Je winst op NEO nog steeds niet gepakt in BTC?quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:06 schreef Greys het volgende:
Bereid je maar weer voor op dalende NEO. Alweer. Denk ik. Want Red Pulse ICO is uitgesteld.
https://twitter.com/ProfesorCrypto/status/905026984752926726
Nope. Dat had ik dan een stuk eerder moeten doen, niet nu. Toch? (door dit soort opmerkingen gaat mijn noobhart twijfelenquote:Op dinsdag 5 september 2017 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je winst op NEO nog steeds niet gepakt in BTC?
Best logisch toch wanneer China ICO's (voorlopig) heeft gebanned?quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:06 schreef Greys het volgende:
Bereid je maar weer voor op dalende NEO. Alweer. Denk ik. Want Red Pulse ICO is uitgesteld.
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope. Dat had ik dan een stuk eerder moeten doen, niet nu. Toch? (door dit soort opmerkingen gaat mijn noobhart twijfelen) Denk dat ik nu beter kan wachten of het over een maand of twee is bijgetrokken als alle stof is gaan liggen. Heb nog steeds het idee dat op de langere termijn hij weer meer bijtrekt maar mss gok ik wel enórm fout nu hoor..
Hell no, nu al 20% winst te pakken op NEOquote:Op dinsdag 5 september 2017 15:06 schreef Greys het volgende:
Ach laat ze ondertussen maar een beetje GAS opbrengen. Ik wacht wel. Komt ook omdat m'n NEO op een andere computer in een wallet staan en ik daar dus niet bv vanaf m'n werk ineens snel bij kan om te verkopen. Dus ben eigenlijk een beetje 'gedwongen' met de NEO's niet snel te verkopen bij dalen of stijgen. Gewoon maar ff afwachten. Maar misschien ben ik op het NEO vlak wel te laksquote:Op dinsdag 5 september 2017 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Wat voor winst pak je nu nog?
Ik heb ondertussen wel geleerd dat ik beter wat sneller terug naar BTC kan stappen in plaats van te hopen op alts.
De alts zijn ook meestal dieper gedaald he.quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:19 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Opvallend wel dat bitcoin laag blijft staan terwijl menig altcoins plus 10 procent gaat. Hoe kan dit nou? Mensen kopen van hun btc weer alts en vloeit nog meer geld uit bitcoin?
Ik zie hem gaan ja nu. Hoe dan? Echt elke poep en scheet lijkt altijd negatieve invloed op NEO te hebben bij panic sellers maar dit niet. Integendeel. Nou mooi. Valt weer mee.quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hell no, nu al 20% winst te pakken op NEO
Klopt, van plan Ocl te kopen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:21 schreef ChickenMan het volgende:
OCL staat nu wel redelijk normaal in Blockfolio trouwens.
Je moet er ook niet teveel van willen begrijpen verder.quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie hem gaan ja nu. Hoe dan? Echt elke poep en scheet lijkt altijd negatieve invloed op NEO te hebben bij panic sellers maar dit niet. Integendeel. Nou mooi. Valt weer mee.
Ik zit in precies hetzelfde schuitje als jij haha. Ben rond half 6 thuis, kijken wat ik dan met Neo doe. Gek genoeg heb ik er nog wel vertrouwen in maar dan in lange termijn. Eth heeft ook voor grote problemen gestaan en is hersteld. Daarnaast heeft Neo banden met On chain die weer goede banden zou hebben met de Chinese overheid.quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach laat ze ondertussen maar een beetje GAS opbrengen. Ik wacht wel. Komt ook omdat m'n NEO op een andere computer in een wallet staan en ik daar dus niet bv vanaf m'n werk ineens snel bij kan om te verkopen. Dus ben eigenlijk een beetje 'gedwongen' met de NEO's niet snel te verkopen bij dalen of stijgen. Gewoon maar ff afwachten. Maar misschien ben ik op het NEO vlak wel te laks
Met de kleine day trades let ik heel goed op maar met NEO ben ik lui.
bij mij klopt het ook. Nu nog erachter zien te komen wat die dingen nou waard zijn. Ik heb ze blijkbaar gekocht voor 0.0189 dollarcent per stuk als ik het terug rekenquote:Op dinsdag 5 september 2017 15:26 schreef Kmbkjb het volgende:
Ik heb "helaas" maar 1 keer de OCL distributie gehad..dus toch wel ergens goed gegaan.
Topquote:Op dinsdag 5 september 2017 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet er ook niet teveel van willen begrijpen verder.
Het enige wat ik met deze bloedbaden probeer is wat alts op te kopen als ze zich nét gaan herstellen. Die zijn inmiddels allemaal weer de deur uit en dus een kleine 20% winst op mijn beschikbare BTC.
Dat was dan ook de waarde na de ico, of nouja, 0.019 volgens gravit.wsquote:Op dinsdag 5 september 2017 15:27 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
bij mij klopt het ook. Nu nog erachter zien te komen wat die dingen nou waard zijn. Ik heb ze blijkbaar gekocht voor 0.0189 dollarcent per stuk als ik het terug reken
dat is wel heel weinigquote:Op dinsdag 5 september 2017 15:27 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
bij mij klopt het ook. Nu nog erachter zien te komen wat die dingen nou waard zijn. Ik heb ze blijkbaar gekocht voor 0.0189 dollarcent per stuk als ik het terug reken
in dollars toch, niet in centen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was dan ook de waarde na de ico, of nouja, 0.019 volgens gravit.ws
In BTC of alts?quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:32 schreef daankes het volgende:
Zojuist officieel het punt van 1 hele BTC bereikt![]()
Whoehoeeeeequote:Op dinsdag 5 september 2017 15:32 schreef daankes het volgende:
Zojuist officieel het punt van 1 hele BTC bereikt![]()
DIt doe ik ook ja, laat ze maar lekker GAS farmen tot ik een ons weeg. Ik weiger ze te verkopen, dan maar tenonderquote:Op dinsdag 5 september 2017 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach laat ze ondertussen maar een beetje GAS opbrengen. Ik wacht wel. Komt ook omdat m'n NEO op een andere computer in een wallet staan en ik daar dus niet bv vanaf m'n werk ineens snel bij kan om te verkopen. Dus ben eigenlijk een beetje 'gedwongen' met de NEO's niet snel te verkopen bij dalen of stijgen. Gewoon maar ff afwachten. Maar misschien ben ik op het NEO vlak wel te laks
Met de kleine day trades let ik heel goed op maar met NEO ben ik lui.
Zojuist omgezet naar BTC, dus heb nu 1,003xxxx BTC op Bittrex.quote:
Thank you! Veel geduld hebben in ieder geval!quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoeeeee![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd.
Ik hoop het je ooit na te kunnen zeggen!
Zit nu op de helft. Maar dan wel verspreid over btc en alts. Dus voor m'n gevoel heb ik het dan nog niet.
Ga je wel iig een deel van bittrex afhalen om veilig te stellen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:39 schreef daankes het volgende:
[..]
Zojuist omgezet naar BTC, dus heb nu 1,003xxxx BTC op Bittrex.
Best bizar als je dan even omrekent dat ik 30% van mij totale vermogen op een vage exchange heb staan
[..]
Thank you! Veel geduld hebben in ieder geval!
Nog niet van plan in ieder geval. Heb er 'maar' ¤500,- ingestopt en met als doel er ook daadwerkelijk wat mee te verdienen. Al is het ondertussen meer een verslaving geworden om elke dag dat getalletje wat groter te zien worden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je wel iig een deel van bittrex afhalen om veilig te stellen?Ja toch hoop ik?
En ik zal veel geduld hebben, ik rekende zelf op zéker een jaar toen ik een maand geleden begon met Project Hele Bitcoin. Kan sowieso geen grote stappen maken met heel weinig inleg maar ik ben heel blij met elke honderdste btc die er bij komt
Zolang je idd niet wakker van zou liggen als je het zou verliezen kan het. Ik zou zelf (maar dat is dus heel persoonlijk) nu bv een halve btc in een wallet stoppen (niet uitcashen maar apart zetten om hopelijk lekker meer waard te laten worden) en met de rest doorgaan op de exchange zodat je zeker weet dat je die iig hebt ook als er iets met de exchange gebeurt - ik luister wat betreft zekerheid altijd graag naar MaGNeTquote:Op dinsdag 5 september 2017 15:48 schreef daankes het volgende:
[..]
Nog niet van plan in ieder geval. Heb er 'maar' ¤500,- ingestopt en met als doel er ook daadwerkelijk wat mee te verdienen. Al is het ondertussen meer een verslaving geworden om elke dag dat getalletje wat groter te zien worden.
Wellicht een gevalletje van 'hoogmoed komt voor de val', maar dat merken we vanzelf wel.
Zowel nu uitcashen als alles morgen verliezen zou beide geen invloed hebben op mij dagelijkse leven. Al zou ik vast wel een nachtje slecht slapen van dat laatste.
Ja ach, mijn btc is op een gegeven moment gehalveerd omdat het in alts is blijven hangen toen.quote:
Het is wel jammer dat ze niet wetendat je alleen followers kan DM-en.quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:00 schreef Scrummie het volgende:
Alle OCL tokens moeten afgeleverd zijn. Zo niet; even een DM sturen op Twitter naar @Oceanlab_eu met je Waves adres, dan fixen ze het.
Die bestaat al en heet TenXquote:Op dinsdag 5 september 2017 14:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan ik alles online kopen en dan bezorgen ze het vanuit China op mijn stoep. Nu gebruik ik een pinpas om te pinnen wat volledig digitaal gaat. Op het moment dat een speler in Azië een pinpas aanbied die hier gebruikt kan worden en ik kan opladen met BTC die ik in Azië aankoop, waar wil je dan precies je verbod op toeleggen?
MONACO en TKN doen dat toch ook allebei al??quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:25 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Die bestaat al en heet TenXZal binnenkort mijn ervaringen delen, hij is onderweg.
Oh, nice, ik heb ook een iets te ruime hoeveelheid OceanLab tokens gekregen
Laat mij maar eens een werkend product zien van een van die twee. Monaco is volgens mij een dikke scam en TKN mag wel eens wat gaan developen/releasen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
MONACO en TKN doen dat toch ook allebei al??
Ik heb ze nog geen van allen werkend gezien. TenX slechts op een filmpje. Ben benieuwd naar je bevindingen, jij krijgt er binnenkort 1 binnen? Wist niet dat ze al verkrijgbaar warenquote:Op dinsdag 5 september 2017 16:27 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Laat mij maar eens een werkend product zien van een van die twee. Monaco is volgens mij een dikke scam en TKN mag wel eens wat gaan developen/releasen.
TenX heeft een daadwerkelijk, werkend product en is zeer actief met ontwikkelingen/updates.
Dat is toch niet meer zo?quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat ze niet wetendat je alleen followers kan DM-en.
nope hier maar slechts 1x gekregen....quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Voglens mij heeft iedereen hier dubbele OCL, ik lees op bitcointalk berichten over halve, of geen tokens
Ik heb in de laatste fase met waves betaald, ik heb ook dubbel.quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:32 schreef SMS303 het volgende:
[..]
nope hier maar slechts 1x gekregen....
heb met Waves betaald...
mssn hebben de mensen die met andere coins hebben betaald 2x gekregen?!?!?
Helaas niet, hier alleen de normale hoeveelheid.quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb ze nog geen van allen werkend gezien. TenX slechts op een filmpje. Ben benieuwd naar je bevindingen, jij krijgt er binnenkort 1 binnen? Wist niet dat ze al verkrijgbaar waren
Voglens mij heeft iedereen hier dubbele OCL, ik lees op bitcointalk berichten over halve, of geen tokens
Nu ben ik wel benieuwd waar en wanneer OCL zal worden toegevoegd aan exchanges en coinmarketcapquote:Op dinsdag 5 september 2017 16:34 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Helaas niet, hier alleen de normale hoeveelheid.
Ik ben wel nieuwsgierig waar ze de teveel-uitgegeven-coins vandaan halen...quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:41 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd waar en wanneer OCL zal worden toegevoegd aan exchanges en coinmarketcap
Gok ook uit de eigen hoeveelheid ocl, net als bij die hogere wisselkoersberekening. Wel een duur foutje als het waar is.quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig waar ze de teveel-uitgegeven-coins vandaan halen...
hmm ja.. of er zijn nu mensen zonder coinsquote:Op dinsdag 5 september 2017 16:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
OCL is al te koop op een exchange, de Waves DExquote:Op dinsdag 5 september 2017 16:41 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd waar en wanneer OCL zal worden toegevoegd aan exchanges en coinmarketcap
Dit ja. Als ze extra coins gaan uitgeven ben je de boel nogal aan het verwateren.quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Misschien moet je maar eens de WP lezen voordat je ergens geld instort. 80% van de coins zijn verkocht aan investeerders. De overige 20% is voor het team, bounties en airdrops aan WCT houders.quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:59 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Dit ja. Als ze extra coins gaan uitgeven ben je de boel nogal aan het verwateren.
Ah er stond in de WP wat ze deden als ze tokens dubbel betaalden...?quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:08 schreef fukforce het volgende:
[..]
Misschien moet je maar eens de WP lezen voordat je ergens geld instort. 80% van de coins zijn verkocht aan investeerders. De overige 20% is voor het team, bounties en airdrops aan WCT houders.
Het tekort aan tokens word uit het potje van het team betaald dus het totaal aantal tokens blijft gelijk.
twitter:oceanlab_eu twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 15:57:00All tokens are released. If you have not received all your $OCL, please send a private message to @oceanlab_eu with your $waves address reageer retweet
Volgens mij kan je alleen PMen als het account jou volgt op Twitter. Handig.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:27 schreef Typisch het volgende:
twitter:oceanlab_eu twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 15:57:00All tokens are released. If you have not received all your $OCL, please send a private message to @oceanlab_eu with your $waves address reageer retweet
Yes, ik wacht nu op antwoord.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:27 schreef Typisch het volgende:
Ik ook, iets van 10k te weinig gekregenquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:50 schreef VeX- het volgende:
https://www.coindesk.com/(...)yptocurrencies-icos/
De Russen gaan nu toch ook niet opeens moeilijk doen? Zou in principe goed nieuws moeten zijn voor Waves/tokenomica maar het is nog maar afwachten of dat van de grond komt. September is tot nu toe ook niet geworden wat ik ervan had verwacht.
[..]
Yes, ik wacht nu op antwoord.
Dan had je gelezen dat het aantal tokens fixed is dus extra tokens creëren niet kanquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:24 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ah er stond in de WP wat ze deden als ze tokens dubbel betaalden...?
Pannenkoek
Welke alts?quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:00 schreef daankes het volgende:
Damn, huge sell-walls bij een aantal grote alts.
Alles moet even naar beneden zo lijkt het. Stappen maar even in FIAT.
Morgen zetten ze een buywall dus als je het niet vertrouwt dan kan je altijd nog morgen verkopen als je op tijd bentquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:51 schreef Kmbkjb het volgende:
wat voor een aankoop bedrag hebben jullie ingevuld bij Blockfolio? Ik heb 0.00000460 Btc aangehouden, volgens mij is dat rond de 0,019 Dollar. Betekent wel een daling van 57% op dit moment.
Stonden grote walls bij o.a. OMG, QTUM en LISK. Bij OMG en LISK nog steeds, al is meer dan de helft al weg.quote:
Qua waves zit ik toch ruim 10% onder de inlegquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:32 schreef Kmbkjb het volgende:
maar 460 sat is toch de prijs die we betaald hebben?
Zeker, maar dat is normaal met een ICO, SONM bijv ook.. maar die ontwikkelen eerst, daarna komt de werking + daarmee de value.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:48 schreef Dicing het volgende:
[..]
Qua waves zit ik toch ruim 10% onder de inleg
Daarom! Ik zie OCL ook meer als indirecte investering in waves overigens. Kunnen een grote impuls brengen aan QoL van het platform. Ben oprecht benieuwd wat die gasten van wavenodes.net en OCL gaan doen om het platform goed verder te helpen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zeker, maar dat is normaal met een ICO, SONM bijv ook.. maar die ontwikkelen eerst, daarna komt de werking + daarmee de value.
Lisk heeft inderdaad een aardige sell wall. Iemand aan het accumuleren om straks de prijs op te drijven?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:47 schreef daankes het volgende:
[..]
Stonden grote walls bij o.a. OMG, QTUM en LISK. Bij OMG en LISK nog steeds, al is meer dan de helft al weg.
OMG was in ieder geval even snel geld verdienenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lisk heeft inderdaad een aardige sell wall. Iemand aan het accumuleren om straks de prijs op te drijven?
Dat zei ik! Gaat nog wel even duren. Leuke dag wel zo, groen maakt toch alles beterquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:48 schreef daankes het volgende:
[..]
OMG was in ieder geval even snel geld verdienen![]()
Denk dat LISK zometeen ook even door die wall heen blaast en dan best 5~10% kan stijgen in een keer.
Edit: nvm, volgende sell-wall bij Lisk ook op 0.00145...
Hoe bedoel je geld verdienen? kan je mij uitleggen hoe je dat ziet? / in zijn werking gaat?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:48 schreef daankes het volgende:
[..]
OMG was in ieder geval even snel geld verdienen![]()
Denk dat LISK zometeen ook even door die wall heen blaast en dan best 5~10% kan stijgen in een keer.
Edit: nvm, volgende sell-wall bij Lisk ook op 0.00145...
Je bent er weerquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:28 schreef roislecxe het volgende:
Wel zwaar irritant dat m'n Verge wallet met geen mogelijkheid 1 connection maakt.
Heb ze toch liever in een wallet dan op een exchange momenteel, maar die laadt voor geen meter
Laat ik beginnen met zeggen dat dit geen gouden regels zijn om snel geld te verdienen, maar dat het alleen de manier is waarop ik 'handel'. Ik day-trade vooral en ga meestal 100% voor één coin en spreid verder weinig/niets.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:15 schreef Kmbkjb het volgende:
[..]
Hoe bedoel je geld verdienen? kan je mij uitleggen hoe je dat ziet? / in zijn werking gaat?
XVG mag gerust naar een dollar per stukquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Verge hodlen totdat ze een dollar per stuk zijn
Goede postquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:51 schreef daankes het volgende:
[..]
Laat ik beginnen met zeggen dat dit geen gouden regels zijn om snel geld te verdienen, maar dat het alleen de manier is waarop ik 'handel'. Ik day-trade vooral en ga meestal 100% voor één coin en spreid verder weinig/niets.
Ik trade op Bittrex en heb meestal 5~6 tabs open staan van coins met hoog volume + die 'betrouwbaar' zijn. Dus geen Pump en Dump coins die net 70% zijn gestegen. Hier blijf ik bij voorbaat vanaf. Nu heb ik bijvoorbeeld QTUM, PAYX, OMG, NEO en LISK openstaan en daarnaast Bitcoinwisdom. Coins die al enige tijd op de eerste pagina staan en waar dus genoeg volume in zit.
Vooral nu de markt nog volatieler is dan normaal, kijk ik alleen naar de orderbooks en niet naar toekomstverwachtingen. Dan kijk ik naar orderbooks waarbij de orders geleidelijk oplopen en niet zozeer in trappen. Vooral bij de groene (buy) kant is dit belangrijk omdat dit laat zien dat er veel push-power is om de prijs op te drijven. Daarnaast wil je dat de groene kant het liefst wat groter is dan de rode uiteraard, omdat de prijs zo sneller stijgt.
Zodra ik een interessante coin zie wacht ik eigenlijk tot er wat buy-power komt van whales in de vorm van grote buy-orders (5~10BTC of meer). Hier reageren mensen op door te gaan buyen wat een kettingreactie in gang zet. Zaak is hierbij natuurlijk wel om een van de eerste te zijn om te kopen. Indien er inderdaad veel volume in de coin zit heb je kans dat er zo 3~5% van de prijs bij komt in 5~10 minuten.
Truc is dan om op tijd te verkopen want zodra er een aantal mensen beginnen te verkopen draait het hele circus zich om en verkoopt iedereen massaal. Vaak merk je dat net voor de grote verkoop dat alles al wat vertraagt, maar dat is ook een stuk ervaring gok ik. Het komt ook regelmatig voor dat ik te vroeg verkoop en de coin vervolgens nog 5% door stijgt. Maar liever minder winst dan verlies.
Mijn eigen regels zijn dat ik alleen inkoop als ik een van de eerste ben om in te kopen. Hoe later je bent, hoe lager de winst/groter de kans op verlies. Daarnaast ben ik ook niet bang om met enkele procenten verlies te verkopen zodra ik merk dat ik een verkeerde inschatting heb gemaakt.
In het geval dat de markt wat minder volatiel is kijk ik ook naar coins op pagina 2~3 die wat minder volume hebben maar waar ik wel wat vanaf weet. Bijvoorbeeld PIVX, Waves, Golem etc. Dan is het vooral het nieuws goed in de gaten houden en vlak voor announcement days inslaan. Dan moet je alleen wel het geduld hebben je coins enkele dagen te laten staan en ook accepteren en verlies nemen als de coin niet blijkt te stijgen na de announcement.
Nogmaals, ik heb geen 100% winst formule en grote kans dat ik gewoon veel geluk heb, maar deze manier van traden heeft voor mij de afgelopen maanden goed gewerkt.
Vooral veel geleerd door flink op mijn bek te gaan en mijn portfolio te zien halveren met 50% in een week. En erachter gekomen dat ik vooral verlies maak als ik met emotie ga traden na verlies en dan ineens overal winst denk te zien (vooral pump en dump coins vermijd ik daarom volledig).
Gewoon rustig wachten op een goede kans en niet persé constant winst willen maken. Ik zit regelmatig gewoon volledig in BTC of FIAT.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Verge hodlen totdat ze een dollar per stuk zijn
Denken dat de marketcap ook maar iets van doen heeft met de waardebepalingquote:Op dinsdag 5 september 2017 23:03 schreef kthxbye het volgende:
[..]Lees je nog eens in over marketcap enzo.
Mensen die lineair denken over marketcaps komen uit de oude wereld van financiën en denken dat dat eventjes 1 op 1 over te nemen is.quote:Op dinsdag 5 september 2017 23:27 schreef Kmbkjb het volgende:
mooie verschillende denkwijze.
Maar Als je denk dat een coin qua marketcap niet boven BTC kan uitkomen, denk je niet out of the box. De martketcap zit lang niet op zijn top (hopelijk). Dus een marketcap van BTC nu kan heel goed een marketcap van een andere munt zijn over 2 jaar
Op Bittrex kun je 1 van de 2 instellen. Niet allebei tegelijk.quote:Op dinsdag 5 september 2017 23:30 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Kun je op een exchange ook een order plaatsen dat je coins verkocht worden bijvoorbeeld als de huidige koers nog 10 procent stijgt of juist nog 10 procent daalt daalt?
Bijvoorbeeld: ik heb Neo met een huidige koers koers van 20 usd. Ik ga pitten en wil dus een sell order op 22 usd en op 18 usd.
Mogelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |