Ik heb een cheatcode.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JE kan toch geen abo schenken? Hoe heb je dat gedaan dan?
Top hoor. Bedankt GGMM, Jojo, JC en DP.quote:
loop hier met apple en samsung rond, kan me eigenlijk niet zoveel boeien.quote:
Nu kan je je positieve notes bekijkenquote:Op woensdag 6 september 2017 20:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Top hoor. Bedankt GGMM, Jojo, JC en DP.
blijft een duitser.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het niet ksai-omi noemen
Uitgezet toen die nerd sjouwmie zijn.
Nu meteen alle 90 notes doorlezen?quote:Op woensdag 6 september 2017 20:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Top hoor. Bedankt GGMM, Jojo, JC en DP.
Wow. Gaat het?quote:Op woensdag 6 september 2017 20:03 schreef DonRaja het volgende:
Drukke dag vandaag. Ik heb zowaar de hele dag gewerkt.
Hoeveel notes heb ik inmiddels ? 800 ?quote:Op woensdag 6 september 2017 20:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu meteen alle 90 notes doorlezen?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 6 september 2017 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon op FOK invoeren. (niet in het reactieveld)
Held, CS weer backquote:Op woensdag 6 september 2017 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon op FOK invoeren. (niet in het reactieveld)
991quote:Op woensdag 6 september 2017 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb ik inmiddels ? 800 ?
Op een vast tijdstip?quote:Op woensdag 6 september 2017 20:06 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Sinsd m'n nieuwe voedingsschema moet ik dagelijks poepen.
Vreselijk vermoeiend.
Jebroer?quote:Op woensdag 6 september 2017 20:05 schreef tong80 het volgende:
M'n broer is nu in De Ziggo-Dome.....
Niet 2 keer per dag poepenquote:Op woensdag 6 september 2017 20:06 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Sinsd m'n nieuwe voedingsschema moet ik dagelijks poepen.
Vreselijk vermoeiend.
Bijna een jubileum.quote:
Ben in 20 seconde klaar.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heerlijk man. Netflix erbij. Even lekker een half uurtje kleien.
Toch niets met de kleine prinses?quote:Op woensdag 6 september 2017 20:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hoor, privé beetje minder momenteel.
Met zijn vrouw ja.quote:
Ik zal mijn best doen, maar het kan snel gaan bij jou.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bijna een jubileum.Waarschuw je bij de 999? Ha ha ha
Gelukkig niet tijdens het sporten he ouwe masturbeerquote:Op woensdag 6 september 2017 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moet altijd poepen voordat ik ga sporten
Nee, ik app wel.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch niets met de kleine prinses?
Samsung is gewoon kut. Ik baseer me op eigen ervaring uit de jaren negentig toen mijn schoonbroertje een Samsung tv kocht waar geen teletekst op zat.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:03 schreef Adames het volgende:
[..]
loop hier met apple en samsung rond, kan me eigenlijk niet zoveel boeien.
homescreen is nog steeds te gaar ingeregeld.
Kind van de duivel?quote:
Die naam dan, valt toch niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Samsung is gewoon kut. Ik baseer me op eigen ervaring uit de jaren negentig toen mijn schoonbroertje een Samsung tv kocht waar geen teletekst op zat.Samsung.
1x gehad op legdayquote:Op woensdag 6 september 2017 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig niet tijdens het sporten he ouwe masturbeer
Klopt. Het is immers het VIVA-Forum niet. Heb ik een permban trouwens.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen, maar het kan snel gaan bij jou.
Ik heb daar nooit echt spijt van gehad.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij wilde nooit in de VBL-SC app
Broekje vol?quote:Op woensdag 6 september 2017 20:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1x gehad op legday
Toen liet ik een pufje bij de legpress, niet best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |