Die zijn ook ziek.quote:
Gaat het zonder haar ook lukken om al die pallets te stapelen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
maar het feest is ook nog eens georganiseerd omdat wij - dus zonder haar - een belangrijk account hebben binnengehaald.
En dat vind ik dus niet. Want niet bijgedragen aan het resultaat. En als je ziek bent kom je ook niet feesten alsof er niks aan de hand is.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:58 schreef Pharkus het volgende:
Ze hoort nog steeds bij het team. Alsof de overige 80% daar stond om het Chinees-Indisch buffet te 'killen' omdat ze zo hard hadden gewerkt.
Wat je vindt mag je houden. Je bent ook een loonslaaf dus voor je kijken, doorlopen.quote:
Er is nog geen resultaat maar alleen een 'account'quote:Want niet bijgedragen aan het resultaat.
Onder andere uit de OP blijkt deze uitspraak niet te kloppen.quote:En als je ziek bent kom je ook niet feesten alsof er niks aan de hand is.
Je weet wat er voor een effort tegenover een acquisitie van 9,4 mil staat? Nee? Doorlopen, loonslaaf.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:19 schreef Deshain het volgende:
[..]
Wat je vindt mag je houden. Je bent ook een loonslaaf dus voor je kijken, doorlopen.
[..]
Er is nog geen resultaat maar alleen een 'account'binnengehaald. Als ze echt zo incompetent is dan is het toch alleen maar beter dat ze er verder niks aan doet. Alleen maar meer resultaat!
[..]
Onder andere uit de OP blijkt deze uitspraak niet te kloppen.
Als tendermanager zou ik dat wel moeten weten ja.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je weet wat er voor een effort tegenover een acquisitie van 9,4 mil staat? Nee? Doorlopen, loonslaaf.
Daar heb je mensen, die wèl deskundig zijn, voor die dat wel kunnen beoordelen ja. Jouw, en mijn, mening is totaal irrelevant.quote:Want jij vindt het prima om selectief ziek te zijn? Zoals het je uitkomt? Mevrouw is ook nog eens lichter werk aangeboden, maar nee daar was ze ook te ziek voor.
Blijkbaar heeft iemand die aan een hogere tak hangt besloten dat ze uitgenodigd werd dus pech voor je.quote:Maar wel vreten en feesten alsof je zelf alle credits hebt verdiend.
Fijn, dan weet je dat ik gewoon gelijk heb. Dan weet je ook dat iemand die niks oplevert uit het project gesodemieterd moet worden. En zeker niet in de (toekomstige) assets mee moet delen. Wegens bedrijfsmatig kut.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:13 schreef Deshain het volgende:
[..]
Als tendermanager zou ik dat wel moeten weten ja.
[..]
Daar heb je mensen, die wèl deskundig zijn, voor die dat wel kunnen beoordelen ja. Jouw, en mijn, mening is totaal irrelevant.
[..]
Blijkbaar heeft iemand die aan een hogere tak hangt besloten dat ze uitgenodigd werd dus pech voor je.
Dan heeft vast een manager een exception plan en business justification gedraaid waar deze uitnodiging uit voort is gekomen.quote:
Het gaat dus niet over prince2 hier, maar over een profiterende kutcollega. Maar goed.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:47 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dan heeft vast een manager een exception plan en business justification gedraaid waar deze uitnodiging uit voort is gekomen.
Maar dan voel ik je pijn wel, al is PRINCE2 klachtwaardiger dan dit geneuzel.
lekker anoniem biggie lopen doen op een internetforum, meneer de fucking tendermanagerquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:13 schreef Deshain het volgende:
[..]
Als tendermanager zou ik dat wel moeten weten ja.
[..]
Daar heb je mensen, die wèl deskundig zijn, voor die dat wel kunnen beoordelen ja. Jouw, en mijn, mening is totaal irrelevant.
[..]
Blijkbaar heeft iemand die aan een hogere tak hangt besloten dat ze uitgenodigd werd dus pech voor je.
Leestekens.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:28 schreef Chai het volgende:
Misschien is naar het feest gaan wel onderdeel van haar reïntegratietraject.
Daar is niks Biggie aan, is gewoon een functienaam voor iemand die zich bezig houdt met aanbestedingen.quote:Op woensdag 6 september 2017 06:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
lekker anoniem biggie lopen doen op een internetforum, meneer de fucking tendermanager.
Ze had dus wel capaciteiten maar kon het met jullie niet rooien vv. Wees blij dat het bedrijf er dan nog relatief goedkoop van af komt.quote:Op woensdag 6 september 2017 06:58 schreef Lod het volgende:
Ook zo'n collega gehad met een burnout. Tijdens haar afwezigheid heeft ze wel haar eigen bedrijfje weten op te zetten.
Dat kon ik ook niet bepaald rijmen.
Je moet je bek houden vrouwenhater.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Collega (natuurlijk een vrouw) is al maanden ziek want 'gestresst'. Ze kon het werk niet meer aan ofzo. Dan heb ik zoiets van opsodeflikker op en ga ergens anders ziek zijn, maar goed zij is dus zogenaamd ziek. Al maanden niet meer gezien.
Nu was ze van het weekend wel op het bedrijfsfeest. Dus wel te ziek om te komen werken, maar als het om schranzen gaat is ze ineens wel van de partij en doet ze overal vrolijk aan mee alsof er niets aan de hand is.
Nu weet ik wel dat vrouwen tere bloempjes zijn die niets kunnen hebben, maar het feest is ook nog eens georganiseerd omdat wij - dus zonder haar - een belangrijk account hebben binnengehaald. Waar ze zelf geen fuck aan heeft meegewerkt maar nu ineens vooraan stond om van ons succes mee te profiteren.
Fuck you, bitch, fuck you keihard in je kutkop. Nee geen pics.
Ik heb niet gezegd dat het bedrijfje erg succesvol was. De grootste inkomstenbron was volgens mij haar salaris...quote:Op woensdag 6 september 2017 11:07 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ze had dus wel capaciteiten maar kon het met jullie niet rooien vv. Wees blij dat het bedrijf er dan nog relatief goedkoop van af komt.
Ben je niet toevallig zwart? Dan zou het tendermaneger zijn.quote:Op woensdag 6 september 2017 07:57 schreef Deshain het volgende:
[..]
Daar is niks Biggie aan, is gewoon een functienaam voor iemand die zich bezig houdt met aanbestedingen.
Zeist of Eindhoven?quote:Op woensdag 6 september 2017 12:38 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het bedrijfje erg succesvol was. De grootste inkomstenbron was volgens mij haar salaris...
En het was bij Rabofacet (de voorganger van Rabobank ICT), met een dusdanige ambtenaren-CAO dat ze ook niet zomaar op straat gezet kon worden.
Ah, jij hebt moeite met het onderscheid tussen jelly en verontwaardiging over apengedrag. Ja, dan is de discussie wel een beetje klaar natuurlijk.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:18 schreef MPC60 het volgende:
Je bent gewoon jaloers. Ze zit al maanden lekker thuis, doet waar ze zin in heeft en laat zich af en toe door de buurtneger volspuiten. Daarnaast heeft ze je baas blijkbaar zo goed gepijpt dat ze zonder blikken of blozen op jullie feestje kan verschijnen. Jelly much?
De eerste paar weken van een burnout lig je als een lijk in bed/op de bank en krijg je niets gedaan. Maar daarna gaat het meestal weer goed zolang je niet met de oorzaak van de burn out geconfronteerd wordt, want dat kost meer tijd.quote:Op woensdag 6 september 2017 06:58 schreef Lod het volgende:
Ook zo'n collega gehad met een burnout. Tijdens haar afwezigheid heeft ze wel haar eigen bedrijfje weten op te zetten.
Dat kon ik ook niet bepaald rijmen.
Als je je werk niet aankunt dan ben je er overduidelijk niet geschikt voor. Wegwezen en ga maar ergens postzegels plakken, maar blijf niet onterecht op kosten van je baas en collega's zogenaamd ziek zijn terwijl je thuis vrolijk de tuin schoffelt.quote:Op donderdag 7 september 2017 11:08 schreef LanaMyst het volgende:
De mentale stress, werkdruk en alle ongein van een volle werkweek vergelijken met een informeel bedrijfsuitje![]()
Alsof iemand die niet in staat is om te werken in coma aan de beademing ligt![]()
Ik heb zelf ooit een burnout gehad en nee, dan ben je inderdaad een tijdlang niet in staat om te werken maar al het andere lukt dan prima. Zelfs voor een praatje naar kantoor komen of vrijblijvend een klusje doen zonder prestatiedruk. Sterker nog: het is zelfs het advies van de bedrijfsarts om bezig te blijven voor sneller herstel(sporten, weekendje weg, oh nee midweekje want je werkt immers niet)
Totdat je zelf een keer een burn out krijgtquote:Op donderdag 7 september 2017 11:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je je werk niet aankunt dan ben je er overduidelijk niet geschikt voor. Wegwezen en ga maar ergens postzegels plakken, maar blijf niet onterecht op kosten van je baas en collega's zogenaamd ziek zijn terwijl je thuis vrolijk de tuin schoffelt.
Hoe is dat een feest verpesten? Voor mij zou dat echt de kers op de taart zijn waar ik het nog minstens tien jaar over zou hebben.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:01 schreef Syrena het volgende:
Terechte klacht.
Hoewel het nog erger had kunnen zijn, ze had ook het feest kunnen bederven door in huilen uit te barsten(ja meegemaakt).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |