Ja, murpquote:Op donderdag 7 september 2017 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is "wie dat raadt" trouwens.
Maar goed, murp
Spannend!quote:Op donderdag 7 september 2017 19:47 schreef murp het volgende:
Als het topic gesloten is maak ik de winnaar bekend mocht het juiste getal zijn geraden
Of alles daaronderquote:Op vrijdag 8 september 2017 09:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Het getal onder 300? Antwoord is dus 299.
Moblo heeft 42 al geclaimd.quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
42 bedoel je. En dan zonder handdoek, want wij FOK!kers kunnen dat zonder handdoek.
Nee, 49. Het nummer van dit forumquote:Op vrijdag 8 september 2017 17:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
42 bedoel je. En dan zonder handdoek, want wij FOK!kers kunnen dat zonder handdoek.
Oeh, scherp.quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:06 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, 49. Het nummer van dit forum(En van de radiozender die hier ooit begon)
quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:06 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, 49. Het nummer van dit forum(En van de radiozender die hier ooit begon)
Ben ik ookquote:Op vrijdag 8 september 2017 15:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je komt een beetje wanhopig over...
Je weet dat dat verkeerd is hè? Ik zal mijn handleiding nogmaals delen.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 00:42 schreef Homijn het volgende:
Je moet je gewoon subtiel gaan profileren () binnen het subforum van je keuze.
Als er in het feedback-topic een verhitte discussie is die niks met jou heeft te maken, plaats dan ongevraagd een korte, maar wijze opmerking waar niemand omheen kan.![]()
Ga in topics de mod uithangen zonder te overdrijven. Wijs users terecht die over de schreef gaan of topics verzieken, maar doe dit subtiel.Mensen moeten niet gaan denken dat je niks liever wilt dan mod worden. Breng discussies terug on-topic.
![]()
Plaats topic reports. Die worden achter de schermen gelezen. Wel zinnige topic reports, natuurlijk. De modjes zullen je dankbaar zijn.En al snel ben je hun oogappeltje.
![]()
Tot slot: wacht rustig op je beurt.Ga niet overal openlijk roepen dat je mod wilt worden.
Dat wordt als wanhopig gezien en verkleint je mod-kansen aanzienlijk.
Je kans komt vanzelf als één van de bestaande mods opstapt. Laat dan vooral merken hoe erg je zijn of haar vertrek vindt
(ook al meen je daar geen bal van).
Dankzij jouw subtiele inlik-gedrag ben je dan "top of mind" () bij de overgebleven mods, die vaak een grote invloed hebben op de benoeming van een nieuwe collega. Dankzij jouw subtiele aanpak zullen ze inschatten dat jij uitermate geschikt bent (
![]()
) om het team te versterken.
Succes verzekerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |