H-O-Kquote:
Niet zo doen.quote:Op maandag 4 september 2017 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alleen als jij en Happel mee doen.
Dat bepaal ik zelf wel, idioot.quote:Op maandag 4 september 2017 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jojoortje deed nooit 'plechtig' als moderator.
Dankje. Denk ik.quote:Op maandag 4 september 2017 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Liever niet, ik vind jojoortje leuk zoals ze nu is. Als ze ineens zo plechtig gaat doen omdat ze mod is, is de lol er snel vanaf.
Kijk jij dat?quote:Op maandag 4 september 2017 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Marjolein Keuning 'blij' met overlijden GTST-personage
Hier schrik ik van.
Jeetje, ik wist niet dat je kwaad werd ofzo :Squote:Op maandag 4 september 2017 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel, idioot.
Dankje.quote:Op maandag 4 september 2017 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jojoortje deed nooit 'plechtig' als moderator.
Je denkt toch niet dat Helpmefok zich laat reduceren tot een enkele initiaal in een afkorting?quote:
Tag zit nu zo van:quote:Op maandag 4 september 2017 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
Tagliano kan ons direct bannen.
Hij heeft de macht.
Jij weet wel meer niet.quote:Op maandag 4 september 2017 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje, ik wist niet dat je kwaad werd ofzo :S
quote:Op maandag 4 september 2017 22:01 schreef Doublepain het volgende:
Je kunt weer posten op 17-04-2011 om 18:12.
Bedankt Jojoortje
Ik weet hoe Typisch z'n uit eten was.quote:
Precies. Wel eng.quote:
Hij is vast blij.quote:Op maandag 4 september 2017 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb Inso nog niet gehoord hier over het nieuws van de zwangere Kate
hahahahaquote:Op maandag 4 september 2017 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb Inso nog niet gehoord hier over het nieuws van de zwangere Kate
Een PM van mij? Zoiets PM'de ik toch niet?quote:Op maandag 4 september 2017 22:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dit was een PM van jou
Waardeloos
quote:Op maandag 4 september 2017 22:03 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat ik pas VBL-mod was en er was gerel in een PSV-topic waar 150 baggerpost in stonden van de 150.
Toen hebben we met z'n tweeën al die posts verwijderd, handmatig, zodat alleen de OP over bleef.
2 dagen later kwam ik erachter dat je ook hele topics gewoon met één knop kon verwijderen.
Jojoortje was toen al 2 jaar mod ofzo.
Niet eensquote:Op maandag 4 september 2017 22:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
hahahahaheeft ie je niet geappt????
Wat.quote:Op maandag 4 september 2017 22:03 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat ik pas VBL-mod was en er was gerel in een PSV-topic waar 150 baggerpost in stonden van de 150.
Toen hebben we met z'n tweeën al die posts verwijderd, handmatig, zodat alleen de OP over bleef.
2 dagen later kwam ik erachter dat je ook hele topics gewoon met één knop kon verwijderen.
Jojoortje was toen al 2 jaar mod ofzo.
Ik lees ze altijd met plezierquote:
JA!!quote:Op maandag 4 september 2017 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een PM van mij? Zoiets PM'de ik toch niet?
LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAARquote:Op maandag 4 september 2017 21:59 schreef GGMM het volgende:
Helpmefok zit nu kwaad voor zijn toetsenbord te schreeuwen.
Nee joh, jij Happel en Morp waren al een jaar lang VBL-mod toen ik erbij kwam.quote:
quote:Op maandag 4 september 2017 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LEUGENAAR LEUGENAAR LEUGENAAR
Dit doet mij deugd.quote:Op maandag 4 september 2017 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik lees ze altijd met plezier
Vreemd. Ik bepaalde niet hoe lang een ban duurde.quote:Op maandag 4 september 2017 22:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
JA!!
Was ook nog een selectieve ban!
Oh. Ja ik was bij Morpheus in de leer, dan krijg je dat soort dingen.quote:Op maandag 4 september 2017 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, jij Happel en Morp waren al een jaar lang VBL-mod toen ik erbij kwam.
[..]
[..]
Dit doet mij deugd.![]()
PM van 6 jaar geleden, doe ff normaal johquote:Op maandag 4 september 2017 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vreemd. Ik bepaalde niet hoe lang een ban duurde.
Overigens TR gemacht: openbaring PM is niet toegestaan.
Eerlijk is eerlijk, ik was het bijna nooit met Morpheus eens, maar dat was een zeer aardige vriendelijke gast.quote:Op maandag 4 september 2017 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh. Ja ik was bij Morpheus in de leer, dan krijg je dat soort dingen.
Jammer dat ik wat van mij stooktalent kwijt ben. Had ik maar weer fulltime tijd voor fokquote:Op maandag 4 september 2017 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, jij Happel en Morp waren al een jaar lang VBL-mod toen ik erbij kwam.
[..]
[..]
Dit doet mij deugd.![]()
Hij was wel makkelijk op te roepen als je hem kwijt was.quote:Op maandag 4 september 2017 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik was het bijna nooit met Morpheus eens, maar dat was een zeer aardige vriendelijke gast.Nooit echt ruzie mee gehad ook.
Tagliano gaat jou zo bannen.quote:Op maandag 4 september 2017 22:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PM van 6 jaar geleden, doe ff normaal joh
Gelukkig ben je geen mod
Ik heb een blijvend litteken achtergelaten.quote:Op maandag 4 september 2017 22:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan me Jojoortje als mod niet herinneren. GGMM wel.
Klopt.quote:Op maandag 4 september 2017 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik was het bijna nooit met Morpheus eens, maar dat was een zeer aardige vriendelijke gast.Nooit echt ruzie mee gehad ook.
Dit heb ik nu zelf verzonnen, dit was zeker geen PM van mij aan Jojoortjequote:Je bent weer lekker bezig met onterecht bannen, net als de vorige keer. Je zit zelf te tollen, maar er wat van zeggen is een ban waard volgens jou?? Ik vat hem niet hoor?
Ik vind het nog steeds grappig, die ban. Wat een korte teentjesquote:Op maandag 4 september 2017 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een blijvend litteken achtergelaten.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op maandag 4 september 2017 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt.Waar hangt hij eigenlijk uit?
Wat een leugens. Mods kunnen niet bannen.quote:Op maandag 4 september 2017 22:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit heb ik nu zelf verzonnen, dit was zeker geen PM van mij aan Jojoortje
Nog eenquote:Op maandag 4 september 2017 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een PM van mij? Zoiets PM'de ik toch niet?
Hm.. misschien heeft hij een kloontje.quote:Op maandag 4 september 2017 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.
http://forum.fok.nl/user/profile/morpheus2002
laatste bezoek: verborgen.
Indirect wel joh. Jullie soort heeft zo'n topic ofzo. Banmeldtopic.quote:Op maandag 4 september 2017 22:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat een leugens. Mods kunnen niet bannen.
Ja, dat zal misschien in m'n beginperiode geweest zijn ofzo. Ik zie mezelf daar nu niet iemand voor bannen.quote:Op maandag 4 september 2017 22:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds grappig, die ban. Wat een korte teentjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |