Da's mooiquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hier geef ik zelf het antwoord op als afsluiting...
Elvis wist alle antwoorden, maar op deze vraag kennelijk niet...quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:24 schreef Karzai het volgende:
dit weer een minpuntje gaat aan de drank
quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elvis wist alle antwoorden, maar op deze vraag kennelijk niet...
dat is you'll never walk alone van 'hoe heettiequote:Op dinsdag 5 september 2017 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lee Towers...quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is you'll never walk alone van 'hoe heettie
Wel hoor. Lonely this Christmas.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oeh! Meteen kaartjes kopen voor heel radio 49!quote:
Maar het is vannacht nog helemaal geen Kerstmis...quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel hoor. Lonely this Christmas.
Morgen misschien wel.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar het is vannacht nog helemaal geen Kerstmis...
Tomorrow wel?quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar het is vannacht nog helemaal geen Kerstmis...
Dat doet ie .. tomorrow.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:29 schreef livelink het volgende:
Je moet je collectie wel gaan aanvullen, MadMaster. Er miste wat essentiele antwoorden.
Ik had in ieder geval overal een antwoord op...quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:29 schreef livelink het volgende:
Je moet je collectie wel gaan aanvullen, MadMaster. Er miste wat essentiele antwoorden.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Morgen misschien wel.
Annie - Tomorrow
daar moet je me zo naar binnen brengenquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oeh! Meteen kaartjes kopen voor heel radio 49!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |