Don't Panicquote:Op woensdag 6 september 2017 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oneens... In my Place en Politik gaan nog wel ja zoals Mex aangeeft, maar dit is veruit het beste nummer van de CD
Misschien wel de beste plaat die ze ooit hebben uitgebracht in mijn oren.... Alhoewel Violet hill ook wel in de buurt komt.
Glass of Water weleens gehoord?quote:Op woensdag 6 september 2017 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Don't Panic
Politik
Violet Hill
Shiver
In My Place
en dan die ja. Jij hebt er verstand van dus
Welke plaat?quote:
Ik herken kwaliteitquote:Op woensdag 6 september 2017 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Don't Panic
Politik
Violet Hill
Shiver
In My Place
en dan die ja. Jij hebt er verstand van dus
Nee dan.quote:
Een van z'n beste jaquote:
lekker begin iddquote:
Ik heb nog geen tergende onbekende kutplaat gehoord.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muziekkeuze is wel iets veiliger dan bij Rob maar over t algemeen prima plaatjes. Dit ook weer
beetje Bolland&Bolland bagger, maar zolang ik het niet elke dag hoor kan het best.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muziekkeuze is wel iets veiliger dan bij Rob maar over t algemeen prima plaatjes. Dit ook weer
Somewhere Down the Crazy River valt voor mij wel een beetje in die categorie, en dan ook nog gekdom schijtlolquote:Op woensdag 6 september 2017 14:18 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tergende onbekende kutplaat gehoord.
zonder Gekdom een heerlijke geile plaat eigenlijk....quote:Op woensdag 6 september 2017 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Somewhere Down the Crazy River valt voor mij wel een beetje in die categorie, en dan ook nog gekdom schijtlol
deze van Boxer Rebellionquote:
quote:Op woensdag 6 september 2017 14:47 schreef Againzender het volgende:
Wees gerust, straks komen de Doors
als ze terugbellen....quote:
wel lachen om die er eens doorheen te knallen. maar verder niet echt mijn dingquote:
Ik volgde Madonna, Milli Vanilli en Kinderen voor Kinderen dus, nee.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:51 schreef cosmick het volgende:
Jullie hebben duidelijk niet hiphop gevolgd in de 80's.
Jammer dan weer van dat Kris Kros-voorbeeld.
Jammer maar helaas..quote:
verdomme, verbinding viel weg, en de producer had het pas door toen ze weer on air waren. Nou ja, het gaat om de muziek.quote:
Naja, als het zo pijnlijk als sommigen die Rob op vrijdagavond wakker belde is, kun je sommigen maar beter van de bak houden..quote:Op woensdag 6 september 2017 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Vincent, wat een waardeloze figuur.
Hij heeft smaak, maar niet eens zijn praatje op de radio aanleveren, dat kan echt niet.
ontzettende lul is het.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij heeft smaak, maar niet eens zijn praatje op de radio aanleveren, dat kan echt niet.
Echt ongelofelijk die arrogantie.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
blij dat die Stenders opgerot is, kan ik weer eens rustig slapen.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Naja, als het zo pijnlijk als sommigen die Rob op vrijdagavond wakker belde is, kun je sommigen maar beter van de bak houden..
Smoesjes.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:25 schreef Cee het volgende:
Wowwwww
Reactie op deze plaat, niet op de vuige fapperij van Bronson.
Gelukkig heb je de lat tegenwoordig stukken hoger gelegd.... ik vind het niks ....quote:Op woensdag 6 september 2017 15:23 schreef Bronson het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon hier vroeger zonder moeite op fappen.
Die is geniaal ja.quote:
Daarom zeg ik ook vroeger.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gelukkig heb je de lat tegenwoordig stukken hoger gelegd.... ik vind het niks ....
Unintended of pun intended?quote:Op woensdag 6 september 2017 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gelukkig heb je de lat tegenwoordig stukken hoger gelegd.... ....
Borg, resistance is futile.quote:
Radio 2 is gewoon het nieuwe 3fm,quote:Op woensdag 6 september 2017 15:42 schreef Againzender het volgende:
Metallica als Radio 2 band, ik word te oudmaar lekker nummer dit
En het nog fout schrijven ook als uber-fan XDquote:
Waarom ben jij fan van dat gare persoonsvervoerbedrijf?quote:Op woensdag 6 september 2017 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En het nog fout schrijven ook als uber-fan XD
gefixt
het tijdslot 14-16 bevalt mij nog steeds prima in ieder geval.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Radio 2 is gewoon het nieuwe 3fm,
Denk maar niet dat ik mijn quote ga veranderen.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En het nog fout schrijven ook als uber-fan XD
gefixt
XDquote:Op woensdag 6 september 2017 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom ben jij fan van dat gare persoonsvervoerbedrijf?
xd
Geeft niks hoorquote:Op woensdag 6 september 2017 15:48 schreef Bronson het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik mijn quote ga veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |