abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173605313
Collega (natuurlijk een vrouw) is al maanden ziek want 'gestresst'. Ze kon het werk niet meer aan ofzo. Dan heb ik zoiets van opsodeflikker op en ga ergens anders ziek zijn, maar goed zij is dus zogenaamd ziek. Al maanden niet meer gezien.

Nu was ze van het weekend wel op het bedrijfsfeest. Dus wel te ziek om te komen werken, maar als het om schranzen gaat is ze ineens wel van de partij en doet ze overal vrolijk aan mee alsof er niets aan de hand is.

Nu weet ik wel dat vrouwen tere bloempjes zijn die niets kunnen hebben, maar het feest is ook nog eens georganiseerd omdat wij - dus zonder haar - een belangrijk account hebben binnengehaald. Waar ze zelf geen fuck aan heeft meegewerkt maar nu ineens vooraan stond om van ons succes mee te profiteren.

Fuck you, bitch, fuck you keihard in je kutkop. Nee geen pics.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_173605334
Als ze maak dikke tetten hebben.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_173605359
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 18:26 schreef halfway het volgende:
Die zijn ook ziek.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 5 september 2017 @ 18:27:53 #4
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_173605365
quote:
De enige correcte reactie.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_173605385
Misschien is naar het feest gaan wel onderdeel van haar reïntegratietraject.
pi_173605412
quote:
pi_173605519
GTWV
Verwijderd
  dinsdag 5 september 2017 @ 18:40:05 #8
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_173605590
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Tenzij het een kutwijf is, maar dat maak ik niet op uit je tekst. In plaats van dat je het leuk vindt je collega te zien ga je haar misgunnen. Jammer.
pi_173605982
Goede collega weer, vogeltjesdans
pi_173605990
Terechte klacht.
Hoewel het nog erger had kunnen zijn, ze had ook het feest kunnen bederven door in huilen uit te barsten :') (ja meegemaakt).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_173606230
Plas in haar kont. Dat zal haar leren.
  dinsdag 5 september 2017 @ 19:50:35 #12
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_173607305
Goede vogeltjesdans gedaan op het feest. Gr collega
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
  Moderator dinsdag 5 september 2017 @ 19:56:17 #13
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_173607463
Goed topic weer vogeltjesdans! *O*
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Forum Admin dinsdag 5 september 2017 @ 19:58:05 #14
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_173607502
Ze hoort nog steeds bij het team. Alsof de overige 80% daar stond om het Chinees-Indisch buffet te 'killen' omdat ze zo hard hadden gewerkt.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_173607913
quote:
8s.gif Op dinsdag 5 september 2017 18:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
maar het feest is ook nog eens georganiseerd omdat wij - dus zonder haar - een belangrijk account hebben binnengehaald.
Gaat het zonder haar ook lukken om al die pallets te stapelen?

Nou dan, kuttopic...
pi_173607928
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 19:58 schreef Pharkus het volgende:
Ze hoort nog steeds bij het team. Alsof de overige 80% daar stond om het Chinees-Indisch buffet te 'killen' omdat ze zo hard hadden gewerkt.
En dat vind ik dus niet. Want niet bijgedragen aan het resultaat. En als je ziek bent kom je ook niet feesten alsof er niks aan de hand is.
pi_173608035
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 20:15 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En dat vind ik dus niet.
Wat je vindt mag je houden. Je bent ook een loonslaaf dus voor je kijken, doorlopen.
quote:
Want niet bijgedragen aan het resultaat.
Er is nog geen resultaat maar alleen een 'account' :') binnengehaald. Als ze echt zo incompetent is dan is het toch alleen maar beter dat ze er verder niks aan doet. Alleen maar meer resultaat!
quote:
En als je ziek bent kom je ook niet feesten alsof er niks aan de hand is.
Onder andere uit de OP blijkt deze uitspraak niet te kloppen.
pi_173609604
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 20:19 schreef Deshain het volgende:

[..]

Wat je vindt mag je houden. Je bent ook een loonslaaf dus voor je kijken, doorlopen.

[..]

Er is nog geen resultaat maar alleen een 'account' :') binnengehaald. Als ze echt zo incompetent is dan is het toch alleen maar beter dat ze er verder niks aan doet. Alleen maar meer resultaat!

[..]

Onder andere uit de OP blijkt deze uitspraak niet te kloppen.
Je weet wat er voor een effort tegenover een acquisitie van 9,4 mil staat? Nee? Doorlopen, loonslaaf.

Want jij vindt het prima om selectief ziek te zijn? Zoals het je uitkomt? Mevrouw is ook nog eens lichter werk aangeboden, maar nee daar was ze ook te ziek voor.

Maar wel vreten en feesten alsof je zelf alle credits hebt verdiend.
pi_173609811
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:05 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je weet wat er voor een effort tegenover een acquisitie van 9,4 mil staat? Nee? Doorlopen, loonslaaf.
Als tendermanager zou ik dat wel moeten weten ja.

quote:
Want jij vindt het prima om selectief ziek te zijn? Zoals het je uitkomt? Mevrouw is ook nog eens lichter werk aangeboden, maar nee daar was ze ook te ziek voor.
Daar heb je mensen, die wèl deskundig zijn, voor die dat wel kunnen beoordelen ja. Jouw, en mijn, mening is totaal irrelevant.

quote:
Maar wel vreten en feesten alsof je zelf alle credits hebt verdiend.
Blijkbaar heeft iemand die aan een hogere tak hangt besloten dat ze uitgenodigd werd dus pech voor je.
pi_173610459
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:13 schreef Deshain het volgende:

[..]

[..]

Daar heb je mensen, die wèl deskundig zijn, voor die dat wel kunnen beoordelen ja. Jouw, en mijn, mening is totaal irrelevant.

[..]

Blijkbaar heeft iemand die aan een hogere tak hangt besloten dat ze uitgenodigd werd dus pech voor je.
Fijn, dan weet je dat ik gewoon gelijk heb. Dan weet je ook dat iemand die niks oplevert uit het project gesodemieterd moet worden. En zeker niet in de (toekomstige) assets mee moet delen. Wegens bedrijfsmatig kut.

Los daarvan is het behalve een ongeschreven regel ook niet netjes om nadat je geen poot hebt uitgestoken, zelfs licht vervangend werk weigert, wel haantje de voorste te staan bij het buffet en te pretenderen de grootste leadfactor te zijn geweest. Terwijl je gewoon thuis op je luie kut zat chips te vreten.

En de dag erna schitterde mevrouw weer door een ongetwijfeld nog maandenlang durende afwezigheid. Wedden dat ze haar kutkop weer laat zien zodra de pid is voltooid? (Ja we werken volgens prince2 wat kut is, maar dat staat hier verder helemaal los van)

Dat iemand van boven niet beter heeft geweten dan haar gewoon te laten aanschuiven, wil nog niet zeggen dat het gedrag goed of goed te praten valt.
pi_173610733
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja we werken volgens prince2
Dan heeft vast een manager een exception plan en business justification gedraaid waar deze uitnodiging uit voort is gekomen.

Maar dan voel ik je pijn wel, al is PRINCE2 klachtwaardiger dan dit geneuzel.
pi_173611188
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:47 schreef Deshain het volgende:

[..]

Dan heeft vast een manager een exception plan en business justification gedraaid waar deze uitnodiging uit voort is gekomen.

Maar dan voel ik je pijn wel, al is PRINCE2 klachtwaardiger dan dit geneuzel.
Het gaat dus niet over prince2 hier, maar over een profiterende kutcollega. Maar goed.
  Forum Admin woensdag 6 september 2017 @ 06:40:32 #23
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_173614055
Zulke collegialiteit zal vast het ziekteproces bespoedigen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_173614086
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:13 schreef Deshain het volgende:

[..]

[..]

[..]

lekker anoniem biggie lopen doen op een internetforum, meneer de fucking tendermanager :').
  woensdag 6 september 2017 @ 06:54:45 #25
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_173614088
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 18:28 schreef Chai het volgende:
Misschien is naar het feest gaan wel onderdeel van haar reïntegratietraject.
Leestekens.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 6 september 2017 @ 06:58:18 #26
13250 Lod
Sapere aude!
pi_173614098
Ook zo'n collega gehad met een burnout. Tijdens haar afwezigheid heeft ze wel haar eigen bedrijfje weten op te zetten.
Dat kon ik ook niet bepaald rijmen.
GNU Terry Pratchett
pi_173614333
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 06:54 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

lekker anoniem biggie lopen doen op een internetforum, meneer de fucking tendermanager :').
Daar is niks Biggie aan, is gewoon een functienaam voor iemand die zich bezig houdt met aanbestedingen.

:')
pi_173614360
"Hoi X, het lijkt me goed voor je om naar het bedrijfsfeest te gaan. Kijken hoe het gaat en de eerste stappen zodat je weer langzaam aan het werk kan gaan.

Groet bedrijfsarts/leidinggevende"

Kan best legitiem zijn dus.

Kan inderdaad ook gewoon een kutwijf zijn.
Eerst denken, dan typen
  Moderator woensdag 6 september 2017 @ 08:06:54 #29
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_173614391
Heb je haar nog wel even te grazen genomen op het genderneutrale toilet?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_173614432
Ik weet niet wat voor bedrijfsfeestjes jullie hebben, maar als ze stresserend zijn doe je iets verkeerd.
pi_173614437
Op welke sociale werkplaats speelde dit zich af?
pi_173616878
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2017 06:58 schreef Lod het volgende:
Ook zo'n collega gehad met een burnout. Tijdens haar afwezigheid heeft ze wel haar eigen bedrijfje weten op te zetten.
Ze had dus wel capaciteiten maar kon het met jullie niet rooien vv. Wees blij dat het bedrijf er dan nog relatief goedkoop van af komt.
pi_173617169
quote:
8s.gif Op dinsdag 5 september 2017 18:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Collega (natuurlijk een vrouw) is al maanden ziek want 'gestresst'. Ze kon het werk niet meer aan ofzo. Dan heb ik zoiets van opsodeflikker op en ga ergens anders ziek zijn, maar goed zij is dus zogenaamd ziek. Al maanden niet meer gezien.

Nu was ze van het weekend wel op het bedrijfsfeest. Dus wel te ziek om te komen werken, maar als het om schranzen gaat is ze ineens wel van de partij en doet ze overal vrolijk aan mee alsof er niets aan de hand is.

Nu weet ik wel dat vrouwen tere bloempjes zijn die niets kunnen hebben, maar het feest is ook nog eens georganiseerd omdat wij - dus zonder haar - een belangrijk account hebben binnengehaald. Waar ze zelf geen fuck aan heeft meegewerkt maar nu ineens vooraan stond om van ons succes mee te profiteren.

Fuck you, bitch, fuck you keihard in je kutkop. Nee geen pics.
Je moet je bek houden vrouwenhater.
pi_173617680
pi_173617690
Alleen dat ene (verzonnen) VD topic was goed. Van die dronken collega op maandagochtend. Iemand een link?
  woensdag 6 september 2017 @ 12:38:37 #37
13250 Lod
Sapere aude!
pi_173618598
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:07 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Ze had dus wel capaciteiten maar kon het met jullie niet rooien vv. Wees blij dat het bedrijf er dan nog relatief goedkoop van af komt.
Ik heb niet gezegd dat het bedrijfje erg succesvol was. De grootste inkomstenbron was volgens mij haar salaris...
En het was bij Rabofacet (de voorganger van Rabobank ICT), met een dusdanige ambtenaren-CAO dat ze ook niet zomaar op straat gezet kon worden.
GNU Terry Pratchett
pi_173619988
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 07:57 schreef Deshain het volgende:

[..]

Daar is niks Biggie aan, is gewoon een functienaam voor iemand die zich bezig houdt met aanbestedingen.

Ben je niet toevallig zwart? Dan zou het tendermaneger zijn.
pi_173620011
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 12:38 schreef Lod het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat het bedrijfje erg succesvol was. De grootste inkomstenbron was volgens mij haar salaris...
En het was bij Rabofacet (de voorganger van Rabobank ICT), met een dusdanige ambtenaren-CAO dat ze ook niet zomaar op straat gezet kon worden.
Zeist of Eindhoven?

Grodver die Pellegrino was een zichzelf omhoog likkende kutbitch :')
  woensdag 6 september 2017 @ 14:25:03 #40
13250 Lod
Sapere aude!
pi_173620406
Zeist, was in '99 of '00.
GNU Terry Pratchett
pi_173621163
TS, spreek je vriendin dan aan op het fraude ziekmeld gedrag...
Flinke spierpijn aan je rechterhand kan prima werken
Interessant he ?
  woensdag 6 september 2017 @ 15:18:22 #42
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173621360
Je bent gewoon jaloers. Ze zit al maanden lekker thuis, doet waar ze zin in heeft en laat zich af en toe door de buurtneger volspuiten. Daarnaast heeft ze je baas blijkbaar zo goed gepijpt dat ze zonder blikken of blozen op jullie feestje kan verschijnen. Jelly much?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173624784
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 15:18 schreef MPC60 het volgende:
Je bent gewoon jaloers. Ze zit al maanden lekker thuis, doet waar ze zin in heeft en laat zich af en toe door de buurtneger volspuiten. Daarnaast heeft ze je baas blijkbaar zo goed gepijpt dat ze zonder blikken of blozen op jullie feestje kan verschijnen. Jelly much?
Ah, jij hebt moeite met het onderscheid tussen jelly en verontwaardiging over apengedrag. Ja, dan is de discussie wel een beetje klaar natuurlijk.
pi_173625480
Jezus dan moet je ook echt schaamteloos zijn. Werd de baas niet pissig?
  donderdag 7 september 2017 @ 09:52:10 #45
459650 SultanBokworst
Barbes, yalla habibi
pi_173634277
Prima toch. koop gewoon een autotje voor je zelf. Scheelt de helft, en je krijgt ook meer kortings.
pi_173635404
De mentale stress, werkdruk en alle ongein van een volle werkweek vergelijken met een informeel bedrijfsuitje |:(

Alsof iemand die niet in staat is om te werken in coma aan de beademing ligt :N

Ik heb zelf ooit een burnout gehad en nee, dan ben je inderdaad een tijdlang niet in staat om te werken maar al het andere lukt dan prima. Zelfs voor een praatje naar kantoor komen of vrijblijvend een klusje doen zonder prestatiedruk. Sterker nog: het is zelfs het advies van de bedrijfsarts om bezig te blijven voor sneller herstel(sporten, weekendje weg, oh nee midweekje want je werkt immers niet)
pi_173635486
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2017 06:58 schreef Lod het volgende:
De eerste paar weken van een burnout lig je als een lijk in bed/op de bank en krijg je niets gedaan. Maar daarna gaat het meestal weer goed zolang je niet met de oorzaak van de burn out geconfronteerd wordt, want dat kost meer tijd.

Het opzetten van een eigen bedrijfje heeft geen enkele associatie met de mentale druk op die specifieke werkplek die de burnout veroorzaakte dus is het niet zo vreemd dat dit geen problemen opleverde.
pi_173636213
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:08 schreef LanaMyst het volgende:
De mentale stress, werkdruk en alle ongein van een volle werkweek vergelijken met een informeel bedrijfsuitje |:(

Alsof iemand die niet in staat is om te werken in coma aan de beademing ligt :N

Ik heb zelf ooit een burnout gehad en nee, dan ben je inderdaad een tijdlang niet in staat om te werken maar al het andere lukt dan prima. Zelfs voor een praatje naar kantoor komen of vrijblijvend een klusje doen zonder prestatiedruk. Sterker nog: het is zelfs het advies van de bedrijfsarts om bezig te blijven voor sneller herstel(sporten, weekendje weg, oh nee midweekje want je werkt immers niet)
Als je je werk niet aankunt dan ben je er overduidelijk niet geschikt voor. Wegwezen en ga maar ergens postzegels plakken, maar blijf niet onterecht op kosten van je baas en collega's zogenaamd ziek zijn terwijl je thuis vrolijk de tuin schoffelt.
pi_173636910
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:56 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Als je je werk niet aankunt dan ben je er overduidelijk niet geschikt voor. Wegwezen en ga maar ergens postzegels plakken, maar blijf niet onterecht op kosten van je baas en collega's zogenaamd ziek zijn terwijl je thuis vrolijk de tuin schoffelt.
Totdat je zelf een keer een burn out krijgt
Burn out is ook niet zozeer een lichamelijke of psychische ziekte, het is de werkdruk en mentale spanning die je geestelijk ziek gemaakt hebben. (gelukkig wel tijdelijk)

Vaak is het overigens indirect de schuld van diezelfde baas dat iemand een burn-out krijgt met zijn idiote targets en werkdruk die almaar opgevoerd worden, dus vind ik het geheel terecht dat hij ervoor mag opdraaien (financieel gezien)

Ik werkte daar al bijna 10 jaar naar volle tevredenheid, dus ik kon mijn werk prima aan. Dat er vervolgens een stel geldwolven alleen maar meer, meer meer willen ten koste van het (in hun ogen) wegwerp personeel is niet mijn fout. Ik was overigens niet de enige met een burn out. Ook een aantal mannelijke collega's werd het uiteindelijk teveel.

Ik spreek nog wel eens oud collega's en de werksfeer/druk is gewoon walgelijk geworden, het leuke bedrijf waar ik ooit begon is niets meer van over.
pi_173642462
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 19:01 schreef Syrena het volgende:
Terechte klacht.
Hoewel het nog erger had kunnen zijn, ze had ook het feest kunnen bederven door in huilen uit te barsten :') (ja meegemaakt).
Hoe is dat een feest verpesten? Voor mij zou dat echt de kers op de taart zijn waar ik het nog minstens tien jaar over zou hebben.
pi_173642576
Terechte klacht. Geen oordeel over het ziek-zijn (dat kan gebeuren), maar blijf dan wel weg van werkgerelateerde feestjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')