Wanneer klappertjes?quote:Op zondag 10 september 2017 13:39 schreef Scarface88 het volgende:
Nogmaals,
Zolang we elk seizoen bij AZ blijven shoppen komen we nooit terug aan de top. Of het nu trainers zijn, directie of spelers. Echt elk seizoen gaan er miljoenen richting Alkmaar om B-garnituur op te halen. We zijn AZ 2.0 met bijbehorende resulaten.
Sluit niet uit dat Toon er al mee bezig is achter de schermen.quote:
Blind dravertjequote:Op zondag 10 september 2017 13:43 schreef Mansjester het volgende:
Jullie hadden Bergwijn altijd moeten verkopen, die kan er echt geen kut van. Niveau Ebecilio
als brands en co voor dit seizoen al niks fantsoenlijk kunnen halen dan zal hij volgende jaar ook niks kunnen. Dan zal het geld er ook wel niet zijn.quote:Op zondag 10 september 2017 13:49 schreef Buitendam het volgende:
En het duurt nog een heel seizoen voor de grote schoonmaak kan beginnen.
Niveautje Antoniaquote:
Voor een grote schoonmaak heb je geld nodigquote:Op zondag 10 september 2017 13:49 schreef Buitendam het volgende:
Kunnen we weer bij AZ gaan shoppen.quote:Op zondag 10 september 2017 13:49 schreef Buitendam het volgende:
Weghorst, prima vervanger voor De Jong.quote:Op zondag 10 september 2017 13:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Kunnen we weer bij AZ gaan shoppen.
quote:Op zondag 10 september 2017 13:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Weghorst, prima vervanger voor De Jong.
Hoop ik ook ja, dan zit ik in het stadion.quote:Op zondag 10 september 2017 13:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Walgelijk slechte vertoning van dit psv. Hopelijk doen jullie het volgende week wat beter want dit lijkt nergens op.
Ik ben benieuwd wat er mogelijk is. Er zal eerst flink verkocht moeten worden.quote:Op zondag 10 september 2017 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een grote schoonmaak heb je geld nodig
Misschien hadden ze gisteravond al moeten gaan. In plaats van krap een uur van tevoren aankomen in Heerenveen. Busreis is langer dan de wedstrijd.quote:Op zondag 10 september 2017 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
Gelukkig is de reis naar huis niet zo ongemakkelijk lang
Dan heb je spelers nodig die waarde vertegenwoordigenquote:Op zondag 10 september 2017 13:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er mogelijk is. Er zal eerst flink verkocht moeten worden.
Een Zoet of Arias kun je altijd wel voor redelijke bedragen verkopen, denk ik.quote:Op zondag 10 september 2017 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je spelers nodig die waarde vertegenwoordigen
Lozano 40-45 miljoenquote:Op zondag 10 september 2017 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Na nog zo'n seizoen? Nahquote:Op zondag 10 september 2017 14:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een Zoet of Arias kun je altijd wel voor redelijke bedragen verkopen, denk ik.
Had je kunnen verkopen ja, is nu maar afwachten na een seizoen geen Europees en een dramatische competitie..quote:Op zondag 10 september 2017 14:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een Zoet of Arias kun je altijd wel voor redelijke bedragen verkopen, denk ik.
Als je dan toch bezig bent; kun je niet meteen permanent uitloggen op Fok?quote:Op zondag 10 september 2017 14:05 schreef BadderHaring het volgende:
Mis ja? Ik had hem al uitgezet.
Ik zeg ook mijn abonnement op Foxsport op. Ben er klaar mee. Pure tijdverspilling zo'n wedstrijd van PSV.
een paar spelers leveren rond de 10 miljoen op en sommige 0quote:Op zondag 10 september 2017 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo danquote:Op zondag 10 september 2017 14:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent; kun je niet meteen permanent uitloggen op Fok?
En gras is groenquote:Op zondag 10 september 2017 14:06 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
een paar spelers leveren rond de 10 miljoen op en sommige 0
Nee, nu heb ik meer tijd juist voor Fok!quote:Op zondag 10 september 2017 14:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 september 2017 14:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 september 2017 14:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, nu heb ik meer tijd juist voor Fok!
Winwin...
Geen penalty geven. Terwijl hij bij een precies dezelfde actie er wel een gaf aan H'veen.quote:Op zondag 10 september 2017 14:22 schreef Rabieluh het volgende:
Wat deed ie nu weer, ik moest naar de wc van deze wedstrijd.
Ah, het ligt weer aan de scheidsrechter.quote:
hij kan er gewoon weinig van maar heb niet de indruk dat hij fan van iets anders dan zichzelf isquote:
Hij heeft Hendrix net wel gespaard.quote:Op zondag 10 september 2017 14:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Geen penalty geven. Terwijl hij bij een precies dezelfde actie er wel een gaf aan H'veen.
Niet dat het verder iets uitmaakt.
Ja want dit was mijn enige reactie deze wedstrijdquote:Op zondag 10 september 2017 14:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ah, het ligt weer aan de scheidsrechter.
Je klinkt een beetje mad. Geeft verder niks hoor.quote:Op zondag 10 september 2017 14:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja want dit was mijn enige reactie deze wedstrijd
Laat het selectief reageren over aan Brands aubquote:Op zondag 10 september 2017 14:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ah, het ligt weer aan de scheidsrechter.
Truequote:Op zondag 10 september 2017 14:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij heeft Hendrix net wel gespaard.
quote:Op zondag 10 september 2017 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laat het selectief reageren over aan Brands aub
Maakt wel uit voor volgende week.quote:Op zondag 10 september 2017 14:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
True
Blom![]()
Maar die rood voor Chucky vond ik na de herhaling toch ook wel nog iets duidelijker onverdiend.
Maar goed. Het is ook niet dat dat iets uitmaakt verder. Het was gewoon een kansloze wedstrijd. Al hadden we er met 15 man gestaan.
Als ze in beroep gaan speelt hij 'gewoon' mee toch? Maar klopt verder hoor, inderdaad.quote:Op zondag 10 september 2017 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maakt wel uit voor volgende week.
Maar je moet boos zijn op Chucky, om ook zo er in te gaan, op de middenlijn.. is gewoon stom, zeker met Feyenoord op komst.
quote:Op zondag 10 september 2017 14:25 schreef Scarface88 het volgende:
Met Blom weet je dat je sowieso tegen 12 man speelt. Heeft nog nooit in t voordeel van PSV gefloten.
quote:Op zondag 10 september 2017 14:25 schreef Scarface88 het volgende:
Met Blom weet je dat je sowieso tegen 12 man speelt. Heeft nog nooit in t voordeel van PSV gefloten.
Awh gossie!quote:Op zondag 10 september 2017 14:25 schreef Scarface88 het volgende:
Mooie wedstrijd wel.quote:
Hij heeft nu nog de tijd om lijstjes te maken, volgens mij hebben ze de vorige keer zitten slapenquote:Op zondag 10 september 2017 14:27 schreef Scarface88 het volgende:
Volgende week tegen Feyenoord verlies en t seizoen is alweer klaar. Kan Gerbrands zich alvast voorbereiden op de nieuwe transferwindow en weer slap lullen dat we een voorsprong hebben op Ajax en Feyenoord.
PSV speelde gewoon kut en verdiende niks vandaag. Ondanks dat floot Blom zoals we van m gewend zijn.quote:Op zondag 10 september 2017 14:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoek het eens bij jullie zelf
Noem hem gewoon Lozano.quote:Op zondag 10 september 2017 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maakt wel uit voor volgende week.
Maar je moet boos zijn op Chucky, om ook zo er in te gaan, op de middenlijn.. is gewoon stom, zeker met Feyenoord op komst.
Vind je dat grappig?quote:Op zondag 10 september 2017 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn voorliefde voor geweld was duidelijk vandaag, dus vandaag noem ik hem Chucky.
Toon zal t wel te druk hebben gehad met zijn boek signeer sessies door het hele land.quote:Op zondag 10 september 2017 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij heeft nu nog de tijd om lijstjes te maken, volgens mij hebben ze de vorige keer zitten slapen
Als we tegen Feyenoord gewoon weer 3 aanvallers neerzetten komt het vast wel weer allemaal goed.quote:Op zondag 10 september 2017 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Even voetballes gekregen van een veel beter Heerenveen. Luckassen en Ginkel waren, net als Locadia, extreem zwak. Gelukkig waren die anderen allemaal wel heel erg goed.blundertje van Zoet, Ramselaar die 2 ballen heeft geraakt. Snel vergeten deze wedstrijd.
Waarom denk je? En dit doe je maar in feedback.quote:
Beter verwijder je jezelf uit dit topic wanneer je niets zinnigs te melden hebt.quote:
dat punt naar voren systeem is ook snel weer afgeschaft maar met deze verdediging heb je wel een middenveld nodig dat er wat dichter op staatquote:Op zondag 10 september 2017 14:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als we tegen Feyenoord gewoon weer 3 aanvallers neerzetten komt het vast wel weer allemaal goed.
quote:Op zondag 10 september 2017 14:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Janken kan je in het FB topic doen of de doe je maar lekker in de SC. Hier gaat het over PSV.
Jammer alleen dat ons middenveld ook niet bepaald veel voorstelt allemaal. Daarnaast lijkt het erop dat Cocu gewoon geen andere systemen kan bedenken. Bizar eigenlijkquote:Op zondag 10 september 2017 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat punt naar voren systeem is ook snel weer afgeschaft maar met deze verdediging heb je wel een middenveld nodig dat er wat dichter op staat
Verbaast me dat ze dat niet sowieso doen. 2,5 uur stilzitten is niet best voor je spieren als je vlak daarna moet presteren. Tel daarbij de reistijd voor de spelers op van huis naar het stadion en je komt voor sommigen misschien wel op 3 of zelfs 3,5 uur uit.quote:Op zondag 10 september 2017 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien hadden ze gisteravond al moeten gaan. In plaats van krap een uur van tevoren aankomen in Heerenveen. Busreis is langer dan de wedstrijd.
Klopt. Lijkt wel of ze bij PSV nog nooit samen hebben gespeeld.quote:Op zondag 10 september 2017 14:40 schreef PicoMMP het volgende:
Feyenoord laat geen spaan heel van PSV. Zeker zonder Lozano.
We hebben vorig jaar gezien wat Vilhena en El Ahmadi doen tegen Guardado en co. Het middenveld dat er nu staat gaat finaal verkracht worden door die twee volgende week.quote:Op zondag 10 september 2017 14:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ons middenveld ook niet bepaald veel voorstelt allemaal. Daarnaast lijkt het erop dat Cocu gewoon geen andere systemen kan bedenken. Bizar eigenlijk
Ach, volgende week winnen jullie van Feyenoord en dan loopt iedereen weer de polonaise.quote:Op zondag 10 september 2017 14:05 schreef BadderHaring het volgende:
Mis ja? Ik had hem al uitgezet.
Ik zeg ook mijn abonnement op Foxsport op. Ben er klaar mee. Pure tijdverspilling zo'n wedstrijd van PSV.
Ik denk dat het dit jaar niet zo gaat schommelen omdat de meeste fans nu wel door hebben dat het een heel zwaar seizoen gaat worden.quote:Op zondag 10 september 2017 14:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ach, volgende week winnen jullie van Feyenoord en dan loopt iedereen weer de polonaise.
Tot jullie weer verliezen van Utrecht ofzo.
Het is wat Sloggi zegt. (Niet dat ik het verwacht) maar het is wel weer iets voor PSV om tegen Feyenoord toch te winnen en de week erna weer kansloos te verliezen tegen Utrecht.quote:Op zondag 10 september 2017 14:42 schreef TehRocks het volgende:
[..]
We hebben vorig jaar gezien wat Vilhena en El Ahmadi doen tegen Guardado en co. Het middenveld dat er nu staat gaat finaal verkracht worden door die twee volgende week.
Ben benieuwd wat Cocu gaat spelen, zal wel weer punt naar achteren zijn.quote:Op zondag 10 september 2017 14:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is wat Sloggi zegt. (Niet dat ik het verwacht) maar het is wel weer iets voor PSV om tegen Feyenoord toch te winnen en de week erna weer kansloos te verliezen tegen Utrecht.
Utrecht en Vitesse houden het niet heel het seizoen vol. Vitesse al helemaal niet.quote:Op zondag 10 september 2017 14:45 schreef PicoMMP het volgende:
Denk dat PSV het nog knap lastig gaat krijgen om clubs als Utrecht en Vitesse onder zich te houden.
Ik ga er vanuit dat PSV ze allebei verliest. (Kan het alleen maar meevallen.) Lozano- Diks was wel aardig geweest natuurlijk.quote:Op zondag 10 september 2017 14:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is wat Sloggi zegt. (Niet dat ik het verwacht) maar het is wel weer iets voor PSV om tegen Feyenoord toch te winnen en de week erna weer kansloos te verliezen tegen Utrecht.
Wellicht toch iets smeriger dan ik dachttwitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 10-09-2017 om 13:13:12🔴 | Lozano krijgt rood. PSV met tien man verder en zonder de Mexicaan tegen Feyenoord volgende week. #heepsv… https://t.co/XkcBXhc9hg reageer retweet
Dit inderdaad. Feyenoord zal kampioen worden en PSV of Ajax wordt gewoon tweede.quote:Op zondag 10 september 2017 14:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Utrecht en Vitesse houden het niet heel het seizoen vol. Vitesse al helemaal niet.
Ik snap dat je hem geeft, maar in de herhaling vind ik het wat overdreven. Als je er zo in vliegt neem je wel het risico.quote:Op zondag 10 september 2017 14:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wellicht toch iets smeriger dan ik dachttwitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 10-09-2017 om 13:13:12🔴 | Lozano krijgt rood. PSV met tien man verder en zonder de Mexicaan tegen Feyenoord volgende week. #heepsv… https://t.co/XkcBXhc9hg reageer retweet
Utrecht heeft de beste trainer en een selectie die weet wat het strijdplan is. Enkele zeer goede spelers. Ontloopt elkaar niet veel.quote:Op zondag 10 september 2017 14:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Utrecht en Vitesse houden het niet heel het seizoen vol. Vitesse al helemaal niet.
Ach Ajax is ook zeer matig, maar uiteindelijk gaan er twee matige teams om de tweede plaats spelen.quote:Op zondag 10 september 2017 14:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Utrecht heeft de beste trainer en een selectie die weet wat het strijdplan is. Enkele zeer goede spelers. Ontloopt elkaar niet veel.
En PSV is echt heel erg matig.
Nee hoor (al typ ik dit natuurlijk met een glimlach).quote:Op zondag 10 september 2017 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
Maar daar krijg jij natuurlijk niks van mij, want je komt alleen even lollig doen als we op ons bek gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |