We moeten het niet groter maken dan het is.quote:Op donderdag 7 september 2017 13:52 schreef Fera het volgende:
Ik ben geen fan van Baudet, maar dit is echt verwerpelijk.
Ook niet kleiner maken dan het is.quote:Op donderdag 7 september 2017 13:53 schreef Rangono het volgende:
[..]
We moeten het niet groter maken dan het is.
Zo nieuwswaardig is dit nou ook weer niet hè. Voor lokaal Amsterdams nieuw kan je beter AT5 opzetten.quote:
Het gaat hier om een klein, nihilistisch tuig-groepje met verf. Die terugverlangen naar het radicaal feminisme in de jaren 70.quote:Op donderdag 7 september 2017 13:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ook niet kleiner maken dan het is.
Die wachten tot iets soortgelijks met Klaver gebeurt, om dan meteen HEEL GROOT uit te pakken.quote:
De laatste maandstonde van Joke is volgens mij al meer dan 100 jaar geleden.quote:Op donderdag 7 september 2017 13:02 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Extreemlinks staatsgekkie Joke Kaviaar pleitte een tijdje geleden al voor een maandstondentaart.
https://www.jokekaviaar.n(...)-Thierry-Baudet.html
[..]
Newsflash: van het huis van ieder ander ook.quote:Op donderdag 7 september 2017 14:05 schreef Peligrosso het volgende:
Stelletje jankerds hierIk heb het al een paar keer op het radio1-journaal gehoord.
Ontopic: Ik moet die Baudet niet, maar van het huis van een politicus moet je gewoon afblijven.
Ja 3 ofzo.quote:Op donderdag 7 september 2017 14:08 schreef RemcoW23 het volgende:
Triest dit. Wel weer wat extra FvD-stemmen zo.
Verf tegen de deur en op de trap is geen vandalisme en geen indirecte vorm van bedreiging? Een klein, nihilistisch tuig-groepje kan niet gevaarlijk zijn?quote:Op donderdag 7 september 2017 13:59 schreef Rangono het volgende:
[..]
Het gaat hier om een klein, nihilistisch tuig-groepje met verf. Die terugverlangen naar het radicaal feminisme in de jaren 70.
Marcel en Ria Baudet?quote:Op donderdag 7 september 2017 14:07 schreef LXIV het volgende:
En zijn vader en moeder kunnen de rommel weer opruimen!
Alles kan. Maar zou mij er niet te druk over maken.quote:Op donderdag 7 september 2017 14:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Verf tegen de muur en op de trap is geen vandalisme en geen indirecte vorm van bedreiging? Een klein, nihilistisch tuig-groepje kan niet gevaarlijk zijn?
Hopelijk doet Baudet dat ook niet.quote:Op donderdag 7 september 2017 14:09 schreef Rangono het volgende:
[..]
Alles kan. Maar zou mij er niet te druk over maken.
Oh en dit.quote:Op donderdag 7 september 2017 13:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ben het allerminst eens met het gedachtegoed van Baudet (hoewel hij met dat hele partijkartel-gedoe hele sterke punten maakt), maar zo'n actie is imo verderfelijk en toont alleen maar de intellectuele armoede van je eigen standpunten aan.
En ondertussen een religie knuffelen die vrouwen verbiedt hun haar te laten zien!quote:Op donderdag 7 september 2017 12:24 schreef Ali_boo het volgende:
“We protesteren met deze aktie tegen het verderfelijke gedachtengoed van Baudet. We verzetten ons tegen het groeiende gevaar van Forum voor Democratie dat een nieuwe fascistische beweging probeert op te bouwen van hordes (jonge) witte mannen. Baudet en consorten verpakken hun racisme, seksisme en nationalisme in pseudo-intellectuele gewichtigdoenerij. Zo verhullen ze hun frustratie over het feit dat hun eeuwenlange machtspositie steeds verder dreigt af te kalven doordat niet-mannen en niet-witte mensen steeds duidelijker hun stem laten horen.”
dit dusquote:Op donderdag 7 september 2017 13:26 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
De geschiedenis herhaalt zich...![]()
Losgeslagen tuig.
Die mensen stemmen voornamelijk links en daarom vormen hun dus geen bedreiging voor de politieke macht.quote:Op donderdag 7 september 2017 14:16 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
En ondertussen een religie knuffelen die vrouwen verbiedt hun haar te laten zien!
Ik denk dat Baudet het ziet als gratis reclame.quote:Op donderdag 7 september 2017 14:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hopelijk doet Baudet dat ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |