Beugel idd. Zie je steeds meer. Zonde.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat je als moeder of vader dan ook niet in de puberteit helpt hiermee
VIndt hij ook hij kwijlt zowat.quote:
Denk dat de ruimte te groot is. Facings oid. Alles kan tegenwoordig.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Beugel idd. Zie je steeds meer. Zonde.
Haar lippen ook nog eens heel licht. Een egaal poppetje.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind dat meisje niet zo mooi. Haar haarkleur is bijna haar huidskleur.
Veel make-up en lippen niks. Niet echt bepaald mooi.quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Haar lippen ook nog eens heel licht. Een egaal poppetje.
Ja matchen goedquote:Op dinsdag 12 september 2017 20:47 schreef Joosie200 het volgende:
Mitchel en Romaiko.. alsof het een tweeling is. Goed op de fietsenstalling na dan.
quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:52 schreef Joosie200 het volgende:
Hyves, trip down memory laneBen later ingeschakeld en 'kijk vanaf het begin' ftw
Knappe vrouw, maar die jurk past niet bij haar. Zou afhaken.quote:
Teveel moeke. Jammer van de achterkant. Had wel wat korter gekund. Ze is begin 30quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Knappe vrouw, maar die jurk past niet bij haar. Zou afhaken.
Ja, echt hequote:
ik dacht dat het broers warenquote:
en der bhquote:
Romulus en Remusquote:
Generatiekloofquote:Op dinsdag 12 september 2017 20:57 schreef Karina het volgende:
OH BH door je truitje laten zien is blijkbaar mode, zij heeft het ook al.
goos en pleus, kunnen zo met en bakfiets in de jordaan jup spelenquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Nice to meet you
Nice
Typisch weer
Microfoon denk ik.quote:
Flinke generatiekloof tussen de tandenquote:
alle 2. zie je hoeveel ze met haar haar speeltquote:Op dinsdag 12 september 2017 21:00 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel alsof Stijn al iets te veel heeft gedronken.
quote:Op dinsdag 12 september 2017 21:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Flinke generatiekloof tussen de tanden
Ja klopt idd zat helemaal in haar gezicht.quote:Op dinsdag 12 september 2017 21:01 schreef Oscar. het volgende:
[..]
alle 2. zie je hoeveel ze met haar haar speelt
Ik ben zo slecht met het oppikken van dat soort signalenquote:Op dinsdag 12 september 2017 21:01 schreef Oscar. het volgende:
[..]
als een vrouw zo met haar haar speelt, dan is ze wel ready to goquote:Op dinsdag 12 september 2017 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt idd zat helemaal in haar gezicht.
Altijd.quote:
Zij is nat johquote:Op dinsdag 12 september 2017 21:01 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ow ik doe dat ook weleens maar dan ben ik niet ready to go. Als je met to go bedoelt: heej ga je meequote:Op dinsdag 12 september 2017 21:02 schreef Oscar. het volgende:
[..]
als een vrouw zo met haar haar speelt, dan is ze wel ready to go
zo heet als die spaanse uit de dominicaanse republiekquote:
Autisme..quote:
ik voel een generatiekloofje groeien tussen onsquote:Op dinsdag 12 september 2017 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik doe dat ook weleens maar dan ben ik niet ready to go. Als je met to go bedoelt: heej ga je mee
quote:Op dinsdag 12 september 2017 21:03 schreef zoem het volgende:
Sjors en Sjimmie spreken nog een keer af, wat leuk
Zo doen mannen datquote:
Bingo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop