equote:Op dinsdag 12 september 2017 20:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Spleetje? Zeg maar de Grand Canyon. Kanonne
Ja, ik snap niet dat je dit zo ter sprake brengt op je eerste datequote:Op dinsdag 12 september 2017 20:35 schreef Karina het volgende:
Weer zo een gezellig gespreksonderwerp meteen.
Ik vind dat zo zonde als je nog zo jong bent. Alleen al om je gezondheid. En nooit de betere versie van jezelf, terwijl dat de leeftijd is om op je top te zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon een bolletje pretvet met mijn 26 jaar hoor
Als er naar gevraagd wordt en het voelt oké dan kan het best.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet dat je dit zo ter sprake brengt op je eerste date
Dat over zijn kinderen?quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:35 schreef Karina het volgende:
Weer zo een gezellig gespreksonderwerp meteen.
Mar hij brnegt het zelf ter sprake. 3, maar eigenlijk 4. dan wil je er over beginnen, anders snij je het niet aan.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als er naar gevraagd wordt en het voelt oké dan kan het best.
Hoeveel kinderen is een doodnormale vraag.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Over dat overleden kind. Ik zou dat nooit meteen vertellen. Je kent die persoon niet eens.
Dat je als moeder of vader dan ook niet in de puberteit helpt hiermeequote:Op dinsdag 12 september 2017 20:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat kan een tandarts toch wel fixen?
Beugel idd. Zie je steeds meer. Zonde.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat je als moeder of vader dan ook niet in de puberteit helpt hiermee
Denk dat de ruimte te groot is. Facings oid. Alles kan tegenwoordig.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Beugel idd. Zie je steeds meer. Zonde.
Haar lippen ook nog eens heel licht. Een egaal poppetje.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind dat meisje niet zo mooi. Haar haarkleur is bijna haar huidskleur.
Veel make-up en lippen niks. Niet echt bepaald mooi.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Haar lippen ook nog eens heel licht. Een egaal poppetje.
Ja matchen goedquote:Op dinsdag 12 september 2017 20:47 schreef Joosie200 het volgende:
Mitchel en Romaiko.. alsof het een tweeling is. Goed op de fietsenstalling na dan.
quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:52 schreef Joosie200 het volgende:
Hyves, trip down memory laneBen later ingeschakeld en 'kijk vanaf het begin' ftw
Knappe vrouw, maar die jurk past niet bij haar. Zou afhaken.quote:
Teveel moeke. Jammer van de achterkant. Had wel wat korter gekund. Ze is begin 30quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Knappe vrouw, maar die jurk past niet bij haar. Zou afhaken.
ik dacht dat het broers warenquote:
en der bhquote:
Romulus en Remusquote:
Generatiekloofquote:Op dinsdag 12 september 2017 20:57 schreef Karina het volgende:
OH BH door je truitje laten zien is blijkbaar mode, zij heeft het ook al.
goos en pleus, kunnen zo met en bakfiets in de jordaan jup spelenquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Nice to meet you
Nice
Typisch weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |