Da's mooiquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hier geef ik zelf het antwoord op als afsluiting...
Elvis wist alle antwoorden, maar op deze vraag kennelijk niet...quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:24 schreef Karzai het volgende:
dit weer een minpuntje gaat aan de drank
quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elvis wist alle antwoorden, maar op deze vraag kennelijk niet...
dat is you'll never walk alone van 'hoe heettiequote:Op dinsdag 5 september 2017 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lee Towers...quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is you'll never walk alone van 'hoe heettie
Wel hoor. Lonely this Christmas.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oeh! Meteen kaartjes kopen voor heel radio 49!quote:
Maar het is vannacht nog helemaal geen Kerstmis...quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel hoor. Lonely this Christmas.
Morgen misschien wel.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar het is vannacht nog helemaal geen Kerstmis...
Tomorrow wel?quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar het is vannacht nog helemaal geen Kerstmis...
Dat doet ie .. tomorrow.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:29 schreef livelink het volgende:
Je moet je collectie wel gaan aanvullen, MadMaster. Er miste wat essentiele antwoorden.
Ik had in ieder geval overal een antwoord op...quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:29 schreef livelink het volgende:
Je moet je collectie wel gaan aanvullen, MadMaster. Er miste wat essentiele antwoorden.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Morgen misschien wel.
Annie - Tomorrow
daar moet je me zo naar binnen brengenquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oeh! Meteen kaartjes kopen voor heel radio 49!
maybe tomorrowquote:
wij hadden overal een antwoord op, jij had alleen maar vragenquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had in ieder geval overal een antwoord op...
Lee Towers is heel ruimdenkend. Dat kan hij wel hebben.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
daar moet je me zo naar binnen brengen
[ afbeelding ]
No No No No...quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij hadden overal een antwoord op, jij had alleen maar vragen
Truste! Val niet uit je kleine bedquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:31 schreef CindieY het volgende:
Goed, ik doe morgenochtend toch nog een keertje mee met vroeg opstaan. Tijd om m'n bed op te zoeken. Trusten allemaal
Truste voor straksquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga nog even Netflix kijken. Fijne avond nog en slaap lekker voor straks!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop