Ook wel van een worst, hoor ikquote:Op dinsdag 12 september 2017 20:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Mitchell houdt wel van een koekje
Ik ben ook gewoon een bolletje pretvet met mijn 26 jaar hoorquote:Op dinsdag 12 september 2017 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
23 en dan, sorry, toch best zo stevig. Dan vraag ik me af hoe hij eruitziet als hij 30 is.
equote:Op dinsdag 12 september 2017 20:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Spleetje? Zeg maar de Grand Canyon. Kanonne
Ja, ik snap niet dat je dit zo ter sprake brengt op je eerste datequote:Op dinsdag 12 september 2017 20:35 schreef Karina het volgende:
Weer zo een gezellig gespreksonderwerp meteen.
Ik vind dat zo zonde als je nog zo jong bent. Alleen al om je gezondheid. En nooit de betere versie van jezelf, terwijl dat de leeftijd is om op je top te zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon een bolletje pretvet met mijn 26 jaar hoor
Als er naar gevraagd wordt en het voelt oké dan kan het best.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet dat je dit zo ter sprake brengt op je eerste date
Dat over zijn kinderen?quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:35 schreef Karina het volgende:
Weer zo een gezellig gespreksonderwerp meteen.
Mar hij brnegt het zelf ter sprake. 3, maar eigenlijk 4. dan wil je er over beginnen, anders snij je het niet aan.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als er naar gevraagd wordt en het voelt oké dan kan het best.
Hoeveel kinderen is een doodnormale vraag.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Over dat overleden kind. Ik zou dat nooit meteen vertellen. Je kent die persoon niet eens.
Dat je als moeder of vader dan ook niet in de puberteit helpt hiermeequote:Op dinsdag 12 september 2017 20:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat kan een tandarts toch wel fixen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |