abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138589025
ik wil graag mod worden, waar kan ik mee aanmelden?
🔒
  zondag 6 april 2014 @ 21:37:40 #2
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_138589102
Yvonne
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_138589206
Aan de pastoor natuurlijk, :') Echt he.
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
pi_138589735
Voor minder dan FA doe ik het niet.
pi_138589786
een opblaaskrokodil.
  zondag 6 april 2014 @ 21:49:43 #7
350674 Zenit-
Shakhtar-
pi_138589885
Als je me pijpt
Feyenoord-
pi_138590200
Ik weet niet hoe het precies in z'n werk gaat maar met een brevet van misdienaar en een nauw poepgaatje kom volgens mij al wel door de eerste selectie. :Y
DEF / BAF F-16
  maandag 7 april 2014 @ 00:05:03 #9
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_138596998
Pijpen
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  maandag 7 april 2014 @ 00:05:29 #10
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_138597019
quote:
11s.gif Op zondag 6 april 2014 21:48 schreef d4v1d het volgende:
een opblaaskrokodil.
Meneer begint met een lagere inzet.
pi_138598442
:N Nee, de realiteit is anders.

Je moet je gewoon subtiel gaan profileren ( O-) ) binnen het subforum van je keuze.

Als er in het feedback-topic een verhitte discussie is die niks met jou heeft te maken, plaats dan ongevraagd een korte, maar wijze opmerking waar niemand omheen kan. :7

Ga in topics de mod uithangen zonder te overdrijven. Wijs users terecht die over de schreef gaan of topics verzieken, maar doe dit subtiel. o|O Mensen moeten niet gaan denken dat je niks liever wilt dan mod worden. Breng discussies terug on-topic. :{w

Plaats topic reports. Die worden achter de schermen gelezen. Wel zinnige topic reports, natuurlijk. De modjes zullen je dankbaar zijn. :Y En al snel ben je hun oogappeltje. :W

Tot slot: wacht rustig op je beurt. :Z Ga niet overal openlijk roepen dat je mod wilt worden. :9~ Dat wordt als wanhopig gezien en verkleint je mod-kansen aanzienlijk. ;( Je kans komt vanzelf als één van de bestaande mods opstapt. Laat dan vooral merken hoe erg je zijn of haar vertrek vindt :'( (ook al meen je daar geen bal van). 19.gif

Dankzij jouw subtiele inlik-gedrag ben je dan "top of mind" ( *O* ) bij de overgebleven mods, die vaak een grote invloed hebben op de benoeming van een nieuwe collega. Dankzij jouw subtiele aanpak zullen ze inschatten dat jij uitermate geschikt bent ( :D _O- ) om het team te versterken.

Succes verzekerd. *)
pi_138598507
quote:
9s.gif Op maandag 7 april 2014 00:42 schreef Homijn het volgende:

Je moet je gewoon subtiel gaan profileren ( O-) ) binnen het subforum van je keuze.

Als er in het feedback-topic een verhitte discussie is die niks met jou heeft te maken, plaats dan ongevraagd een korte, maar wijze opmerking waar niemand omheen kan. :7

Ga in topics de mod uithangen zonder te overdrijven. Wijs users terecht die over de schreef gaan of topics verzieken, maar doe dit subtiel. o|O Mensen moeten niet gaan denken dat je niks liever wilt dan mod worden. Breng discussies terug on-topic. :{w

Plaats topic reports. Die worden achter de schermen gelezen. Wel zinnige topic reports, natuurlijk. De modjes zullen je dankbaar zijn. :Y En al snel ben je hun oogappeltje. :W

Tot slot: wacht rustig op je beurt. :Z Ga niet overal openlijk roepen dat je mod wilt worden. :9~ Dat wordt als wanhopig gezien en verkleint je mod-kansen aanzienlijk. ;( Je kans komt vanzelf als één van de bestaande mods opstapt. Laat dan vooral merken hoe erg je zijn of haar vertrek vindt :'( (ook al meen je daar geen bal van). [ afbeelding ]

Dankzij jouw subtiele inlik-gedrag ben je dan "top of mind" ( *O* ) bij de overgebleven mods, die vaak een grote invloed hebben op de benoeming van een nieuwe collega. Dankzij jouw subtiele aanpak zullen ze inschatten dat jij uitermate geschikt bent ( :D _O- ) om het team te versterken.

Succes verzekerd. *)
Check (x) maar ik wil dus heul geen mod worden. :')
DEF / BAF F-16
pi_138598540
quote:
17s.gif Op maandag 7 april 2014 00:45 schreef Cousin_Eddy het volgende:

[..]

Check (x) maar ik wil dus heul geen mod worden. :')
Goed zo, jij snapt het ^O^
pi_138598546
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 00:46 schreef Homijn het volgende:

[..]

Goed zo, jij snapt het ^O^
Ben jij soms slim ofzo? :D
DEF / BAF F-16
pi_138598602
quote:
17s.gif Op maandag 7 april 2014 00:47 schreef Cousin_Eddy het volgende:

[..]

Ben jij soms slim ofzo? :D
Ik handel met voorkennis. O-)
  maandag 7 april 2014 @ 00:57:30 #16
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_138598741
Aanmelden? Is Texel geannexeerd?

Ow wacht ik had een WW3 nachtmerrie.
  maandag 7 april 2014 @ 09:33:02 #17
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_138601887
Open een aanmeldtopic
AZ
ALKMAAR
  dinsdag 1 juli 2014 @ 13:34:48 #18
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141762284
quote:

Tot slot: wacht rustig op je beurt. :Z Ga niet overal openlijk roepen dat je mod wilt worden. :9~ Dat wordt als wanhopig gezien en verkleint je mod-kansen aanzienlijk. ;( Je kans komt vanzelf als één van de bestaande mods opstapt. Laat dan vooral merken hoe erg je zijn of haar vertrek vindt :'( (ook al meen je daar geen bal van). [ afbeelding ]

Succes verzekerd. *)
Ah, je bedoeld dat je je moet gedragen als een hielenlikker?
Zegmaar, zoals de mensen die nooit mod worden?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 13:38:11 #19
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_141762418
Gewoon op een meet even bukken en niet piepen... een paar uur daarna is het zo geregeld..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_141762484
quote:

Succes verzekerd. *)
Kort samengevat: Lik je in bij het selecte clubje mods door je met discussies te bemoeien en door anderen te verlinken.

Een mentaliteit waar ik juist een hekel aan heb. -O-
Copthorne 2.0
  dinsdag 1 juli 2014 @ 13:40:46 #21
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_141762519
Er wordt echt gedaan alsof het iets bijzonders is :')
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_141762552
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:34 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ah, je bedoeld dat je je moet gedragen als een hielenlikker?
Zegmaar, zoals de mensen die nooit mod worden?
Ja, maar wel subtiel, niet overdreven. Want dan val je door de mand.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:39 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Kort samengevat: Lik je in bij het selecte clubje mods door je met discussies te bemoeien en door anderen te verlinken.

Een mentaliteit waar ik juist een hekel aan heb. -O-
Je wilt mod worden of je wilt het niet.
pi_141762772
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:40 schreef Fopje het volgende:
Er wordt echt gedaan alsof het iets bijzonders is :')
Kijk mij, mensen. Ik ben mod, maar het is, althans voor mij, niks bijzonders heurrrr :')
Copthorne 2.0
pi_141762888
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:46 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Kijk mij, mensen. Ik ben mod, maar het is, althans voor mij, niks bijzonders heurrrr :')
Het is ook niks bijzonders. Fopje heeft gelijk.
pi_141762950
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:50 schreef Homijn het volgende:

[..]

Het is ook niks bijzonders. Fopje heeft gelijk.
Natuurlijk niet, maar om dat dan te gaan highlighten.
Copthorne 2.0
  dinsdag 1 juli 2014 @ 14:58:47 #26
204244 Klavots
AKA Willem met z'n 300E
pi_141765428
gewoon doen alsof je een mod bent, kan iedereen.
lekker wijs lullen en altijd doen alsof je gelijk hebt.
In Africa after every 60 seconds a minute passes...
pi_141766067
quote:
een opblaaskrokodil.
Om in de zee te drijven?
pi_141766184
yvonne.zip
pi_141766957
quote:
een opblaaskrokodil.
dat wou ik zeggen :P