quote:Op zaterdag 9 september 2017 10:59 schreef Federer-fan het volgende:
Het zou mij niet heel erg verbazen als Nadal in de finale nerveuzer is dan Anderson. Vind Nadal sowieso vaak erg angstig en ik denk dat Anderson er gewoon voor gaat. Ik zou het niet heel gek vinden als Anderson wint, maar ik hoop dat dat niet gebeurt.
Ik heb het idee dat hij altijd wel nerveus is. Hij is sowieso enorm angstig, als ik zijn biografie mag geloven.quote:Op zaterdag 9 september 2017 11:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]Nadal nerveus voor een finale tegen Anderson
Echt niet. Die laat niets heel van Anderson. Ik ga niet eens kijken denk ik.
Del Potro is een verbeterde versie van Anderson, dus het mag geen probleem worden voor Rafa.quote:Op zaterdag 9 september 2017 11:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij altijd wel nerveus is. Hij is sowieso enorm angstig, als ik zijn biografie mag geloven.
Andersons spel (harde service en harde groundstrokes) is volgens mij wel het type spel dat hij vervelend vindt. Maar ik hoop dat ik me vergis.
Daar had ie tegen Wawrinka in Parijs anders totaal geen last van. Zo'n man heeft dadelijk 16 slams gewonnen. Die wordt echt niet nerveus van Anderson.quote:Op zaterdag 9 september 2017 11:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij altijd wel nerveus is. Hij is sowieso enorm angstig, als ik zijn biografie mag geloven.
Andersons spel (harde service en harde groundstrokes) is volgens mij wel het type spel dat hij vervelend vindt. Maar ik hoop dat ik me vergis.
Nadal is als persoon vrij angstig ja. Hij is volgens mij bang voor onweer, donker, water en honden. Op de tennisbaan is hij dat soms, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat Nadal in deze vorm nerveus is tegen Anderson. De druk was veel groter op hem in de finale tegen Wawrinka in Parijs en dat was een veegpartij.quote:Op zaterdag 9 september 2017 11:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De vraag is hooguit: wint hij het ook met één arm vastgebonden op zijn rug?quote:Op zaterdag 9 september 2017 12:34 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Nadal is als persoon vrij angstig ja. Hij is volgens mij bang voor onweer, donker, water en honden. Op de tennisbaan is hij dat soms, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat Nadal in deze vorm nerveus is tegen Anderson. De druk was veel groter op hem in de finale tegen Wawrinka in Parijs en dat was een veegpartij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |