abonnement Unibet Coolblue
pi_173680125
Regelmatig schieten er mij kleine vragen te binnen, die net te raar, moeilijk of onbelangrijk zijn om op te zoeken; nu dacht ik er een topic over te maken, maar dit is ook zo wat voor een kleine vraag. Daaropvolgend bedacht ik mij, waarom niet een verzameltopic voor kleine vragen, en daarom is hier nu een topic om kleine vragen te stellen.

Het beantwoorden van vragen wordt ook op prijs gesteld.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Forum Admin zaterdag 9 september 2017 @ 18:37:10 #2
58651 crew  murp
murp
pi_173680142
Wat ik mij net tijdens het scheren afvroeg is hoe mensen die niet tegen bloed kunnen zich scheren.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173680185
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:37 schreef murp het volgende:
Ja, 2x de halft ^O^
Maar heb je zelf ook nog een al dan niet rare vraag? :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 9 september 2017 @ 18:40:37 #5
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173680197
Waarom zijn koeien zwart wit?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173680212
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat ik mij net tijdens het scheren afvroeg is hoe mensen die niet tegen bloed kunnen zich scheren.
Dat worden hipsters.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173680219
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:40 schreef _--_ het volgende:
Waarom zijn koeien zwart wit?
Voordat er een antwoord komt, zijn koeien niet wit met zwart?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173680222
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:40 schreef _--_ het volgende:
Waarom zijn koeien zwart wit?
Omdat ze niet in de kleur van hun hart denken.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 9 september 2017 @ 18:42:06 #9
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173680229
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:41 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Voordat er een antwoord komt, zijn koeien niet wit met zwart?
zijn zebras dan ook wit met zwart?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173680232
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:41 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat worden hipsters.
Ah vandaar dat er zoveel baarden zijn nu, zijn allemaal mietjes. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173680251
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:42 schreef _--_ het volgende:

[..]

zijn zebras dan ook wit met zwart?
quote:
In het westen dacht men aanvankelijk dat zebra's witte dieren waren met zwarte strepen, aangezien de dieren een witte buik hadden. ... Embryologisch onderzoek toonde echter het omgekeerde aan: zebra's zijn zwarte dieren met witte strepen. De huid van een zebra is dus zwart - ook onder de witte strepen.
:D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173680272
Als je na het poepen je billetjes will afvegen met toiletpaper, scheur je een papiertje dan van links of van recht van de rol?
pi_173680300
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:43 schreef devzero het volgende:
Als je na het poepen je billetjes will afvegen met toiletpaper, scheur je een papiertje dan van links of van recht van de rol?
Op deze manier?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173680323
Dat is om op te hangen, maar scheur je het van links of van recht van de rol af? Klein vraagje wat ik normaal nooit zo durven te stellen. Nu scheur ik het vanuit het midden.
pi_173680365
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:46 schreef devzero het volgende:
Dat is om op te hangen, maar scheur je het van links of van recht van de rol af? Klein vraagje wat ik normaal nooit zo durven te stellen. Nu scheur ik het vanuit het midden.
Ah, nou van rechts naar links, aangezien ik rechts van de toiletrol-houder zit, en ik anders verder met mijn hand moet bewegen. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173680384
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:41 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Omdat ze niet in de kleur van hun hart denken.
Boeien!
pi_173680409
quote:
Dat komt gewoon door de wet van behoud van impulsmoment toch?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173680421
Ja, natuurkunde aan het werk O+
pi_173680443
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:51 schreef devzero het volgende:
Ja, natuurkunde aan het werk O+
Cool, toch nog wat onthouden. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173680654
Waarom voel ik pas pijn aan mijn hoofd na dat ik mijn hoofd heb gestoten? Als je het voor het stoten voelt, kun je het ongeluk misschien voorkomen.
pi_173680952
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:02 schreef devzero het volgende:
Waarom voel ik pas pijn aan mijn hoofd na dat ik mijn hoofd heb gestoten? Als je het voor het stoten voelt, kun je het ongeluk misschien voorkomen.
Hmmm waarschijnlijk in de eerste plaats omdat je pas doorhebt dat hetgeen je aan het doen was zou resulteren in een botsing ná het stoten van je hoofd, je zou dan in de toekomst moeten kunnen kijken?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173681175
Nog een vraag, hoe kan ik mobiel een post plaatsen met een PI? Bij een quote of wijziging lukt dit wel, maar bij een initiële post niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173681807
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Nog een vraag, hoe kan ik mobiel een post plaatsen met een PI? Bij een quote of wijziging lukt dit wel, maar bij een initiële post niet.
Even naar instellingen gaan rechtsboven. En dan onder het kopje 'Weergave' kan je post-icons bij quickreply aanzetten.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_173681866
Ik heb ook een kleine vraag: Hoe kunnen we de problematiek in het Midden-Oosten oplossen en gelijktijdig rekening houden met alle belanghebbenden?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_173682143
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Even naar instellingen gaan rechtsboven. En dan onder het kopje 'Weergave' kan je post-icons bij quickreply aanzetten.
Cool het werkt, dankjewel. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173682552
een persoon plast vaker dan hij of zij poept.
Bij 1 vrouw en 1 man hoort de bril omlaag. De vrouw gebruikt die 100% als deze plast en poept, de man alleen bij het poepen. 75%. Maar je poept minder vaak dus eerder 85-90%.
Maar stel je hebt 100 mannen en 1 vrouw zonder orgie dan plast de man wel 75% en maakt de vrouw voor de statistiek eigenlijk niet meer uit. Dus is het veel logischer om de bril omhoog te houden.
Maar waar ligt dit omslagpunt?
Fylax is op televisie geweest
pi_173682603
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 20:30 schreef jodelahity het volgende:
een persoon plast vaker dan hij of zij poept.
Bij 1 vrouw en 1 man hoort de bril omlaag. De vrouw gebruikt die 100% als deze plast en poept, de man alleen bij het poepen. 75%. Maar je poept minder vaak dus eerder 85-90%.
Maar stel je hebt 100 mannen en 1 vrouw zonder orgie dan plast de man wel 75% en maakt de vrouw voor de statistiek eigenlijk niet meer uit. Dus is het veel logischer om de bril omhoog te houden.
Maar waar ligt dit omslagpunt?
7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 9 september 2017 @ 20:56:26 #29
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_173682985
Wat heb je aan?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_173683010
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 september 2017 20:56 schreef MichaelScott het volgende:
Wat heb je aan?

Draag ik altijd als ik wat ga doen op zaterdag. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 9 september 2017 @ 20:58:48 #31
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_173683021
Oeh :9~
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_173683419
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat ik mij net tijdens het scheren afvroeg is hoe mensen die niet tegen bloed kunnen zich scheren.
Ik vind dat altijd zó aanstellerig, niet tegen je eigen bloed kunnen. :')
´
pi_173683526
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:17 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd zó aanstellerig, niet tegen je eigen bloed kunnen. :')
Ja oke maar jij bent een meid, jij bloed de hele tijd
Fylax is op televisie geweest
pi_173683563
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:23 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ja oke maar jij bent een meid, jij bloed de hele tijd
Oh dat is interessant, hoe doen meiden dat die niet tegen bloed kunnen?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_173683617
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:23 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ja oke maar jij bent een meid, jij bloed de hele tijd
De hele tijd nog wel.. _O-

Maar inderdaad. Wij, vrouwen van het sterke geslacht, draaien voor een vloedgolf aan bloed er onze handen niet voor om :+
´
pi_173683643
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:27 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

De hele tijd nog wel.. _O-

Maar inderdaad. Wij, vrouwen van het sterke geslacht, draaien voor een vloedgolf aan bloed er onze handen niet voor om :+
Heb je ook vrouwen van het zwakke geslacht dan?
Fylax is op televisie geweest
pi_173683675
Alweer een kleine vraag. Ik ben perfect voor dit topic
Fylax is op televisie geweest
pi_173683677
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:28 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Heb je ook vrouwen van het zwakke geslacht dan?
Absoluut! Net zoals er onder jongens ook echte mannen bestaan :9
´
pi_173683702
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:29 schreef jodelahity het volgende:
Alweer een kleine vraag. Ik ben perfect voor dit topic
Dat is geen vraag maar een conclusie op narcistische basis.
´
pi_173683710
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:29 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Absoluut! Net zoals er onder jongens ook echte mannen bestaan :9
Ik hoop wel dat je dan een inlegkruisje gebruikt. Een tampon vult zich helemaal op en scheurt alles kapot en uit elkaar, net als ik. Een inlegkruisje kan het nog gewoon opvangen tenminste
Fylax is op televisie geweest
pi_173683729
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:30 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Dat is geen vraag maar een conclusie op narcistische basis.
Je klinkt als een ex van me
Fylax is op televisie geweest
pi_173683747
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:31 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat je dan een inlegkruisje gebruikt. Een tampon vult zich helemaal op en scheurt alles kapot en uit elkaar, net als ik. Een inlegkruisje kan het nog gewoon opvangen tenminste
Je hebt er duidelijk ervaring mee. Zeg het voort! ik heb ze niet meer nodig :6
´
pi_173683774
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:17 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd zó aanstellerig, niet tegen je eigen bloed kunnen. :')
Ja wel een beetje mietjes ja, eens. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173683794
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:31 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat je dan een inlegkruisje gebruikt. Een tampon vult zich helemaal op en scheurt alles kapot en uit elkaar, net als ik. Een inlegkruisje kan het nog gewoon opvangen tenminste
Het is geen handgranaat wat je er in stopt. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173683834
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:34 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Het is geen handgranaat wat je er in stopt. :D
Nee dat is ook wel weer zo, ik moet niet overdrijven. Bedoel het is wel tof om te overdrijven online, online is ie 30 in het echt 28 etc maar uiteindelijk zit je er gewoon wel enigzins over te liegen dus.
Fylax is op televisie geweest
pi_173683858
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:36 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Nee dat is ook wel weer zo, ik moet niet overdrijven. Bedoel het is wel tof om te overdrijven online, online is ie 30 in het echt 28 etc maar uiteindelijk zit je er gewoon wel enigzins over te liegen dus.
Ja eigenlijk zou Danny bij iedereen persoonlijk even zijn lid op moeten meten zodat dit in het profiel gezet kan worden. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173683884
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja eigenlijk zou Danny bij iedereen persoonlijk even zijn lid op moeten meten zodat dit in het profiel gezet kan worden. :)
Ja gewoon als je een abbonementje neemt. Gezien iedereen 30+ heeft behalve ik met mijn 28,5 zouden er ook veel meer mensen zijn met een abbo dan, dus goede cashflow
Fylax is op televisie geweest
pi_173683933
Oh ja nog een vraag die ik van de week had, hoe zijn mensen er op gekomen dingen als kogelvis te eten, daar je hartstikke dood gaat zonder de juiste bereiding hiervan; en dan eigenlijk voor alle dingen die gegeten worden die giftig zijn zonder de juiste maatregelen.

Zou dat dan trial and error geweest zijn?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173684049
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Oh ja nog een vraag die ik van de week had, hoe zijn mensen er op gekomen dingen als kogelvis te eten, daar je hartstikke dood gaat zonder de juiste bereiding hiervan; en dan eigenlijk voor alle dingen die gegeten worden die giftig zijn zonder de juiste maatregelen.

Zou dat dan trial and error geweest zijn?
Sommige mensen zijn te dom om te poepen maar willen stoer kunnen vertellen dat ze een kogelvis gegeten hebben in een ver exotisch land.
Eigenlijk hetzelfde als je hoofd in de open bek van een krokodil steken en er vanuit gaan dat het zijn bek niet dichtklapt terwijl je snel even een selfie maakt. :')
´
pi_173684070
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:48 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn te dom om te poepen maar willen stoer kunnen vertellen dat ze een kogelvis gegeten hebben in een ver exotisch land.
Eigenlijk hetzelfde als je hoofd in de open bek van een krokodil steken en er vanuit gaan dat het zijn bek niet dichtklapt terwijl je snel even een selfie maakt. :')
Ja oké, maar ik bedoel echt de eerste mensen die kogelvis zijn gaan eten, een keer zou het goed gegaan moeten zijn, maar daarvoor zou iedereen doodgegaan zijn van de kogelvis; ik bedoel als ik mijn voorganger een kogelvis zie eten, en hij gaat hartstikke dood, dan ga ik het niet ook proberen. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173684228
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:49 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja oké, maar ik bedoel echt de eerste mensen die kogelvis zijn gaan eten, een keer zou het goed gegaan moeten zijn, maar daarvoor zou iedereen doodgegaan zijn van de kogelvis;
Er zal wel ooit een tafelgenoot van een stervende kogelviseter een verband gelegd hebben tussen zo'n beest en de zoveelste dode. En die heeft het doorvertelt aan iedereen die het horen wou. :')
´
pi_173684249
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:58 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Er zal wel ooit een tafelgenoot van een stervende kogelviseter een verband gelegd hebben tussen zo'n beest en de zoveelste dode. En die heeft het doorvertelt aan iedereen die het horen wou. :')
Ja maar dan zou die zeggen, joh eet die vis niet, in plaats van blijf het maar proberen? :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173684273
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja maar dan zou die zeggen, joh eet die vis niet, in plaats van blijf het maar proberen? :D
Nee, dat is niet zijn verantwoording. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.. O-) O~)
´
pi_173684291
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 22:00 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zijn verantwoording. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.. O-) O~)
Ja dat is ook wel zo. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173684316
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 22:01 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja dat is ook wel zo. :P
^O^
Nog meer leuke vragen? :D
´
pi_173684337
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 22:03 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

^O^
Nog meer leuke vragen? :D
Laatst had ik nog een perfecte vraag die is mij alleen ontschoten. -O- Jij nog een vraag toevallig? :P Als ik er een verzin komt die hier sowieso.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 9 september 2017 @ 22:04:51 #57
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173684347
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 21:58 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Er zal wel ooit een tafelgenoot van een stervende kogelviseter een verband gelegd hebben tussen zo'n beest en de zoveelste dode. En die heeft het doorvertelt aan iedereen die het horen wou. :')
Was dat maandverband en hielp het? O-)
pi_173684381
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 22:04 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Was dat maandverband en hielp het? O-)
Lol. Maandverband helpt niet tegen het gif van een kogelvis.
´
  zaterdag 9 september 2017 @ 22:06:15 #59
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173684387
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 20:30 schreef jodelahity het volgende:
een persoon plast vaker dan hij of zij poept.
Bij 1 vrouw en 1 man hoort de bril omlaag. De vrouw gebruikt die 100% als deze plast en poept, de man alleen bij het poepen. 75%. Maar je poept minder vaak dus eerder 85-90%.
Maar stel je hebt 100 mannen en 1 vrouw zonder orgie dan plast de man wel 75% en maakt de vrouw voor de statistiek eigenlijk niet meer uit. Dus is het veel logischer om de bril omhoog te houden.
Maar waar ligt dit omslagpunt?
Bij het scharnier van de bril :X
pi_173684428
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 22:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Laatst had ik nog een perfecte vraag die is mij alleen ontschoten. -O- Jij nog een vraag toevallig? :P Als ik er een verzin komt die hier sowieso.
Nee, ik vind het juist leuk om een vraag te ontleden..
´
  zaterdag 9 september 2017 @ 22:07:42 #61
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173684436
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:40 schreef _--_ het volgende:
Waarom zijn koeien zwart wit?
Als ze leeg zijn, zijn ze alleen nog maar zwart.
Witte koeien geven volle melk.

):O
pi_173684483
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 22:07 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Nee, ik vind het juist leuk om een vraag te ontleden..
Ah, ik moet er nu helaas van tussen, maar ik kom hier zeker op terug. ^O^ Hopelijk komen er straks nog wat mensen met vragen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173684562
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 september 2017 22:09 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ah, ik moet er nu helaas van tussen, maar ik kom hier zeker op terug. ^O^ Hopelijk komen er straks nog wat mensen met vragen.
:W
´
pi_173684623
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:46 schreef devzero het volgende:
Nu scheur ik het vanuit het midden.
Kenseringewikkeld dit :D
-nee-
  zaterdag 9 september 2017 @ 23:30:00 #65
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_173686127
Test
pi_173687364
waarom ben ik de enige in de wereld met een capuchon fetisj :?
  zondag 10 september 2017 @ 03:40:46 #67
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173688061
quote:
10s.gif Op zondag 10 september 2017 00:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
waarom ben ik de enige in de wereld met een capuchon fetisj :?
Alleen de enige die de anderen niet weet te vinden
https://partyflock.nl/topic/954425/page/1
pi_173690384
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 20:30 schreef jodelahity het volgende:
een persoon plast vaker dan hij of zij poept.
Bij 1 vrouw en 1 man hoort de bril omlaag. De vrouw gebruikt die 100% als deze plast en poept, de man alleen bij het poepen. 75%. Maar je poept minder vaak dus eerder 85-90%.
Maar stel je hebt 100 mannen en 1 vrouw zonder orgie dan plast de man wel 75% en maakt de vrouw voor de statistiek eigenlijk niet meer uit. Dus is het veel logischer om de bril omhoog te houden.
Maar waar ligt dit omslagpunt?
Verwachte percentage dat bril omhoog moet is percentage dat mannen gaan (M%) maal percentage dat ze moeten plassen (P%).
(Aanname is dat mannen en vrouwen even vaak naar toilet gaan.)
Het omslagpunt ligt bij 50%, dus M% x P% =0,5.
In het geval dat mannen 90% van de keren plassen moet dus gelden M% x 0,9 = 0,5. Het omslagpunt ligt dan bij een mannelijk percentage vd populatie van 0.5/0.9 =0,56, dus 56%.
Bij slechts 75% van de keren plassen, ligt het omslagpunt bij 0.5/0.75 = 66.7% mannen.
In jouw voorbeeld, dus 67 mannen en 34 vrouwen.
  Moderator zondag 10 september 2017 @ 12:37:35 #69
441859 crew  Lenny77
pi_173691102
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 11:46 schreef BlueT het volgende:

[..]

Verwachte percentage dat bril omhoog moet is percentage dat mannen gaan (M%) maal percentage dat ze moeten plassen (P%).
(Aanname is dat mannen en vrouwen even vaak naar toilet gaan.)
Het omslagpunt ligt bij 50%, dus M% x P% =0,5.
In het geval dat mannen 90% van de keren plassen moet dus gelden M% x 0,9 = 0,5. Het omslagpunt ligt dan bij een mannelijk percentage vd populatie van 0.5/0.9 =0,56, dus 56%.
Bij slechts 75% van de keren plassen, ligt het omslagpunt bij 0.5/0.75 = 66.7% mannen.
In jouw voorbeeld, dus 67 mannen en 34 vrouwen.
Los van dit alles zou de man gewoon ook zittend moeten plassen. Veel gezonder voor blaas en prostaat. Plus uit respect voor diegene die moet poetsen en dus alle spatten van de vloer moet schrobben...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173691140
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 12:37 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Los van dit alles zou de man gewoon ook zittend moeten plassen. Veel gezonder voor blaas en prostaat. Plus uit respect voor diegene die moet poetsen en dus alle spatten van de vloer moet schrobben...
Hoezo gezonder?
  Moderator zondag 10 september 2017 @ 12:48:10 #71
441859 crew  Lenny77
pi_173691345
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 12:38 schreef 8777 het volgende:

[..]

Hoezo gezonder?
Omdat je bij het recht staan je bekkenbodemspier niet volledig kan ontspannen en je je blaas niet volledig kan ledigen. Dit kan toch wel voor ontstekingen leiden.
Mannen die wat ouder zijn en al wat problemen hebben, zouden eigenlijk ook beter zittend plassen.
Laten we zeggen dat het voor een jonge, fruitige persoon niet zo heel veel uitmaakt maar dat het wel beter is.
Maar nogmaals: ik zou me schamen als iemand anders mijn spetters van de grond moest poetsen. Hoe weinig respect heb je dan? Wetende dat het zittend niet voorkomt.
Maar ooooeeeeh dan ben je een mietje enz :O
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 10 september 2017 @ 13:02:44 #72
441859 crew  Lenny77
pi_173691645
Maar ik heb ook wel een vraagje. Het is mij al heel vaak opgevallen dat jullie in Nederland andere wc's hebben dan wij in België.
Onze wc loopt meteen naar onder toe waardoor je uitgaande producten rechtstreeks in het water vallen en zo dus een minimum aan hinder geven.
In Nederland daarentegen hebben jullie dat middenstuk waar alles eerst op valt en dus ook open en bloot en vooral droog blijft liggen. Dit is best walgelijk.
Waarom is dit zo? Buiten het feit dat je zo makkelijker een staal kan nemen voor een dikke darmonderzoek, zie ik totaal geen enkel voordeel. Alleen maar nadelen! Die zone blijft ook vaak vuil achter.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173692101
Het plonst niet en geeft iedereen de kans om zelf nog even te kijken of er misschien dingen uit zijn gekomen die er niet horen uit te komen.
Er is, kennelijk, bewezen dat darmproblemen eerder aan het licht komen bij mensen met een plateaupot en dus beter te behandelen is.
pi_173692144
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 13:02 schreef Lenny77 het volgende:
Maar ik heb ook wel een vraagje. Het is mij al heel vaak opgevallen dat jullie in Nederland andere wc's hebben dan wij in België.
Onze wc loopt meteen naar onder toe waardoor je uitgaande producten rechtstreeks in het water vallen en zo dus een minimum aan hinder geven.
In Nederland daarentegen hebben jullie dat middenstuk waar alles eerst op valt en dus ook open en bloot en vooral droog blijft liggen. Dit is best walgelijk.
Waarom is dit zo? Buiten het feit dat je zo makkelijker een staal kan nemen voor een dikke darmonderzoek, zie ik totaal geen enkel voordeel. Alleen maar nadelen! Die zone blijft ook vaak vuil achter.
Dat is het plateau der bewondering. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173692377
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 13:20 schreef zovty het volgende:
Het plonst niet en geeft iedereen de kans om zelf nog even te kijken of er misschien dingen uit zijn gekomen die er niet horen uit te komen.
Er is, kennelijk, bewezen dat darmproblemen eerder aan het licht komen bij mensen met een plateaupot en dus beter te behandelen is.
Mijn (Schotse) lief heeft bij elke verhuizing gehoopt (pun intended) op een 'poop shelf' en sinds een paar maanden wonen we eindelijk (na zes verhuizingen) in een huis met een dergelijke wc. Zijn argument is inderdaad (omdat hij ervaring heeft met darmkanker): "Dan weet ik wat eruit komt".

We borstelen ons wel suf! Volgens mij stond in ons oude huis een dikke laag stof op de borstel, nu wordt 'ie regelmatig gebruikt :)
Mon 'en!
pi_173692485
Mijn vraag:
Stel je voor, je hebt twee waterkokers. Waterkoker #1 vul je met warm water uit de kraan. #2 krijgt koud water.
#1 kookt nu sneller.

Aangenomen dat je boiler elektrisch is (in ons huis is het gas, dus is de situatie ietsje anders)... Is water koken op manier #1 dan goedkoper, even duur óf zelfs duurder?

En hoe zit het als je een waterkoker (#3), half gevuld met al-gekookt water, aanvult met koud en opnieuw kookt? Is dit dan verspeelde warmte?

Ik snap hier echt geen zak van. Dus Jip & Janneke-uitleg aub!
Mon 'en!
pi_173692543
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 13:39 schreef bloempjuh het volgende:
Mijn vraag:
Stel je voor, je hebt twee waterkokers. Waterkoker #1 vul je met warm water uit de kraan. #2 krijgt koud water.
#1 kookt nu sneller.

Aangenomen dat je boiler elektrisch is (in ons huis is het gas, dus is de situatie ietsje anders)... Is water koken op manier #1 dan goedkoper, even duur óf zelfs duurder?

En hoe zit het als je een waterkoker (#3), half gevuld met al-gekookt water, aanvult met koud en opnieuw kookt? Is dit dan verspeelde warmte?

Ik snap hier echt geen zak van. Dus Jip & Janneke-uitleg aub!
Leuke vraag, zal vanmiddag even kijken of er wat over te vinden is, zou dat nu niet zo weten. :P

En ook als je rijst gaat koken, of het dan sneller/goedkoper is om koud water in de pan te doen en gelijk op het vuur, of eerst het water warm laten worden en dan later op het vuur met al warmer water. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173692588
Ik denk trouwens dat het met een waterkoker niet veel uitmaakt, omdat zowel een boiler als een waterkoker de energie efficiënt omzetten in warmte, en dat met een pannetje op het vuur dit een stuk minder efficiënt gaat en dit dus ook duurder is.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173692597
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 13:42 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Leuke vraag, zal vanmiddag even kijken of er wat over te vinden is, zou dat nu niet zo weten. :P

En ook als je rijst gaat koken, of het dan sneller/goedkoper is om koud water in de pan te doen en gelijk op het vuur, of eerst het water warm laten worden en dan later op het vuur met al warmer water. :)
Ik heb gisteren een uur zitten discussiëren over de waterkokers, maar ik snap het nog steeds niet. Ik ben duidelijk geen bèta. :D
Mon 'en!
pi_173692641
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 13:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik denk trouwens dat het met een waterkoker niet veel uitmaakt, omdat zowel een boiler als een waterkoker de energie efficiënt omzetten in warmte, en dat met een pannetje op het vuur dit een stuk minder efficiënt gaat en dit dus ook duurder is.
Ik denk dat je bij je pannetje best veel hitte verliest aan de omgeving.
Zou dat bij 'inductiekoken' ook zo zijn?

Damn. Ik raak alleen maar méér in de war, als ik er langer over nadenk :D
Mon 'en!
pi_173693512
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 13:39 schreef bloempjuh het volgende:
Mijn vraag:
Stel je voor, je hebt twee waterkokers. Waterkoker #1 vul je met warm water uit de kraan. #2 krijgt koud water.
#1 kookt nu sneller.

Aangenomen dat je boiler elektrisch is (in ons huis is het gas, dus is de situatie ietsje anders)... Is water koken op manier #1 dan goedkoper, even duur óf zelfs duurder?

En hoe zit het als je een waterkoker (#3), half gevuld met al-gekookt water, aanvult met koud en opnieuw kookt? Is dit dan verspeelde warmte?

Ik snap hier echt geen zak van. Dus Jip & Janneke-uitleg aub!
Het gaat om het rendement. Een boiler is over het algemeen efficiënter (hoger rendement) dan een waterkoker.

#1 is dus beter.

Overigens schijnt thee beter te smaken als je koud water tot kook brengt.
pi_173694042
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 14:20 schreef BlueT het volgende:

[..]

Het gaat om het rendement. Een boiler is over het algemeen efficiënter (hoger rendement) dan een waterkoker.

#1 is dus beter.
Dus zeg ik het zo goed?
Voor een waterkoker vol water, anderhalve liter, heb je (zeg even, voor de vorm) 5 energie nodig (ja, dat is in deze een meeteenheid).
Die 5 energie is hetzelfde (en kost dus ook hetzelfde), maakt niet uit waar het vandaan komt (zolang het allemaal elektriciteit is).
Je hebt ALTIJD die 5 energie nodig, voor dezelfde anderhalve liter.

Dus je kan water warm maken in je boiler (voor ongeveer 2 energie, want niet echt heet) en dan heb je nog 3 energie uit de waterkoker nodig om het te koken.

En als je dus 5 energie hebt gebruikt voor anderhalve liter, je schenkt er de helft uit en doet er nieuw koud water in, heb je nog 2,5 energie nodig om dit water weer aan de kook te brengen.

Zoiets?


quote:
Overigens schijnt thee beter te smaken als je koud water tot kook brengt.
Dat zegt mijn lief ook, maar ik proef het verschil echt niet.
Mon 'en!
pi_173694581
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 14:41 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Dus zeg ik het zo goed?
Voor een waterkoker vol water, anderhalve liter, heb je (zeg even, voor de vorm) 5 energie nodig (ja, dat is in deze een meeteenheid).
Die 5 energie is hetzelfde (en kost dus ook hetzelfde), maakt niet uit waar het vandaan komt (zolang het allemaal elektriciteit is).
Je hebt ALTIJD die 5 energie nodig, voor dezelfde anderhalve liter.

Dus je kan water warm maken in je boiler (voor ongeveer 2 energie, want niet echt heet) en dan heb je nog 3 energie uit de waterkoker nodig om het te koken.

En als je dus 5 energie hebt gebruikt voor anderhalve liter, je schenkt er de helft uit en doet er nieuw koud water in, heb je nog 2,5 energie nodig om dit water weer aan de kook te brengen.

Zoiets?

[..]

Dat zegt mijn lief ook, maar ik proef het verschil echt niet.
Dat klopt, maar om 5 energie aan het water toe te voegen, kost het je boiler 6 energie en je waterkoker 7 energie.
De rest is energieverlies.
pi_173694724
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 14:20 schreef BlueT het volgende:

[..]

Het gaat om het rendement. Een boiler is over het algemeen efficiënter (hoger rendement) dan een waterkoker.

#1 is dus beter.

Overigens schijnt thee beter te smaken als je koud water tot kook brengt.
Heb ik wel eens eerder gehoord, maar dat lijkt mij toch echt lariekoek :P

Andere vraag: Zijn de Winner Taco's kleiner geworden?
-nee-
pi_173695391
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 15:07 schreef BlueT het volgende:

[..]

Dat klopt, maar om 5 energie aan het water toe te voegen, kost het je boiler 6 energie en je waterkoker 7 energie.
De rest is energieverlies.
OMG! Ik snap een heel klein stukje natuurkunde! Voor het eerst in mijn leven!!

Ik begon op de Havo, 20 jaar geleden (!!) met een 3 voor natuurkunde en ben daar nooit overheen gekomen. Snapte het echt niet. :)

quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 15:15 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Andere vraag: Zijn de Winner Taco's kleiner geworden?
Ja. Ik denk het wel. En de chocolade van Magnum is ook minder lekker (maar dat kan ook komen omdat ik die tegenwoordig zelf moet kopen) :D
Mon 'en!
  zondag 10 september 2017 @ 17:40:26 #86
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173697113
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 14:20 schreef BlueT het volgende:

Overigens schijnt thee beter te smaken als je koud water tot kook brengt.
Het is de bedoeling dat je theewater niet kookt maar kort voor het kookpunt van het vuur haalt en dan de theeblaadjes toevoegt.
En dus niet eerst laten koken en dan afkoelen.

c_/
pi_173697638
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 17:40 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Het is de bedoeling dat je theewater niet kookt maar kort voor het kookpunt van het vuur haalt en dan de theeblaadjes toevoegt.
En dus niet eerst laten koken en dan afkoelen.

c_/
Thee maken schijnt ook een aardige wetenschap te zijn: http://m.wikihow.com/Make-Tea
pi_173715054
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 22:03 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

^O^
Nog meer leuke vragen? :D
Ik zat vandaag te denken, bestaat willekeur wel of is dit slechts een beperking van de menselijke observatie?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173715572
quote:
5s.gif Op maandag 11 september 2017 16:38 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik zat vandaag te denken, bestaat willekeur wel of is dit slechts een beperking van de menselijke observatie?
Voor zover ik uit mijn hoofd weet dacht de wetenschap vroeger dat alles voorspelbaar was (determinisme), maar is dat door snaar- of kwantumtheorie nu niet meer aannemelijk. (ben geen natuurkundige, dus geloof mij niet op mijn woord)
pi_173715610
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 17:18 schreef BlueT het volgende:

[..]

Voor zover ik uit mijn hoofd weet dacht de wetenschap vroeger dat alles voorspelbaar was (determinisme), maar is dat door snaar- of kwantumtheorie nu niet meer aannemelijk. (ben geen natuurkundige, dus geloof mij niet op mijn woord)
Ah dat klinkt wel heel interessant, want ik zou zonder mij er over in te lezen(dat komt later) denken dat in een exact gelijke omgeving, met exact gelijke voorwaarden precies dezelfde dingen gebeuren om het maar even gebrekkig te verwoorden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Spellchecker maandag 11 september 2017 @ 17:21:05 #91
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_173715612
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:40 schreef _--_ het volgende:
Waarom zijn koeien zwart wit?
Er zijn ook bruine en paarse koeien :Y
pi_173715697
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 17:20 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ah dat klinkt wel heel interessant, want ik zou zonder mij er over in te lezen(dat komt later) denken dat in een exact gelijke omgeving, met exact gelijke voorwaarden precies dezelfde dingen gebeuren om het maar even gebrekkig te verwoorden.
Maar de mensen in die exact dezelfde setting zullen wel nog steeds onvoorspelbaar zijn, dus zal je nog willekeur krijgen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173715726
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 17:27 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar de mensen in die exact dezelfde setting zullen wel nog steeds onvoorspelbaar zijn, dus zal je nog willekeur krijgen.
Niet als je het menselijke terugbrengt tot louter de materie, maar dat is misschien een andere "kleine vraag". :P

Als we mensen en dieren hier eerst uitlaten om het niet gelijk te breed te maken, en het beperken tot het opwerpen van een muntje en zo? Als je een munt in precies dezelfde omgeving op precies dezelfde manier werpt, dan zou je denken dat deze altijd op dezelfde manier terechtkomt toch?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173718551
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 17:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Niet als je het menselijke terugbrengt tot louter de materie, maar dat is misschien een andere "kleine vraag". :P

Als we mensen en dieren hier eerst uitlaten om het niet gelijk te breed te maken, en het beperken tot het opwerpen van een muntje en zo? Als je een munt in precies dezelfde omgeving op precies dezelfde manier werpt, dan zou je denken dat deze altijd op dezelfde manier terechtkomt toch?
Klein antwoord: nee.
Andere vraag: als een "kleine vraag" alleen beantwoord kan worden door experts in het Determinisme en de kwantumfysica, is het dan nog een kleine vraag?
pi_173718806
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 19:58 schreef BlueT het volgende:

[..]

Klein antwoord: nee.
Andere vraag: als een "kleine vraag" alleen beantwoord kan worden door experts in het Determinisme en de kwantumfysica, is het dan nog een kleine vraag?
Dat hangt van het kleine antwoord af :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173718874
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 19:58 schreef BlueT het volgende:

[..]

Klein antwoord: nee.
Andere vraag: als een "kleine vraag" alleen beantwoord kan worden door experts in het Determinisme en de kwantumfysica, is het dan nog een kleine vraag?
Een kleine vraag kan prima een groot en complex antwoord hebben, dus ja.

Verder gaat het niet louter om het antwoord, er over nadenken is ook al leuk. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173720558
Waarom is er eigenlijk geen PI met " :') " ?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_173720614
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat ik mij net tijdens het scheren afvroeg is hoe mensen die niet tegen bloed kunnen zich scheren.
Gewoon normaal scheren. Waarom zoubdaar bloed bij komen kijken?
pi_173720644
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 21:16 schreef Silven het volgende:

[..]

Gewoon normaal scheren. Waarom zoubdaar bloed bij komen kijken?
Ik heb dat bijna altijd wel een beetje. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173720652
Als je een schaap dronken voert, wordt ie dan weer lam?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_173720668
quote:
5s.gif Op maandag 11 september 2017 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen PI met " :') " ?
Goede kleine vraag, een waar gemis dit. ^O^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173999180
Mobiel zie je bij de lijst actieve topics rechts van ieder topic een knop met een cirkel staan, waar is die knop eigenlijk voor? Soms kom ik hiermee bij de laatate post uit dit topic, en dan weer halverwege. :?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 26 september 2017 @ 00:13:22 #103
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173999198
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 september 2017 00:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Mobiel zie je bij de lijst actieve topics rechts van ieder topic een knop met een cirkel staan, waar is die knop eigenlijk voor? Soms kom ik hiermee bij de laatate post uit dit topic, en dan weer halverwege. :?
Laatste post sinds je vorige bezoek aan het forum gok ik.
pi_173999225
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 00:13 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Laatste post sinds je vorige bezoek aan het forum gok ik.
Laatste post in het topic dat ik gelezen heb?
Oo wacht ik snap het nu denk ik. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173999312
Moet een hoofdletterloze username wel of niet met een hoofdletter geschreven worden aan het begin van een zin?
Puntjes.
pi_173999328
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 september 2017 00:27 schreef Pg_up het volgende:
Moet een hoofdletterloze username wel of niet met een hoofdletter geschreven worden aan het begin van een zin?
Ja goede vraag, geen idee wat hiermee belangrijker is, ik zou denken de naam.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173999397
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 00:13 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Laatste post sinds je vorige bezoek aan het forum gok ik.
Hmmm is het niet, kwam net bij een post van acht uur uit terwijl ik zelfs nog later gepost heb in dat topic.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 26 september 2017 @ 00:46:17 #108
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173999423
De vraag is waarom alle vragen in dit topic groot zijn..
pi_173999822
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 september 2017 00:27 schreef Pg_up het volgende:
Moet een hoofdletterloze username wel of niet met een hoofdletter geschreven worden aan het begin van een zin?
Met hoofdletter.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_173999951
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 01:58 schreef kuolema het volgende:

[..]

Met hoofdletter.
Kan je dit ook toelichten?
Puntjes.
pi_174000042
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 01:58 schreef kuolema het volgende:i

Met hoofdletter.
* svann doet dat ook met een kleine letter.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_174000057
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 02:12 schreef Pg_up het volgende:

[..]

Kan je dit ook toelichten?
De officiële taalregel is dat het eerste woord in een zin een hoofdletter krijgt, tenzij de zin begint met een cijfer of symbool (de eerstvolgende letter blijft dan klein). Dat laatste komt relatief weinig voor bij usernames.
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2017 02:36 schreef svann het volgende:

[..]

* svann doet dat ook met een kleine letter.
Svann doet dat fout :P.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_174000065
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 02:39 schreef kuolema het volgende:

[..]

De officiële taalregel stelt dat het eerste woord in een zin een hoofdletter krijgt, tenzij de zin begint met een cijfer of symbool (de eerstvolgende letter blijft dan klein). Dat laatste komt relatief weinig voor bij usernames.

[..]

Svann doet dat fout :P.
Ah, oke. Ik denk dat usernames eigenlijk altijd met een hoofdletter moeten worden geschreven, omdat het gewoon namen zijn.
Puntjes.
pi_174000071
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 02:39 schreef kuolema het volgende:
De officiële taalregel is dat het eerste woord in een zin een hoofdletter krijgt, tenzij de zin begint met een cijfer of symbool (de eerstvolgende letter blijft dan klein). Dat laatste komt relatief weinig voor bij usernames.
's Avonds doet een zin ook met een kleine letter beginnen.
Een username is geen standaard eigennaam, maar nadrukkelijk op een bepaalde manier gespeld.

quote:
Svann doet dat fout :P.
Au! }:|
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_174000185
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 september 2017 02:45 schreef Pg_up het volgende:

[..]

Ah, oke. Ik denk dat usernames eigenlijk altijd met een hoofdletter moeten worden geschreven, omdat het gewoon namen zijn.
En usernames die volledig uit leestekens, symbolen en/of getallen bestaan dan?
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 02:47 schreef svann het volgende:

[..]

's Avonds doet een zin ook met een kleine letter beginnen.
Een username is geen standaard eigennaam, maar nadrukkelijk op een bepaalde manier gespeld.

[..]

Au! }:|
Klopt, maar de apostrof wordt ook gevolgd door een hoofdletter, doch in het volgende volledige woord. Ik denk dat 's henk123 aan het begin van de zin dan 's Henk123 zou moeten worden. Waar het volgens mij om gaat is dat je de username eigenlijk verandert en dat is bij de apostrof dus ook het geval.
Je zou de username kunnen zien als één woord, dan zou die 'h' geen hoofdletter worden, maar dan zou het er vreemd uitzien want dan krijgt het volgende woord de hoofdletter en krijg je bijvoorbeeld de zin: 's henk123 Gaat morgen naar het zwembad.
Dat verschillende woorden samen een naam vormen betekent niet dat ze moeten worden beschouwd als één woord.

Straks kan ik niet slapen omdat ik het allemaal niet zeker weet en er dus over blijf nadenken ;(.

Elk woord is nadrukkelijk op een bepaalde manier gespeld :P.
Het maakt niet uit wat voor woord het is: er is een regel en er is geen uitzondering voor usernames.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_174000205
Gaan de bezorgkosten omhoog als je ipv één kratje bier er honderd laat thuis bezorgen en waarom?
pi_174004145
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 03:38 schreef kuolema het volgende:

[..]

En usernames die volledig uit leestekens, symbolen en/of getallen bestaan dan?
Ik zou het dan zonder hoofdletter schrijven, maar ik denk dat daar geen regels voor bestaan.

edit: verkeerd gelezen. Natuurlijk is het dan zonder hoofdletter :P.

[ Bericht 12% gewijzigd door Pg_up op 26-09-2017 12:07:21 ]
Puntjes.
pi_174004276
Oh, trouwens: https://onzetaal.nl/taaladvies/ebay-ebay

Het probleem bij usernames is alleen dat je niet weet of het met opzet met een kleine letter geschreven is :P. Maar hoe dan ook moeten ze het aan het begin van een zin een hoofdletter hebben (tenzij de naam begint met een ander teken dan een letter, dan weet ik het niet).

[ Bericht 6% gewijzigd door Pg_up op 26-09-2017 12:12:23 ]
Puntjes.
pi_174011929
Het beginnen met een hoofdletter terwijl het een gebruikersnaam betreft geeft nog een probleem trouwens, yvonne != Yvonne, dit zouden twee verschillende gebruikers zijn.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174011941
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 september 2017 00:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Mobiel zie je bij de lijst actieve topics rechts van ieder topic een knop met een cirkel staan, waar is die knop eigenlijk voor? Soms kom ik hiermee bij de laatate post uit dit topic, en dan weer halverwege. :?
Niemand die dit weet verder?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174043693
Als een treurwilg treurt, maar niemand hoort het. Is het dan ook echt gebeurd?
  woensdag 27 september 2017 @ 22:51:06 #122
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174043788
Schrijf je de naam ilya met of zonder hoofdletter?

Ilya? ;(
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174044738
quote:
5s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:48 schreef devzero het volgende:
Als een treurwilg treurt, maar niemand hoort het. Is het dan ook echt gebeurd?
Lijkt mij wel, waarom zou iets niet gebeurd zijn wanneer het niet is waargenomen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 27 september 2017 @ 23:29:34 #125
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174044768
quote:
Rip voor de mensen die ilja heten. ;(
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174044894
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:27 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Lijkt mij wel, waarom zou iets niet gebeurd zijn wanneer het niet is waargenomen?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Als_een_boom_in_een_bos_omvalt_...
pi_174044952
Waarom kan ik in de supermarkt wel kippen maar geen hanenvlees kopen?
Wat gebeurt er dan met de hanen?
pi_174044978
quote:
:P

Maar dit denk ik er over, denk jij wat anders?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174045002
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:43 schreef 44rdbei het volgende:
Waarom kan ik in de supermarkt wel kippen maar geen hanenvlees kopen?
Wat gebeurt er dan met de hanen?
Volgens mij wordt het overgrootte deel van de mannelijke kuikens verwerkt tot producten... -O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174045186
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:43 schreef 44rdbei het volgende:
Waarom kan ik in de supermarkt wel kippen maar geen hanenvlees kopen?
Wat gebeurt er dan met de hanen?
Ik kocht vroeger wel eens een half haantje.
Voorgegaard in van die krimpfolie, beetje een krielhaantje, éénpersoons.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 28 september 2017 @ 07:39:36 #131
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174046872
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:43 schreef 44rdbei het volgende:
Waarom kan ik in de supermarkt wel kippen maar geen hanenvlees kopen?
Wat gebeurt er dan met de hanen?
Haantjes worden als kuiken al vernietigd.

https://www.trouw.nl/home(...)p-het-menu~a49032cb/
pi_174047772
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 07:39 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Haantjes worden als kuiken al vernietigd.

https://www.trouw.nl/home(...)p-het-menu~a49032cb/
-O-
  donderdag 28 september 2017 @ 11:49:35 #133
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174049948
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 07:39 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Haantjes worden als kuiken al vernietigd.

https://www.trouw.nl/home(...)p-het-menu~a49032cb/
Vernietigd is een groot woord.. het is niet dan er dan niets meer mee gebeurt ofzo..
Je kan ze trouwens heel ingevroren kopen als reptielenvoer etc..

Is bij geiten en bokjes ook zo trouwens.. al die vegetariers die geitenkaas eten, "vermoorden" daarmee ook direct een bokje.. :P

Net als haantjes zou ik ook geen nee zeggen tegen een bokje aan het spit trouwens.. :9
pi_174054820

Al die haddock-icons....
Hoe is dat eigenlijk ontstaan?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_174054964
quote:
1s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:43 schreef 44rdbei het volgende:
Waarom kan ik in de supermarkt wel kippen maar geen hanenvlees kopen?
Bij de Lidl kan je vanaf oktober hanenburgers kopen.
Het schijnt dat hanenvlees over het algemeen taaier is dan kippenvlees.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_174055031
Waarom bestaat de :{ smiley uit :{ en niet uit :| ?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_174055263
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:41 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Bij de Lidl kan je vanaf oktober hanenburgers kopen.
Het schijnt dat hanenvlees over het algemeen taaier is dan kippenvlees.
Maar eens proberen dan :Y)
  donderdag 28 september 2017 @ 17:32:33 #138
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_174055908
Met basketball moet er dacht ik op de aanvalshelft 1 keer overgespeeld worden voordat er gescoord kan worden?
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_174056011
quote:
5s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:33 schreef svann het volgende:
[ afbeelding ]
Al die haddock-icons....
Hoe is dat eigenlijk ontstaan?
quote:
8s.gif Op maandag 24 april 2017 07:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Misschien weet Elfletterig dit. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174056125
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:32 schreef Treehut362 het volgende:
Met basketball moet er dacht ik op de aanvalshelft 1 keer overgespeeld worden voordat er gescoord kan worden?
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:15 schreef heywoodu het volgende:
-lok-
Dat weet heywoodu misschien wel. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 28 september 2017 @ 17:52:50 #141
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174056285
quote:
5s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:43 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

[..]

Dat weet heywoodu misschien wel. :P
Geen gekke gedachte, maar ik weet het niet :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_174056321
quote:
5s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:33 schreef svann het volgende:
[ afbeelding ]
Al die haddock-icons....
Hoe is dat eigenlijk ontstaan?
quote:
5s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Misschien weet Elfletterig dit. :)
Ik weet alleen dat de befaamde UI-politie ooit de UI van Vogeltjesdans een facelift gaf: ONZ / [De UI-politie! #4] Orde, gezag en handhaving!

Vogeltjesdans nam die UI echter nooit aan, maar de user Matthias24 ging er later mee aan de haal, gevolgd door andere users. Dit was uiteraard een groot probleem, dus volgde dit topic om het op te lossen: ONZ / Kies hier je Vogeltjesdans-UI

En dan zijn er ook nog users die al een Captain Haddock-UI hadden of zelf zo'n UI hebben ontworpen. Een overzichtje staat hier: ONZ / Spoor hier alle Kapitein Archibald Haddock usericons op

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2017 17:55:33 ]
pi_174056330
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Geen gekke gedachte, maar ik weet het niet :P
Ah jammer, dacht meneer sport himself weet dat vast wel. :P

Misschien iemand anders dan.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174056360
quote:
7s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:55 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

[..]

Ik weet alleen dat de befaamde UI-politie ooit de UI van Vogeltjesdans een facelift gaf: ONZ / [De UI-politie! #4] Orde, gezag en handhaving!

Vogeltjesdans nam die UI echter nooit aan, maar de user Matthias24 ging er later mee aan de haal, gevolgd door andere users. Dit was uiteraard een groot probleem, dus volgde dit topic om het op te lossen: ONZ / Kies hier je Vogeltjesdans-UI

En dan zijn er ook nog users die al een Captain Haddock-UI hadden of zelf zo'n UI hebben ontworpen. Een overzichtje staat hier: ONZ / Spoor hier alle Kapitein Archibald Haddock usericons op
Cool, ik denk dat dit wel wat wil helpen. _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174057033
quote:
7s.gif Op donderdag 28 september 2017 17:55 schreef Elfletterig het volgende:

Ik weet alleen dat de befaamde UI-politie ooit de UI van Vogeltjesdans een facelift gaf: ONZ / [De UI-politie! #4] Orde, gezag en handhaving!

Vogeltjesdans nam die UI echter nooit aan, maar de user Matthias24 ging er later mee aan de haal, gevolgd door andere users. Dit was uiteraard een groot probleem, dus volgde dit topic om het op te lossen: ONZ / Kies hier je Vogeltjesdans-UI

En dan zijn er ook nog users die al een Captain Haddock-UI hadden of zelf zo'n UI hebben ontworpen. Een overzichtje staat hier: ONZ / Spoor hier alle Kapitein Archibald Haddock usericons op
Aha!
Dank u zeer!
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_174057134
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom bestaat de :{ smiley uit :{ en niet uit :| ?
Zou het niet weten eigenlijk, kan er ook weinig over vinden verder. -O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 28 september 2017 @ 18:49:35 #147
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174057211
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom bestaat de :{ smiley uit :{ en niet uit :| ?
Ik zou voor logica gaan. Op een in Nederland normaal toetsenbord staan de : en { volgens mij dichter bij elkaar dan : en |. Ik kan zelf bijvoorbeeld heel makkelijk en simpel de combinatie :{ maken, terwijl ik voor :| mijn hand uit de kom moet draaien.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 29 september 2017 @ 07:14:53 #148
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_174066549
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 18:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik zou voor logica gaan. Op een in Nederland normaal toetsenbord staan de : en { volgens mij dichter bij elkaar dan : en |. Ik kan zelf bijvoorbeeld heel makkelijk en simpel de combinatie :{ maken, terwijl ik voor :| mijn hand uit de kom moet draaien.
Ergonomie
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 29 september 2017 @ 08:11:20 #149
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174066872
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 07:14 schreef Treehut362 het volgende:

[..]

Ergonomie
Dat is het woord wat ik zocht :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_174071211
Vandaag is trouwens Ask A Stupid Question Day! :D
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_174071238
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 12:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Vandaag is trouwens Ask A Stupid Question Day! :D
Nice. *O*
Zal vast wel een stomme vraag opkomen bij me vandaag.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174072362
Waarom is of lijkt het makkelijker om je plas op te houden wanneer je beweegt?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174072839
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom is of lijkt het makkelijker om je plas op te houden wanneer je beweegt?
als je niet beweegt ben je redelijk ontspannen maar dan hangen alle organen zeg maar die drukken dan op je blaas, bij bewegen span je veel spieren en haal je anders adem wat de druk op je blaas doet afnemen.
pi_174072875
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:27 schreef appartementencomplex het volgende:

[..]

als je niet beweegt ben je redelijk ontspannen maar dan hangen alle organen zeg maar die drukken dan op je blaas, bij bewegen span je veel spieren en haal je anders adem wat de druk op je blaas doet afnemen.
Ah cool, goede uitleg. ^O^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174072907
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ah cool, goede uitleg. ^O^
ik zeg maar wat ik denk dat zo kan zijn
pi_174072927
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:30 schreef appartementencomplex het volgende:

[..]

ik zeg maar wat ik denk dat zo kan zijn
Ah oké, klonk wel geloofwaardig lol.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 5 oktober 2017 @ 08:38:35 #157
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_174204840
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 12:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Vandaag is trouwens Ask A Stupid Question Day! :D
Wat is dat?
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
  donderdag 5 oktober 2017 @ 08:39:58 #158
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_174204847
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 13:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom is of lijkt het makkelijker om je plas op te houden wanneer je beweegt?
Omdat het bloed dan naar je ledematen gaat waardoor de blaassspieren (?) minder actief worden.

Daarom
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
  donderdag 5 oktober 2017 @ 08:42:23 #159
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_174204877
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 september 2017 14:30 schreef appartementencomplex het volgende:

[..]

ik zeg maar wat ik denk dat zo kan zijn
Nee, het heeft met de bloedsomlooop te maken.
Actieve gedeeltes vereisen meer zuurstof voor de verbranding.
Als je beweegt krijgt de omgeving van de blaas (dus) minder zuurstof.
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
  donderdag 5 oktober 2017 @ 08:42:48 #160
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_174204882
Even een vraagje.
Wat doe je?
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_174209538
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 08:39 schreef Treehut362 het volgende:

[..]

Omdat het bloed dan naar je ledematen gaat waardoor de blaassspieren (?) minder actief worden.

Daarom
Ah cool, dus het beste zou zijn om een flink gewicht te squatten. :o

Ik ga het eens proberen. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174209543
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 08:42 schreef Treehut362 het volgende:
Even een vraagje.
Wat doe je?
Nu aan het leren, en jijzelf?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 5 oktober 2017 @ 16:17:30 #163
2651 svann
night-hawk
pi_174213565
Kleine vraag, FlippingCoin.
Kan jij deze post van jezelf nog lezen of is hij buiten je bereik geschopt?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_174216592
quote:
7s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 16:17 schreef svann het volgende:
Kleine vraag, FlippingCoin.
Kan jij deze post van jezelf nog lezen of is hij buiten je bereik geschopt?
Die kan ik niet zien, wat is dat dan? :o

Hoe kan dat een post van mij zijn dan?

[ Bericht 3% gewijzigd door FlippingCoin op 05-10-2017 19:04:49 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 5 oktober 2017 @ 21:41:24 #165
2651 svann
night-hawk
pi_174221456
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Die kan ik niet zien, wat is dat dan? :o

Hoe kan dat een post van mij zijn dan?
Het topic is naar een ander forum (Oldbies Only) geschopt waar jij geen rechten hebt.
Mods ook geen mod-rechten, dus daar eindigt de forumrondreis voorlopig.
Was wel benieuwd of je het toch zou blijven zien.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_174221502
quote:
7s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:41 schreef svann het volgende:

[..]

Het topic is naar een ander forum (Oldbies Only) geschopt waar jij geen rechten hebt.
Mods ook geen mod-rechten, dus daar eindigt de forumrondreis voorlopig.
Was wel benieuwd of je het toch zou blijven zien.
Dat is echt raar. :o

Een post van mij ergens die ik niet eens kan zien, was het nog een boeiende post? :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 5 oktober 2017 @ 22:09:59 #167
2651 svann
night-hawk
pi_174222465
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat is echt raar. :o

Een post van mij ergens die ik niet eens kan zien, was het nog een boeiende post? :P
Nah. Het KLB :r, ONZ O+ van murp.

Soms laten ze topics een forumrondreis maken. Kom je nog eens ergens. :P
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_174222490
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:09 schreef svann het volgende:

[..]

Nah. Het KLB :r, ONZ O+ van murp.

Soms laten ze topics een forumrondreis maken. Kom je nog eens ergens. :P
Oh dat topic lol. :P

Ah dan is het wel grappig dat die ook daar aankomt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 5 oktober 2017 @ 22:12:43 #169
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_174222543
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 12:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nu aan het leren, en jijzelf?
warcraft
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_174222552
quote:
7s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:41 schreef svann het volgende:

[..]

Het topic is naar een ander forum (Oldbies Only) geschopt waar jij geen rechten hebt.
Mods ook geen mod-rechten, dus daar eindigt de forumrondreis voorlopig.
Was wel benieuwd of je het toch zou blijven zien.
Kleine vraag, hoe lang moet je hier zijn voor je daar kan geraken? :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174222573
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:12 schreef Treehut362 het volgende:

[..]

warcraft
wow?

Have fun iig. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 5 oktober 2017 @ 22:13:52 #172
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_174222596
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:13 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

wow?

Have fun iig. :)
Momenteel ben ik de stier (Tauren).
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
  donderdag 5 oktober 2017 @ 22:14:17 #173
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_174222608
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 12:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nu aan het leren, en jijzelf?
Is het moeilijk?
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_174222643
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:14 schreef Treehut362 het volgende:

[..]

Is het moeilijk?
Vind het wel lastig ja, maar ik kom er doorheen. :)

(paar uurtjes klaar al ondertussen wel, gelukkig)
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:13 schreef Treehut362 het volgende:

[..]

Momenteel ben ik de stier (Tauren).
Ah oké, ben daar verder niet bekend mee maar klinkt cool. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 5 oktober 2017 @ 22:24:26 #175
2651 svann
night-hawk
pi_174222971
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Kleine vraag, hoe lang moet je hier zijn voor je daar kan geraken? :D
10+ jaar! :7
Zijn er nog aardig wat. Al posten er heel wat nu (ook) met een recenter account.
Fok! bestaat deze week alweer 18 jaar.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_174223018
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:24 schreef svann het volgende:

[..]

10+ jaar! :7
Zijn er nog aardig wat. Al posten er heel wat nu (ook) met een recenter account.
Fok! bestaat deze week alweer 18 jaar.
Oh... nog maar negen jaartjes te gaan. _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 5 oktober 2017 @ 22:30:08 #177
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174223151
Over kleine vragen gesproken: wat is er mis met de OP :?



Oh nu doet ie het wel gewoon..
pi_174226321
waarom besta ik
pi_174226349
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 00:55 schreef racerdkb het volgende:
waarom besta ik
Bloemetjes en de bijtjes, of wil je een mooi zweverig antwoord? :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174226357
Waarom sta ik nooit zo mooi op de foto als wanneer ik mijzelf in de spiegel zie? :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174226410
quote:
14s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:30 schreef Zolderkamer het volgende:
Over kleine vragen gesproken: wat is er mis met de OP :?

[ afbeelding ]

Oh nu doet ie het wel gewoon..
Komt omdat de PI om de een of andere reden niet was geladen en als alt-attribuut in de HTML die getoonde tekst heeft, dit wordt afaik o.a. gebruikt voor visueel beperkten. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174226518
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 00:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom sta ik nooit zo mooi op de foto als wanneer ik mijzelf in de spiegel zie? :@
spiegelbeeld

dit antwoord wist je
pi_174226544
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 01:19 schreef racerdkb het volgende:

[..]

spiegelbeeld

dit antwoord wist je
Ja oké, maar als ik hem spiegel is het nog steeds zo anders; maar dit scheelt al bizar veel inderdaad. ^O^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 6 oktober 2017 @ 01:41:55 #184
74056 crew  ToT
pi_174226641
Welke katteneigenaren hadden een trap die vol prachtige krullen zaten, voordat hun huisdier besloot deze er af te krabben?
pi_174226669
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 01:41 schreef ToT het volgende:
Welke katteneigenaren hadden een trap die vol prachtige krullen zaten, voordat hun huisdier besloot deze er af te krabben?
Volgens mij zijn die krullen er tijdens het molesteren aangekomen en tijdens het molesteren afgekrabd. :D Dus is er geen trap met krullen nodig geweest voor de kat om de krullen van de trap af te krabben.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 03:01:58 #186
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_174226928
Een van mn eerste posts in ONZ ;)

Bij deze: waarom stinkt papier niet of nauwelijks als het brand, maar stinkt het een uur in de wind als je het probeert te doven?
pi_174226938
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 03:01 schreef Kamelenteen het volgende:
Een van mn eerste posts in ONZ ;)

Bij deze: waarom stinkt papier niet of nauwelijks als het brand, maar stinkt het een uur in de wind als je het probeert te doven?
Wat ik denk is dat dit komt doordat het smeulen een vorm van onvolledige verbranding is waar wanneer het gewoon lekker brandt de verbranding beter is; misschien kan iemand mij verbeteren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174419668
Mag ik m'n Raspberry pi nou wel of niet gebruiken?
Er staat me iets bij van boetes ofzo.
pi_174726693
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:55 schreef 8777 het volgende:
Mag ik m'n Raspberry pi nou wel of niet gebruiken?
Er staat me iets bij van boetes ofzo.
Oh shit, beetje laat, maar waarom zou je die niet mogen gebruiken?

Ligt er aan hoe je hem gebruikt lijkt mij? Wij moesten er met de studie een aanschaffen en gebruiken dus mij lijkt dat het wel mag dan.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174726732
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 10:37 schreef bondage het volgende:

-lok-
Beste bondagegod, hoe zit het met de punten in het ONZ / Het dodetopicspel #421 blazed it. tijdens de overgang naar wintertijd?

[ Bericht 0% gewijzigd door FlippingCoin op 29-10-2017 03:03:05 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 29 oktober 2017 @ 01:54:21 #191
2651 svann
night-hawk
pi_174726965
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:55 schreef 8777 het volgende:
Mag ik m'n Raspberry pi nou wel of niet gebruiken?
Er staat me iets bij van boetes ofzo.
Dat is toch net zo iets als Arduino?
Wat zou daar op tegen kunnen zijn?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_174727757
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 01:54 schreef svann het volgende:

[..]

Dat is toch net zo iets als Arduino?
Wat zou daar op tegen kunnen zijn?
Het is in principe gewoon een hele goedkope computer ja.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174727832
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:41 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Omdat ze niet in de kleur van hun hart denken.
Boeijen...
Smile and be happy!
  FOK!mycroftheld zondag 29 oktober 2017 @ 14:45:53 #194
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_174735047
quote:
12s.gif Op zondag 29 oktober 2017 01:28 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Beste bondagegod, hoe zit het met de punten in het ONZ / Het dodetopicspel #421 blazed it. tijdens de overgang naar wintertijd?
Dat zou ik uit moeten zoeken. Voor het berekenen van de punten worden de posts gesorteerd op ID en niet op tijdstip, de volgorde klopt dus altijd en het zou best kunnen zijn dat het geen invloed heeft. Als de klok een uur vooruit gaat kan dit wel problemen geven, er is dan ineens een uur verschil met de laatste post waardoor het lijkt alsof er een uur lang niet gepost is en iemand onterecht 60 punten erbij krijg.

Heb je zelf iets vreemds kunnen ontdekken?
pi_174735089
quote:
11s.gif Op zondag 29 oktober 2017 14:45 schreef bondage het volgende:

[..]

Dat zou ik uit moeten zoeken. Voor het berekenen van de punten worden de posts gesorteerd op ID en niet op tijdstip, de volgorde klopt dus altijd en het zou best kunnen zijn dat het geen invloed heeft. Als de klok een uur vooruit gaat kan dit wel problemen geven, er is dan ineens een uur verschil met de laatste post waardoor het lijkt alsof er een uur lang niet gepost is en iemand onterecht 60 punten erbij krijg.

Heb je zelf iets vreemds kunnen ontdekken?
Nee maar we waren benieuwd gisternacht. :@

Je hoeft er geen moeite in te steken verder hoor. :)

Bedankt voor de reacite iig. ^O^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 29 oktober 2017 @ 15:06:15 #196
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_174735392
Proppen of vouwen?
pi_174735762
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 15:06 schreef Themonk5 het volgende:
Proppen of vouwen?
Vrouwen. :9
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 29 oktober 2017 @ 21:05:39 #198
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174744616
Kan ik op een ssd van 256 naast windows ook linux installeren? 2 OS's op in PC dus. :P
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174744771
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 21:05 schreef _--_ het volgende:
Kan ik op een ssd van 256 naast windows ook linux installeren? 2 OS's op in PC dus. :P
Zou wel kunnen ja, maar 256 GB is al niet zo veel dus dan zal die rap vol zitten verwacht ik.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 29 oktober 2017 @ 21:19:15 #200
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_174745067
Als je je poep terug laat instampen, waarom komt het niet terug uit je mond?
Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Nova het volgende:"in principe is het slikken van zaad niet schadelijk of gevaarlijk voor een vrouw. Het bevat eiwitten, mineralen en andere voedingsstoffen die kunnen bijdragen aan een gezond dieet."
  zondag 29 oktober 2017 @ 21:20:45 #201
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174745120
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 21:19 schreef cabe0002 het volgende:
Als je je poep terug laat instampen, waarom komt het niet terug uit je mond?
Zwaartekracht :Y
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  zondag 29 oktober 2017 @ 21:26:37 #202
2651 svann
night-hawk
pi_174745333
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 21:05 schreef _--_ het volgende:
Kan ik op een ssd van 256 naast windows ook linux installeren? 2 OS's op in PC dus. :P
Linux wordt meestal als tweede besturingssysteem geïnstalleerd. Ubuntu bijvoorbeeld.
Het vereist een minimum van slechts 6GB vrije schijfruimte, dus vrijwel overal op te installeren.
https://www.nllgg.nl/linux/beginnen-met-linux
Er is in DIG een topic over Linux/Ubuntu.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_174745443
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 21:26 schreef svann het volgende:

[..]

Linux wordt meestal als tweede besturingssysteem geïnstalleerd. Ubuntu bijvoorbeeld.
Het vereist een minimum van slechts 6GB vrije schijfruimte, dus vrijwel overal op te installeren.
https://www.nllgg.nl/linux/beginnen-met-linux
maar je moet er ook nog een partitie voor opslag bijtellen toch?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 29 oktober 2017 @ 21:33:15 #204
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_174745568
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 21:20 schreef _--_ het volgende:

[..]

Zwaartekracht :Y
Aha. Dus astronauten zijn al in staat om uit hun bek te schijten met het betere stamwerk.

Nog 1: stel we zouden als mens niet meer kunnen praten, in hoeverre zou het mogelijk zijn om onze anus te trainen en als communicatiemiddel te gebruiken?
Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Nova het volgende:"in principe is het slikken van zaad niet schadelijk of gevaarlijk voor een vrouw. Het bevat eiwitten, mineralen en andere voedingsstoffen die kunnen bijdragen aan een gezond dieet."
  zondag 29 oktober 2017 @ 21:48:45 #205
2651 svann
night-hawk
pi_174746142
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 21:29 schreef FlippingCoin het volgende:

maar je moet er ook nog een partitie voor opslag bijtellen toch?
Er is niet veel werkgeheugen nodig en de overige opslag is dacht ik buiten de partitie.
Maar dat kan hij beter in DIG vragen, of natuurlijk de handleiding even doorspitten.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_174746345
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 21:48 schreef svann het volgende:

[..]

Er is niet veel werkgeheugen nodig en de overige opslag is dacht ik buiten de partitie.
Maar dat kan hij beter in DIG vragen, of natuurlijk de handleiding even doorspitten.
Ja ik dacht voor de opslag omdat Windows en Linux een ander bestandssysteem gebruiken en deze opslagruimte niet kunnen delen, maar zou het voor de zekerheid even in DIG vragen idd. :P

Als dit zo is gaat er minimaal nog een paar GB bij om de Linux OS te kunnen gebruiken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174746846
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 21:33 schreef cabe0002 het volgende:

[..]

Aha. Dus astronauten zijn al in staat om uit hun bek te schijten met het betere stamwerk.

Nog 1: stel we zouden als mens niet meer kunnen praten, in hoeverre zou het mogelijk zijn om onze anus te trainen en als communicatiemiddel te gebruiken?
Met morsecode zou je een eindje moeten kunnen komen.
pi_174758519
Wat zou Siegmund Freud, de grondlegger van de psychoanalyse, zich afvragen als hij kon meelezen op Fok!?
pi_174758542
quote:
5s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:06 schreef devzero het volgende:
Wat zou Siegmund Freud, de grondlegger van de psychoanalyse, zich afvragen als hij kon meelezen op Fok!?
Niet veel. Die zou gefascineerd zijn .
pi_174758556
quote:
14s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:07 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Niet veel. Die zou gefascineerd zijn .
Gefascineerd over de vele je-moeder grappen?
pi_174759307
quote:
5s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:06 schreef devzero het volgende:
Wat zou Siegmund Freud, de grondlegger van de psychoanalyse, zich afvragen als hij kon meelezen op Fok!?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178975152
Waarom stellen jullie hier geen vragen meer? }:|
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 6 mei 2018 @ 19:58:05 #213
210150 Hiddendoe
lastpost
pi_178975790
Waarom hebben automobilisten drie kleuren bij verkeerslichten (rood, oranje en groen) en voetgangers en fietsers maar twee (rood en groen)?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')