 september 2017 18:57 schreef Typisch het volgende:
Heracles is nog niet in staat een vuist te maken!
Ja, maar normaliter stormen ze wel wat meer naar voren, wie er ook instaan. Het is nu vooral tegenhouden wat ze doen, achterover hangen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 18:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Missen ook Kuwas, dat scheelt wel voor ze
Dat doen ze al het hele seizoen zo'n beetjequote:Op zaterdag 9 september 2017 18:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar normaliter stormen ze wel wat meer naar voren, wie er ook instaan. Het is nu vooral tegenhouden wat ze doen, achterover hangen.
Tegen PSV is dat niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 9 september 2017 18:58 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Helaas zijn maar weinig ploegen dat tegenwoordig, tegen een club uit de top 3.
Er zijn dagen dat ik Heracles Heracles oversla.quote:Op zaterdag 9 september 2017 18:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat doen ze al het hele seizoen zo'n beetje
Wat denk jij van Ajax - Zwolle, makker?quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:02 schreef Tchock het volgende:
Wat een lelijke uitshirts van Feyenoord.
Als ik zo vrij mag zijn deze vraag te beantwoorden; 5-0.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat denk jij van Ajax - Zwolle, makker?
Ik verwacht een eenvoudige avond voor Ajax. Onze verdediging lijkt me een ideale kandidaat om de aanval weer op de rit te krijgen als het niet helemaal lekker loopt.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij hopen uiteraard dat Neres speeltquote:Op zaterdag 9 september 2017 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kan er niks van.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij hopen uiteraard dat Neres speelt
quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:05 schreef Zorro het volgende:
ajax had hier toch al gespeeld dacht ik?
O spelen die nu ook. Dan ga ik dat kijken, dat is tenminste op gras.quote:
Dit zijn niet mijn woorden. (en dat wist je best)quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Fijn dat jij er zo veel vertrouwen in hebt.
Ik ben wel benieuwd naar de procedure hierachter, eet je het daarna ook op?quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:22 schreef klaasweetalles het volgende:
WE MAKEN GEHAKT VAN KUNSTGRAS
gras is gezondquote:Op zaterdag 9 september 2017 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de procedure hierachter, eet je het daarna ook op?
wie zegt dat....je kunt het gewoon proberen maar je heb het niet van mij.quote:
Daar ben ik dus helemaal niet blij mee.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:32 schreef Scrummie het volgende:
Geforceerd met Huntelaar én Dolberg spelen.
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Vooral omdat het tegen PEC is, en jullie dus wel winnen, met als gevolg dat dit 'experiment' als succes gezien gaat worden en je er de komende tijd aan vast zitquote:Op zaterdag 9 september 2017 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ben ik dus helemaal niet blij mee.
4-2-4 genotquote:Op zaterdag 9 september 2017 19:32 schreef Scrummie het volgende:
Geforceerd met Huntelaar én Dolberg spelen.
2e. PSV is slechter.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:36 schreef timmmmm het volgende:
Veel te aanvallend middenveld, hopen dat Ajax dat tegen FEY en PSV ook doet. Lekker 3de eindigen
En maar met twee man centraal op het middenveld waar hij juist door wil opbouwen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:35 schreef Tagliano het volgende:
Ik hou niet van een 10/tweede spits
Met twee middenvelders die te lui zijn om te verdedigen? Ik moet het nog zienquote:
Van de Beek is helemaal geen luie speler.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met twee middenvelders die te lui zijn om te verdedigen? Ik moet het nog zien
Ik ook erg. Gaat een mooie wedstrijd worden.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de uitwedstrijd daar.
Eerst kuipgenot woensdag.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook erg. Gaat een mooie wedstrijd worden.
Op zich kan dat nog wel als Dolberg zich uit laat zakken maar dan nog heb je geen 6quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En maar met twee man centraal op het middenveld waar hij juist door wil opbouwen.
Beiden maken hun kilometers wel hoorquote:Op zaterdag 9 september 2017 19:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met twee middenvelders die te lui zijn om te verdedigen? Ik moet het nog zien
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het 0-5 wordt zou me dat meevallen.
Jullie missen ook Haps en Jorgensen.
Nelom en Kramer tegen City, had je dat twee jaar geleden tegen me gezegdquote:Op zaterdag 9 september 2017 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het 0-5 wordt zou me dat meevallen.
Jullie missen ook Haps en Jorgensen.
Veltman die van rechtsback komtquote:Op zaterdag 9 september 2017 19:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zich kan dat nog wel als Dolberg zich uit laat zakken maar dan nog heb je geen 6
Misschien als ze dezelfde 'inhoud' hebben als deze.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is vriendelijk van je. Ga je dat elke post doen?
Oei, mad.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien als ze dezelfde 'inhoud' hebben als deze.
Toch leuk dat je met wat minder voetbaltalent blijkbaar ook tegen de top van de wereld kunt spelen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nelom en Kramer tegen City, had je dat twee jaar geleden tegen me gezegd
Dolberg komt op het middenveld. Die is toch met naar voren spelen bezig. Dat Ziyech te lui is om mee te verdedigen is de oorzaak van de genante uitglijder tegen Heracles. We hebben hier toch allemaal de beelden gezien? Is geen uitzondering.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van de Beek is helemaal geen luie speler.
En onder Bosz liep Ziyech geloof ik het meest van iedereen.
Oh voor die mannetjes zal het een enorme ervaring zijn maar destijds had ik dat niet echt verwachtquote:Op zaterdag 9 september 2017 19:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toch leuk dat je met wat minder voetbaltalent blijkbaar ook tegen de top van de wereld kunt spelen.
Dik varken.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:43 schreef Typisch het volgende:
Ik eet op dit moment een beetje van dit:
[ afbeelding ]
Het zou ook wel erg raar zijn als je twee jaar geleden had verwacht dat de back en spits van Feyenoord geblesseerd zouden zijn ja.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh voor die mannetjes zal het een enorme ervaring zijn maar destijds had ik dat niet echt verwacht
madquote:Op zaterdag 9 september 2017 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het zou ook wel erg raar zijn als je twee jaar geleden had verwacht dat de back en spits van Feyenoord geblesseerd zouden zijn ja.
Ja oke ofzoquote:Op zaterdag 9 september 2017 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het zou ook wel erg raar zijn als je twee jaar geleden had verwacht dat de back en spits van Feyenoord geblesseerd zouden zijn ja.
Beetje rottijd. En als Feyenoord speelt is het clubtopic het livetopic ongeveer.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:49 schreef Typisch het volgende:
Sinds wanneer zijn de livetopics zo rustig?
Sinds de wedstrijd allang beslist isquote:Op zaterdag 9 september 2017 19:49 schreef Typisch het volgende:
Sinds wanneer zijn de livetopics zo rustig?
Aha.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds de wedstrijd allang beslist is
Dat mag.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha.
Ik kijk denk ik mee met Ajax tot de 1-0.
Dat denk ik ook napoleonfour.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:00 schreef napoleonfour het volgende:
ja dit willem II is degradatiekandidaat nummer 1 denk ik zo.
Geen wonder met hun intens trieste selectiequote:Op zaterdag 9 september 2017 20:00 schreef napoleonfour het volgende:
ja dit willem II is degradatiekandidaat nummer 1 denk ik zo.
Win - winquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:03 schreef GGMM het volgende:
Als dit nog 3-3 wordt post ik een maand niet in het live-topic.
Sol is wel goedquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen wonder met hun intens trieste selectie
Dat denk ik ook napoleonfour.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:07 schreef napoleonfour het volgende:
Ado is degradatiekandidaat nummer 1 denk ik zo.
woestquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:11 schreef Keyos het volgende:
Makkelie is echt een schandalig slechte scheidsrechter
KOM OP HERACLESquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:03 schreef GGMM het volgende:
Als dit nog 3-3 wordt post ik een maand niet in het live-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |