Ook nog even klagen over het kunstgras hequote:Op zaterdag 9 september 2017 20:20 schreef Keyos het volgende:
Makkelie is een schandalig slechte scheidsrechter, ik herhaal het even.
Ga wegquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:22 schreef opperkleurder het volgende:
Willem 2 heeft een groot probleem
Je weet dat ik geen invloed heb op de wedstrijd he?quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet 1 maand willen opofferen voor puntverlies Feyenoord
Af en toe is davy een beetje domquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat ik geen invloed heb op de wedstrijd he?
Maakt toch niet uit, iedereen is hier welkom.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Af en toe is davy een beetje dom
AnwarDeHaas.jpgquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
3 punten uit 4 wedstrijden is een prima begin voor ADO, met het programma dat ze al gehad hebben.
Rene en ik denken daarom ook dat WII gaat degraderen.quote:
Twente denk ikquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rene en ik denken daarom ook dat WII gaat degraderen.
Ajax moet nog spelen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doelpuntenaantal verdubbeld vandaag, dat kan geen enkele andere ploeg zeggen.
op de rug van hunterlaarquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Ben benieuwd naar het koppel dolberg huntelaar
dolberg aanvallende middenvelder in de litmanen stijl? of speelt hij echt naast hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |