Zeg je nu dat onlogisch een nekbaard heeft?quote:Op maandag 4 september 2017 19:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hebben viesdikke mensen vaak
[..]
Ik denk dat jij dikker bent dan Onlo, met je hipster burgersquote:Op maandag 4 september 2017 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat onlogisch een nekbaard heeft?
Stel dat het zo zou zijn: Maakt dat onlogisch dunner?quote:Op maandag 4 september 2017 19:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dikker bent dan Onlo, met je hipster burgers
quote:Op maandag 4 september 2017 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
DP ik vind die van jou tot nu toe beduidend minder (zit nu op 4:00), maar ik ga je nog een herkansing geven voor een beter filmpje.
Ik denk dat Onlo niet dunner is, daarvoor heeft ie teveel spiermassaquote:Op maandag 4 september 2017 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stel dat het zo zou zijn: Maakt dat onlogisch dunner?
Hoi nepHagenees.quote:Op maandag 4 september 2017 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben wel vergevingsgezind. HEY HAAGS!
Ja niet best he. Stond vanmorgen lang stil op de laakkade.quote:Op maandag 4 september 2017 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik zou maar elke dag door de hel van Den Haag heen moeten heenrijden.
hoezo afquote:Op maandag 4 september 2017 19:58 schreef vincenzo78 het volgende:
Jack maakt ff Shane Kluivert af op Peptalk.
In een bepaald onderdeel van Peptalk nemen ze de media door.quote:
Wel slim van Sjek om een zwart kindje in te huren om zijn kleinzoon te spelen.quote:Op maandag 4 september 2017 20:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
In een bepaald onderdeel van Peptalk nemen ze de media door.
Je zag een doelpunt van Shane bij Barcelona. Nog voor het doelpunt gaf Jack aan kotsmisselijk te zijn van de promotie van Shane in de media. En Jack Dikzak vroeg zich af hoe dat later met hem zou aflopen. Volgens Jack was hij wel talentvol, maar geen supertalent of zo. Schijnt ook Jack zijn kleinzoon te hebben gespeeld.
Vind het ook wel ver gaan met die shanequote:Op maandag 4 september 2017 20:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
In een bepaald onderdeel van Peptalk nemen ze de media door.
Je zag een doelpunt van Shane bij Barcelona. Nog voor het doelpunt gaf Jack aan kotsmisselijk te zijn van de promotie van Shane in de media. En Jack Dikzak vroeg zich af hoe dat later met hem zou aflopen. Volgens Jack was hij wel talentvol, maar geen supertalent of zo. Schijnt ook Jack zijn kleinzoon te hebben gespeeld.
Woow woow wooooooow, rustig aan makker. Was maar een grapje hoor. Wist niet dat je meteen zo boos werdquote:Op maandag 4 september 2017 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt maat.
KOM VECHTUH DAN LBM
wordtgodquote:Op maandag 4 september 2017 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat ik maar moderator wordt.
ik wordtquote:Op maandag 4 september 2017 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
lanksquote:Op maandag 4 september 2017 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik wordt![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Dus mijn sollicitatie was niet goed?quote:Op maandag 4 september 2017 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik wordt![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Of ik.quote:Op maandag 4 september 2017 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Geef mij maar Geraldine Kemper en Kim Feenstraquote:Op maandag 4 september 2017 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus mijn sollicitatie was niet goed?
Anna Nooshin en Monica Geuze zoenend te zien op cover LINDA.meiden
Anna![]()
hobiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |