Die zijn ook ziek.quote:
Gaat het zonder haar ook lukken om al die pallets te stapelen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
maar het feest is ook nog eens georganiseerd omdat wij - dus zonder haar - een belangrijk account hebben binnengehaald.
En dat vind ik dus niet. Want niet bijgedragen aan het resultaat. En als je ziek bent kom je ook niet feesten alsof er niks aan de hand is.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:58 schreef Pharkus het volgende:
Ze hoort nog steeds bij het team. Alsof de overige 80% daar stond om het Chinees-Indisch buffet te 'killen' omdat ze zo hard hadden gewerkt.
Wat je vindt mag je houden. Je bent ook een loonslaaf dus voor je kijken, doorlopen.quote:
Er is nog geen resultaat maar alleen een 'account'quote:Want niet bijgedragen aan het resultaat.
Onder andere uit de OP blijkt deze uitspraak niet te kloppen.quote:En als je ziek bent kom je ook niet feesten alsof er niks aan de hand is.
Je weet wat er voor een effort tegenover een acquisitie van 9,4 mil staat? Nee? Doorlopen, loonslaaf.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:19 schreef Deshain het volgende:
[..]
Wat je vindt mag je houden. Je bent ook een loonslaaf dus voor je kijken, doorlopen.
[..]
Er is nog geen resultaat maar alleen een 'account'binnengehaald. Als ze echt zo incompetent is dan is het toch alleen maar beter dat ze er verder niks aan doet. Alleen maar meer resultaat!
[..]
Onder andere uit de OP blijkt deze uitspraak niet te kloppen.
Als tendermanager zou ik dat wel moeten weten ja.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je weet wat er voor een effort tegenover een acquisitie van 9,4 mil staat? Nee? Doorlopen, loonslaaf.
Daar heb je mensen, die wèl deskundig zijn, voor die dat wel kunnen beoordelen ja. Jouw, en mijn, mening is totaal irrelevant.quote:Want jij vindt het prima om selectief ziek te zijn? Zoals het je uitkomt? Mevrouw is ook nog eens lichter werk aangeboden, maar nee daar was ze ook te ziek voor.
Blijkbaar heeft iemand die aan een hogere tak hangt besloten dat ze uitgenodigd werd dus pech voor je.quote:Maar wel vreten en feesten alsof je zelf alle credits hebt verdiend.
Fijn, dan weet je dat ik gewoon gelijk heb. Dan weet je ook dat iemand die niks oplevert uit het project gesodemieterd moet worden. En zeker niet in de (toekomstige) assets mee moet delen. Wegens bedrijfsmatig kut.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:13 schreef Deshain het volgende:
[..]
Als tendermanager zou ik dat wel moeten weten ja.
[..]
Daar heb je mensen, die wèl deskundig zijn, voor die dat wel kunnen beoordelen ja. Jouw, en mijn, mening is totaal irrelevant.
[..]
Blijkbaar heeft iemand die aan een hogere tak hangt besloten dat ze uitgenodigd werd dus pech voor je.
Dan heeft vast een manager een exception plan en business justification gedraaid waar deze uitnodiging uit voort is gekomen.quote:
Het gaat dus niet over prince2 hier, maar over een profiterende kutcollega. Maar goed.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:47 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dan heeft vast een manager een exception plan en business justification gedraaid waar deze uitnodiging uit voort is gekomen.
Maar dan voel ik je pijn wel, al is PRINCE2 klachtwaardiger dan dit geneuzel.
lekker anoniem biggie lopen doen op een internetforum, meneer de fucking tendermanagerquote:Op dinsdag 5 september 2017 21:13 schreef Deshain het volgende:
[..]
Als tendermanager zou ik dat wel moeten weten ja.
[..]
Daar heb je mensen, die wèl deskundig zijn, voor die dat wel kunnen beoordelen ja. Jouw, en mijn, mening is totaal irrelevant.
[..]
Blijkbaar heeft iemand die aan een hogere tak hangt besloten dat ze uitgenodigd werd dus pech voor je.
Leestekens.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:28 schreef Chai het volgende:
Misschien is naar het feest gaan wel onderdeel van haar reïntegratietraject.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |