Dat is wel vreemd eigenlijkquote:Op maandag 4 september 2017 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn heeft mij ook al geblokkeerd op FOK!
Eens kijken.quote:Op maandag 4 september 2017 19:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Deze gast is ook goed
En Rebel Media (Lauren Southern) zoals ik al zei
ik post ook geen xG chartsquote:Op maandag 4 september 2017 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb te weinig xG charts in mijn posts ben ik bang.
Ik sluit niks uit.quote:Op maandag 4 september 2017 19:06 schreef Sked het volgende:
[..]
ik post ook geen xG charts
moet ik nu ook vrezen?
Matthijs heeft een goed kappertje gepakt.quote:Op maandag 4 september 2017 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Gino Pietermaai moet echt in zijn typetje blijven.
DWDD is weer begonnen hoor
Je hebt altijd Inso nog op twitter die je kan volgenquote:Op maandag 4 september 2017 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb te weinig xG charts in mijn posts ben ik bang.
Wtf man. Die heeft echt maanden in de zon gezeten.quote:Op maandag 4 september 2017 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Matthijs heeft een goed kappertje gepakt.
of ggmm_de_echtequote:Op maandag 4 september 2017 19:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt altijd Inso nog op twitter die je kan volgen
Die volg ik ook ja.quote:Op maandag 4 september 2017 19:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt altijd Inso nog op twitter die je kan volgen
die linkte ik inderdaad ja 10 minuten geledenquote:
die van mij is ook goedquote:
Ja, ik postte hem om jou duidelijk te maken dat ik hem dus gezien heb door jouw post.quote:Op maandag 4 september 2017 19:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
die linkte ik inderdaad ja 10 minuten geleden
wel leuke ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |