Indymedia is eigenlijk opgezet door Baudet natuurlijk. RAFF is ook gewoon een verzinsel van hem. Allemaal om links een slechte naam te geven.quote:Op donderdag 7 september 2017 15:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Waarom zou Indymedia (een extreem links medium) iets gaan verzinnen in het voordeel van Baudet?
En de EU wil ons omvolken..quote:Op donderdag 7 september 2017 15:38 schreef Physsic het volgende:
[..]
Indymedia is eigenlijk opgezet door Baudet natuurlijk. RAFF is ook gewoon een verzinsel van hem. Allemaal om links een slechte naam te geven.
Ze kunnen gewoon doorgeefluik zijn. Het zou me niets verbazen. Geloof jij de MSM nog?quote:Op donderdag 7 september 2017 15:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Waarom zou Indymedia (een extreem links medium) iets gaan verzinnen in het voordeel van Baudet?
RAFF. Het klinkt wel chique ergens, eindigend op dubbel "f".quote:Op donderdag 7 september 2017 15:38 schreef Physsic het volgende:
[..]
Indymedia is eigenlijk opgezet door Baudet natuurlijk. RAFF is ook gewoon een verzinsel van hem. Allemaal om links een slechte naam te geven.
Het concept van Indymedia is toch dat iedereen daar gewoon dingen kan plaatsen? Die hebben niet echt een redactie, dacht ik.quote:Op donderdag 7 september 2017 15:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Hier is de stamboom van de familie Baudet.quote:
Wel een heel erg harige tante.quote:Op donderdag 7 september 2017 15:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het grappige is dat ze elkaar wel beeldig omschrijven.
LXIV als de welbekende oom met zijn rechtse praatjes.
En Chewie als een tante die steeds maar weer op hetzelfde kleine dingetje inhakt.
Ik zie het helemaal voor me..
Hey, wat een leuk artikel.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Hier is de stamboom van de familie Baudet.
http://www.fasol.nl/factc(...)luchtelingenfamilie/
Vluchtelingen uit Frankrijk dus. Waarschijnlijk Hugenoten zou ik zeggen. Wat goed dat er toen geen Thierry Baudet in NL aan de macht was die de grenzen wou sluiten.
Maar ja, dat was bij de Baudet's natuurlijk heeeeeeel wat anders dan nu. Dat kun je heeeeeelemaal niet met elkaar vergelijken. Dat is best wel heel wat anders.....
Op de vlucht voor de Franse dienstplicht.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Vluchtelingen uit Frankrijk dus. Waarschijnlijk Hugenoten zou ik zeggen. Wat goed dat er toen geen Thierry Baudet in NL aan de macht was die de grenzen wou sluiten.
Maar ja, dat was bij de Baudet's natuurlijk heeeeeeel wat anders dan nu. Dat kun je heeeeeelemaal niet met elkaar vergelijken. Dat is best wel heel wat anders.....
Klopt. Totaal anders zelfs.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Toch is het mogelijk dat het NL volk destijds net zo tegen deze nieuwkomers aankijkt dan nú tegen de huidige nieuwkomers. Kijk maar hoe men in de 70 er jaren tegen molukkers aankeek. Veel negatiever dan nu. En toen had je veel meer terreur van deze minderheidsgroep (denk maar aan de treinkapingen). In vroegere eeuwen werden Joden ook veel negatiever bejegend dan nu.quote:
Ik las net dat Nigel Farage (UKIP) ook van een Hugenoot-voorouder afstamt. Farage klinkt idd Frans.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:09 schreef agter het volgende:
[..]
Hey, wat een leuk artikel.
Een Belg dus. Gevlucht voor de dienstplicht. En ook met Indisch bloed.
Ja, van Histor.quote:Op donderdag 7 september 2017 15:52 schreef Ryan3 het volgende:
Goeie vraag btw: is dit nu een aanslag?
nou ja je bent niet zo ambitieus als een man en je bent er alleen maar om babies te werpen en je man te plezierenquote:Op donderdag 7 september 2017 16:16 schreef Brybry het volgende:
Ik ben een vrouw met een buitenlandse achtergrond. Kan iemand mij uitleggen waarom ik boos of bang zou moeten zijn voor dhr. Baudet of zijn FVD?
Dan zit het zelfstandig kunnen denken en het je kunnen van groupthink waarschijnlijk in de genen.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:18 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik las net dat Nigel Farage (UKIP) ook van een Hugenoot-voorouder afstamt. Farage klinkt idd Frans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |