H-O-Kquote:
Niet zo doen.quote:Op maandag 4 september 2017 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alleen als jij en Happel mee doen.
Dat bepaal ik zelf wel, idioot.quote:Op maandag 4 september 2017 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jojoortje deed nooit 'plechtig' als moderator.
Dankje. Denk ik.quote:Op maandag 4 september 2017 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Liever niet, ik vind jojoortje leuk zoals ze nu is. Als ze ineens zo plechtig gaat doen omdat ze mod is, is de lol er snel vanaf.
Kijk jij dat?quote:Op maandag 4 september 2017 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Marjolein Keuning 'blij' met overlijden GTST-personage
Hier schrik ik van.
Jeetje, ik wist niet dat je kwaad werd ofzo :Squote:Op maandag 4 september 2017 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel, idioot.
Dankje.quote:Op maandag 4 september 2017 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jojoortje deed nooit 'plechtig' als moderator.
Je denkt toch niet dat Helpmefok zich laat reduceren tot een enkele initiaal in een afkorting?quote:
Tag zit nu zo van:quote:Op maandag 4 september 2017 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
Tagliano kan ons direct bannen.
Hij heeft de macht.
Jij weet wel meer niet.quote:Op maandag 4 september 2017 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje, ik wist niet dat je kwaad werd ofzo :S
quote:Op maandag 4 september 2017 22:01 schreef Doublepain het volgende:
Je kunt weer posten op 17-04-2011 om 18:12.
Bedankt Jojoortje
Ik weet hoe Typisch z'n uit eten was.quote:
Precies. Wel eng.quote:
Hij is vast blij.quote:Op maandag 4 september 2017 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb Inso nog niet gehoord hier over het nieuws van de zwangere Kate
hahahahaquote:Op maandag 4 september 2017 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb Inso nog niet gehoord hier over het nieuws van de zwangere Kate
Een PM van mij? Zoiets PM'de ik toch niet?quote:Op maandag 4 september 2017 22:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dit was een PM van jou
Waardeloos
quote:Op maandag 4 september 2017 22:03 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat ik pas VBL-mod was en er was gerel in een PSV-topic waar 150 baggerpost in stonden van de 150.
Toen hebben we met z'n tweeën al die posts verwijderd, handmatig, zodat alleen de OP over bleef.
2 dagen later kwam ik erachter dat je ook hele topics gewoon met één knop kon verwijderen.
Jojoortje was toen al 2 jaar mod ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |