Todd Akinquote:Op woensdag 6 september 2017 15:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Welke Tjappie zei dat ook alweer? Een of andere evangelist uit de VS lijkt me of in ieder geval die hoek...
Nee hoor. Zodra je niet kan leven als rechter met de beslissing die je moet leveren moet je verzoeken om verschoning.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het lijkt me echt een heel naar onderwerp om over te beslissen, ook door alle valse beschuldigingen die er vaak gedaan worden door vrouwen.
Hm dat ik dat nog weetquote:Op woensdag 6 september 2017 15:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee hoor. Zodra je niet kan leven als rechter met de beslissing die je moet leveren moet je verzoeken om verschoning.
en inderdaad Saind, was in 2008 geloof ik.
Ehm neequote:Op woensdag 6 september 2017 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
Daar heb je lang op zitten wachten op de TT
50 uur werkstraf... wat denk je hoeveel ze hadden gekregen als het slachtoffer een meisje was geweest?quote:Op woensdag 6 september 2017 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
Op 1 maart 2006 werd een jongen uit Augustinusga door leeftijdsgenoten tot bloedens toe verkracht met een bevroren frikadel.
Dinsdag werden drie jongens uit Augustinusga (17 en twee keer 16 jaar) door de rechtbank in Leeuwarden veroordeeld tot een werkstraf van 50 uur. Dat juist dit drietal terecht heeft moeten staan, is volgens de Raad van der Kinderbescherming eigenlijk niet zoals het hoort. Een complete vriendengroep was bij het incident betrokken, de hele club had ter verantwoording moeten worden geroepen.
Het is de SC, natuurlijk nietquote:Op woensdag 6 september 2017 15:46 schreef vincenzo78 het volgende:
Hebben we tegenwoordig niet eens de decency meer dat degene die sluit ook vervolgens mag openen?
De tering.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
Op 1 maart 2006 werd een jongen uit Augustinusga door leeftijdsgenoten tot bloedens toe verkracht met een bevroren frikadel.
Dinsdag werden drie jongens uit Augustinusga (17 en twee keer 16 jaar) door de rechtbank in Leeuwarden veroordeeld tot een werkstraf van 50 uur. Dat juist dit drietal terecht heeft moeten staan, is volgens de Raad van der Kinderbescherming eigenlijk niet zoals het hoort. Een complete vriendengroep was bij het incident betrokken, de hele club had ter verantwoording moeten worden geroepen.
ik weet door de studie echt belachelijke dingen. Zo heb je een arrest waarbij een oude man dood is gegaan omdat hij een vaas op zijn kop kreeg. Hij kreeg die vaas op zijn kop toen hij een man te hard aan het pijpen was.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Hm dat ik dat nog weet
Toen zat ik zelf in de 3e ofzo
En dan gaan mensen er dus ook nog om lachen als ze het lezen, terwijl dat voor zo'n persoon levenslange psychische schade oplevertquote:Op woensdag 6 september 2017 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
verkracht met een bevroren frikandel![]()
![]()
Badeendje stelen, de bak inquote:Op woensdag 6 september 2017 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
Een frikandel zal nooit meer hetzelfde smakenquote:Op woensdag 6 september 2017 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan gaan mensen er dus ook nog om lachen als ze het lezen, terwijl dat voor zo'n persoon levenslange psychische schade oplevert
Om hem nabij hetzelfde want het speelt wel mee dat het in een zuipkeet was, en het een vriendengroep is.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
50 uur werkstraf... wat denk je hoeveel ze hadden gekregen als het slachtoffer een meisje was geweest?
Gewoon die kerels dood schieten en dan jezelf.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan gaan mensen er dus ook nog om lachen als ze het lezen, terwijl dat voor zo'n persoon levenslange psychische schade oplevert
Mother Russiaquote:Op woensdag 6 september 2017 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
Of hun hele familie inclusief huisdieren, Russian style, zodat zij hun hele leven ook mogen lijden.
Nou ja beter een frikandel dan door een flespompoen ofzo.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog niks gezegd over de TT mallerd (fake news).quote:Op woensdag 6 september 2017 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is de SC, natuurlijk niet
Sowieso, janken om een TT
zag pas nog een filmpje van een serveerster die de frikandel voor serveren even testte op die manierquote:Op woensdag 6 september 2017 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een frikandel zal nooit meer hetzelfde smaken
Dat was een hotdog.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
zag pas nog een filmpje van een serveerster die de frikandel voor serveren even testte op die manier
Ik denk dat je in de databank het woord "pijpen" had ingevoerd.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik weet door de studie echt belachelijke dingen. Zo heb je een arrest waarbij een oude man dood is gegaan omdat hij een vaas op zijn kop kreeg. Hij kreeg die vaas op zijn kop toen hij een man te hard aan het pijpen was.
Zoals de wind waait door de bomen, waaien de bomen door de wind.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zeg maar zo, beter een gat in je laminaat dan laminaat in je gat.
nee was leerstuk noodweer.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:51 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de databank het woord "pijpen" had ingevoerd.
Verder
Paniekaanval elke keer als je een snackbar binnenloopt.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon eerst vastbinden en gehele Mora snackpakketten in hun kont proppen.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon die kerels dood schieten en dan jezelf.
Daarom altijd halal eten..quote:Op woensdag 6 september 2017 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee of dat beter is.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou ja beter een frikandel dan door een flespompoen ofzo.
Bevroren lijkt op het eerste gezicht pijnlijker, maar het is een valse vergelijking aangezien een die uit vet komt, zal breken door de veranderde structuur en daardoor moeilijker in te brengen.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:55 schreef Saind het volgende:
Zou je liever een bevroren frikandel of eentje die net uit het vet komt in je reet geduwd krijgen
Moeilijk..quote:Op woensdag 6 september 2017 15:55 schreef Saind het volgende:
Zou je liever een bevroren frikandel of eentje die net uit het vet komt in je reet geduwd krijgen
Beter een scheur in je laminaat dan een laminaat in je scheurquote:Op woensdag 6 september 2017 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zeg maar zo, beter een gat in je laminaat dan laminaat in je gat.
Mijn like heb je ook, ben het helemaal met de Poolse instelling eens.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:57 schreef Doublepain het volgende:
Polen blijft asielzoekers weigeren
24 likes
Inso is trots op me
Lastig.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:55 schreef Saind het volgende:
Zou je hem daarna nog durven op te eten als er appelmoes bij zit?quote:Op woensdag 6 september 2017 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
Ligt eraan hoelang hij in je reet geramd wordt. 2x, dan koud, langdurig dan uit het vet.. breekt van zelf af en dan werkt het niet meer.
...quote:Op woensdag 6 september 2017 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou je hem daarna nog durven op te eten als er appelmoes bij zit?
#dtv.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 september 2017 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat er meer calorieën zitten in een kilo chips dan in een kilo tuinbonenquote:Op woensdag 6 september 2017 16:22 schreef DonRaja het volgende:
Wat heeft JC nou weer gedaan/gezegd?
Geen wonder dat die gek zo tyfusdik is.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat er meer calorieën zitten in een kilo chips dan in een kilo tuinbonen
Viesdikquote:Op woensdag 6 september 2017 16:40 schreef vincenzo78 het volgende:
Wat is iedereen zijn BMI?
29.6 hier
17.2quote:Op woensdag 6 september 2017 16:40 schreef vincenzo78 het volgende:
29.6 hier
40-45quote:Op woensdag 6 september 2017 16:40 schreef vincenzo78 het volgende:
29.6 hier
rond de 18quote:Op woensdag 6 september 2017 16:40 schreef vincenzo78 het volgende:
29.6 hier
Nee hoor, maar ik ben erg kieskeurig met eten.quote:
179 cm en 55 kgquote:Op woensdag 6 september 2017 16:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Serieus of ben je heel erg lang?
Hebben autisten wel vaker last vanquote:Op woensdag 6 september 2017 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ben erg kieskeurig met eten.
Zelfs in mijn topfitte jeugdBVO tijd woog ik op zijn minst 70kg.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
179 cm en 55 kg
Niet de autisten die ik ken.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hebben autisten wel vaker last van
Dat haal ik echt nooit lol.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zelfs in mijn topfitte jeugdBVO tijd woog ik op zijn minst 70kg.
We voelen met je meequote:Op woensdag 6 september 2017 16:56 schreef Saind het volgende:
Ik zit wijnglazen zwart te spuiten. Voel me een beetje dom
Gebakken ei of roerei met paprika/tomaat.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Jammer dat jij deze fake news verspreidtquote:Op woensdag 6 september 2017 16:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat er meer calorieën zitten in een kilo chips dan in een kilo tuinbonen
Wtf man dat is echt ongezonfquote:Op woensdag 6 september 2017 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
179 cm en 55 kg
moet trainenquote:Op woensdag 6 september 2017 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dus, JC eet vanavond een kilo tuinbonen op de bank.
hbo-er gespot.quote:
Heb je die niet gewoon bij de xenos ofzo?quote:Op woensdag 6 september 2017 16:56 schreef Saind het volgende:
Ik zit wijnglazen zwart te spuiten. Voel me een beetje dom
Geen idee. Maar voor een euro glazen bij de kringloop halen en verf stelen is wel erg goedkoopquote:Op woensdag 6 september 2017 18:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb je die niet gewoon bij de xenos ofzo?
Ah ja dan sowieso. Wat moet je doen dan? Oh, bedoel waarom moet je dit doen danquote:Op woensdag 6 september 2017 18:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Geen idee. Maar voor een euro glazen bij de kringloop halen en verf stelen is wel erg goedkoop
ja bedanktquote:Op woensdag 6 september 2017 18:06 schreef KingRoland het volgende:
Ene keer ben je de held, de andere keer de sjaak.
Voor een blinde bierproeverijquote:Op woensdag 6 september 2017 18:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah ja dan sowieso. Wat moet je doen dan? Oh, bedoel waarom moet je dit doen dan
doodschietenquote:Op woensdag 6 september 2017 18:22 schreef Saind het volgende:
Er zitten hier iets van 5 negers op trommels te meppen op het plein
ophangenquote:Op woensdag 6 september 2017 18:22 schreef Saind het volgende:
terug naar istanbul.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:22 schreef Saind het volgende:
Je bent er toch niet zo een die ermee op de fiets muziek luistert he?quote:Op woensdag 6 september 2017 18:25 schreef JanCees het volgende:
Ik heb 100 euro uitgegeven voor een Bluetooth speaker
Prima aankoop. Heb er ook eenquote:Op woensdag 6 september 2017 18:25 schreef JanCees het volgende:
Ik heb 100 euro uitgegeven voor een Bluetooth speaker
Geen idee, ik heb hem pas sinds vanmiddagquote:Op woensdag 6 september 2017 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent er toch niet zo een die ermee op de fiets muziek luistert he?
Die heb ik ook van de action alleen maakt mijn maag nog harder geluidquote:Op woensdag 6 september 2017 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
Brownie heeft er een van 16euro, best nice. Ga hem ook halen.
Dat vertelde een maat van mij ook die daar woont. Hij zei zelf al dat ze sneeuw hebben gehad.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:56 schreef opperkleurder het volgende:
Het regent al 6 uur achter elkaar in Oslo.
Wat erg voor hunquote:Op woensdag 6 september 2017 18:56 schreef opperkleurder het volgende:
Het regent al 6 uur achter elkaar in Oslo.
Dat nog niet gezien. Ben van ellende maar bier gaan drinken a 10 euro per glas.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat vertelde een maat van mij ook die daar woont. Hij zei zelf al dat ze sneeuw hebben gehad.
Alsof dat aan het weer ligtquote:Op woensdag 6 september 2017 19:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat nog niet gezien. Ben van ellende maar bier gaan drinken a 10 euro per glas.
Welk hotel zit je?quote:Op woensdag 6 september 2017 19:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Degusteren is iets andersquote:Op woensdag 6 september 2017 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof dat aan het weer ligt
Alcoholist.
had lounge access gekochtquote:Op woensdag 6 september 2017 19:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
proeven. eten (ww) : bikken, bunkeren, degusteren, dineren, fretten, gaffelen, gebruiken, kanen, kluiven, knagen, maaltijden, metselen, nassen, nuttigen, opeten, peuzelen, prakken, schransen, schrokken, tafelen, verbruiken, verorberen, vreten, zich voeden.quote:
ik hoop toch wel op rendiervlees.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
Maar nu dineren, hou jullie haaks.
Irma Opper Irmaquote:Op woensdag 6 september 2017 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ik peuzel je moeder.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
proeven. eten (ww) : bikken, bunkeren, degusteren, dineren, fretten, gaffelen, gebruiken, kanen, kluiven, knagen, maaltijden, metselen, nassen, nuttigen, opeten, peuzelen, prakken, schransen, schrokken, tafelen, verbruiken, verorberen, vreten, zich voeden.
huh
Eetzequote:Op woensdag 6 september 2017 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
quote:Op woensdag 6 september 2017 19:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik hoop toch wel op rendiervlees.
Laat Tong met rust.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus de enige reden dat Tong zo voor reden vatbaar was de afgelopen tijd is omdat hij dacht moderator te worden (lol)
Hallo Jojoortje!quote:Op woensdag 6 september 2017 19:25 schreef Jojoortje het volgende:
Dag FOK!vrienden en ander gespuis.
Hey, goed geslapen?quote:Op woensdag 6 september 2017 19:25 schreef Jojoortje het volgende:
Dag FOK!vrienden en ander gespuis.
M'n tweede koffie staat nu voor mijn neus! Ik was je iets voor.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Jojoortje!
Ik overweeg koffie te zetten, wat jij?
Oei, tijd om je in te halen.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
M'n tweede koffie staat nu voor mijn neus! Ik was je iets voor.
ONGELOOFLIJK maar waar. Hij werd twee keer wakker vannacht, maar ging daarna uit zichzelf wel slapen. Ik heb gewoon ZEVEN uur geslapen.quote:
Goed dat je ook eens in beweging komtquote:Op woensdag 6 september 2017 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, tijd om je in te halen.
Ik loop nú naar mijn koffiezetapparaat.
Nou, ik ben ontzettend blij voor je.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
ONGELOOFLIJK maar waar. Hij werd twee keer wakker vannacht, maar ging daarna uit zichzelf wel slapen. Ik heb gewoon ZEVEN uur geslapen.
Voel me weer mens.
Ik ook Haags ik ook..quote:Op woensdag 6 september 2017 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, ik ben ontzettend blij voor je.
En ik weet dat je dat echt meent.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, ik ben ontzettend blij voor je.
He GGMMquote:Op woensdag 6 september 2017 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker.
Nu doet de quote het wel snel.
Ik altijdquote:Op woensdag 6 september 2017 19:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En ik weet dat je dat echt meent.
Klopt,daar zouden ze echt iets tegen moeten verzinnen.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He GGMM.
Dat is echt verschrikkelijk irritant, als hij het niet snel doet.
Beter doe jij een Durexje er om heen.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik voorzie jeugdzorg in mijn toekomst
Ik hoop van harte dat jij impotent blijkt te zijn.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit hoor Geoquote:Op woensdag 6 september 2017 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 september 2017 19:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Beter doe jij een Durexje er om heen.
Beter knipt hij in of laat er een knoop inleggen.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Beter doe jij een Durexje er om heen.
Twijfel ik al overquote:Op woensdag 6 september 2017 19:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beter knipt hij in of laat er een knoop inleggen.
74.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn post over Polen heeft nu 73 likes
https://frontpage.fok.nl/(...)igeren.html#comments
Ze doen het gewoon met opzet, zodat je een abo neemt.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt,daar zouden ze echt iets tegen moeten verzinnen.
Ik wordt hier idd vrolijk vanquote:Op woensdag 6 september 2017 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
74.
Geen dank makker.
Kan je nagaan. op de FrontPage is het niveau zo laag dat DoublePain als visionair wordt gezien.
Die bloemen heeft
Mwah, alleen Vasion wordt op de Frontpage als held gezien.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
74.
Geen dank makker.
Kan je nagaan. op de FrontPage is het niveau zo laag dat DoublePain als visionair wordt gezien.
Die bloemen heeft
Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah, alleen Vasion wordt op de Frontpage als held gezien.
Dr. Pol valt niet tegen heden avond. (Zijn eigen hond gaat dood.)quote:
Ca va?quote:
Misschien moet ie hem naar een dierenarts brengenquote:Op woensdag 6 september 2017 19:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dr. Pol valt niet tegen heden avond. (Zijn eigen hond gaat dood.)
Hij laat hem nu zelf inslapen.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien moet ie hem naar een dierenarts brengen
quote:Op woensdag 6 september 2017 19:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij laat hem nu zelf inslapen.
quote:Op zondag 3 september 2017 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Net een xiaomi mi6 gekocht. Ik had zelfs nog nooit van het merk gehoord
Het niet ksai-omi noemenquote:
Samsung.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:00 schreef onlogisch het volgende:
Overigens is een Xiaomi een bazentoestel
Ik zei nooit meer over te stapen van Samsung, maar na mijn Xiaomi Mi5 weet ik wel beter.
Xiaomi
Komt met de jaren he.quote:
Ik heb een cheatcode.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JE kan toch geen abo schenken? Hoe heb je dat gedaan dan?
Top hoor. Bedankt GGMM, Jojo, JC en DP.quote:
loop hier met apple en samsung rond, kan me eigenlijk niet zoveel boeien.quote:
Nu kan je je positieve notes bekijkenquote:Op woensdag 6 september 2017 20:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Top hoor. Bedankt GGMM, Jojo, JC en DP.
blijft een duitser.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het niet ksai-omi noemen
Uitgezet toen die nerd sjouwmie zijn.
Nu meteen alle 90 notes doorlezen?quote:Op woensdag 6 september 2017 20:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Top hoor. Bedankt GGMM, Jojo, JC en DP.
Wow. Gaat het?quote:Op woensdag 6 september 2017 20:03 schreef DonRaja het volgende:
Drukke dag vandaag. Ik heb zowaar de hele dag gewerkt.
Hoeveel notes heb ik inmiddels ? 800 ?quote:Op woensdag 6 september 2017 20:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu meteen alle 90 notes doorlezen?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 6 september 2017 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon op FOK invoeren. (niet in het reactieveld)
Held, CS weer backquote:Op woensdag 6 september 2017 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
991quote:Op woensdag 6 september 2017 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb ik inmiddels ? 800 ?
Op een vast tijdstip?quote:Op woensdag 6 september 2017 20:06 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Sinsd m'n nieuwe voedingsschema moet ik dagelijks poepen.
Vreselijk vermoeiend.
Jebroer?quote:Op woensdag 6 september 2017 20:05 schreef tong80 het volgende:
M'n broer is nu in De Ziggo-Dome.....
Niet 2 keer per dag poepenquote:Op woensdag 6 september 2017 20:06 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Sinsd m'n nieuwe voedingsschema moet ik dagelijks poepen.
Vreselijk vermoeiend.
Bijna een jubileum.quote:
Ben in 20 seconde klaar.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heerlijk man. Netflix erbij. Even lekker een half uurtje kleien.
Toch niets met de kleine prinses?quote:Op woensdag 6 september 2017 20:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hoor, privé beetje minder momenteel.
Met zijn vrouw ja.quote:
Ik zal mijn best doen, maar het kan snel gaan bij jou.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bijna een jubileum.Waarschuw je bij de 999? Ha ha ha
Gelukkig niet tijdens het sporten he ouwe masturbeerquote:Op woensdag 6 september 2017 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moet altijd poepen voordat ik ga sporten
Nee, ik app wel.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch niets met de kleine prinses?
Samsung is gewoon kut. Ik baseer me op eigen ervaring uit de jaren negentig toen mijn schoonbroertje een Samsung tv kocht waar geen teletekst op zat.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:03 schreef Adames het volgende:
[..]
loop hier met apple en samsung rond, kan me eigenlijk niet zoveel boeien.
homescreen is nog steeds te gaar ingeregeld.
Kind van de duivel?quote:
Die naam dan, valt toch niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Samsung is gewoon kut. Ik baseer me op eigen ervaring uit de jaren negentig toen mijn schoonbroertje een Samsung tv kocht waar geen teletekst op zat.Samsung.
1x gehad op legdayquote:Op woensdag 6 september 2017 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig niet tijdens het sporten he ouwe masturbeer
Klopt. Het is immers het VIVA-Forum niet. Heb ik een permban trouwens.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen, maar het kan snel gaan bij jou.
Ik heb daar nooit echt spijt van gehad.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij wilde nooit in de VBL-SC app
Broekje vol?quote:Op woensdag 6 september 2017 20:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1x gehad op legday
Toen liet ik een pufje bij de legpress, niet best
Ik ben serieus. Wim is getrouwd. Hebben twee kinderen.quote:
De dag dat haags een foto deelde van zijn dochter was ook een gemis voor jequote:Op woensdag 6 september 2017 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit echt spijt van gehad.
Tot nu.
Gooi een pan op het dak.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:09 schreef onlogisch het volgende:
Overigens heb ik vanavond een dakpan gesloopt. Nu moet ik opzoek naar een nieuwe.
Hoe weet je welke dakpan je hebt
Ik maak hem net uit.quote:
Waarom verbaast dat mij niet.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Het is immers het VIVA-Forum niet. Heb ik een permban trouwens.
Scan de barcode achterop.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:09 schreef onlogisch het volgende:
Overigens heb ik vanavond een dakpan gesloopt. Nu moet ik opzoek naar een nieuwe.
Hoe weet je welke dakpan je hebt
Nu valt het kwartje pas.quote:
Jezus, hoe zet je dit uit. Oh, na een post dus.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ik moest lachen omdat jullie langs elkaar heen praten.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Wim is getrouwd. Hebben twee kinderen.
quote:Op woensdag 6 september 2017 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De dag dat haags een foto deelde van zijn dochter was ook een gemis voor je
ransaapquote:Op woensdag 6 september 2017 20:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, gewoon een scheetje, stonk gewoon heel erg
quote:Op woensdag 6 september 2017 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jezus, hoe zet je dit uit. Oh, na een post dus.
quote:
Hoe krijg je het voor elkaar om een dakpan te slopen trouwens?quote:Op woensdag 6 september 2017 20:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn huis komt uit 40/45. Ik geloof niet dat ze toen al barcodes hadden.
CSquote:Op woensdag 6 september 2017 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jezus, hoe zet je dit uit. Oh, na een post dus.
Ook op WijZijnVoetbal. Had geen idee waarom. Heeft Borisz, de SPTmod, even voor me gecheckt laatst in hun Feedback. Blijk ik een racist te zijn.quote:
Hij stond op van zijn stoel.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om een dakpan te slopen trouwens?
CS is echt het meest afgrijselijke wat er op deze aardbodem ontworpen is.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
CS
Ik heb het gemist, bedankt GGMM
Begrijp het inmiddels.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik moest lachen omdat jullie langs elkaar heen praten.
Jebroer is de naam van een artiest. Dit nummer:
Terwijl jij echt je échte broer bedoelde..
Ik ging er op één staan.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om een dakpan te slopen trouwens?
Je bent unbanned.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook op WijZijnVoetbal. Had geen idee waarom. Heeft Borisz, de SPTmod, even voor me gecheckt laatst in hun Feedback. Blijk ik een racist te zijn.Zal wel iets met Sylvana zijn denk ik.
wtf is CSquote:Op woensdag 6 september 2017 20:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
CS
Ik heb het gemist, bedankt GGMM
Je hebt vast weer wat over Bogarde geroepenquote:Op woensdag 6 september 2017 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook op WijZijnVoetbal. Had geen idee waarom. Heeft Borisz, de SPTmod, even voor me gecheckt laatst in hun Feedback. Blijk ik een racist te zijn.Zal wel iets met Sylvana zijn denk ik.
Ik stond er achter.quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 september 2017 20:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ging er op één staan.
Kom maar met de viesdik grapjes. Ik kan ze hebben
Oh. Zo eens kijken.quote:
Onlogisch is 2.14m.quote:
Centraal Station Den Haags Kwartiertje.quote:
Ik zou niet durven. Reiziger wel. Die staat gelijk met een mond vol tanden als het water aan z'n lippen staat.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt vast weer wat over Bogarde geroepen
twee zielen...quote:Op woensdag 6 september 2017 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Centraal Station Den Haags Kwartiertje.
Weet ik. Gebruik altijd een opstapje. En dan nog moet ie voorover bukken.quote:
Onder één arm ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 september 2017 20:17 schreef onlogisch het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/CS
Hier!!!!!!!!!!!!!!!
STELLETJE SCHAVUITEN. CS VERWIJST OP DE WIKI WEL NAAR COUNTERSTRIKE MAAR NIET EENS NAAR COMIC SANS IDIOTEN!!!! ZO. DAT MOET PIJN DOENIk zeg ook niet dat het een officiële afkorting is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar elke debiel weet dat als je die cheat invoert je dat lettertype krijgt en dat dat geen ene fuck met jouw kutspelletje te maken heeft.
quote:Op woensdag 6 september 2017 20:17 schreef onlogisch het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/CS
Hier!!!!!!!!!!!!!!!
STELLETJE SCHAVUITEN. CS VERWIJST OP DE WIKI WEL NAAR COUNTERSTRIKE MAAR NIET EENS NAAR COMIC SANS IDIOTEN!!!! ZO. DAT MOET PIJN DOENDoe normaal idioot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ging hier over een cheatcode waar je een ander lettertype van krijgt en dan kom jij met een spelletje aanzettenquote:Op woensdag 6 september 2017 20:18 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd naar de comeback van de Comic sans homo's.
Onlogisch valt hier flink door de mand.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het ging hier over een cheatcode waar je een ander lettertype van krijgt en dan kom jij met een spelletje aanzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |