Misschien moet je maar eens de WP lezen voordat je ergens geld instort. 80% van de coins zijn verkocht aan investeerders. De overige 20% is voor het team, bounties en airdrops aan WCT houders.quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:59 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Dit ja. Als ze extra coins gaan uitgeven ben je de boel nogal aan het verwateren.
Ah er stond in de WP wat ze deden als ze tokens dubbel betaalden...?quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:08 schreef fukforce het volgende:
[..]
Misschien moet je maar eens de WP lezen voordat je ergens geld instort. 80% van de coins zijn verkocht aan investeerders. De overige 20% is voor het team, bounties en airdrops aan WCT houders.
Het tekort aan tokens word uit het potje van het team betaald dus het totaal aantal tokens blijft gelijk.
twitter:oceanlab_eu twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 15:57:00All tokens are released. If you have not received all your $OCL, please send a private message to @oceanlab_eu with your $waves address reageer retweet
Volgens mij kan je alleen PMen als het account jou volgt op Twitter. Handig.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:27 schreef Typisch het volgende:
twitter:oceanlab_eu twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 15:57:00All tokens are released. If you have not received all your $OCL, please send a private message to @oceanlab_eu with your $waves address reageer retweet
Yes, ik wacht nu op antwoord.quote:Op dinsdag 5 september 2017 17:27 schreef Typisch het volgende:
Ik ook, iets van 10k te weinig gekregenquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:50 schreef VeX- het volgende:
https://www.coindesk.com/(...)yptocurrencies-icos/
De Russen gaan nu toch ook niet opeens moeilijk doen? Zou in principe goed nieuws moeten zijn voor Waves/tokenomica maar het is nog maar afwachten of dat van de grond komt. September is tot nu toe ook niet geworden wat ik ervan had verwacht.
[..]
Yes, ik wacht nu op antwoord.
Dan had je gelezen dat het aantal tokens fixed is dus extra tokens creëren niet kanquote:Op dinsdag 5 september 2017 17:24 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ah er stond in de WP wat ze deden als ze tokens dubbel betaalden...?
Pannenkoek
Welke alts?quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:00 schreef daankes het volgende:
Damn, huge sell-walls bij een aantal grote alts.
Alles moet even naar beneden zo lijkt het. Stappen maar even in FIAT.
Morgen zetten ze een buywall dus als je het niet vertrouwt dan kan je altijd nog morgen verkopen als je op tijd bentquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:51 schreef Kmbkjb het volgende:
wat voor een aankoop bedrag hebben jullie ingevuld bij Blockfolio? Ik heb 0.00000460 Btc aangehouden, volgens mij is dat rond de 0,019 Dollar. Betekent wel een daling van 57% op dit moment.
Stonden grote walls bij o.a. OMG, QTUM en LISK. Bij OMG en LISK nog steeds, al is meer dan de helft al weg.quote:
Qua waves zit ik toch ruim 10% onder de inlegquote:Op dinsdag 5 september 2017 19:32 schreef Kmbkjb het volgende:
maar 460 sat is toch de prijs die we betaald hebben?
Zeker, maar dat is normaal met een ICO, SONM bijv ook.. maar die ontwikkelen eerst, daarna komt de werking + daarmee de value.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:48 schreef Dicing het volgende:
[..]
Qua waves zit ik toch ruim 10% onder de inleg
Daarom! Ik zie OCL ook meer als indirecte investering in waves overigens. Kunnen een grote impuls brengen aan QoL van het platform. Ben oprecht benieuwd wat die gasten van wavenodes.net en OCL gaan doen om het platform goed verder te helpen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zeker, maar dat is normaal met een ICO, SONM bijv ook.. maar die ontwikkelen eerst, daarna komt de werking + daarmee de value.
Lisk heeft inderdaad een aardige sell wall. Iemand aan het accumuleren om straks de prijs op te drijven?quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:47 schreef daankes het volgende:
[..]
Stonden grote walls bij o.a. OMG, QTUM en LISK. Bij OMG en LISK nog steeds, al is meer dan de helft al weg.
OMG was in ieder geval even snel geld verdienenquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lisk heeft inderdaad een aardige sell wall. Iemand aan het accumuleren om straks de prijs op te drijven?
Dat zei ik! Gaat nog wel even duren. Leuke dag wel zo, groen maakt toch alles beterquote:Op dinsdag 5 september 2017 20:48 schreef daankes het volgende:
[..]
OMG was in ieder geval even snel geld verdienen![]()
Denk dat LISK zometeen ook even door die wall heen blaast en dan best 5~10% kan stijgen in een keer.
Edit: nvm, volgende sell-wall bij Lisk ook op 0.00145...
Hoe bedoel je geld verdienen? kan je mij uitleggen hoe je dat ziet? / in zijn werking gaat?quote:Op dinsdag 5 september 2017 20:48 schreef daankes het volgende:
[..]
OMG was in ieder geval even snel geld verdienen![]()
Denk dat LISK zometeen ook even door die wall heen blaast en dan best 5~10% kan stijgen in een keer.
Edit: nvm, volgende sell-wall bij Lisk ook op 0.00145...
Je bent er weerquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:28 schreef roislecxe het volgende:
Wel zwaar irritant dat m'n Verge wallet met geen mogelijkheid 1 connection maakt.
Heb ze toch liever in een wallet dan op een exchange momenteel, maar die laadt voor geen meter
Laat ik beginnen met zeggen dat dit geen gouden regels zijn om snel geld te verdienen, maar dat het alleen de manier is waarop ik 'handel'. Ik day-trade vooral en ga meestal 100% voor één coin en spreid verder weinig/niets.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:15 schreef Kmbkjb het volgende:
[..]
Hoe bedoel je geld verdienen? kan je mij uitleggen hoe je dat ziet? / in zijn werking gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |