quote:Op woensdag 6 september 2017 14:32 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Well well well: https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/115001444731
Ik gok op Waves, Stratis, Bitquence, Verge die op Binance komen en dan nog een 5e.
Goed nieuws.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:33 schreef chantalxx het volgende:
https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/115001444731
Dus er gaan vijf nieuwe coins toegevoegd worden vanuit het vote gedeelte, tevens met meer internationaal publiek en coins zou het wel eens slim kunnen zijn om bnb in te slaan
Nee, de presale was al af, dit was het public gedeelte.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:27 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Krijg je die teveel gebruikte GWEI en GAS bij transacties wel in de vorm van ETH terug en dus betaal je gewoon een 'normale' fee onder de streep?
Was dit presale-ICO van Aventus trouwens?
Scaled lekker he, zo'n blockchain.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:39 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Nee, de presale was al af, dit was het public gedeelte.
twitter:TheWolf3221 twitterde op woensdag 06-09-2017 om 13:02:06Coinbase to add 3 new coins/tokens. According to Peter Todd Viacoin $VIA is a lock. Others being strongly considered are $OMG and $DCR. reageer retweet
Fuck. Paar dagen terug VIA weg gedaan na maanden lang hodlen.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:07 schreef dimmak het volgende:
twitter:TheWolf3221 twitterde op woensdag 06-09-2017 om 13:02:06Coinbase to add 3 new coins/tokens. According to Peter Todd Viacoin $VIA is a lock. Others being strongly considered are $OMG and $DCR. reageer retweet
Ze zijn nog cheap.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fuck. Paar dagen terug VIA weg gedaan na maanden lang hodlen.
Coinmarketcap als bronquote:Op woensdag 6 september 2017 15:21 schreef Roellie80 het volgende:
Antwoorden Kamervragen over cryptocurrencies
De DNBcoin is er dus ookquote:
Uitverkocht bigboyquote:Op woensdag 6 september 2017 15:25 schreef Sosa het volgende:
Krijg nou wat, is die Aventus ICO nu al dicht? Die was straks nog open toch?
FOMOquote:Op woensdag 6 september 2017 15:25 schreef Sosa het volgende:
FF lezen pik. Begon om 14u en was in 7 minuten uitverkochtquote:Op woensdag 6 september 2017 15:25 schreef Sosa het volgende:
jezusquote:Op woensdag 6 september 2017 15:29 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
FF lezen pik. Begon om 14u en was in 7 minuten uitverkocht
We would like to thank everyone for participating in our token sale and supporting us through the whole process. Our token sale ended at 12:07pm UTC today after hitting our hard cap of ~60,000 ETH.
Ik moest ook even gniffelen maar hey, weet jij een betere bron met overzicht van welke coins er zijn?quote:
Sowquote:Op woensdag 6 september 2017 15:29 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
FF lezen pik. Begon om 14u en was in 7 minuten uitverkocht
We would like to thank everyone for participating in our token sale and supporting us through the whole process. Our token sale ended at 12:07pm UTC today after hitting our hard cap of ~60,000 ETH.
19 miljoen dollar in 7 minuten, misschien moet ik ook eens een ICO starten gewoon omdat het kanquote:
Ja, ze overdrijven lichtelijk hoor, zo'n 45k ETH was al weg in een presale en investors. Maar toch, 15K ETH in 7 minuten... En dat terwijl het halve Ethereum network gelijk weer op z'n gat lag..quote:
Wat een onzin vragen allemaal, de meeste kun je zelf ook wel beantwoorden met wat onderzoek op google.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:21 schreef Roellie80 het volgende:
Antwoorden Kamervragen over cryptocurrencies
GAS farmen.. dat is alles, ik ga ze niet met verlies verkopen, simple as thatquote:Op woensdag 6 september 2017 17:50 schreef Roellie80 het volgende:
Ik raad nogmaals alle NEO FOMO's aan er uit te stappen. De coin gaat voorlopig echt niet meer terug naar de ¤40
Het daadwerkelijk restricten van chinese accounts maakt het nieuws weer stuk minder feestelijk om eerlijk te zijn... Maarja dat zat in de pijplijn!quote:Op woensdag 6 september 2017 14:32 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Well well well: https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/115001444731
Ik gok op Waves, Stratis, Bitquence, Verge die op Binance komen en dan nog een 5e.
Is 1 van de 30 pilots die de Nederlandse overheid volgt.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:54 schreef Mandéra het volgende:
Iemand hier gehoord van bitJob? Volgende week is er een ICO.
https://bitjob.io/
De Nederlandse overheid heeft ook een vinger in de pap in dit project.
https://www.blockchainpilots.nl/quote:Om te vast te stellen welke kansen er zijn voor de Nederlandse overheid organiseren we pilots. Tijdens deze pilots brengen we in kaart op welke wijze blockchain overheidsprocessen kan vernieuwen en verbeteren. Via het uitwerken van use cases wordt duidelijk met welke technologische, maatschappelijke, juridische en bestuurlijke vraagstukken overheidsorganisaties te maken krijgen in de komende jaren.
Deze week nieuwe website als het goed is, misschien dat er dan ook wat meer informatie komt.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:22 schreef MaGNeT het volgende:
Ben wel benieuwd of TrustCoin nog met een product gaat komen binnenkort.
Ze zijn wat aan de late kant (niet vreemd bij dit soort projecten) en de huidige marketcap is een fooitje vergeleken met wat het zou kunnen zijn...
Oh mooi, dat heb ik gemist. Heb al een tijdje het gevoel dat er wat gaat gebeuren, mag ook onderhand welquote:Op woensdag 6 september 2017 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze week nieuwe website als het goed is, misschien dat er dan ook wat meer informatie komt.
Ik las het vanmiddag op de Slack, dat dat ging gebeuren, al zei die gozer wel dat hij nog even op officiële bevestiging wachtte. Ben wel benieuwdquote:Op woensdag 6 september 2017 19:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh mooi, dat heb ik gemist. Heb al een tijdje het gevoel dat er wat gaat gebeuren, mag ook onderhand welHeb er nog steeds 32000 dus dat kan nog wel wat worden dan.
Ah, mss ook daar maar eens op Slack aanmelden danquote:Op woensdag 6 september 2017 19:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik las het vanmiddag op de Slack, dat dat ging gebeuren, al zei die gozer wel dat hij nog even op officiële bevestiging wachtte. Ben wel benieuwd. En ja, er mag wel wat gebeuren. Ten tijde dat ik er 100 euro in stopte (voor mijn vader) waren ze 0,30, dat was geloof ik mei ofzo, en nu ook. Hoogste wat ik gezien heb was 0,47 dollar tot nu toe. Verwacht echt niet dat ze snel ver omhoog schieten, maar wat meer leven mag wel
.
Ik heb er wat minder, 340.
Waar vandaan is ie verstuurd? Heb je in je bitcoinclient wel een ID?quote:Op woensdag 6 september 2017 20:02 schreef niggeplease het volgende:
ik heb een paar dagen geleden een bitcoin verzonden maar hij heeft nog steeds geen confirmation. op blockchain.info kan de transactie ook niet gevonden worden. weet iemand wat t probleem kan zijn?
btc wallet. ik vond een wallet.dat bestandje op een oude hdd. zou t kunnen dat ik heb verzonden zonder dat ie gesynct was? dus dat de hoeveelheid op mn wallet niet klopte op moment van verzenden.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:13 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Waar vandaan is ie verstuurd?
Wel met fee verstuurd?quote:Op woensdag 6 september 2017 20:15 schreef niggeplease het volgende:
[..]
btc wallet. ik vond een wallet.dat bestandje op een oude hdd. zou t kunnen dat ik heb verzonden zonder dat ie gesynct was? dus dat de hoeveelheid op mn wallet niet klopte op moment van verzenden.
Volgens mij moet de wallet volledig gesynct zijn voordat hij iets verzendquote:Op woensdag 6 september 2017 20:15 schreef niggeplease het volgende:
[..]
btc wallet. ik vond een wallet.dat bestandje op een oude hdd. zou t kunnen dat ik heb verzonden zonder dat ie gesynct was? dus dat de hoeveelheid op mn wallet niet klopte op moment van verzenden.
ik las iets over de fee te verhogen van een oude transactie door te doen alsof je dubbel spend. weet iemand of dit kan?quote:Op woensdag 6 september 2017 20:23 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Volgens mij moet de wallet volledig gesynct zijn voordat hij iets verzend
Thx zal het eens door lezenquote:Op woensdag 6 september 2017 09:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Een oudje, maar bij deze: https://tradeblock.com/bl(...)preting-order-books/
Ik heb dit gedaan door mijn wallet.dat te openen op een andere pc. Bitcoin software erop gezet, laten syncen, daarna de wallet.dat geopend. De transactie die nog niet was verstuurd (met de andere pc) is dan niet aanwezig in deze wallet. Vervolgens een nieuwe transactie gedaan met juiste fee. Je doet dan volgens mij een double spend. De nieuwe transactie krijgt dan voorrang denk ik. Dit kan volgens mij alleen als je eerste vastzittende transactie nog niet op de blockchain staat. Je kan nog kijken via blockexplorer.com of je transactie daar wel zichtbaar is. Blockchain.info is soms tragerquote:Op woensdag 6 september 2017 20:25 schreef niggeplease het volgende:
[..]
ik las iets over de fee te verhogen van een oude transactie door te doen alsof je dubbel spend. weet iemand of dit kan?
ik heb het op een andere pc geopend en transactie is idd niet verstuurd. ik gebruik multibit classic en de maximale fee is 0,0005, hopelijk is dit voldoende. even afwachten.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:44 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ik heb dit gedaan door mijn wallet.dat te openen op een andere pc. Bitcoin software erop gezet, laten syncen, daarna de wallet.dat geopend. De transactie die nog niet was verstuurd (met de andere pc) is dan niet aanwezig in deze wallet. Vervolgens een nieuwe transactie gedaan met juiste fee. Je doet dan volgens mij een double spend. De nieuwe transactie krijgt dan voorrang denk ik. Dit kan volgens mij alleen als je eerste vastzittende transactie nog niet op de blockchain staat. Je kan nog kijken via blockexplorer.com of je transactie daar wel zichtbaar is. Blockchain.info is soms trager
ja volledig gesynct. bij de status staat dat ie nog niet bevestigd is, net als op mn andere computer. zou t aan mn wallet kunnen liggen? gebruik multibit classic.quote:Op woensdag 6 september 2017 21:32 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Was hij wel volledig gesynct voordat je de transactie deed? Nu ook geen ID?
Multibit is er een tijdje geleden mee gestopt. Geen idee of de wallet daardoor ook niet meer werkt (zou kunnen dat alle nodes ook uit de lucht zijn inmiddels), maar het is sowieso wel verstandig over te stappen naar een andere wallet. Zie: https://multibit.org en https://multibit.org/blog/2017/07/26/multibit-shutdown.htmlquote:Op woensdag 6 september 2017 21:35 schreef niggeplease het volgende:
[..]
ja volledig gesynct. bij de status staat dat ie nog niet bevestigd is, net als op mn andere computer. zou t aan mn wallet kunnen liggen? gebruik multibit classic.
dat zou t kunnen zijn idd. even kijken of ik t kan overzetten naar electrum. thnx!quote:Op woensdag 6 september 2017 21:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Multibit is er een tijdje geleden mee gestopt. Geen idee of de wallet daardoor ook niet meer werkt (zou kunnen dat alle nodes ook uit de lucht zijn inmiddels), maar het is sowieso wel verstandig over te stappen naar een andere wallet. Zie: https://multibit.org en https://multibit.org/blog/2017/07/26/multibit-shutdown.html
Heeft 6 confirmations, dus in theorie zou hij toch al wel te zien moeten zijn. Welke wallet heb je?quote:Op woensdag 6 september 2017 21:44 schreef juiced01 het volgende:
Ik heb een vanavond voor 100 euro aan Litecoin (1.37569985 LTC) gekocht, maar deze verschijnt (nog) niet in m'n wallet. Ik heb op blockcypher.com gezocht, maar hier word ik niet wijzer van. Duurt dit gewoon wat langer voordat het in mijn wallet verschijnt?
Tx ID ce702089c1b7c0bd90c0ef16f0307da040223e05aee0961f75173be87bcd20d7
Ik heb www.litecoin-storage.com gebruikt.quote:Op woensdag 6 september 2017 22:01 schreef Thieske het volgende:
[..]
Heeft 6 confirmations, dus in theorie zou hij toch al wel te zien moeten zijn. Welke wallet heb je?
Zelfs al veel meer dan 6 nu ik goed kijk. Al 41 dus dat je ze nog niet in je wallet ziet is raar. Heb zelf verder geen ervaring met die site.quote:Op woensdag 6 september 2017 22:01 schreef Thieske het volgende:
[..]
Heeft 6 confirmations, dus in theorie zou hij toch al wel te zien moeten zijn. Welke wallet heb je?
Misschien private key in een andere light wallet laden? Misschien is je BTC nooit verstuurd.quote:Op woensdag 6 september 2017 20:55 schreef niggeplease het volgende:
[..]
ik heb het op een andere pc geopend en transactie is idd niet verstuurd. ik gebruik multibit classic en de maximale fee is 0,0005, hopelijk is dit voldoende. even afwachten.
Ik kan gewoon inloggen hier.quote:Op woensdag 6 september 2017 22:44 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Meer mensen die niet op Bittrex kunnen inloggen? Als ik de link in de mail klik van 'new ip adress detected' kom ik op Bittrex met de melding 'houston we have a problem'.
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op woensdag 6 september 2017 22:51 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
De mails van het inloggen lijken niet aan te komen. Als 3x geprobeerd in te loggen nu...
Ben ik gelukkig niet de enige. Ik dacht al dat ik gehackt zou zijn, maar dat zou ik heel knap vinden. Ik heb namelijk Google Authenticator aan op een mobiel zonder internet- en wifiverbinding aan.quote:Op woensdag 6 september 2017 23:04 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem
Wat een gelul ook elke keer door IPv6
Hoe ben je daar bij gekomen? die site bestaat net 2 dagen.. https://www.whois.com/whois/litecoin-storage.com, grote kans dat je coins weg zijn. De frontpage was voor mij al genoeg geweest om daar nooit iets heen te sturen.quote:Op woensdag 6 september 2017 22:03 schreef juiced01 het volgende:
[..]
Ik heb www.litecoin-storage.com gebruikt.
Weet ik wel zeker. Het contact emailadres is: goldenglass665@gmail.comquote:Op woensdag 6 september 2017 23:58 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Hoe ben je daar bij gekomen? die site bestaat net 2 dagen.. https://www.whois.com/whois/litecoin-storage.com, grote kans dat je coins weg zijn. De frontpage was voor mij al genoeg geweest om daar nooit iets heen te sturen.
Template van de website, inclusief dezelfde (stock)foto's van de CEO etc.quote:Op donderdag 7 september 2017 00:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker. Het contact emailadres is: goldenglass665@gmail.com
Dat is mooi kutquote:Op donderdag 7 september 2017 08:21 schreef qua111 het volgende:
Ik was in mei begonnen, 350¤ aan coins op bit.ac wallet. Zomervakantie te druk, dus wel op blockfolio gekeken iedere week, euro of 600. Na het volgen van dit topic besloten serieus te starten, coins overzetten naar een paperwallet; blijkt heel dat bit.ac een scam te zijn geweest, waar iemand ¤90mln aan coins mee heeft gestolen.
Nu dus iets serieuzer beginnen..
Daarom laat ik wat dat betreft het liever op een grote exchange staan dan het naar obscure websites/wallets sturen.quote:Op woensdag 6 september 2017 23:58 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Hoe ben je daar bij gekomen? die site bestaat net 2 dagen.. https://www.whois.com/whois/litecoin-storage.com, grote kans dat je coins weg zijn. De frontpage was voor mij al genoeg geweest om daar nooit iets heen te sturen.
De link in je signature doet het nog steeds niet.quote:Op donderdag 7 september 2017 08:40 schreef dimmak het volgende:
Hoop dat Binance wat vaart maakt met andere coins toevoegen. Heb nu crypto's van mijzelf en nog gezamelijk met 2 personen, maar met het vele spreiden wordt het een beetje onoverzichtelijk.
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Omdat BET waarschijnlijk nooit meer open gaat.quote:Op donderdag 7 september 2017 08:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De link in je signature doet het nog steeds niet.
[..]
Met daytraden kun je winst pakken op de voorspelbare schommelingen, en als je het voor een langere periode had zou ik het niet opgeven.quote:Op donderdag 7 september 2017 08:56 schreef chantalxx het volgende:
Nou via keldert weer lekker naar beneden de laatste dagen, ben wel klaar met dat
Geen ICOquote:Op donderdag 7 september 2017 08:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)e-digitale-munt.html
Ik vraag me toch af hoe hij double spending wil tegengaan. Je mist immers de confirmations voor offline transactions. Die worden pas gemined als je ze online zet.
Je bent je geld kwijt, hoop voor je dat het niet veel was.quote:Op woensdag 6 september 2017 22:11 schreef juiced01 het volgende:
Ik heb een support ticket aangemaakt, zal het laten weten als ze reageren.
Welke wallet gebruiken jullie voor Litecoin?
Ik las iets over een koppeling met een smartphone app, dus hoe "offline" het is weet ik nietquote:Op donderdag 7 september 2017 08:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vraag me toch af hoe hij double spending wil tegengaan. Je mist immers de confirmations voor offline transactions. Die worden pas gemined als je ze online zet.
Het zal wel kunnen, double spending maar ik denk dat je daar software tegenover moet zetten, want waarschijnlijk reserveert dat apparaatje op een nieuw adres dat "spent money" en haalt het van het oude adres? En dan dik encrypted lijkt me t moeilijk te kraken, zoiets? Je hebt wel gelijk, als je het geheugen flasht en steeds terug zet kan je blijven spenden.quote:Op donderdag 7 september 2017 08:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Eeh? wat gaat forken? MEW?quote:Op donderdag 7 september 2017 10:04 schreef Scrummie het volgende:
Mensen met MyEtherWallet, krijg net bericht op Slack;
Omdat er een fork aan zit te komen eind van de maand is 2FA een verplichting vanaf dan. Accounts zonder 2FA krijgen geen support voor de fork, en er is dus risico op verlies van ETH.
Heb zelf geen ETH, maar wees gewaarschuwd.
ETHquote:
dit gedaan. wallet was leegquote:Op woensdag 6 september 2017 22:46 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Misschien private key in een andere light wallet laden? Misschien is je BTC nooit verstuurd.
Nee door de fork moet er 2fa op komenquote:Op donderdag 7 september 2017 10:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Omdat er 2FA op moet komen? Link?
alle ERC20 tokens een risico?quote:Op donderdag 7 september 2017 10:04 schreef Scrummie het volgende:
Mensen met MyEtherWallet, krijg net bericht op Slack;
Omdat er een fork aan zit te komen eind van de maand is 2FA een verplichting vanaf dan. Accounts zonder 2FA krijgen geen support voor de fork, en er is dus risico op verlies van ETH.
Heb zelf geen ETH, maar wees gewaarschuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |