abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41055044
"ik vin jou eh lekkur wijf!"

De samenvatting:

Maandag
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Komt vanmorgen een collega op het werk, zo dronken als een tor. Echt letterlijk niet te filmen, die gast kon bijna niet meer op zijn benen staan. Ik vraag me af hoe hij met de auto tot hier is geraakt.

Ik vroeg hem "Goh, je hebt hem wel goed plakken he? Zou je niet liever naar huis gaan?" - "Heheheh gistere feessie gehad... Beetjuh laat geworreheheheh..." Waarop hij vervolgens naar de koffieautomaat loopt (op zich goede actie) of laat ik zeggen, strompelt. Komt hij op de gang Diane van het secretariaat (fictieve naam, overigens geen aantrekkelijke dame) tegen, zegt hij zo "Hej weet juh? Ik vin jou eh lekkur wijf!" En grijpt haar vervolgens helemaal vast.

Ze hebben hem met drie man los moeten trekken Daarna hebben ze hem met de taxi naar huis gestuurd.

En dat op een maandag
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja, het ging ongeveer zo:
Sjaak:
Ik:
Diane:
Wij:
Manager:
Sjaak per telefoon:
Diane:
Wij:
Diane:

Mischien volgt er nog een
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, even een kleine update

Zojuist gehoord van Diane (fictieve naam) dat nadat ze een gesprek had gehad met de manager, Sjaak (fictieve naam) door de manager thuis is opgebeld. Logisch, als manager wil je die gast zodra hij weer nuchter is op kantoor hebben voor een goed gesprek. Uit dat telefoongesprek schijnt niet heel erg veel gekomen te zijn, meneer was nog te dronken om een fatsoenlijk woord uit te kunnen brengen, maar een kwartier daarna kreeg Diane een telefoontje. Van Sjaak. Iets in de trant van "Kenkerhoeah je moet mij niet zwart maken kenkerhoeah anders weet ik waar je huis woont". Diane weer overstuur door die zuiplap Meneer is nog niet helemaal nuchter dus.

Dat belooft wat voor morgen. Het begint steeds leuker te worden
Dinsdag
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, hij is er weer

Vanmorgen werd Sjaak bij zijn binnenkomst opgewacht door een aantal grijnzende collega's in de hal. Sjaak heeft snel de trap genomen (doet hij anders nooit) naar zijn kantoor. Hij was nuchter En geloof het of niet, een collega heeft inderdaad in zijn kantoor een Heineken vlag opgehangen! De collega van Sjaak - we noemen deze persoon Hans - zei dat Sjaak niets van deze vlag durfde te zeggen en strak voorover gebogen over zijn toetsenbord zat naar zijn beeldscherm te turen, met een grote bak koffie naast hem (Sjaak heeft zijn eigen mok). Hij zei geen woord. Totdat Sjaak ineens opschrok toen de telefoon ging. Het schijnt, aldus de collega Hans, dat Sjaak zichtbaar het zweet uitbrak en even aarzelde om de telefoon op te pakken. Na een kort "Hallo... Ja... Ja okee..." nam hij nog een slok koffie en stond hij op, inderdaad om naar het kantoor van de manager te gaan.

Wat daar besproken is zullen we nooit weten. Wel is inmiddels bekend dat Sjaak het bedrijf niet hoeft te verlaten! Hij heeft een laatste kans gekregen omdat hij voorheen een toch wel goede staat van dienst had. Wel wordt van hem verwacht dat hij persoonlijk zijn excuses gaat aanbieden aan Diane.

Of het leven er voor hem gemakkelijker op wordt waag ik te betwijfelen. Sjaak heeft inmiddels de nodige fanmail gekregen van collega's over het hele bedrijf, varierend van "Top! Ga zo door!", "Koekje erbij" tot aan hele serieuze epistels over zijn drankprobleem aan toe. Ook zal hij dit nog jarenlang te horen krijgen en de verwachting is dat Sjaak wellicht uit eigen beweging het bedrijf zal verlaten. Of hem dat lukt, hij staat nu immers te boek als een 46-jarige zuiplap, valt te betwijfelen. We gaan dus nog heel lang genieten van Sjaak

Van Diane tot nog toe geen spoor vandaag Het schijnt dat ze niet alleen komt.
In deze editie o.a.:
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
DIANE IS BOOS!!!

Ze kwam rond half een aanzetten met een dame in een mantelpakje. Jong ding, aktentas, haar opgestoken, je kent het wel. Het was niet haar lesbische meesteres maar haar juridisch adviseur Samen gingen ze naar de manager. Die haalde er iemand van interne zaken bij en ze hebben een gesprek gehad.

Dat dit niet helemaal volgens de verwachting van Diane ging, bleek wel uit het feit dat ze met een kwaad gezicht bijna stampvoetend door het gebouw heen stoof. Haar lesbische meesteres juridisch adviseur was inmiddels weer vertrokken. "En wat denkt die Jean-Paul wel niet! Mij vertellen dat ik er geen werk van zou moeten maken omdat dat schieten is met een olifant op een mug en dat dat Sjaak zou kunnen schaden nou wat interesseert mij dat nou?" Zoiets hoorde ik haar bleren door de gang

Uit nadere informatie van interne zaken (want je wil toch weten waarom Sjaak niet de zak heeft gekregen, vroegen we schijnheilig) bleek het volgende.
Sjaak heeft een uitstekende staat van dienst gehad en het incident met Diane valt te betreuren, maar doet aan zijn staat niets af. Daarbij zou het ontslaan van Sjaak het bedrijf in een moeilijke positie brengen hetgeen voor geen van de partijen wenselijk werd geacht. Natuurlijk was het voor Sjaak wel degelijk de laatste keer en werd van hem verwacht dat hij zijn excuses ging aanbieden aan Diane, en zou een aangetekend schrijven met hetgeen er was besproken tussen hem en de manager Sjaak worden toegezonden. Ook werd Sjaak een hulpverleningsprogramma aangeboden bij een professionele instantie als hij een echt drankprobleem had. Tja, overheid he?

Dat laatste schoot Diane dus vooral in het verkeerde keelgat. Alsof die kl**tzak nog niet genoeg werd beschermd en geholpen, zij was toch per slot van rekening het slachtoffer? Ze staat nu al de hele middag bij de koffieautomaat haar verontwaardiging te uiten tegen iederen die het maar horen wil.

Sjaak is nog niet bij haar langs geweest voor die excuses Dat lijkt me ook geen slimme zet op dit moment. Hoewel hij het zo snel mogelijk achter zich wil laten is hem aangeraden om toch even voor de bui te blijven schuilen.

UIt een kort gesprek met Diane (roddel, roddel) maakte ik op dat ze die lesbische meesteres juridisch adviseur had meegenomen om te kijken of er iets aan financiele schadevergoeding of een soort van vakantie uitgesleept kon worden. Helaas was de dame in kwestie nog slechts een rechtenstudent en zat de meneer van interne zaken al 20 jaar in het vak Niks nakkes nada dus voor Diane, kopje koffie en gewoon weer aan je werk.
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
INSTANT UPDATE!!!

Ondanks gewaarschuwd te zijn heeft Sjaak toch al zijn moed verzameld en is hij naar Diane gegaan om zijn excuses aan te bieden. "Zou je daar niet beter even mee wachten?" vroeg zijn collega Hans nog voorzichtig, "Het kan zijn dat ze nog een beetje boos is van dat gesprek met Jean-Paul daarstraks." - "Nee, ik wil het achter de rug hebben, dan ben ik ervan af, dan kan ik weer gewoon verder met mijn werk. Ik zit me hier gewoon op te vreten." antwoordde Sjaak, en tegen alle goedbedoelde waarschuwingen in sjokte hij naar het kantoor van Diane, gadegeslagen door enkele op sensatie beluste medewerkers die voorzichtig met hem meeschuifelden richting het hol van de leeuw. Waaronder ik, want zo corrupt ben ik wel

Eenmaal in het hol der sensatie aangekomen begon Sjaak iets te stamelen in de trant van "Eh Diane, dat van gisteren... eh... ik wou even zeggen dat... eh..." Op dat moment zocht hij oogcontact met Diane en barstte de bom. Diane keek hem woedend aan met haar armen over elkaar, haar mond en ogen stijf dicht geknepen en bijna onbeweeglijk. Dit kon Sjaak niet vatten, de arme ziel, hij kroop toch met hangende pootjes naar haar terug? Hij zocht een uitweg en probeerde snel weg te komen met de woorden "Nou ja als het je niets uitmaakt dan eh... dan eh... dan ga ik wel weer." terwijl hij achteruit schuifelde en naar de deur van het kantoor wees. Diane's gezicht stond op ontploffen.

Wat de situatie er niet beter op maakte, was dat enkele collega's snel de Heineken vlag van Sjaak's kantoor hadden gehaald en daarmee de gang in kwamen gelopen. Dus net toen Sjaak probeerde het kantoor te ontvluchten, kwamen die collega's met die Heineken vlag aanzwaaien! Sjaak zag het niet, maar Diane wel. Hij begreep dus niet waarom ze ineens zo woest op stond en kwaad naar de deur liep. Hij maakte zich gauw uit de voeten, maar struikelde daarbij over de handtas van Diane die bij de deur stond (je had het niet beter kunnen plannen ) Diane nu helemaal over de rooie, schreeuwen "Vuilak! Viezerik! Lompe boer!" Ze greep een van die stressballetjes die overal op kantoor liggen en gooide dat naar hem toe. Sjaak maakte dat hij weg kwam. Diane op de gang schreeuwen. De rest van de collega's lachen (waaronder ik). Toen kwam de manager kijken wat er aan de hand was (snel de Heineken vlag wegmoffelen). Diane weer in haar slachtofferrol, hysterisch janken, mee naar het kantoor van de manager enz.

Sjaak is nu ook helemaal ontdaan, de arme kerel. En hij bedoelde het nog wel zo goed Gelukkig heeft hij getuigen van zijn goede bedoelingen.
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Goed, Diane is naar huis. De manager heeft haar even aangehoord en nadat hij de kant van Sjaak heeft vernomen concludeerde hij dat het niet slim was geweest van van Sjaak om nu al zijn excuses aan te bieden, maar dat hij niets fout heeft gedaan. Diane was woest en ging naar huis. "Als dat hier zo moet kunnen jullie allemaal naa de kl*ten lopen!" Bam, deur dicht.

Sjaak wordt nou een beetje opgevangen door zijn directe collega's. Hij is overstuur, snapt het allemaal niet. Voorzichtig is hem een workshop communicatievaardigheden / assertiviteit aangeraden om zijn sociale antennes wat bij te stellen. Dat heb je met boekhouders he, meer werk dan vrienden.

Een andere collega van me (ja, we zijn met een heleboel), heeft eens gevraagd aan de manager hoe dit nu verder moet. Hij gaf aan dat hij dat ook niet meer wist. Beide partijen schijnen in deze situatie niet meer nader tot elkaar te kunnen komen, deelde hij mee. Maar hij bleef zoeken naar een oplossing. Het teambuildingsweekend komt er binnenkort aan, en mischien dat er iets in het programma "ingepast" kan worden. Dat wordt nog lachen

Nee, ik verzin het niet, ook al is het mischien te grappig voor woorden. Dit zijn de dagen dat je blij bent dat je in een dergelijk bedrijf werkt
Hier is dus plaats voor updates.

Groetjes en kusjes,

Verstekbakker.
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:42 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nou, Diane moet nog op het werk komen En ze komt volgens de geruchten niet alleen.
Heeft ze ook vaker last van 'depressies'?

[ Bericht 44% gewijzigd door Verstekbakker op 22-08-2006 15:35:32 ]
Retteketet met dat banket.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:45:27 #2
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_41055059
ben benieuwd
pi_41055089
tvp 2
pi_41055098
Diane komt niet alleen? .
Whatever I want.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:47:46 #5
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_41055108
Heeft Sjaak al op dat nieuws gereageerd?

Die zal em nu ook wel zitten knijpen. Of hij moet met zijn reuzenmok het gevecht aangaan.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:50:50 #6
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41055154
maar even alle gekheid op een stokje enzo:
Het blijft een rare werkgever waar je
- dronken op je werk kunt verschijnen
- de taxi naar huis gesponsord krijgt
- je vrouwelijke collega's kunt betasten
- je vrouwelijke collega's kunt bedreigen

en dan nog steeds niet ontslagen wordt.. Ik heb mensen ontslagen zien worden voor minder
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_41055159
Wehehe, die heineken vlag.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:51:34 #8
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_41055177
qxz
Ik heb al een boek.
pi_41055190
kut, ik heb net ook een deeltje twee gemaakt
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:53:07 #10
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41055219
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:52 schreef kareltje_de_grote het volgende:
kut, ik heb net ook een deeltje twee gemaakt
da's al opgelost
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_41055233
TVP !!
Like any other bitch
I do NOT shit where I eat
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:54:38 #12
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_41055265
TVP

wil toch wel weten hoe het verder gaat.
pi_41055295
ik ben opeens ook wel benieuwd naar de kerstborrel
Like any other bitch
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:56:15 #14
155976 Verstekbakker
Geen houthakker.
pi_41055302
Kunnen die TVP debielen niet verwijderd worden en een ban krijgen in KLB? Ik stoor me er behoorlijk aan als je de eerste 3 pagina's van een topic moet overslaan omdat er alleen maar posts staan van lui zonder humor/IQ.
pi_41055313
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:56 schreef Verstekbakker het volgende:
Kunnen die TVP debielen niet verwijderd worden en een ban krijgen in KLB? Ik stoor me er behoorlijk aan als je de eerste 3 pagina's van een topic moet overslaan omdat er alleen maar posts staan van lui zonder humor/IQ.
niet zo overdrijven jah
Like any other bitch
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:57:43 #16
29223 giMoz
M-Power empowered
pi_41055330
ook hier korte berichtje als zijnde TVP:
heb idd ook wel eens mensen voor minder ontslagen zien worden, maar aan de andere kant,als sjaak een goede staat van dienst had is het ook zonde om hem vanwege 1 x dronken zijn te ontslaan...
Hij zal genoegd gestraft worden met het onder ogen zien van z'n collega's
Het probleem van virussen spy- en adware is niet de browser maar bevind zich tussen toetsenbord en rugleuning.....
www.zoekopdekaart.nl
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:58:13 #17
155976 Verstekbakker
Geen houthakker.
pi_41055342
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:56 schreef Dibbl het volgende:

[..]

niet zo overdrijven jah
Nee, je moet gewoon oprotten mongool. Ik heb geen zin om tussen kutposts de updates en de humor te moeten zoeken.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:58:22 #18
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_41055344
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:56 schreef Verstekbakker het volgende:
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:36 schreef Verstekbakker het volgende:
Diane verdient een schop tegen haar hoofd tot er bloed uit haar enkels komt.

Wat een kutkankertyfuszeikwijf.
En jij zegt iets over humor/IQ?
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:58:47 #19
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_41055355
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:57 schreef giMoz het volgende:
heb idd ook wel eens mensen voor minder ontslagen zien worden, maar aan de andere kant,als sjaak een goede staat van dienst had is het ook zonde om hem vanwege 1 x dronken zijn te ontslaan...
Nee ok, maar dreigen lijkt me een goeie reden voor ontslag.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:58:50 #20
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41055357
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:57 schreef giMoz het volgende:
zoland Diana daar ook mee kan leven is dat idd ook best.. maar als diaantje nu al depri is, vraag ik me af of zij zich daar wel goed bij voelt
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:00:10 #21
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41055387
Sjaak is een boekhoudert met een lange staat van dienst, daar zijn er niet veel van. Dat ie niet van de whiskey af kan blijven, is slechts bijzaak.

Diane is iemand zonder relativeringsvermogen. Ze is zoeen type dat zou gaan huilen als Hans Teeuwen een grap over de Jostiband zou maken.

Tot dusver mijn analyse.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:01:44 #22
155976 Verstekbakker
Geen houthakker.
pi_41055410
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 10:58 schreef teamlead het volgende:

[..]

zoland Diana daar ook mee kan leven is dat idd ook best.. maar als diaantje nu al depri is, vraag ik me af of zij zich daar wel goed bij voelt
Als die kuthoer zo labiel is, moet ze een uitkering gaan trekken of bij een kinderdagverblijf gaan werken.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:02:20 #23
155976 Verstekbakker
Geen houthakker.
pi_41055417
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:00 schreef Dirktator het volgende:
Sjaak is een boekhoudert met een lange staat van dienst, daar zijn er niet veel van. Dat ie niet van de whiskey af kan blijven, is slechts bijzaak.

Diane is iemand zonder relativeringsvermogen. Ze is zoeen type dat zou gaan huilen als Hans Teeuwen een grap over de Jostiband zou maken.

Tot dusver mijn analyse.
Wat Dt. zegt dus.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:03:45 #24
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_41055448
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:01 schreef Verstekbakker het volgende:

[..]

Als die kuthoer zo labiel is, moet ze een uitkering gaan trekken of bij een kinderdagverblijf gaan werken.
Als jij niet tegen tvp's kunt, moet je gewoon geen kuttopic openen.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_41055472
als het een negert was met een grote zwans dan had Diana het niet erg gevonden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')