Komende paar jaar wel denk ik. Dan komen ze weer met wat nieuws.quote:Op maandag 4 september 2017 21:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wordt am4 nou de nieuwe socket voor een tijdje?
Wtf, waarom heeft hij jou niet per DM geinformeerd voordat het naar buiten kwam?quote:
Ik snap er niks vanquote:Op maandag 4 september 2017 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf, waarom heeft hij jou niet per DM geinformeerd voordat het naar buiten kwam?
Bedankt Roland ik houd ook van jou
Online met 120-200 over de Autobahn jakkeren wanneer je van Schotland naar het uiterste oosten van Polen moet rijdenquote:Op maandag 4 september 2017 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan andere vrachtwagens inhalen met 90 op tweebaanssnelwegen waar het niet is toegestaan
hehe. Intel gaat 1151 ook niet meer ondersteunen heb ik gelezen vanaf coffee lake oid. Dus twijfel nu wel even.quote:Op maandag 4 september 2017 21:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Komende paar jaar wel denk ik. Dan komen ze weer met wat nieuws.
Ach, die staan over het algemeen toch weer minstens 3x op uit de dood om in de cliffhanger van twee seizoenen later weer hun parachute niet open te krijgen tijdens een skydive.quote:Op maandag 4 september 2017 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Marjolein Keuning 'blij' met overlijden GTST-personage
Hier schrik ik van.
Dit maakt de weg vrij voor de H-O-K mod triade.quote:Op maandag 4 september 2017 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
Wtf. Tagliano FA en Roland stopt.
Wat gebeurt hier?
Dat laatste is wel jammer.
Haags, Onlo, Kapi.quote:Op maandag 4 september 2017 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit maakt de weg vrij voor de H-O-K mod triade.
Ik heb geld ingezet op jou als moderator.quote:Op maandag 4 september 2017 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
Wtf. Tagliano FA en Roland stopt.
Wat gebeurt hier?
Dat laatste is wel jammer.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 4 september 2017 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Haags, Onlo, Kapi.
Wat een trio.
Liever niet, ik vind jojoortje leuk zoals ze nu is. Als ze ineens zo plechtig gaat doen omdat ze mod is, is de lol er snel vanaf.quote:Op maandag 4 september 2017 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geld ingezet op jou als moderator.
Hoe kom je nu weer bij HMF?quote:Op maandag 4 september 2017 21:59 schreef GGMM het volgende:
Helpmefok zit nu kwaad voor zijn toetsenbord te schreeuwen.
Jojoortje deed nooit 'plechtig' als moderator.quote:Op maandag 4 september 2017 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Liever niet, ik vind jojoortje leuk zoals ze nu is. Als ze ineens zo plechtig gaat doen omdat ze mod is, is de lol er snel vanaf.
Alleen als jij en Happel mee doen.quote:Op maandag 4 september 2017 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geld ingezet op jou als moderator.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |