Wanneer klappertjes?quote:Op zondag 10 september 2017 13:39 schreef Scarface88 het volgende:
Nogmaals,
Zolang we elk seizoen bij AZ blijven shoppen komen we nooit terug aan de top. Of het nu trainers zijn, directie of spelers. Echt elk seizoen gaan er miljoenen richting Alkmaar om B-garnituur op te halen. We zijn AZ 2.0 met bijbehorende resulaten.
Sluit niet uit dat Toon er al mee bezig is achter de schermen.quote:
Blind dravertjequote:Op zondag 10 september 2017 13:43 schreef Mansjester het volgende:
Jullie hadden Bergwijn altijd moeten verkopen, die kan er echt geen kut van. Niveau Ebecilio
als brands en co voor dit seizoen al niks fantsoenlijk kunnen halen dan zal hij volgende jaar ook niks kunnen. Dan zal het geld er ook wel niet zijn.quote:Op zondag 10 september 2017 13:49 schreef Buitendam het volgende:
En het duurt nog een heel seizoen voor de grote schoonmaak kan beginnen.
Niveautje Antoniaquote:
Voor een grote schoonmaak heb je geld nodigquote:Op zondag 10 september 2017 13:49 schreef Buitendam het volgende:
Kunnen we weer bij AZ gaan shoppen.quote:Op zondag 10 september 2017 13:49 schreef Buitendam het volgende:
Weghorst, prima vervanger voor De Jong.quote:Op zondag 10 september 2017 13:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Kunnen we weer bij AZ gaan shoppen.
quote:Op zondag 10 september 2017 13:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Weghorst, prima vervanger voor De Jong.
Hoop ik ook ja, dan zit ik in het stadion.quote:Op zondag 10 september 2017 13:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Walgelijk slechte vertoning van dit psv. Hopelijk doen jullie het volgende week wat beter want dit lijkt nergens op.
Ik ben benieuwd wat er mogelijk is. Er zal eerst flink verkocht moeten worden.quote:Op zondag 10 september 2017 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een grote schoonmaak heb je geld nodig
Misschien hadden ze gisteravond al moeten gaan. In plaats van krap een uur van tevoren aankomen in Heerenveen. Busreis is langer dan de wedstrijd.quote:Op zondag 10 september 2017 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
Gelukkig is de reis naar huis niet zo ongemakkelijk lang
Dan heb je spelers nodig die waarde vertegenwoordigenquote:Op zondag 10 september 2017 13:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er mogelijk is. Er zal eerst flink verkocht moeten worden.
Een Zoet of Arias kun je altijd wel voor redelijke bedragen verkopen, denk ik.quote:Op zondag 10 september 2017 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je spelers nodig die waarde vertegenwoordigen
Lozano 40-45 miljoenquote:Op zondag 10 september 2017 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Na nog zo'n seizoen? Nahquote:Op zondag 10 september 2017 14:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een Zoet of Arias kun je altijd wel voor redelijke bedragen verkopen, denk ik.
Had je kunnen verkopen ja, is nu maar afwachten na een seizoen geen Europees en een dramatische competitie..quote:Op zondag 10 september 2017 14:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een Zoet of Arias kun je altijd wel voor redelijke bedragen verkopen, denk ik.
Als je dan toch bezig bent; kun je niet meteen permanent uitloggen op Fok?quote:Op zondag 10 september 2017 14:05 schreef BadderHaring het volgende:
Mis ja? Ik had hem al uitgezet.
Ik zeg ook mijn abonnement op Foxsport op. Ben er klaar mee. Pure tijdverspilling zo'n wedstrijd van PSV.
een paar spelers leveren rond de 10 miljoen op en sommige 0quote:Op zondag 10 september 2017 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo danquote:Op zondag 10 september 2017 14:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent; kun je niet meteen permanent uitloggen op Fok?
En gras is groenquote:Op zondag 10 september 2017 14:06 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
een paar spelers leveren rond de 10 miljoen op en sommige 0
Nee, nu heb ik meer tijd juist voor Fok!quote:Op zondag 10 september 2017 14:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 september 2017 14:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 september 2017 14:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, nu heb ik meer tijd juist voor Fok!
Winwin...
Geen penalty geven. Terwijl hij bij een precies dezelfde actie er wel een gaf aan H'veen.quote:Op zondag 10 september 2017 14:22 schreef Rabieluh het volgende:
Wat deed ie nu weer, ik moest naar de wc van deze wedstrijd.
Ah, het ligt weer aan de scheidsrechter.quote:
hij kan er gewoon weinig van maar heb niet de indruk dat hij fan van iets anders dan zichzelf isquote:
Hij heeft Hendrix net wel gespaard.quote:Op zondag 10 september 2017 14:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Geen penalty geven. Terwijl hij bij een precies dezelfde actie er wel een gaf aan H'veen.
Niet dat het verder iets uitmaakt.
Ja want dit was mijn enige reactie deze wedstrijdquote:Op zondag 10 september 2017 14:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ah, het ligt weer aan de scheidsrechter.
Je klinkt een beetje mad. Geeft verder niks hoor.quote:Op zondag 10 september 2017 14:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja want dit was mijn enige reactie deze wedstrijd
Laat het selectief reageren over aan Brands aubquote:Op zondag 10 september 2017 14:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ah, het ligt weer aan de scheidsrechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |