Ook nog even klagen over het kunstgras hequote:Op zaterdag 9 september 2017 20:20 schreef Keyos het volgende:
Makkelie is een schandalig slechte scheidsrechter, ik herhaal het even.
Ga wegquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:22 schreef opperkleurder het volgende:
Willem 2 heeft een groot probleem
Je weet dat ik geen invloed heb op de wedstrijd he?quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet 1 maand willen opofferen voor puntverlies Feyenoord
Af en toe is davy een beetje domquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat ik geen invloed heb op de wedstrijd he?
Maakt toch niet uit, iedereen is hier welkom.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Af en toe is davy een beetje dom
AnwarDeHaas.jpgquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
3 punten uit 4 wedstrijden is een prima begin voor ADO, met het programma dat ze al gehad hebben.
Rene en ik denken daarom ook dat WII gaat degraderen.quote:
Twente denk ikquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rene en ik denken daarom ook dat WII gaat degraderen.
Ajax moet nog spelen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doelpuntenaantal verdubbeld vandaag, dat kan geen enkele andere ploeg zeggen.
op de rug van hunterlaarquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Ben benieuwd naar het koppel dolberg huntelaar
dolberg aanvallende middenvelder in de litmanen stijl? of speelt hij echt naast hem
Rijden geen treinen.quote:
Snelkookpangenot.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Geluid staat te hard om de vragen te horen
Andy Houtkamp heeft er ook last vanquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Geluid staat te hard om de vragen te horen
Voetballen?quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Dijks gaat weer dingen doen die hij helemaal niet kan .
quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Dijks gaat weer dingen doen die hij helemaal niet kan .
En dat maakt hem extra vreselijk
Zijn sleutelbeenquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet wat zijn sterke been is
Leo mag z,n eigen clubje weer eens doen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
alleen al om die commentator hoop ik weer dat ajax het moeilijk gaat krijgen
Uhhquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen je moeder vannacht. xD
Dat wil niks zeggen. Ajax verspeelt wel vaker een veilig ogende voorsprongquote:
Zal hij na zijn carrière wel een jeugdteam bij Ajax mogen trainenquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij mocht ooit de hand schudden van Dennis Bergkamp
Als Gerry Vink en Sjon Heitinga dat mogen..quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal hij na zijn carrière wel een jeugdteam bij Ajax mogen trainen
Messi staat rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:53 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom speelt messi weer niet (frenkie de jong)?
totdat straks de 1-1 valtquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:54 schreef WethouderHekking het volgende:
Keizer heeft het op de rails
Die gast laten staan en gaat zoveel rendement opleveren.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neres met z'n zwakke been een uitstekende voorzet. Wat een verademing tov Dijks met zijn sterke been
Zou kunnen dat PEC net als Almelo wat later op gang komt natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
totdat straks de 1-1 valt
Notoire ijdeltuit.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
Guzebujuk moet weer in beeld komen hoor
Daar hebben we 4 mei voor.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een hele hoop mensen in de loop der jaren
Vandaar de rouwband?quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een hele hoop mensen in de loop der jaren
Keizer moet gewoon wegquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Neres had al drie assists kunnen hebben, hopelijk beseft Keizer dat.
Sightorsson?quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh nee dat is voor een of andere oud-speler
quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Keizer gaat zometeen Cerny erin zetten.
Voor een verdediger.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Keizer gaat zometeen Cerny erin zetten.
Frank de Boer binnenkortquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke trainer zonder status en vriendje van Dennis is nog vrij ?
Is ook van heel lang geleden. Jaren 50/60quote:
Jawel. Een mislukte trainer van Telstar zonder inhoud of uitstraling, kom op zeg.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Keizer moet helemaal niet weg.
Niet jaren 40/45?quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is ook van heel lang geleden. Jaren 50/60
tis lachwekkend zo eeen internationalquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Veltman werd daar weer heel makkelijk uitgespeeld .
verliest ook aardig vaak de balquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Neres had al drie assists kunnen hebben, hopelijk beseft Keizer dat.
Jup ontzettend wisselvalligquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het niveau is alweer aan het zakken. Gaat dit weer een hoopgevende start met een teleurstellend resultaat worden?
Valt reuze mee. Heeft er ook al een aantal veroverd.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
verliest ook aardig vaak de bal
Oud spelers van Twente hebben diverse keren gezegd dat Jan van Halst altijd speelde omdat die de pik liep te zuigen van de trainers. Veltman is het hetzelfdequote:Op zaterdag 9 september 2017 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
tis lachwekkend zo eeen international
Wat was de hoopgevende start dan?quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het niveau is alweer aan het zakken. Gaat dit weer een hoopgevende start met een teleurstellend resultaat worden?
TOen leefde hij al wel, Maar was nog te jong (geboren in 1933). Hij was trouwens multi-sporter. Zowel in het voetbal als in het honkbal heeft hij interlands gespeeld. Hij heeft daarnaast ook nog gebasketbaldquote:
Wat een baasquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
TOen leefde hij al wel, Maar was nog te jong (geboren in 1933). Hij was trouwens multi-sporter. Zowel in het voetbal als in het honkbal heeft hij interlands gespeeld. Hij heeft daarnaast ook nog gebasketbald
jaquote:
Het is weer genietenquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tijd voor de 1-1
Daarna kamikazetactiek
Even een rectificatie. ik Heb honkbal en basketbal verwisseld. Hij was international in het basketbal en niet in het honkbal. Neemt niet weg dat hij inderdaad een baas wasquote:
quote:
Ik zei laatst dat ik nog nooit om je heb moeten lachen. Dat is nu andersquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu een gehele week om er van bij te komen.
foxsportsquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:17 schreef bjanaan het volgende:
Iemand streampje voor IPhone voor Ajax PEC? Fox ken ik al.. DM staat open!
Rot op.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:17 schreef bjanaan het volgende:
foxsports.nlquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:17 schreef bjanaan het volgende:
Een illegale voetbalstream die fatsoenlijk werkt op een telefoon heb ik zelden gevonden sinds JanLul ter ziele is gegaan.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:17 schreef bjanaan het volgende:
quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:17 schreef bjanaan het volgende:
quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:17 schreef bjanaan het volgende:
Waarom ben je niet meer blauw?quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:20 schreef KingRoland het volgende:
Stuur hem maar dat linkje van Fox. Google is voor de meeste mensen hier blijkbaar heel moeilijk.
Twee goals en een paar assists in drie wedstrijden, prima hoor.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:20 schreef Slobeend het volgende:
Mokhtar kan er geen tyfus meer van.
quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een mod hoort neutraal te zijn.
Game of Thrones is echt een leuke serie van HBO.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iemand die hbo met hoofdletters schrijft neem ik helaas niet serieus.
Waardeloze kutseriequote:Op zaterdag 9 september 2017 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Game of Thrones is echt een leuke serie van HBO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
Op Onana na...tjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Dan denk ik aan FC Groningen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:27 schreef KingRoland het volgende:
Als ik Onana hoor dan denk ik steeds aan dat liedje van Rihanna.
Hij speelt vandaag vreselijk slecht in ieder geval.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twee goals en een paar assists in drie wedstrijden, prima hoor.
Je kan hem altijd even appen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan denk ik aan Pax.
Nu heb je ons(GGMM en ik) verdrietig gemaakt.
Wie is Pax?quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan denk ik aan Pax.
Nu heb je ons(GGMM en ik) verdrietig gemaakt.
Ik niet.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan hem altijd even appen.
Als ik Rihanna hoor denk ik steeds aan je moederquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:27 schreef KingRoland het volgende:
Als ik Onana hoor dan denk ik steeds aan dat liedje van Rihanna.
Gelukkig zit PAX nog in de VBL-SC appquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan hem altijd even appen.
Manmanmanquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond je moeder uitgeluld.
We lachen wat af hier.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:31 schreef remlof het volgende:
Haha, Vitesse maakt nog even 1-0 op slag van rust.
Oeioeioei keepertjequote:Op zaterdag 9 september 2017 21:31 schreef remlof het volgende:
Haha, Vitesse maakt nog even 1-0 op slag van rust.
Scrummie en Onlogisch vinden dit leukquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet, heb net drie kwartier naar Ajax gekeken xD
Denk je?quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog wezen sporten vandaag maat? Ik ga morgenochtend denk ik
Smerige cholesterolverzamelaar.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik pak zo een pilsje denk ik, geroosterd broodje erbij met kruidenboter BOH
Maken ze bij jou in de buurt geen verse kaas?quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bierquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker dichtslibbenquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Smerige cholesterolverzamelaar.
Dat doe je jezelf aan.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet, heb net drie kwartier naar Ajax gekeken xD
Een paar kilometer verderop jaquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Maken ze bij jou in de buurt geen verse kaas?
Dat ik ga is zeker. Het hangt er alleen vanaf of het 's ochtends of 's middags wordt.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk je?
Tijd om je motivatiefilmpje te kijken maat. Dit klinkt als uitstel en uitstel is afstel.
lekker tochquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een paar kilometer verderop ja
Ga er zelf niet heen hoor, moet ik naar buiten bah.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lekker tochwou dat ik dat had
hier betaal je meer vanwege toeristen
:s
Op Sint Maarten hebben ze ook honger.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Moeten ze langs de deuren gaan met hun lampion.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op Sint Maarten hebben ze ook honger.
Lekker een PS4 en Flatscreen etenquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, die nieuwe LCD tv jatten was belangrijkerquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ik drink hjquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Basisbehoefte nummer 1.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, die nieuwe LCD tv jatten was belangrijker
Frontpage, niet geklikt.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:40 schreef Paul het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)-doet-gullit-na.html
Weer zo'n pareltje
Frontpage, niet geklikt.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:40 schreef Paul het volgende:
Weer zo'n pareltje
Bedankt voor de malware.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:40 schreef Paul het volgende:
Weer zo'n pareltje
Weer zo'n pareltje
Bedankt voor de malware.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:40 schreef Paul het volgende:
Weer zo'n pareltje
Frontpage, misschien geklikt.quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:40 schreef Paul het volgende:
Weer zo'n pareltje
Frontpage, niet gekliktquote:Op zaterdag 9 september 2017 21:40 schreef Paul het volgende:
Weer zo'n pareltje
Waarom heb je een gewoon Feyenoord avatar?quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg gewoon Feyenoord. Je bent toch niet 12?
Als je dat doet vertel ik het.
quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Waarom heb je een gewoon Feyenoord avatar?
quote:Op zaterdag 9 september 2017 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ie steeds voor de kampioen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |